Lang is een van de meest betrokken aanvallers in de Eredivisie. Iemand die altijd dreigend is, moet je nooit wisselen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:27 schreef Zorro het volgende:
Perisic eruit.. Die deed nog wat. Maar Lang mag blijven.
Water en wat nootjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En jij zit met cola en chips voor de televisie.
En Bakayoko brengen is natuurlijk handiger voor Perisic.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lang is een van de meest betrokken aanvallers in de Eredivisie. Iemand die altijd dreigend is, moet je nooit wisselen.
Perisic kan ook op linksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Bakayoko brengen is natuurlijk handiger voor Perisic.
Daar heb je een punt.quote:
Verbaasde mij ook, lijkt me niet echt gezond om dat spul als snuif te gebruiken.quote:
Dan kunnen ze hem niet vastpakken, dat glijdt dan.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De AZ-bandwagon piept en kraakt.
quote:
Dat is Heugel, gebruikten ze in 17e eeuw op schepen om de knoet er makkelijker in te laten gaan.quote:
Voor mijn hart is dit ook ongunstig. Als PSV per ongeluk de komende weken nog eens punten verspeelt, krijg ik nog meer spanning.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is dit ongunstig (in de strijd om de derde plaats)
Ook zelfverminking?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gaat helemaal op de Pep tour met mentale breakdown en alles.
Laatste keer dat ik wat vraag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is Heugel, gebruikten ze in 17e eeuw op schepen om de knoet er makkelijker in te laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |