SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ja dat Youtube kanaal China Fact Chasers laat zien hoe erg het daar is, en dat deze trend daar ook begonnen is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In China was het pas erg joh. Stellen die in een restaurant nul contact hebben. Alleen maar op de telefoon.
Maar in de Filipijnen is het inmiddels serieus nog erger.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Vreselijk ja. Dat deed die date van mij dus telkens. Moest haast gaan smeken om aandacht. Na een poos pakte ik die mobiel en verstopte ik die.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Filipijnse mensen is het gewoon een gewoonte; in eigen land deden ze het ook, dus waarom zouden ze het hier niet meer mee doen. Lekker op een schermpje bezig zijn, af en toe ff opkijken en wat zeggen en half naar het antwoord luisterend terug naar het schermpje kijken.:')![]()
Ziek dat dat nodig is....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vreselijk ja. Dat deed die date van mij dus telkens. Moest haast gaan smeken om aandacht. Na een poos pakte ik die mobiel en verstopte ik die.![]()
![]()
Maar waarom zou je daarmee daten da ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Filipijnse mensen is het gewoon een gewoonte; in eigen land deden ze het ook, dus waarom zouden ze het hier niet meer mee doen. Lekker op een schermpje bezig zijn, af en toe ff opkijken en wat zeggen en half naar het antwoord luisterend terug naar het schermpje kijken.♡♡♡♡![]()
Oh ik had het nu in het algemeen op feestjes enzo he.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waarom zou je daarmee daten da ?
Ik wil echt niet daten met iemand die zo verslaafd is!![]()
![]()
Poste weer door het slotje en dacht, waarom post er nu niemand meerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef kree het volgende:
doe nog even de @:dotteke theme song
Bekijk deze YouTube-video
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik dacht wacht ff af ipv gelijk een topic te maken, hahaha. maar ok weet niet dit liedje doet me altijd denken aan jou.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Poste weer door het slotje en dacht, waarom post er nu niemand meerDo what you love, love what you do!![]()
Wat ga je vanavond voor gezelligs doen met je date? Is dat met iemand die je al kent?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook niet al te lang volgehouden die chickWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zei je laats al, waarschijnlijk door die rode lippenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht wacht ff af ipv gelijk een topic te maken, hahaha. maar ok weet niet dit liedje doet me altijd denken aan jou.
Het is geen verplichting maar een aanbeveling.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef kree het volgende:
overdrijf het he. even voor de duidelijkheid ik ben daar eigenlijk onwijs tegen. en dat België nu weer dit zoiets doet. naja.
Stel je aan zeg.![]()
dat ook ja je icoontje. maar vind je die muziek ook leuk? het lijkt onwijs op die cover nl. gehehequote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei je laats al, waarschijnlijk door die rode lippenDo what you love, love what you do!![]()
Ja kan toch? Al bolkt hij daarvoor misschien wel wat te weinig nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schotel een date![]()
Hey Amyalles goed?
Hoihoiach ik mag niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En met jou?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond voor gezelligs doen met je date? Is dat met iemand die je al kent?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik heb haar een keer eerder ontmoet. En we gaan gewoon bij haar thuis chillen rn film kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond voor gezelligs doen met je date? Is dat met iemand die je al kent?:')![]()
Van de zonnige kant bekeken, ze was wel lekker stil?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook niet al te lang volgehouden die chickCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
heums niet zo fan van die "aanbevelingen" vanuit overheid. een daarna is het volgende en volgende en avondklok.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Het is geen verplichting maar een aanbeveling.
Stel je aan zeg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..voor jou
![]()
Snoeihard, diep en voor de volle 2 minuten film kijken!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb haar een keer eerder ontmoet. En we gaan gewoon bij haar thuis chillen rn film kijken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik had liever leuke gesprekken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van de zonnige kant bekeken, ze was wel lekker stil?:')![]()
IN BELGIËquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
heums niet zo fan van die "aanbevelingen" vanuit overheid. een daarna is het volgende en volgende en avondklok.![]()
of je moet een goede overheid hebben.......
owh wacht ook zo instabiel als de pest hier.
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja zou ik ook hebben. Denk dat ik dan gewoon zou gaan Fok!ken tijdens de date, of weglopen, merkt hij dan vast ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had liever leuke gesprekken.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik vraag me nog altijd af, wil er niet iemand met mij gaan wonen zelfvoorzienend ergens in Alaska ofzo ver weg van al dat gezeik wat er is. politiek en wereld. echt ben er zo klaar meeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja kan toch? Al bolkt hij daarvoor misschien wel wat te weinig nu
Zou kunnen, juist als je een date hebt bolk je wat minder lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En met jou?
Met mij gaat alles okidokiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O spannend, zijn er al kriebeltjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb haar een keer eerder ontmoet. En we gaan gewoon bij haar thuis chillen rn film kijken.
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Toen ik die telefoon verstopte uit frustratie raakt ze ook in paniekquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zou ik ook hebben. Denk dat ik dan gewoon zou gaan Fok!ken tijdens de date, of weglopen, merkt hij dan vast ook niet.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Al dagenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O spannend, zijn er al kriebeltjes:')sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon zoals de film Into The Wildquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:32 schreef kree het volgende:
ik vraag me nog altijd af, wil er niet iemand met mij gaan wonen zelfvoorzienend ergens in Alaska ofzo ver weg van al dat gezeik wat er is. politiek en wereld. echt ben er zo klaar mee
Wel zorgen dat je niet doodgaat:')![]()
Gewoon zorgen dat je in een steenrijke familie wordt geboren dan heb je geen last van al het gezever.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon zoals de film Into The Wild
Wel zorgen dat je niet doodgaat
Gr Victor Verhulst![]()
O lekker, hopelijk bij haar ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedkope dag wel. Volgens mij heb ik alles alTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Hou op zegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kriebels beperken zich niet enkel tot het buikgebied neem ik aan![]()
:')![]()
Onder zijn mijter en zijn pruikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kriebels beperken zich niet enkel tot het buikgebied neem ik aan![]()
![]()
Te erg!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen ik die telefoon verstopte uit frustratie raakt ze ook in paniek
Was ze ook zo erg van de selfies de hele tijd?![]()
lol wel goeie film trouwens, aanrader.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon zoals de film Into The Wild
Wel zorgen dat je niet doodgaatDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef Vostok het volgende:
Een welgemeende goedemiddag op deze zonnige zaterdag 11 januari 2025![]()
Heeft u nog plannen vandaag?Fokstok!
![]()
Ik moet zo naar de wasmachine en de droger.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef Vostok het volgende:
Heeft u nog plannen vandaag?
En U?sinterklaaskapoentje
![]()
Nee ze zat gewoon telkens op funda en facebook. Zo irritant.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Te erg!
Was ze ook zo erg van de selfies de hele tijd?:')![]()
Lekker loos bezig zijn....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ze zat gewoon telkens op funda en facebook. Zo irritant.![]()
![]()
Hey Vostokquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef Vostok het volgende:
Heeft u nog plannen vandaag?![]()
Geen plannen, jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verstopt!quote:Ik ook zo. En daarna de natuur in.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de wasmachine en de droger.
En U?![]()
Ik heb destijds de iPhone van ex bij de vissen in de kom gegooid toen ik er weereens achterkwam dat hij op snollensites zat te chattenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Te erg!
Was ze ook zo erg van de selfies de hele tijd?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb destijds de iPhone van ex bij de vissen in de kom gegooid toen ik er weereens achterkwam dat hij op snollensites zat te chatten![]()
![]()
Ik wil spullen kopen maar ze hebben niets leuks
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
hahaha echt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb destijds de iPhone van ex bij de vissen in de kom gegooid toen ik er weereens achterkwam dat hij op snollensites zat te chattenDo what you love, love what you do!![]()
Op m'n feessie misten de dames een spiegel hier beneden, dus heb ik er net maar eentje opgehangen.
Ik vind het zelf ook wel zo handig hoor.En het hangt nu prima voor wat loslatend stucwerk in de gang!
Zie je niks meer van!
![]()
![]()
ik had gister hele discussie. we werken met alleen mannen he, dus ging even over vrouwen. nu ben ik vrijgezel. hun getrouwd of bijna getrouwd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil spullen kopen maar ze hebben niets leuks
En echt van met 4 man dat we niet konden begrijpen wat vrouwen hebben met dat kopen enzo van onbenullige zooi?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is waar, de zon schijnt heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Als het nou iets belangrijks was waar ze mee bezig was zou ik het nog wel snappen. Maar dit was echt niks.quote::')![]()
![]()
Kleertjes die nooit gedragen worden......quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik had gister hele discussie. we werken met alleen mannen he, dus ging even over vrouwen. nu ben ik vrijgezel. hun getrouwd of bijna getrouwd.
En echt van met 4 man dat we niet konden begrijpen wat vrouwen hebben met dat kopen enzo van onbenullige zooi?
In m'n kennissenkring was er blijkbaar eentje die de hele fucking zolder vol had liggen met ongeopende verpakkingen met nieuwe kleren die ze in de loop der jaren online besteld had!![]()
![]()
Als ik 12,50 besteed voor een beurs dan wil ik op de beurs ook geld uitgeven jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik had gister hele discussie. we werken met alleen mannen he, dus ging even over vrouwen. nu ben ik vrijgezel. hun getrouwd of bijna getrouwd.
En echt van met 4 man dat we niet konden begrijpen wat vrouwen hebben met dat kopen enzo van onbenullige zooi?
Trotste mama van Ambar
Koop een beurs op die beurs om het geld er in te doen wat je er gaat uitgeven!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik 12,50 besteed voor een beurs dan wil ik op de beurs ook geld uitgeven ja![]()
![]()
Entree boven op wat je allemaal wil kopen op een beurs is wel ellende is meestal toch ook om dingen te verkopen al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee Nee zo werkt dat niet.
Ik wil potentiële nieuwe projecten kopen.Trotste mama van Ambar
ok ik zie al als man. niet de enige die het hoort dus, ok de discussie ging verder door nog, van haast tot alle vrouwen zijn klootzakken,. LOLquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleertjes die nooit gedragen worden......
In m'n kennissenkring was er blijkbaar eentje die de hele fucking zolder vol had liggen met ongeopende verpakkingen met nieuwe kleren die ze in de loop der jaren online besteld had!
Maar ook dus ook, verhaal van dan werkt vrouw bij een heel meiden team. en hebben ze hetzelfde kleding gekocht, hoe drama dan. en eentje terug om wat anders aan te doen.
LOL. ik luister dat zo aan he, en wij hebben allemaal zelfde werkkleding, denk hoe druk kun je je maken over zoiets. en rest dacht dat ook. echt vrouwen ding. en ze hebben altijd ruzie werd me verteld.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
De Platenbeurs... Daar kreeg je een gele stempel op je hand maar je kon ook gewoon een gele stempel kopen en dan kon je gratisquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Entree boven op wat je allemaal wil kopen op een beurs is wel ellende is meestal toch ook om dingen te verkopen al.
Ik gaf daar zat geld uit al:')![]()
Door een man?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik zie al als man. niet de enige die het hoort dus, ok de discussie ging verder door nog, van haast tot alle vrouwen zijn klootzakken,. LOL
Maar ook dus ook, verhaal van dan werkt vrouw bij een heel meiden team. en hebben ze hetzelfde kleding gekocht, hoe drama dan. en eentje terug om wat anders aan te doen.
LOL. ik luister dat zo aan he, en wij hebben allemaal zelfde werkkleding, denk hoe druk kun je je maken over zoiets. en rest dacht dat ook. echt vrouwen ding. en ze hebben altijd ruzie werd me verteld.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb destijds de iPhone van ex bij de vissen in de kom gegooid toen ik er weereens achterkwam dat hij op snollensites zat te chattensnollensites
![]()
![]()
nee een vrouwen team onderling krijgt altijd ruzie, je weet slangenkuil enzoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
ik zeg niet eens omdat ik het denk he, maar omdat vrouwen me dit dus vertellen. in zorg sector enzo speelt dit vooral.Do what you love, love what you do!![]()
Zo. De hal is weer toegankelijk. Nu wil ik nog wat spullen uit de keuken in de trapkast dumpen en dan maaltijden plannen.sinterklaaskapoentje
![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo. De hal is weer toegankelijk. Nu wil ik nog wat spullen uit de keuken in de trapkast dumpen en dan maaltijden plannen.
Vrouwen onderling zijn heksenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee een vrouwen team onderling krijgt altijd ruzie, je weet slangenkuil enzo![]()
Mannen geven elkaar een dreun en drinken daarna weer een biertje![]()
Ik ga genieten van het mooie weer![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mannen kunnen ook bitches zijn hoor. En roddelen...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:00 schreef Vostok het volgende:
[..]
Vrouwen onderling zijn heksen![]()
Ik ga genieten van het mooie weer:')![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo. De hal is weer toegankelijk. Nu wil ik nog wat spullen uit de keuken in de trapkast dumpen en dan maaltijden plannen.![]()
Hier schoon bed, gestofzuigd, gedweild, 2 grote tassen oud papier de container in etc etc.
Zo nog even badkamer en dan douchen, boodschappen en dan eindelijk chill![]()
![]()
Ik werk liever met mannen dan met vrouwen, snap soms dat gekakkel om niets niet. En vaak jaloeziequote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:00 schreef Vostok het volgende:
[..]
Vrouwen onderling zijn heksen![]()
Ik ga genieten van het mooie weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bezig vrouw!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Hier schoon bed, gestofzuigd, gedweild, 2 grote tassen oud papier de container in etc etc.
Zo nog even badkamer en dan douchen, boodschappen en dan eindelijk chill
Oudpapier ga ik denk ik straks ook nog ff wegbrengen maar dat komen ze aankomende zaterdag ook ophalen..![]()
Ben kapot ook nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lekker bezig vrouw!
Oudpapier ga ik denk ik straks ook nog ff wegbrengen maar dat komen ze aankomende zaterdag ook ophalen..![]()
Maargoed, en doorrrrrr![]()
![]()
Hier de lades van de kast opgeruimd, zocht een snoertje
Afgewassen en een cake gebakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook lekker bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Hier de lades van de kast opgeruimd, zocht een snoertje
Afgewassen en een cake gebakken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit inmiddels in de busHij komt, hij komt, de lieve goede Sint!
![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sint, ga je het wel een beetje voorzichtig aan doen met dat tere, onschuldige hertje die je gaat bezoeken?![]()
![]()
Hoe vaak je ze ook opruimd er blijft rommel uitkomenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe zeg je in het Engels ik heb een handige pet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt he.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vaak je ze ook opruimd er blijft rommel uitkomen![]()
"I am a participant of the Special Olympics."quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zeg je in het Engels ik heb een handige pet?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb fluwelen handschoenen aanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:22 schreef ToT het volgende:
Sint, ga je het wel een beetje voorzichtig aan doen met dat tere, onschuldige hertje die je gaat bezoeken?:')![]()
Heb je je grote zak met cadeautjes ook bij je?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb fluwelen handschoenen aan![]()
![]()
Haha mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
"I am a participant of the Special Olympics."
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat meen je niet!?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:44 schreef maily het volgende:
[..]
Dat moest ik nog eens aan iemand uitleggen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:44 schreef maily het volgende:
[..]
Dat moest ik nog eens aan iemand uitleggen!
![]()
quote:
ALs dat geen neukuh wordtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot heeft er zin inWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
kan er niets aan doen, slecht geslapenquote:
Heyquote:
Ja dan krijg je ditquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kan er niets aan doen, slecht geslapen![]()
![]()
Ja neem het mij maar niet kwalijkquote:
Vannacht maar weer even wat beter slapen Dotquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja neem het mij maar niet kwalijk![]()
![]()
LIjkt mij wel beter inderdaad Maar een geluk, we weten waar het van komtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vannacht maar weer even wat beter slapen DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies, anders gingen mensen allemaal rare dingen van jou denkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LIjkt mij wel beter inderdaad Maar een geluk, we weten waar het van komt![]()
Moeten we toch niet hebben he
Well, life can be a riot
Even geduld nogquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik lust er wel een maar zit in de treinWell, life can be a riot
Moed indrinken?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien eentje halen op het station![]()
![]()
Nou wen er toch maar aan!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:17 schreef Rob het volgende:
[..]
die Go..ver..de K#TBOLKEN van JustinK![]()
![]()
![]()
Niet dat iemand het boeit maar ik kocht een boek, stukje kant en 2 bolletjes garen.Trotste mama van Ambar
Was het leuk?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet dat iemand het boeit maar ik kocht een boek, stukje kant en 2 bolletjes garen.![]()
![]()
Jawel. Maar het was veel van hetzelfde en het voelde kleiner dan vorig jaarquote:Trotste mama van Ambar
Maar gelukkig toch iets leuks kunnen vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel. Maar het was veel van hetzelfde en het voelde kleiner dan vorig jaar![]()
![]()
Het verhaal is niet compleet..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet dat iemand het boeit maar ik kocht een boek, stukje kant en 2 bolletjes garen.
• waar heb je dat gekocht
• hoe ben je daar gekomen en weer thuisgekomen
•hoeveel heeft het gekost
•hoeveel tijd heb je eraan besteed
•ben je tevreden met de aankoop
•wat ga je ermee doen.![]()
Dat zijn een hoop vragenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Het verhaal is niet compleet..
•wat ga je ermee doen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1754 / +180 / +52 / 6346 / 6669
2. Harrie / 711 / +62 / +8 / 1627 / 1832
3. _UserName_ / 314 / +39 / +42 / 606 / 749
4. Dr.Mikey / 269 / +28 / +2 / 567 / 699
5. KillemWieft / 234 / +18 / +5 / 423 / 542
6. mascara-klodder / 189 / +66 / +6 / 1006 / 1153
7. drakin / 160 / +78 / +44 / 339 / 421
8. ToT / 155 / +21 / +4 / 1980 / 2099
9. sinterklaaskapoentje / 144 / +9 / +4 / 1342 / 1491
10. roos94 / 137 / +4 / +1 / 367 / 437
11. HappyCharly / 128 / +8 / +1 / 894 / 983
12. MizzezAmy / 112 / +5 / +1 / 1316 / 1455
13. hemarookworst / 111 / +7 / +13 / 616 / 713
14. AardappelSchotel / 102 / +8 / +0 / 1019 / 1128
15. sp3c / 99 / +12 / +2 / 356 / 404
16. kree / 86 / +0 / +8 / 1123 / 1198
17. Lovely / 79 / +7 / +0 / 1123 / 1246
18. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
19. gebrokenglas / 74 / +0 / +2 / 1009 / 1112
20. maily / 66 / +11 / +3 / 834 / 922SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Waar en hoe was al wel bekendquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Rob het volgende:
[..]
dat zijn zaken die het verhaal misschien boeiend kunnen maken..
onwaarschijnlijk maar toch..![]()
![]()
Ik ook nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou niet helemaal doorgelezen want ff met wat anders bezig.
maarja vrouwen slangenkuil waren we het als mannen over eens iig?
vrouwen werken ook liever met mannen of iig verdeling, zover was ik nog
LOL
vul me aan
Op de Handwerkbeurs in Houtenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Het verhaal is niet compleet..
•wat ga je ermee doen.
Met de bus, trein en pendelbus en weer terug
Ik was er ongeveer iets meer dan 3 uur
Ik ben tevreden met mijn aankopen
Boek gaat over borduren op breiwerk
Kant gaat vast wel ooit gebruikt worden
En 2 bolletjes wol zijn voor sjaals, want daar kun je nooit genoeg van hebbenTrotste mama van Ambar
Watquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef kree het volgende:
nou niet helemaal doorgelezen want ff met wat anders bezig.
maarja vrouwen slangenkuil waren we het als mannen over eens iig?
vrouwen werken ook liever met mannen of iig verdeling, zover was ik nog
LOL
vul me aanWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
ik heb zoveel slechte verhalen gehoord over teams met alleen vrouwen,,,, wil je niet weten. dat moet haast wel de hel zijn op aardequote:
Dan zou je eigenlijk eens naar Gideon in Aalsmeer of Amsterdam moeten voor handwerkdingen koopjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op de Handwerkbeurs in Houten
Met de bus, trein en pendelbus en weer terug
Ik was er ongeveer iets meer dan 3 uur
Ik ben tevreden met mijn aankopen
Boek gaat over borduren op breiwerk
Kant gaat vast wel ooit gebruikt worden
En 2 bolletjes wol zijn voor sjaals, want daar kun je nooit genoeg van hebben![]()
Door een drakendildo?quote:Well, life can be a riot
![]()
Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Maar wie ben ik. Heb altijd als freelancer gewerkt... Daarbij maakte geslacht voor samenwerkingen niets uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:52 schreef kree het volgende:
in mannen team loopt het dan meestal wel op rolletjes ofzo?:')![]()
nou ok het zal verschillen, maar het zeker wel meer uit?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Maar wie ben ik. Heb altijd als freelancer gewerkt... Daarbij maakte geslacht voor samenwerkingen niets uit.
Vrouwen kunnen gewoon niet met elkaar een goed team vormen, =waarheid. ze krijgen ruzie of weet ik veel war over kleinste dingen.
de groep mannen denkt van ok we moeten de klus klaren?
het meest erge is nog dat een groep vrouwen dan denkt leiding te kunnen geven daarover, thank god zover zijn we nog niet.
het werkt niet? en ik wil best. vrouwen erbij ook in monteursteam,, maarja. voor de statistieken is het mooier van we hebben nu wel 50/50 vrouwen in leidinggevende functies.. en daar worden ze op aangenomen, sorry hoor ik kots erop wel beetje. want dat is niet de manier.
vrouwen aannemen,en wel. maar niet zo? op kennis en kunde dus, niet omdat je vrouw of man bent, pure discriminatie dit voor ons. eigenlijkDo what you love, love what you do!![]()
ligt eraan waarvoor je werkt..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Maar wie ben ik. Heb altijd als freelancer gewerkt... Daarbij maakte geslacht voor samenwerkingen niets uit.
YabYum of Bananenbar![]()
![]()
Dat is rotzooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:52 schreef Rob het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk eens naar Gideon in Aalsmeer of Amsterdam moeten voor handwerkdingen koopjesTrotste mama van Ambar
niet alles.quote:
Gewoon failliete handwerk en fournituren winkels opgekocht. Dus er zit wel kwaliteit tussen.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok het zal verschillen, maar het zeker wel meer uit?
Vrouwen kunnen gewoon niet met elkaar een goed team vormen, =waarheid. ze krijgen ruzie of weet ik veel war over kleinste dingen.
het meest erge is nog dat een groep vrouwen dan denkt leiding te kunnen geven daarover, thank god zover zijn we nog niet.
het werkt niet? en ik wil best. vrouwen erbij ook in monteursteam,, maarja. voor de statistieken is het mooier van we hebben nu wel 50/50 vrouwen in leidinggevende functies.. en daar worden ze op aangenomen, sorry hoor ik kots erop wel beetje. want dat is niet de manier.
vrouwen aannemen,en wel. maar niet zo? op kennis en kunde dus, niet omdat je vrouw of man bent, pure discriminatie dit voor ons. eigenlijk
Een Volvo, volledig ontworpen door en voor vrouwen; de c30.Schijnt op alle terreinen een absoluut gedrocht te zijn!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb jarenlang als journalist gewerkt en dat was meestal solo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:59 schreef Rob het volgende:
[..]
ligt eraan waarvoor je werkt..
YabYum of Bananenbar:')![]()
En toen vind ik een C30 oprecht een leuke auto om te zien. Als je ze nog ziet rijdenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Volvo, volledig ontworpen door en voor vrouwen; de c30.Schijnt op alle terreinen een absoluut gedrocht te zijn!
Well, life can be a riot
ik heb niks tegen vrouwen he? sterker nog denk leuk zou dat zijn ff ander in team, maar moeten ze wel vakbekwaam zijn ook. en in elektra bij ons. fysiek is het niet zo, dus zelfde level.
Naja nog steeds alleen mannen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik houd ook niet van graaienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef Rob het volgende:
[..]
niet alles.
Gewoon failliete handwerk en fournituren winkels opgekocht. Dus er zit wel kwaliteit tussen.Trotste mama van Ambar
Ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord. Heb er laatst een video over gezien en alles wat ze veranderd hadden van standaard auto's was een enorme verslechtering voor zicht, prestatie, veiligheid enz.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En toen vind ik een C30 oprecht een leuke auto om te zien. Als je ze nog ziet rijden![]()
Oh serieus ja? Zondequote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord. Heb er laatst een video over gezien en alles wat ze veranderd hadden van standaard auto's was een enorme verslechtering voor zicht, prestatie, veiligheid enz.Well, life can be a riot
Gast.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok het zal verschillen, maar het zeker wel meer uit?
vrouwen aannemen,en wel. maar niet zo? op kennis en kunde dus, niet omdat je vrouw of man bent, pure discriminatie dit voor ons. eigenlijk![]()
![]()
ja ik leg hier even het hele probleem bloot?quote:
want we willen allemaal incusief zijn (als bedrijf). maar vrouwen hebben gewoon geen reet zin in om in de techniek te werken. ??
Fucking uitzonderingen nagelaten en denkt directie laat maar weer gaan.,.
Hypocrite bende is het.
Daarom zei ik al, Kree voor president, en dan gaan we het wel eens aanpakken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik leg hier even het hele probleem bloot?
want we willen allemaal incusief zijn (als bedrijf). maar vrouwen hebben gewoon geen reet zin in om in de techniek te werken. ??
Hypocrite bende is het.
Daarom zei ik al, Kree voor president, en dan gaan we het wel eens aanpakken.![]()
![]()
Gelukkig ben jij geen vrouwquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb zoveel slechte verhalen gehoord over teams met alleen vrouwen,,,, wil je niet weten. dat moet haast wel de hel zijn op aarde![]()
guttegut nageltjes breken kan wel eens namelijk.
Maar maakt niet uit alle vrouwen willen zelfde zijn als mannen? p8unt is. ik zie ze niet verschijnen hier?Do what you love, love what you do!![]()
hahaha ja kan me hier nog echt trouwens druk over maken, dat meten met twee maten. voor vrouw en man?
het irriteert me mateloos.Do what you love, love what you do!![]()
Gozer, dat hele diversity, equity and inclusivity gedoe is aardig op z'n retour.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:06 schreef kree het volgende:
guttegut nageltjes breken kan wel eens namelijk.
Maar maakt niet uit alle vrouwen willen zelfde zijn als mannen? p8unt is. ik zie ze niet verschijnen hier?
Even nog op je knokkeltjes bijten en het is zo weer over!Dan worden mensen weer op basis van hun vakkundigheid aangenomen, man of vrouw.
![]()
Je maakt je nogal eens druk over nogal wat verschillende onderwerpen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:07 schreef kree het volgende:
hahaha ja kan me hier nog echt trouwens druk over maken, dat meten met twee maten. voor vrouw en man?
het irriteert me mateloos.
Al eens valeriaan geprobeerd?![]()
![]()
Maar waarom leg je dit probleem bloot bij mensen die het niet echt boeien en het zien als irritatiepunt DAT je het nu blootlegt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik leg hier even het hele probleem bloot?
Hypocrite bende is het.
Daarom zei ik al, Kree voor president, en dan gaan we het wel eens aanpakken.
Well, life can be a riot
juist gelijk beoordelen allen man of vrouw. nu worden vrouwen dus voorgetrokken omdat we soort norm moeten halen???? dat is al oneerlijk. maar ok.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozer, dat hele diversity, equity and inclusivity gedoe is aardig op z'n retour.
Even nog op je knokkeltjes bijten en het is zo weer over!Dan worden mensen weer op basis van hun vakkundigheid aangenomen, man of vrouw.
verder zijn er minder vrouwen in de techniek als mannen. uitvoerend dusDo what you love, love what you do!![]()
Ach het hele dubbele standaard verhaal is al zo oud als de weg naar Rome kree.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:07 schreef kree het volgende:
het irriteert me mateloos.
Er wordt bij vrouwen ook constant over body positivity gepraat en trots zijn op je lijf als je kilootjes te veel hebt. Maar bij een man wordt je dan weggezet als ongezond en moet je afvallenBijvoorbeeld.
Maar je kan er tóch niks aan veranderen. Dus leg het naast je neer man.
Sorry not sorry. Maar val ons hier niet mee lastig
Well, life can be a riot
Hij heeft waarschijnlijk een tik op z'n kloten gehad van de baas over dat Fatima inderdaad geen kut van techniek af weet, maar dat kree haar daar niet op mag bekritiseren want we moeten inclusief zijn, dus krijgen we hier een tirade met 10% van de informatie die we nodig hebben om een mening te kunnen vormen over wederom een nieuw onderwerp dat ons geen kut boeit!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar waarom leg je dit probleem bloot bij mensen die het niet echt boeien en het zien als irritatiepunt DAT je het nu blootlegt?![]()
![]()
Succes tijgerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik lust er wel een maar zit in de trein![]()
Gewoon omheen bolkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach het hele dubbele standaard verhaal is al zo oud als de weg naar Rome kree.
Er wordt bij vrouwen ook constant over body positivity gepraat en trots zijn op je lijf als je kilootjes te veel hebt. Maar bij een man wordt je dan weggezet als ongezond en moet je afvallenBijvoorbeeld.
Maar je kan er tóch niks aan veranderen. Dus leg het naast je neer man.
Sorry not sorry. Maar val ons hier niet mee lastig![]()
weet ik veel. omdat ik hier post enzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar waarom leg je dit probleem bloot bij mensen die het niet echt boeien en het zien als irritatiepunt DAT je het nu blootlegt?
boeie of het iemand wat boeit?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga mijn rust bewaken en wat anders doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
jullie kennen de film America history x denk?
het lijkt erop soort van.Do what you love, love what you do!![]()
Maar als we er niets op uit doen, frustreert het je ook weer ongelooflijk!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel. omdat ik hier post enzo?
boeie of het iemand wat boeit?
We MOETEN er een mening over hebben, of we nou willen of niet!![]()
![]()
ik snap die film wel he en wat er duidelijk gemaakt werd. maar dit is anders.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel. omdat ik hier post enzo?
boeie of het iemand wat boeit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Je broertje is ook doodgeschoten op de plee?!?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
het lijkt erop soort van.![]()
![]()
Contactgrill bij de Action voor 2 tientjes!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef roos94 het volgende:
Net een tosti ijzer gekocht van 90 euro![]()
![]()
Dan bakt 'ie vast fantastische tosti'squote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef roos94 het volgende:
Net een tosti ijzer gekocht van 90 euro
Die van mij was 3 jaar terug ook 60 euro. Vond het een ontiegelijke klap geld voor een tosti ijzer, maar feit dat 'ie het nog doet en dat je er ook andere dingen op kan maken is 10/10Well, life can be a riot
Ouwe was kapot en wilde wel een degelijke. Maar deze week ook al 200eu bij de tandarts dus duur weekje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Contactgrill bij de Action voor 2 tientjes!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef kree het volgende:
ik snap die film wel he en wat er duidelijk gemaakt werd. maar dit is anders.Neger, wat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
het lijkt erop soort van.![]()
"Kennen jullie die film? Dit is het zelfde, maar dan compleet anders. Heeft geen kut met die film te maken!"![]()
bedoel het niet letterlijk natuurlijk, maarja dit soort situaties? het komt wss best voorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je broertje is ook doodgeschoten op de plee?!?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Waar lijkt die film op?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
het lijkt erop soort van.:')![]()
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Neger, wat?![]()
"Kennen jullie die film? Dit is het zelfde, maar dan compleet anders. Heeft geen kut met die film te maken!"
Ik vraag mij echt af wat er in zijn brein omgaat.
Hoe kan je zo warrig zijn Kree
Well, life can be a riot
Nog even en hij gaat zichzelf quoten als er niet meteen een reactie komtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als we er niets op uit doen, frustreert het je ook weer ongelooflijk!
We MOETEN er een mening over hebben, of we nou willen of niet!![]()
![]()
Ow je bent naar een neo-nazi festijn geweest nadat je in de gevangenis in je reet geneukt bent en hebt daar de leider in elkaar gebeukt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
bedoel het niet letterlijk natuurlijk, maarja dit soort situaties? het komt wss best voor![]()
Hele gesprekken met zichzelfquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat zichzelf quoten als er niet meteen een reactie komt
Well, life can be a riot
![]()
Waar lijkt die film op?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
het lijkt erop soort van.Hallo spoilersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je broertje is ook doodgeschoten op de plee?!?
zoek maar op zelf.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar lijkt die film op?
ik detecteer gezeik achtige sfeer en daar ben ik allergisch voor. tot straks
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
zoek maar op zelf.
ik detecteer gezeik achtige sfeer en daar ben ik allergisch voor. tot straks![]()
![]()
Oh dat is al meerdere keren gebeurd hoor, en dan was IK de kwaaie pier omdat hij zichzelf aanviel, en toen ik duidelijk maakte dat ik er niets mee te maken had, viel ik hem dus blijkbaar aan!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat zichzelf quoten als er niet meteen een reactie komt![]()
![]()
![]()
![]()
Ow je hebt hem nog niet gezien?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar lijkt die film op?
[..]
Hallo spoilers:P![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: