SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ja dat Youtube kanaal China Fact Chasers laat zien hoe erg het daar is, en dat deze trend daar ook begonnen is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In China was het pas erg joh. Stellen die in een restaurant nul contact hebben. Alleen maar op de telefoon.
Maar in de Filipijnen is het inmiddels serieus nog erger.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Vreselijk ja. Dat deed die date van mij dus telkens. Moest haast gaan smeken om aandacht. Na een poos pakte ik die mobiel en verstopte ik die.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Filipijnse mensen is het gewoon een gewoonte; in eigen land deden ze het ook, dus waarom zouden ze het hier niet meer mee doen. Lekker op een schermpje bezig zijn, af en toe ff opkijken en wat zeggen en half naar het antwoord luisterend terug naar het schermpje kijken.:')![]()
Ziek dat dat nodig is....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vreselijk ja. Dat deed die date van mij dus telkens. Moest haast gaan smeken om aandacht. Na een poos pakte ik die mobiel en verstopte ik die.![]()
![]()
Maar waarom zou je daarmee daten da ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Filipijnse mensen is het gewoon een gewoonte; in eigen land deden ze het ook, dus waarom zouden ze het hier niet meer mee doen. Lekker op een schermpje bezig zijn, af en toe ff opkijken en wat zeggen en half naar het antwoord luisterend terug naar het schermpje kijken.♡♡♡♡![]()
Oh ik had het nu in het algemeen op feestjes enzo he.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waarom zou je daarmee daten da ?
Ik wil echt niet daten met iemand die zo verslaafd is!![]()
![]()
Poste weer door het slotje en dacht, waarom post er nu niemand meerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef kree het volgende:
doe nog even de @:dotteke theme song
Bekijk deze YouTube-video
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik dacht wacht ff af ipv gelijk een topic te maken, hahaha. maar ok weet niet dit liedje doet me altijd denken aan jou.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Poste weer door het slotje en dacht, waarom post er nu niemand meerDo what you love, love what you do!![]()
Wat ga je vanavond voor gezelligs doen met je date? Is dat met iemand die je al kent?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook niet al te lang volgehouden die chickWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zei je laats al, waarschijnlijk door die rode lippenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht wacht ff af ipv gelijk een topic te maken, hahaha. maar ok weet niet dit liedje doet me altijd denken aan jou.
Het is geen verplichting maar een aanbeveling.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef kree het volgende:
overdrijf het he. even voor de duidelijkheid ik ben daar eigenlijk onwijs tegen. en dat België nu weer dit zoiets doet. naja.
Stel je aan zeg.![]()
dat ook ja je icoontje. maar vind je die muziek ook leuk? het lijkt onwijs op die cover nl. gehehequote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei je laats al, waarschijnlijk door die rode lippenDo what you love, love what you do!![]()
Ja kan toch? Al bolkt hij daarvoor misschien wel wat te weinig nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schotel een date![]()
Hey Amyalles goed?
Hoihoiach ik mag niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En met jou?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond voor gezelligs doen met je date? Is dat met iemand die je al kent?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik heb haar een keer eerder ontmoet. En we gaan gewoon bij haar thuis chillen rn film kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond voor gezelligs doen met je date? Is dat met iemand die je al kent?:')![]()
Van de zonnige kant bekeken, ze was wel lekker stil?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook niet al te lang volgehouden die chickCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
heums niet zo fan van die "aanbevelingen" vanuit overheid. een daarna is het volgende en volgende en avondklok.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Het is geen verplichting maar een aanbeveling.
Stel je aan zeg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..voor jou
![]()
Snoeihard, diep en voor de volle 2 minuten film kijken!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb haar een keer eerder ontmoet. En we gaan gewoon bij haar thuis chillen rn film kijken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik had liever leuke gesprekken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van de zonnige kant bekeken, ze was wel lekker stil?:')![]()
IN BELGIËquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
heums niet zo fan van die "aanbevelingen" vanuit overheid. een daarna is het volgende en volgende en avondklok.![]()
of je moet een goede overheid hebben.......
owh wacht ook zo instabiel als de pest hier.
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja zou ik ook hebben. Denk dat ik dan gewoon zou gaan Fok!ken tijdens de date, of weglopen, merkt hij dan vast ook niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had liever leuke gesprekken.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik vraag me nog altijd af, wil er niet iemand met mij gaan wonen zelfvoorzienend ergens in Alaska ofzo ver weg van al dat gezeik wat er is. politiek en wereld. echt ben er zo klaar meeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja kan toch? Al bolkt hij daarvoor misschien wel wat te weinig nu
Zou kunnen, juist als je een date hebt bolk je wat minder lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En met jou?
Met mij gaat alles okidokiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O spannend, zijn er al kriebeltjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb haar een keer eerder ontmoet. En we gaan gewoon bij haar thuis chillen rn film kijken.
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Toen ik die telefoon verstopte uit frustratie raakt ze ook in paniekquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zou ik ook hebben. Denk dat ik dan gewoon zou gaan Fok!ken tijdens de date, of weglopen, merkt hij dan vast ook niet.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Al dagenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O spannend, zijn er al kriebeltjes:')sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon zoals de film Into The Wildquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:32 schreef kree het volgende:
ik vraag me nog altijd af, wil er niet iemand met mij gaan wonen zelfvoorzienend ergens in Alaska ofzo ver weg van al dat gezeik wat er is. politiek en wereld. echt ben er zo klaar mee
Wel zorgen dat je niet doodgaat:')![]()
Gewoon zorgen dat je in een steenrijke familie wordt geboren dan heb je geen last van al het gezever.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon zoals de film Into The Wild
Wel zorgen dat je niet doodgaat
Gr Victor Verhulst![]()
O lekker, hopelijk bij haar ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedkope dag wel. Volgens mij heb ik alles alTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Hou op zegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kriebels beperken zich niet enkel tot het buikgebied neem ik aan![]()
:')![]()
Onder zijn mijter en zijn pruikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die kriebels beperken zich niet enkel tot het buikgebied neem ik aan![]()
![]()
Te erg!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen ik die telefoon verstopte uit frustratie raakt ze ook in paniek
Was ze ook zo erg van de selfies de hele tijd?![]()
lol wel goeie film trouwens, aanrader.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon zoals de film Into The Wild
Wel zorgen dat je niet doodgaatDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef Vostok het volgende:
Een welgemeende goedemiddag op deze zonnige zaterdag 11 januari 2025![]()
Heeft u nog plannen vandaag?Fokstok!
![]()
Ik moet zo naar de wasmachine en de droger.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef Vostok het volgende:
Heeft u nog plannen vandaag?
En U?sinterklaaskapoentje
![]()
Nee ze zat gewoon telkens op funda en facebook. Zo irritant.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Te erg!
Was ze ook zo erg van de selfies de hele tijd?:')![]()
Lekker loos bezig zijn....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ze zat gewoon telkens op funda en facebook. Zo irritant.![]()
![]()
Hey Vostokquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef Vostok het volgende:
Heeft u nog plannen vandaag?![]()
Geen plannen, jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verstopt!quote:Ik ook zo. En daarna de natuur in.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de wasmachine en de droger.
En U?![]()
Ik heb destijds de iPhone van ex bij de vissen in de kom gegooid toen ik er weereens achterkwam dat hij op snollensites zat te chattenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Te erg!
Was ze ook zo erg van de selfies de hele tijd?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb destijds de iPhone van ex bij de vissen in de kom gegooid toen ik er weereens achterkwam dat hij op snollensites zat te chatten![]()
![]()
Ik wil spullen kopen maar ze hebben niets leuks
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
hahaha echt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb destijds de iPhone van ex bij de vissen in de kom gegooid toen ik er weereens achterkwam dat hij op snollensites zat te chattenDo what you love, love what you do!![]()
Op m'n feessie misten de dames een spiegel hier beneden, dus heb ik er net maar eentje opgehangen.
Ik vind het zelf ook wel zo handig hoor.En het hangt nu prima voor wat loslatend stucwerk in de gang!
Zie je niks meer van!
![]()
![]()
ik had gister hele discussie. we werken met alleen mannen he, dus ging even over vrouwen. nu ben ik vrijgezel. hun getrouwd of bijna getrouwd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil spullen kopen maar ze hebben niets leuks
En echt van met 4 man dat we niet konden begrijpen wat vrouwen hebben met dat kopen enzo van onbenullige zooi?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is waar, de zon schijnt heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Als het nou iets belangrijks was waar ze mee bezig was zou ik het nog wel snappen. Maar dit was echt niks.quote::')![]()
![]()
Kleertjes die nooit gedragen worden......quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik had gister hele discussie. we werken met alleen mannen he, dus ging even over vrouwen. nu ben ik vrijgezel. hun getrouwd of bijna getrouwd.
En echt van met 4 man dat we niet konden begrijpen wat vrouwen hebben met dat kopen enzo van onbenullige zooi?
In m'n kennissenkring was er blijkbaar eentje die de hele fucking zolder vol had liggen met ongeopende verpakkingen met nieuwe kleren die ze in de loop der jaren online besteld had!![]()
![]()
Als ik 12,50 besteed voor een beurs dan wil ik op de beurs ook geld uitgeven jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik had gister hele discussie. we werken met alleen mannen he, dus ging even over vrouwen. nu ben ik vrijgezel. hun getrouwd of bijna getrouwd.
En echt van met 4 man dat we niet konden begrijpen wat vrouwen hebben met dat kopen enzo van onbenullige zooi?
Trotste mama van Ambar
Koop een beurs op die beurs om het geld er in te doen wat je er gaat uitgeven!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik 12,50 besteed voor een beurs dan wil ik op de beurs ook geld uitgeven ja![]()
![]()
Entree boven op wat je allemaal wil kopen op een beurs is wel ellende is meestal toch ook om dingen te verkopen al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee Nee zo werkt dat niet.
Ik wil potentiële nieuwe projecten kopen.Trotste mama van Ambar
ok ik zie al als man. niet de enige die het hoort dus, ok de discussie ging verder door nog, van haast tot alle vrouwen zijn klootzakken,. LOLquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleertjes die nooit gedragen worden......
In m'n kennissenkring was er blijkbaar eentje die de hele fucking zolder vol had liggen met ongeopende verpakkingen met nieuwe kleren die ze in de loop der jaren online besteld had!
Maar ook dus ook, verhaal van dan werkt vrouw bij een heel meiden team. en hebben ze hetzelfde kleding gekocht, hoe drama dan. en eentje terug om wat anders aan te doen.
LOL. ik luister dat zo aan he, en wij hebben allemaal zelfde werkkleding, denk hoe druk kun je je maken over zoiets. en rest dacht dat ook. echt vrouwen ding. en ze hebben altijd ruzie werd me verteld.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
De Platenbeurs... Daar kreeg je een gele stempel op je hand maar je kon ook gewoon een gele stempel kopen en dan kon je gratisquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Entree boven op wat je allemaal wil kopen op een beurs is wel ellende is meestal toch ook om dingen te verkopen al.
Ik gaf daar zat geld uit al:')![]()
Door een man?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik zie al als man. niet de enige die het hoort dus, ok de discussie ging verder door nog, van haast tot alle vrouwen zijn klootzakken,. LOL
Maar ook dus ook, verhaal van dan werkt vrouw bij een heel meiden team. en hebben ze hetzelfde kleding gekocht, hoe drama dan. en eentje terug om wat anders aan te doen.
LOL. ik luister dat zo aan he, en wij hebben allemaal zelfde werkkleding, denk hoe druk kun je je maken over zoiets. en rest dacht dat ook. echt vrouwen ding. en ze hebben altijd ruzie werd me verteld.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb destijds de iPhone van ex bij de vissen in de kom gegooid toen ik er weereens achterkwam dat hij op snollensites zat te chattensnollensites
![]()
![]()
nee een vrouwen team onderling krijgt altijd ruzie, je weet slangenkuil enzoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
ik zeg niet eens omdat ik het denk he, maar omdat vrouwen me dit dus vertellen. in zorg sector enzo speelt dit vooral.Do what you love, love what you do!![]()
Zo. De hal is weer toegankelijk. Nu wil ik nog wat spullen uit de keuken in de trapkast dumpen en dan maaltijden plannen.sinterklaaskapoentje
![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo. De hal is weer toegankelijk. Nu wil ik nog wat spullen uit de keuken in de trapkast dumpen en dan maaltijden plannen.
:')![]()
Vrouwen onderling zijn heksenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee een vrouwen team onderling krijgt altijd ruzie, je weet slangenkuil enzo![]()
Mannen geven elkaar een dreun en drinken daarna weer een biertje![]()
Ik ga genieten van het mooie weer![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mannen kunnen ook bitches zijn hoor. En roddelen...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:00 schreef Vostok het volgende:
[..]
Vrouwen onderling zijn heksen![]()
Ik ga genieten van het mooie weer:')![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo. De hal is weer toegankelijk. Nu wil ik nog wat spullen uit de keuken in de trapkast dumpen en dan maaltijden plannen.![]()
Hier schoon bed, gestofzuigd, gedweild, 2 grote tassen oud papier de container in etc etc.
Zo nog even badkamer en dan douchen, boodschappen en dan eindelijk chill![]()
![]()
Ik werk liever met mannen dan met vrouwen, snap soms dat gekakkel om niets niet. En vaak jaloeziequote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:00 schreef Vostok het volgende:
[..]
Vrouwen onderling zijn heksen![]()
Ik ga genieten van het mooie weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bezig vrouw!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Hier schoon bed, gestofzuigd, gedweild, 2 grote tassen oud papier de container in etc etc.
Zo nog even badkamer en dan douchen, boodschappen en dan eindelijk chill
Oudpapier ga ik denk ik straks ook nog ff wegbrengen maar dat komen ze aankomende zaterdag ook ophalen..![]()
Ben kapot ook nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lekker bezig vrouw!
Oudpapier ga ik denk ik straks ook nog ff wegbrengen maar dat komen ze aankomende zaterdag ook ophalen..![]()
Maargoed, en doorrrrrr![]()
![]()
Hier de lades van de kast opgeruimd, zocht een snoertje
Afgewassen en een cake gebakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook lekker bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Hier de lades van de kast opgeruimd, zocht een snoertje
Afgewassen en een cake gebakken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit inmiddels in de busHij komt, hij komt, de lieve goede Sint!
![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sint, ga je het wel een beetje voorzichtig aan doen met dat tere, onschuldige hertje die je gaat bezoeken?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: