Allicht, al doet het figuur waar je op reageerde dat vrij actief. Maar dommetje spelen kan aantrekkelijk zijnquote:
TIP: Zoek eens de video's op van Jeffrey Sachs die over Oekraïne gaan. Kun je zoiets zelfstandig ondernemen? Of moet ik daar ook over 'discussiëren'. Ik zelf heb wel even wat anders te doen dan 'discussie' voeren met jou. Ik ga nu snel even koken nu we nog een beetje gas mogen gebruiken.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar rusland komt zelf al om in precies die grondstoffen. Dus wat hebben die daar te zoeken.
Kortom, hij wil verhinderen dat Rusland beloond wordt voor het vermoorden van Oekraïeners in een poging Oekraïens grondgebied te annexeren.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:28 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja hij legt uit dat Oekraïne vol met triljarden aan grondstoffen zit waar de USA schatrijk van kan worden en die de USA nooit mag laten schieten. Dus doorgaan met oorlog voeren. Zoals de USA dat al decennia doet met andere landen waar rijkdom zit.
Klopt, de VS levert maar beperkt hulp aan Oekraïne.quote:Dat zegt hij dus summier. Ik ga er vanuit dat niet iedereen bij Sesamstraat is gestopt met nadenken en een klein beetje Engels kent.
![]()
Groenland dan maar want het loopt niet zo lekker met Oekraïne
Koken op gasquote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef NatteLont het volgende:
[..]
TIP: Zoek eens de video's op van Jeffrey Sachs die over Oekraïne gaan. Kun je zoiets zelfstandig ondernemen? Of moet ik daar ook over 'discussiëren'. Ik zelf heb wel even wat anders te doen dan 'discussie' voeren met jou. Ik ga nu snel even koken nu we nog een beetje gas mogen gebruiken.
Ook voor jou.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, hij wil verhinderen dat Rusland beloond wordt voor het vermoorden van Oekraïeners in een poging Oekraïens grondgebied te annexeren.
En daar heb jij problemen mee.
[..]
Klopt, de VS levert maar beperkt hulp aan Oekraïne.
Beetje vreemd als het doel is controle te krijgen over de Oekraïense bodemschatten...
Groenland lag bij Trump 1 ook op tafel.
Waarom Oekraïne niet?
Even los van het feit dat een bevrijd Oekraïne niet de 51e staat van de VS wordt.
Dat sowieso.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Burgers executeren van een vijandige staat is sowieso niet toegestaan. Maar sommigen hier zijn de weg volkomen kwijtgeraakt.
Ja, ik begrijp ook niet waarom sommigen hier nog steeds Rusland steunen, gezien de vele oorlogsmisdaden die zijn begaan. Waaronder het executeren van onschuldige burgers, martelen, verkrachten, deporteren van burgers en niet te vergeten ontvoeren van kinderen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Burgers executeren van een vijandige staat is sowieso niet toegestaan. Maar sommigen hier zijn de weg volkomen kwijtgeraakt.
Waar was je de afgelopen 30 jaar aangaande de USA in het Midden Oosten?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet waarom sommigen hier nog steeds Rusland steunen, gezien de vele oorlogsmisdaden die zijn begaan. Waaronder het executeren van onschuldige burgers, martelen, verkrachten, deporteren en niet te vergeten ontvoeren van kinderen.
Ik hoef geen video te zien om te achterhalen dat jij er volledig naast zit.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:43 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ook voor jou.
TIP: Zoek eens de video's op van Jeffrey Sachs die over Oekraïne gaan. Kun je zoiets zelfstandig ondernemen? Of moet ik daar ook over 'discussiëren'. Ik zelf heb wel even wat anders te doen dan 'discussie' voeren met jou. Ik ga nu snel even koken nu we nog een beetje gas mogen gebruiken.
Ik zocht toen naar de hastag #whataboutism.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:48 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen 30 jaar aangaande de USA in het Midden Oosten?
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik hoef geen video te zien om te achterhalen dat jij er volledig naast zit.
De USA neemt al vele vele vele jaren met grof militair geweld landen over.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef Wantie het volgende:
[..]Waar het mij om gaat is dat jij er kennelijk geen moeite mee hebt dat Rusland met grof geweld Oekraïne aan het innemen is. Maar wel moeite hebt met de motivatie om Oekraïne te helpen de Russen die hun land aan het verwoesten zijn te bestrijden.
Dat geeft Rusland een vrijbrief om een ander land aan te vallen?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:48 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Nog meer #whataboutism om het geweld in Oekraïne door Rusland goed te praten.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef NatteLont het volgende:
[..]
[..]
De USA neemt al vele vele vele jaren met grof militair geweld landen over.
Werpt regeringen om.
Oekraïne wordt helemaal niet geholpen. Net zoals men Syrie niet helpt, of Irak, Libië, etc, etc.
Miljoenen slachtoffers. Decennia lang. Oekraïne is volkomen ontredderd
De USA helpt zichzelf. Aan rijkdommen en grondstoffen zoals men het al decennia doet
Meer dan 1000 militaire basissen rond alle continenten.
Om overal toe te slaan als het nodig is.
Full Specrtrum Dominance
Doet Rusland dat?
Haha dat is gewoon de "houdt je bek want ik wil er niet over nadenken" tag.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zocht toen naar de hastag #whataboutism.
Uiteraard.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat geeft Rusland een vrijbrief om een ander land aan te vallen?
Godsgeklaagd nog wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nog meer #whataboutism om het geweld in Oekraïne door Rusland goed te praten.
Het is Gods geklaagd.
Los van dat je nu je eigen punt finaal om zeep hebt geholpen.
Wat een onzin joh.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef NatteLont het volgende:
Aannemelijk is dat jij het allemaal niet kan vatten.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet de ambitie om in het wappie rabbit hole af te dalen waar jij verblijft.
Maak het maar aannemelijk.
Ja, die burgerdoelen die systematisch met precisiewapens worden bestookt is vast toeval.. net als de propaganda shows die dat verheerlijkenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Nee, mijn stelling is ( en dat komt mij op veel commentaar te staan) dat ik niet zeker weet of het Kremlin expliciet beveelt/autoriseert om burgerdoelen aan te vallen zoals ziekenhuizen, scholen, en andere openbare gebouwen. Enerzijds lijkt mij dat volstrekt ridicuul omdat het Kremlin daarmee alleen maar het verzet bij Oekraïne versterkt, en Westerse funding en wapens daarmee in de hand werkt. Anderzijds is het ook zo dat ze me net te vaak zo'n projectiel op dergelijke centra terecht komt.
Dus ik ben in dubio. Hoe denk jij?
Maar we kunnen je standpunt dus samenvatten als 1 groot whataboutism, en imperialisme is alleen fout als de VS het doet, doet rus het, zijn we pro-rus?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:48 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als iedereen dat het niet om gewone burgers gaat, maar om mensen met zeer nauwe banden met het Russische regime of die daar zelfs onderdeel van vormen. M.a.w. legitieme doelwitten.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij en sommige andere hier zitten er te emotioneel in. We moeten er naar kijken met zoveel mogelijk feiten en externe confirmatie.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, die burgerdoelen die systematisch met precisiewapens worden bestookt is vast toeval.. net als de propaganda shows die dat verheerlijken
Alsjeblieft zeg.
NTB, want je maakt het niet aannemelijk.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:05 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Aannemelijk is dat jij het allemaal niet kan vatten.
Nee, het is 'jamaar Muricaquote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Haha dat is gewoon de "houdt je bek want ik wil er niet over nadenken" tag.
Hoezo mag je geen vergelijkingen maken als het JOU niet uitkomt maar andersom wel.
Maar hoe rechtvaardigt wangedrag van de Amerikanen precies wangedrag van Rusland in een onafhankelijk buurland?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef NatteLont het volgende:
[..]
[..]
De USA neemt al vele vele vele jaren met grof militair geweld landen over.
Werpt regeringen om.
Oekraïne wordt helemaal niet geholpen. Net zoals men Syrie niet helpt, of Irak, Libië, etc, etc.
Miljoenen slachtoffers. Decennia lang. Oekraïne is volkomen ontredderd
De USA helpt zichzelf. Aan rijkdommen en grondstoffen zoals men het al decennia doet
Om overal toe te slaan als het nodig is.
Full Specrtrum Dominance
Doet Rusland dat?
USA heeft miljoenen slachtoffers gemaakt in vele oorlogen. Dat zijn gewoon de keiharde feiten.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar we kunnen je standpunt dus samenvatten als 1 groot whataboutism, en imperialisme is alleen fout als de VS het doet, doet rus het, zijn we pro-rus?
Geen greintje emotie in mijn post, alleen feit dat Rusland duidelijk bewust burger doelen bestookt. Je bent alleen uit op aandacht.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij en sommige andere hier zitten er te emotioneel in. We moeten er naar kijken met zoveel mogelijk feiten en externe confirmatie.
Er gaat al genoeg misinformatie rond, niet altijd kwaad bedoeld. Maar het gebeurt wel.
Maar hoe rechtvaardigt wangedrag van de Amerikanen precies wangedrag van Rusland in een onafhankelijk buurland?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:07 schreef NatteLont het volgende:
[..]
USA heeft miljoenen slachtoffers gemaakt in vele oorlogen. Dat zijn gewoon de keiharde feiten.
net zoals de plus duizend militaire basissen wereldwijd.
Het wordt inderdaad heel lastig om vol te houden dat het Kremlin alleen het beste voor heeft met Oekraïne en ongelukjes nu eenmaal gebeuren.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, die burgerdoelen die systematisch met precisiewapens worden bestookt is vast toeval.. net als de propaganda shows die dat verheerlijken
Alsjeblieft zeg.
Onder andere. Jeffrey Sachs heeft de tijd en de expertise dat jou dat haarfijn uit te leggen. Maar jullie willen graag in de bubbel blijven zitten. En ik heb geen zin en wil al helemaal geen tijd vrij nemen voor trollen 'discusie'.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar hoe rechtvaardigt wangedrag van de Amerikanen precies wangedrag van Rusland in een onafhankelijk buurland?
Zijn er zo rond de 250, en dan tel je bv locaties waar de VS alleen maar betaald om de landingsbanen lang genoeg te houden om het eventueel in de toekomst te kunnen gebruiken, maar ze voor de rest geen enkele aanwezigheid hebben, mee.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:07 schreef NatteLont het volgende:
[..]
USA heeft miljoenen slachtoffers gemaakt in vele oorlogen. Dat zijn gewoon de keiharde feiten.
Op de vraag: hoe rechtvaardigt het dat dan, is "onder andere", natuurlijk geen antwoord.quote:
Geen miljoenen basissen wereldwijd?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:07 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Jeffrey Sachs zit niet op het Fok! forum, jij wel. Dus leg jij het maar even uit, aangezien je het zo goed denkt te weten.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Onder andere. Jeffrey Sachs heeft de tijd en de expertise dat jou dat haarfijn uit te leggen. Maar jullie willen graag in de bubbel blijven zitten. En ik heb geen zin en wil al helemaal geen tijd vrij nemen voor trollen 'discusie'.
Met jullie whataboutism onzin.
Discussie en stoken zijn dan ook niet hetzelfde. Zoek wel een ander forum.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad heel lastig om vol te houden dat het Kremlin alleen het beste voor heeft met Oekraïne en ongelukjes nu eenmaal gebeuren.
Maar hij houdt dapper vol.
Nu met de emotiekaart
Ze bevelen in ieder geval duidelijk niet om het niet te doen. Als gezaghebber over het leger maakt ze dat hoe dan ook verantwoordelijk voor de oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Nee, mijn stelling is ( en dat komt mij op veel commentaar te staan) dat ik niet zeker weet of het Kremlin expliciet beveelt/autoriseert om burgerdoelen aan te vallen zoals ziekenhuizen, scholen, en andere openbare gebouwen. Enerzijds lijkt mij dat volstrekt ridicuul omdat het Kremlin daarmee alleen maar het verzet bij Oekraïne versterkt, en Westerse funding en wapens daarmee in de hand werkt. Anderzijds is het ook zo dat ze me net te vaak zo'n projectiel op dergelijke centra terecht komt.
Dus ik ben in dubio. Hoe denk jij?
Als je niet wilt uitleggen hoe dit de Russische wandaden en terreur rechtvaardigt, dan komt dat wel wat zwak over.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Onder andere. Jeffrey Sachs heeft de tijd en de expertise dat jou dat haarfijn uit te leggen. Maar jullie willen graag in de bubbel blijven zitten. En ik heb geen zin en wil al helemaal geen tijd vrij nemen voor trollen 'discusie'.
Met jullie whataboutism onzin.
Je brengt geen feiten in. Je schermt met andere wappies, want, ja, die sachs die een graag geziene gast is op de rus staats TV is dat ook gewoon, en verwacht dat andere maar propaganda gaan zitten bekijken om jouw punten daar uit te gaan halen ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:15 schreef NatteLont het volgende:
Iemand met een andere mening dan jij of met een andere feiten inbreng maakt iemand nog geen trol.
Jouw mening is kennelijk dat Rusland alle recht heeft Oekraïne aan te vallen en te annexeren, want: Amerika.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:15 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Iemand met een andere mening dan jij of met een andere feiten inbreng maakt iemand nog geen trol.
Jij wilt te graag dat iemand met een andere mening een ban krijgt. Om de vier berichten jank je er bijna om.
Wat een zwaktebod.
Is het niet logisch dat we voorzichtig moeten zijn in onze oordelen? We zaten er al eens goed naast met NS2, wij beschuldigden de Russen ervan terwijl het lijkt dat de aanslag uit hele andere hoe kwam.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad heel lastig om vol te houden dat het Kremlin alleen het beste voor heeft met Oekraïne en ongelukjes nu eenmaal gebeuren.
Maar hij houdt dapper vol.
Nu met de emotiekaart
Daar heb je zeker een punt te pakkenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze bevelen in ieder geval duidelijk niet om het niet te doen. Als gezaghebber over het leger maakt ze dat hoe dan ook verantwoordelijk voor de oorlogsmisdaden.
Dat.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:15 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Jij wilt te graag dat iemand met een andere mening een ban krijgt. Om de vier berichten jank je er bijna om.
Wat een zwaktebod.
Ja, befehl is befehl en ich habe est nicht gewust deden het in nuremberg ook heel erg goed als verweer.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt te pakken
Vraag is natuurlijk of Kremlin alles onder controle heeft. Het Russiche leger blakert nou niet altijd van verstandigheid en groot vermogen om gevolgen te overzien....
In principe wel. Als Poetin wil dat het stopt op straffe van kopjes thee of raamvalpartijen stopt het.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt te pakken
Vraag is natuurlijk of Kremlin alles onder controle heeft. Het Russiche leger blakert nou niet altijd van verstandigheid en groot vermogen om gevolgen te overzien....
Als users komen beweren dat het allemaal de schuld is van tovenaars en eekhoorntjes krijg je dat ja.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:15 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod.
Omdat het kk achterlijk is, het mag wel maar het is zo dom en landverraderig dat het pijn aan mijn hoofd doetquote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Haha dat is gewoon de "houdt je bek want ik wil er niet over nadenken" tag.
Hoezo mag je geen vergelijkingen maken als het JOU niet uitkomt maar andersom wel.
Putin geeft dat soort mensen medailles.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In principe wel. Als Poetin wil dat het stopt op straffe van kopjes thee of raamvalpartijen stopt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil helemaal geen enkel geweld in de wereld! Stop de oorlog.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je niet wilt uitleggen hoe dit de Russische wandaden en terreur rechtvaardigt, dan komt dat wel wat zwak over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |