abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216268762
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:33 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat heb ik hier niet gelezen.
Allicht, al doet het figuur waar je op reageerde dat vrij actief. Maar dommetje spelen kan aantrekkelijk zijn ;).
pi_216268777
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar rusland komt zelf al om in precies die grondstoffen. Dus wat hebben die daar te zoeken.
TIP: Zoek eens de video's op van Jeffrey Sachs die over Oekraïne gaan. Kun je zoiets zelfstandig ondernemen? Of moet ik daar ook over 'discussiëren'. Ik zelf heb wel even wat anders te doen dan 'discussie' voeren met jou. Ik ga nu snel even koken nu we nog een beetje gas mogen gebruiken.
pi_216268781
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:28 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ja hij legt uit dat Oekraïne vol met triljarden aan grondstoffen zit waar de USA schatrijk van kan worden en die de USA nooit mag laten schieten. Dus doorgaan met oorlog voeren. Zoals de USA dat al decennia doet met andere landen waar rijkdom zit.
Kortom, hij wil verhinderen dat Rusland beloond wordt voor het vermoorden van Oekraïeners in een poging Oekraïens grondgebied te annexeren.

En daar heb jij problemen mee.

quote:
Dat zegt hij dus summier. Ik ga er vanuit dat niet iedereen bij Sesamstraat is gestopt met nadenken en een klein beetje Engels kent.

:(

Groenland dan maar want het loopt niet zo lekker met Oekraïne
Klopt, de VS levert maar beperkt hulp aan Oekraïne.

Beetje vreemd als het doel is controle te krijgen over de Oekraïense bodemschatten...

Groenland lag bij Trump 1 ook op tafel.
Waarom Oekraïne niet?

Even los van het feit dat een bevrijd Oekraïne niet de 51e staat van de VS wordt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216268789
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef NatteLont het volgende:

[..]
TIP: Zoek eens de video's op van Jeffrey Sachs die over Oekraïne gaan. Kun je zoiets zelfstandig ondernemen? Of moet ik daar ook over 'discussiëren'. Ik zelf heb wel even wat anders te doen dan 'discussie' voeren met jou. Ik ga nu snel even koken nu we nog een beetje gas mogen gebruiken.
Koken op gas :')
pi_216268791
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kortom, hij wil verhinderen dat Rusland beloond wordt voor het vermoorden van Oekraïeners in een poging Oekraïens grondgebied te annexeren.

En daar heb jij problemen mee.
[..]
Klopt, de VS levert maar beperkt hulp aan Oekraïne.

Beetje vreemd als het doel is controle te krijgen over de Oekraïense bodemschatten...

Groenland lag bij Trump 1 ook op tafel.
Waarom Oekraïne niet?

Even los van het feit dat een bevrijd Oekraïne niet de 51e staat van de VS wordt.
Ook voor jou.
pi_216268797
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Koken op gas :')
Ja gas.
  zondag 12 januari 2025 @ 16:45:57 #207
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216268818
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
Burgers executeren van een vijandige staat is sowieso niet toegestaan. Maar sommigen hier zijn de weg volkomen kwijtgeraakt.
Dat sowieso.

Nee, mijn stelling is ( en dat komt mij op veel commentaar te staan) dat ik niet zeker weet of het Kremlin expliciet beveelt/autoriseert om burgerdoelen aan te vallen zoals ziekenhuizen, scholen, en andere openbare gebouwen. Enerzijds lijkt mij dat volstrekt ridicuul omdat het Kremlin daarmee alleen maar het verzet bij Oekraïne versterkt, en Westerse funding en wapens daarmee in de hand werkt. Anderzijds is het ook zo dat ze me net te vaak zo'n projectiel op dergelijke centra terecht komt.

Dus ik ben in dubio. Hoe denk jij?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216268831
quote:

[..]
Burgers executeren van een vijandige staat is sowieso niet toegestaan. Maar sommigen hier zijn de weg volkomen kwijtgeraakt.
Ja, ik begrijp ook niet waarom sommigen hier nog steeds Rusland steunen, gezien de vele oorlogsmisdaden die zijn begaan. Waaronder het executeren van onschuldige burgers, martelen, verkrachten, deporteren van burgers en niet te vergeten ontvoeren van kinderen.
pi_216268838
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ik begrijp ook niet waarom sommigen hier nog steeds Rusland steunen, gezien de vele oorlogsmisdaden die zijn begaan. Waaronder het executeren van onschuldige burgers, martelen, verkrachten, deporteren en niet te vergeten ontvoeren van kinderen.
Waar was je de afgelopen 30 jaar aangaande de USA in het Midden Oosten?
pi_216268879
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:43 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ook voor jou.
Ik hoef geen video te zien om te achterhalen dat jij er volledig naast zit.

Waar het mij om gaat is dat jij er kennelijk geen moeite mee hebt dat Rusland met grof geweld Oekraïne aan het innemen is.
Maar wel moeite hebt met de motivatie om Oekraïne te helpen de Russen die hun land aan het verwoesten zijn te bestrijden.
pi_216268891
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:48 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik zocht toen naar de hastag #whataboutism.
pi_216269004
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik hoef geen video te zien om te achterhalen dat jij er volledig naast zit.
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef Wantie het volgende:

[..]Waar het mij om gaat is dat jij er kennelijk geen moeite mee hebt dat Rusland met grof geweld Oekraïne aan het innemen is. Maar wel moeite hebt met de motivatie om Oekraïne te helpen de Russen die hun land aan het verwoesten zijn te bestrijden.
De USA neemt al vele vele vele jaren met grof militair geweld landen over.
Werpt regeringen om.
Oekraïne wordt helemaal niet geholpen. Net zoals men Syrie niet helpt, of Irak, Libië, etc, etc.
Miljoenen slachtoffers. Decennia lang. Oekraïne is volkomen ontredderd
De USA helpt zichzelf. Aan rijkdommen en grondstoffen zoals men het al decennia doet
Meer dan 1000 militaire basissen rond alle continenten.
Om overal toe te slaan als het nodig is.
Full Specrtrum Dominance
Doet Rusland dat?
  zondag 12 januari 2025 @ 17:01:41 #213
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216269013
quote:

[..]
Dat geeft Rusland een vrijbrief om een ander land aan te vallen?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_216269025
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef NatteLont het volgende:

[..]
[..]
Werpt regeringen om.
Oekraïne wordt helemaal niet geholpen. Net zoals men Syrie niet helpt, of Irak, Libië, etc, etc.
De USA helpt zichzelf. Aan rijkdommen en grondstoffen zoals men het al decennia doet
Full Specrtrum Dominance
Doet Rusland dat?
Nog meer #whataboutism om het geweld in Oekraïne door Rusland goed te praten.

Het is Gods geklaagd.

Los van dat je nu je eigen punt finaal om zeep hebt geholpen.
pi_216269029
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zocht toen naar de hastag #whataboutism.
Haha dat is gewoon de "houdt je bek want ik wil er niet over nadenken" tag.
Hoezo mag je geen vergelijkingen maken als het JOU niet uitkomt maar andersom wel.
pi_216269036
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:01 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Dat geeft Rusland een vrijbrief om een ander land aan te vallen?
Uiteraard.
pi_216269042
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nog meer #whataboutism om het geweld in Oekraïne door Rusland goed te praten.

Het is Gods geklaagd.

Los van dat je nu je eigen punt finaal om zeep hebt geholpen.
Godsgeklaagd nog wel.
Maar het is wel zo. ;)
Je kan het niet aan.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:04:26 #218
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216269047
quote:
Wat een onzin joh.

Zeker die maffe kaart, waar zo'n NAVO symbool op kazahstan staat, terwijl helemaal niemand daar een basis heeft.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_216269055
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, ik heb niet de ambitie om in het wappie rabbit hole af te dalen waar jij verblijft.

Maak het maar aannemelijk.
Aannemelijk is dat jij het allemaal niet kan vatten.
pi_216269058
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat sowieso.

Nee, mijn stelling is ( en dat komt mij op veel commentaar te staan) dat ik niet zeker weet of het Kremlin expliciet beveelt/autoriseert om burgerdoelen aan te vallen zoals ziekenhuizen, scholen, en andere openbare gebouwen. Enerzijds lijkt mij dat volstrekt ridicuul omdat het Kremlin daarmee alleen maar het verzet bij Oekraïne versterkt, en Westerse funding en wapens daarmee in de hand werkt. Anderzijds is het ook zo dat ze me net te vaak zo'n projectiel op dergelijke centra terecht komt.

Ja, die burgerdoelen die systematisch met precisiewapens worden bestookt is vast toeval.. net als de propaganda shows die dat verheerlijken

Alsjeblieft zeg.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:05:33 #221
6484 ExTec
pi_216269061
quote:

[..]
Maar we kunnen je standpunt dus samenvatten als 1 groot whataboutism, en imperialisme is alleen fout als de VS het doet, doet rus het, zijn we pro-rus?
pi_216269063
quote:

[..]
Jij weet net zo goed als iedereen dat het niet om gewone burgers gaat, maar om mensen met zeer nauwe banden met het Russische regime of die daar zelfs onderdeel van vormen. M.a.w. legitieme doelwitten.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:06:06 #223
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216269066
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
Ja, die burgerdoelen die systematisch met precisiewapens worden bestookt is vast toeval.. net als de propaganda shows die dat verheerlijken

Alsjeblieft zeg.
Jij en sommige andere hier zitten er te emotioneel in. We moeten er naar kijken met zoveel mogelijk feiten en externe confirmatie.
Er gaat al genoeg misinformatie rond, niet altijd kwaad bedoeld. Maar het gebeurt wel.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 17:06:49 #224
6484 ExTec
pi_216269070
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:05 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Aannemelijk is dat jij het allemaal niet kan vatten.
NTB, want je maakt het niet aannemelijk.
pi_216269076
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Hoezo mag je geen vergelijkingen maken als het JOU niet uitkomt maar andersom wel.
Nee, het is 'jamaar Murica :'( :'( " gehuil.

Rusland is Oekraïne binnen gevallen en nu al 3 jaar bezig met een bloedige oorlog.

Dat is hoe het er voor staat.

Oekraïne probeert zich te verdedigen en krijgt beperkte steun uit de VS en Europa.

En dan loop jij te zeuren over de motivatie van Amerika om Oekraïne te steunen en te jammeren hoe bad Murica zelf is.

Alsof de Oekraïense burgers die Russische raketten op hun dak krijgen daar iets aan hebben.
pi_216269078
quote:

[..]
[..]
Werpt regeringen om.
Full Specrtrum Dominance
Doet Rusland dat?
Maar hoe rechtvaardigt wangedrag van de Amerikanen precies wangedrag van Rusland in een onafhankelijk buurland?
pi_216269080
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar we kunnen je standpunt dus samenvatten als 1 groot whataboutism, en imperialisme is alleen fout als de VS het doet, doet rus het, zijn we pro-rus?
USA heeft miljoenen slachtoffers gemaakt in vele oorlogen. Dat zijn gewoon de keiharde feiten.
net zoals de plus duizend militaire basissen wereldwijd.
pi_216269087
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij en sommige andere hier zitten er te emotioneel in. We moeten er naar kijken met zoveel mogelijk feiten en externe confirmatie.
Er gaat al genoeg misinformatie rond, niet altijd kwaad bedoeld. Maar het gebeurt wel.
Geen greintje emotie in mijn post, alleen feit dat Rusland duidelijk bewust burger doelen bestookt. Je bent alleen uit op aandacht.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:08:57 #229
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_216269091
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:07 schreef NatteLont het volgende:

[..]
USA heeft miljoenen slachtoffers gemaakt in vele oorlogen. Dat zijn gewoon de keiharde feiten.
Maar hoe rechtvaardigt wangedrag van de Amerikanen precies wangedrag van Rusland in een onafhankelijk buurland?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_216269110
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:05 schreef havanagila het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg.
Het wordt inderdaad heel lastig om vol te houden dat het Kremlin alleen het beste voor heeft met Oekraïne en ongelukjes nu eenmaal gebeuren.

Maar hij houdt dapper vol.

Nu met de emotiekaart :G
pi_216269117
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:07 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Onder andere. Jeffrey Sachs heeft de tijd en de expertise dat jou dat haarfijn uit te leggen. Maar jullie willen graag in de bubbel blijven zitten. En ik heb geen zin en wil al helemaal geen tijd vrij nemen voor trollen 'discusie'.
Met jullie whataboutism onzin. :O
  zondag 12 januari 2025 @ 17:11:38 #232
6484 ExTec
pi_216269124
quote:

[..]
Zijn er zo rond de 250, en dan tel je bv locaties waar de VS alleen maar betaald om de landingsbanen lang genoeg te houden om het eventueel in de toekomst te kunnen gebruiken, maar ze voor de rest geen enkele aanwezigheid hebben, mee.

Dus niks feiten, wappie geklets.

En je beantwoord natuurlijk niet waarom dat rus blijkbaar het recht geeft om hetzelfde te doen.

Erg wappie is imperialisme alleen erg als de VS het doet. Je hebt dus eigenlijk ook niks tegen imperialisme en wapengekletter. Je hebt er immers alleen problemen mee als een bepaalde partij het doet.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:12:46 #233
6484 ExTec
pi_216269138
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Onder andere.
Op de vraag: hoe rechtvaardigt het dat dan, is "onder andere", natuurlijk geen antwoord.
pi_216269139
quote:

[..]
Geen miljoenen basissen wereldwijd?

Het worden er steeds meer.

Maar leg nu eens uit waarom Rusland daardoor het recht heeft Oekraïne te annexeren.

Ik wacht wel even.

Misschien kun je ook uitwijden hoe Amerika schuldig is aan het plat bombarderen van Tsjetsjenië.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:12:54 #235
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_216269141
quote:

[..]
Onder andere. Jeffrey Sachs heeft de tijd en de expertise dat jou dat haarfijn uit te leggen. Maar jullie willen graag in de bubbel blijven zitten. En ik heb geen zin en wil al helemaal geen tijd vrij nemen voor trollen 'discusie'.
Jeffrey Sachs zit niet op het Fok! forum, jij wel. Dus leg jij het maar even uit, aangezien je het zo goed denkt te weten.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_216269142
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het wordt inderdaad heel lastig om vol te houden dat het Kremlin alleen het beste voor heeft met Oekraïne en ongelukjes nu eenmaal gebeuren.

Discussie en stoken zijn dan ook niet hetzelfde. Zoek wel een ander forum.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:13:07 #237
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216269144
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat sowieso.

Ze bevelen in ieder geval duidelijk niet om het niet te doen. Als gezaghebber over het leger maakt ze dat hoe dan ook verantwoordelijk voor de oorlogsmisdaden.
pi_216269151
quote:

[..]
Als je niet wilt uitleggen hoe dit de Russische wandaden en terreur rechtvaardigt, dan komt dat wel wat zwak over.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:17:14 #239
6484 ExTec
pi_216269188
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:15 schreef NatteLont het volgende:
Iemand met een andere mening dan jij of met een andere feiten inbreng maakt iemand nog geen trol.
Je brengt geen feiten in. Je schermt met andere wappies, want, ja, die sachs die een graag geziene gast is op de rus staats TV is dat ook gewoon, en verwacht dat andere maar propaganda gaan zitten bekijken om jouw punten daar uit te gaan halen ofzo.
pi_216269194
quote:

[..]
Iemand met een andere mening dan jij of met een andere feiten inbreng maakt iemand nog geen trol.
Jij wilt te graag dat iemand met een andere mening een ban krijgt. Om de vier berichten jank je er bijna om.
Wat een zwaktebod.
Jouw mening is kennelijk dat Rusland alle recht heeft Oekraïne aan te vallen en te annexeren, want: Amerika.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:18:12 #241
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216269208
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Is het niet logisch dat we voorzichtig moeten zijn in onze oordelen? We zaten er al eens goed naast met NS2, wij beschuldigden de Russen ervan terwijl het lijkt dat de aanslag uit hele andere hoe kwam.

Serieus. Niet alles voetstoots aannemen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 17:19:42 #242
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216269230
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ze bevelen in ieder geval duidelijk niet om het niet te doen. Als gezaghebber over het leger maakt ze dat hoe dan ook verantwoordelijk voor de oorlogsmisdaden.
Daar heb je zeker een punt te pakken :)
Vraag is natuurlijk of Kremlin alles onder controle heeft. Het Russiche leger blakert nou niet altijd van verstandigheid en groot vermogen om gevolgen te overzien....
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 17:20:21 #243
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216269238
quote:

[..]
Jij wilt te graag dat iemand met een andere mening een ban krijgt. Om de vier berichten jank je er bijna om.
Wat een zwaktebod.
Dat.
Het is een uiting van onmacht en onvermogen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 17:21:22 #244
6484 ExTec
pi_216269245
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vraag is natuurlijk of Kremlin alles onder controle heeft. Het Russiche leger blakert nou niet altijd van verstandigheid en groot vermogen om gevolgen te overzien....
Ja, befehl is befehl en ich habe est nicht gewust deden het in nuremberg ook heel erg goed als verweer.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:22:18 #245
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216269256
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
In principe wel. Als Poetin wil dat het stopt op straffe van kopjes thee of raamvalpartijen stopt het.
pi_216269257
quote:

[..]
Wat een zwaktebod.
Als users komen beweren dat het allemaal de schuld is van tovenaars en eekhoorntjes krijg je dat ja.
pi_216269288
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Omdat het kk achterlijk is, het mag wel maar het is zo dom en landverraderig dat het pijn aan mijn hoofd doet :)
  zondag 12 januari 2025 @ 17:25:15 #248
6484 ExTec
pi_216269315
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
In principe wel. Als Poetin wil dat het stopt op straffe van kopjes thee of raamvalpartijen stopt het.
Putin geeft dat soort mensen medailles.

Maar dan gaat php weer proberen uit te leggen dat het allemaal "niet logisch is", ofzo, en dan verwacht hij dat je verder maar negeert dat het kremlin daders van wantoestanden gewoon beloont.
pi_216269349
!!!

twitter

https://navigatingrussia.(...)t?triedRedirect=true

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 januari 2025 @ 17:32:10 #250
504730 NatteLont
pi_216269446
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Als je niet wilt uitleggen hoe dit de Russische wandaden en terreur rechtvaardigt, dan komt dat wel wat zwak over.
Ik wil helemaal geen enkel geweld in de wereld! Stop de oorlog.

Geen kwestie van niet willen maar de oorzaak van deze oorlog begon niet bij de inval van Rusland.
En ik ben er eerlijk over. Het is nogal gecompliceerd na jarenlange provocatie en wapenopbouw aan de Russische grenzen van de NATO en de USA. Dat waren niet de afspraken na de val van de muur tussen Oost en West Berlijn. Daarom verwijs ik dus ook naar Jeffrey Sachs. Ik kan dat toch allemaal niet op gaan typen hier. :')

De Trailer

“Veel heethoofden in de Verenigde Staten wilden dat Rusland verder uiteenviel. 1991 was niet genoeg; het beëindigen van de Sovjet-Unie. Rusland moest uit elkaar vallen.” Professor Jeffrey Sachs:

En dat ging van kwaad tot erger.

Putin wilde de opbouw van NATO wapentuig tegen de afspraken van wederzijdse ontwapening weg hebben van zijn grenzen. En geen gesodemieter om Oekraïne op te zetten tegen Rusland.

Hier waarschuwde hij jaren geleden al voor. Geen oorlog!

Je hoeft hem niet te geloven. Dat is vers twee,

Bedenk dat voor jezelf maar. Daar ga ik niet over.

Maar dit is in ieder geval wat hij allemaal zei tegen de pers destijds.

2016

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')