Bladiebla.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Laat mij eens een post zien waarin ik zeg dat de Krim Russisch grondgebied is.
Als je dat niet kan, stop dan met die persoonlijke aanvallen.
Nee, het komt niet in die buurt, want De Krim is geen Russisch grondgebied.quote:Al met al komt het wel in de buurt van een hoofdstuk 7 artikel 51 (dacht ik) van het handvest van de verenigde naties.
Dan zou Rusland gerechtigd zijn om deze oorlog te starten
Bladieblaquote:Op zondag 12 januari 2025 12:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bladiebla.
[..]
Nee, het komt niet in die buurt, want De Krim is geen Russisch grondgebied.
Als je het daar mee eens bent, ga dat dan ook niet suggereren, ter verdediging van de Russische invasie.
Daar zijn excuses voor aangeboden.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:22 schreef Parafernalia het volgende:
Apart trouwens dat we niks meer horen over dat vliegtuig wat de Russen hebben neergeschoten
quote:Op zondag 12 januari 2025 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar zijn excuses voor aangeboden.
Leuk staaltje confirmation biasquote:Op zondag 12 januari 2025 13:53 schreef NatteLont het volgende:
O dus zo zit het dus.
Bekijk deze YouTube-video
Het was dus eigenlijk altijd al een Amerikaans feestje. Stouterds
Oke korte uitlegquote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Leg eens uit dan?
De hele shit begon hier al.
Tussendoor probeerde de KGB ook nog Yanoekovitsh zijn tegenstander Yoesjenko te vergiftigen met hun klassieke thee trucquote:Op zondag 12 januari 2025 14:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke korte uitleg
Yanukovych president, eerlijk gekozen.
Was toen al duidelijk dat hij meer van het pro russische kamp was maar prima, oekriane was neutraal.
Maar oekraiense bevolkiing merkte meer en meer dat de president besluiten naast zich neerlegde als die tegen de wil van Rusland ingingen.
Hij werd meer en meer impopulair maar men deed niets immers is het nog altijd een democratie.
Op een gegeven moment in 2013 echter besloot hij volledig tegen de democratie in, niet het associatie verdrag tussen de EU en Oekraine te ratificeren in opdracht van het kremlin. Toen was begrijpelijk de maat vol en was het duidelijk dat Yanukovych een dictator was geworden die niet langer luisterde naar het democratisch gezag van het volk/de Rada.
Burgers kwamen in opstand en werden bloedig neergeslagen, op DAT moment vroegen de oekrainers Europa om hulp (en amerika) en kwam er enige hulp.
Zo duidelijk?
Ja dat is duidelijk jouw perceptie en bubbel. Ik heb meer met die van o.a. Jeffrey Sachs.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke korte uitleg
Yanukovych president, eerlijk gekozen.
Was toen al duidelijk dat hij meer van het pro russische kamp was maar prima, oekriane was neutraal.
Maar oekraiense bevolkiing merkte meer en meer dat de president besluiten naast zich neerlegde als die tegen de wil van Rusland ingingen.
Hij werd meer en meer impopulair maar men deed niets immers is het nog altijd een democratie.
Op een gegeven moment in 2013 echter besloot hij volledig tegen de democratie in, niet het associatie verdrag tussen de EU en Oekraine te ratificeren in opdracht van het kremlin. Toen was begrijpelijk de maat vol en was het duidelijk dat Yanukovych een dictator was geworden die niet langer luisterde naar het democratisch gezag van het volk/de Rada.
Burgers kwamen in opstand en werden bloedig neergeslagen, op DAT moment vroegen de oekrainers Europa om hulp (en amerika) en kwam er enige hulp.
Zo duidelijk?
Skysherrif legde het al uit.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Leg eens uit dan?
Dat kun je zeer goed opmaken uit de dreigende woorden van Lindsey Graham toch? Daar ga je niet op in.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Skysherrif legde het al uit.
Vertel jij nou eens even waarom die gebeurtenissen rechtvaardigen dat Rusland met grof geweld Oekraïne annexeert.
Die twee idioten die gingen na de verkiezingen daar heen omdat men dacht dat Oekraïne zich zou aansluiten bij de eu, en dat kan net als Engeland er weer uit gingquote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Leg eens uit dan?
Wappie geklets, dus.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:41 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Dat kun je zeer goed opmaken uit de dreigende woorden van Lindsey Graham toch? Daar ga je niet op in.
En ik snap dat ook wel.
Geen idee. Maar jij hebt het over jouw interpretatie, en die kun je blijkbaar niet eens uitleggen.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef NatteLont het volgende:
[..]
En wat bedoeld meneer Lindsey Graham dan precies volgens jou? Nou?
Dreigende woorden richting wie?quote:Op zondag 12 januari 2025 14:41 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Dat kun je zeer goed opmaken uit de dreigende woorden van Lindsey Graham toch? Daar ga je niet op in.
En ik snap dat ook wel.
Ok je hebt geen idee. Nou dat is dan duidelijk.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geen idee. Maar jij hebt het over jouw interpretatie, en die kun je blijkbaar niet eens uitleggen.
Wat zegt hij dan voor consenquentieels?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:08 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ok je hebt geen idee. Nou dat is dan duidelijk.
Het gaat om wat hij zegt. En jij hebt "geen idee" en kan daar kennelijk niet bij met je verstand .
Geldt ook voor Wantie.
Die begrijpt ook al niet wat Graham zegt.
Waar heb je het over? Probeer het nog eens. Hij is heel duidelijk.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan voor consenquentieels?
Wat was zijn rol toen die dat zei?
Sure:quote:Op zondag 12 januari 2025 15:17 schreef NatteLont het volgende:
Waar heb je het over? Probeer het nog eens.
quote:Op zondag 12 januari 2025 15:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan voor consenquentieels?
Wat was zijn rol toen die dat zei?
Jij ziet er blijkbaar bewijs in voor je wappie theorie?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:22 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Toen hij WAT zei? In de eerste plaats: Je begrijpt nog niet eens wat hij zegt.
En die theorie is?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij ziet er blijkbaar bewijs in voor je wappie theorie?
Dat vraag ik jou.quote:
Ik heb geen theorie. Niet nodig. De feiten worden gewoon letterlijk gezegd en aangeleverd in enkele zinnen door Graham zelf in die video. Tenzij jij gelooft dat het een A.I. video is natuurlijk.quote:
Wat zijn die 'feiten' dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:26 schreef NatteLont het volgende:
De feiten worden gewoon letterlijk gezegd en aangeleverd in enkele zinnen door Graham zelf in die video.
Zoals?quote:
Pak anders misschien even het Engels-Nederlands woordenboek erbij terwijl je de video bekijkt.quote:
Nog een pretletter.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:41 schreef NatteLont het volgende:
[..]
En ik snap dat ook wel.
Als jullie nu gewoon die trollen een ban geven, is het probleem opgelost.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef Jippie het volgende:
[modbreak] Tip van Jip - negeren kun je leren!
Het elkaar uitmaken voor trol, Zelensky lover of Poetin pijper voegt niets toe aan de discussie. Dat gaat dan ook weg als ik het zie, net als opmerkingen dat users maar naar een ander forumdeel moeten vertrekken. [/modbreak]
Dat verzoek kun je, gemotiveerd, sturen naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:49 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Als jullie nu gewoon die trollen een ban geven, is het probleem opgelost.
Waarom gebeurt dat niet?
Ik kom hier dus echt nooit. En ik ben ook al geen trol.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:56 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik heb het niet over verdragen van een andere mening, ik heb het specifiek over trollen die hier telkens weer dezelfde Kremlin-talking points neerplempen, die al tig keer weerlegd zijn met feiten. En dat zouden we dan moeten negeren, terwijl er gewoon leugens staan.
Goed dat je jezelf aangesproken voelt.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:10 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik kom hier dus echt nooit. En ik ben ook al geen trol.
Ik plaats een duidelijke video met een relaas van ene Lindsey Graham die geheel voor zichzelf spreekt maar waarover ik dan een on-nodige uitleg moet gaan geven. Dat is gewoon heel erg raar.
De video spreekt voor zichzelf. Graham zegt gewoon wat hij zegt. Er valt NIETS aan toe te voegen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Goed dat je jezelf aangesproken voelt.
Je plempt hier een video neer zonder enige duiding, en gaat dan roepen dat andere mensen het niet snappen.
Dat is gewoon trollen/zuigen.
Geef duiding bij wat je plaatst. Lees even als je posts terug (als ze nog niet verwijderd zijn). Het is alleen maar gezuig en gezuig, en voegt niks toe aan een discussie.
Nou ja, het is wel zo netjes (en in principe het beleid van deze site) om als je een filmpje, tweet, oid plaatst, je daar ook wat toelichting bij geeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:16 schreef NatteLont het volgende:
[..]
De video spreekt voor zichzelf. Graham zegt gewoon wat hij zegt. Er valt NIETS aan toe te voegen.
Maar jij kunt het niet aan.
Burgers executeren van een vijandige staat is sowieso niet toegestaan. Maar sommigen hier zijn de weg volkomen kwijtgeraakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat was geen burger op vakantie.
Ik ben serieus. Hier oproepen om willekeurige Russen te doden die op vakantie in het buitenland zijn is echt het laagste van het laagste. Je bereikt er helemaal niets mee.
Ik ontken ook niet dat er vele oorlogsmisdaden worden gepleegd daar in Oekraine. Maar ik wil niet te snel in het frame stappen dat het Kremlin er op uit zou zijn om ziekenhuizen en scholen naar de t*ring te schieten.
Ik ben benieuwd hoe users als @:Achja @:LXIV @:BlaZ over denken
Zoals de figuren die ontkennen dat het Kremlin vrij consequent burgerdoelen aanvalt?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:25 schreef LXIV het volgende:
[..]Maar sommigen hier zijn de weg volkomen kwijtgeraakt.
Ja hij legt uit dat Oekraïne vol met triljarden aan grondstoffen zit waar de USA schatrijk van kan worden en die de USA nooit mag laten schieten. Dus doorgaan met oorlog voeren. Zoals de USA dat al decennia doet met andere landen waar rijkdom zit.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel zo netjes (en in principe het beleid van deze site) om als je een filmpje, tweet, oid plaatst, je daar ook wat toelichting bij geeft.
Maar rusland komt zelf al om in precies die grondstoffen. Dus wat hebben die daar te zoeken.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:28 schreef NatteLont het volgende:
Ja hij legt uit dat Oekraïne vol met triljarden aan grondstoffen zit waar de USA schatrijk van kan worden en die de USA nooit mag laten schieten. Dus doorgaan met oorlog voeren. Zoals de USA dat al decennia doet met andere landen waar rijkdom zit.
Dat heb ik hier niet gelezen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zoals de figuren die ontkennen dat het Kremlin vrij consequent burgerdoelen aanvalt?
Ja, dat stelde je zelf.quote:
Dat het Rusland deels om de grondstoffen in de Donbas te doen zou zijn is bekend. De link naar de VS vind ik wat ingewikkeld.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:28 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja hij legt uit dat Oekraïne vol met triljarden aan grondstoffen zit waar de USA schatrijk van kan worden en die de USA nooit mag laten schieten. Dus doorgaan met oorlog voeren. Zoals de USA dat al decennia doet met andere landen waar rijkdom zit.
Dat zegt hij dus summier. Ik ga er vanuit dat niet iedereen bij Sesamstraat is gestopt met nadenken en een klein beetje Engels kent.
![]()
Groenland dan maar want het loopt niet zo lekker met Oekraïne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |