Waren ze niet met al die cages gestopt omdat ze anders niet uit die voertuigen konden komen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:12 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Idioten, aanvallen in een jeep zonder dag (nsfw)
ja zoiets had ik ook gelezen idd, maar alsnog blijft het bizar om een front aan te vallen in.... ditquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waren ze niet met al die cages gestopt omdat ze anders niet uit die voertuigen konden komen?
Hoezo? Het gaat sneller dan te voet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja zoiets had ik ook gelezen idd, maar alsnog blijft het bizar om een front aan te vallen in.... dit
Het is beter dan niets, maar als ze niet eens meer chinese buggies gebruiken in pokrovsk maar nu gewoon afgezaagde bukhankas voor aanvallen direct op het front ipv vervoer is dat wel erg mooi.quote:
Zoals ik het lees is dit een uit nood geboren organisatie vanwege het personeelsgebrek. Wat hier feitelijk gebeurt is dat er een tussenlaag uitgehaald wordt, normaliter heb je van hoog naar laag: legergroep=>leger=>legerkorps=>divisie=>brigade. Elk hoger liggend niveau heeft een aantal lager liggende niveaus onder zich en is daarmee ook (deels) verantwoordelijk voor oa een stuk planning en logistiek voor de lagere eenheden. Als je de divisie weg snijdt scheelt dat sowieso een hele divisiestaf en divisietroepen maar leg je de verantwoordelijkheid meer bij de brigades dus die zullen harder aan de bak moeten. Aan de ene kant geef je ze meer vrijheid maar het levert je als brigade wel meer werk op. Ook het legerkorps moet in deze organisatie meer aan detailplanning gaan doen. Waar je normaal de grove lijnen uitzet en de divisie meer de diepte in gaat moet je nu als legerkorps dus veel gedetaileerder gaan plannen voor de brigades. Ook moet je veel meer kleinere eenheden aansturen. Als legerkorps stuur je door de bank genomen drie divisies aan die elk weer drie brigades aansturen. Nu moet je als legerkorps dus 9 brigades gaan aansturen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:59 schreef skysherrif het volgende:
@:achja dit is meer jouw expertise, kan jij uitleggen wat de rol is van corpses in het oekraiens leger?
las wel dit artikel maar legt nog niet heel vele uit: https://militaryland.net/(...)orps-brigade-system/
Bij Chasiv Yar verloren de Russen weer terrein.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:25 schreef skysherrif het volgende:
Maarja ze boeken vooralsnog wel terreinwinst
Dan gaan er ook EU burgers tegen de muur. Wat heb je dan bereikt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:35 schreef spicymchaggis het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)en-zwaaien~a67d511e/
Het zou een prima signaal van Europa zijn wanneer een aantal leden van deze Russische elite tijdens hun wintersport in Frankrijk dodelijk zouden "verongelukken".
Is ook geen Kremlinbeleid hè.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
Jezus wat zijn sommige hier ver afgedwaald zeg.
Serieus voorstellen om willekeurige Russische burgers te gaan vermoorden in het buitenland tijdens een vakantie.
Serieus. Walgelijk.
De mens is in staat tot alle kwaad. Zover is wel duidelijk.
Toon eens aan dat het Kremlin EU burgers doodt op vakanties?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is ook geen Kremlinbeleid hè.
Ik zeg toch is geen Kremlinbeleid?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toon eens aan dat het Kremlin EU burgers doodt op vakanties?
Nee dat is het niet nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zeg toch is geen Kremlinbeleid?
Nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kremlinbeleid is onschuldige burgers in Oekraïne doden.
Ik zeg dat toch niet? Ik zeg dat het doden van onschuldige burgers in Oekraïne Kremlinbeleid is, dat weet je natuurlijk zelf ook wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Zijn we gek geworden hier. Serieus er neer plempen op internet om onschuldige burgers op vakantie te gaan doden.
Serieus, als je dat vindt, dan minacht ik je.
Weet je dan niet dat die 150mil Russen op deze wereld stuk voor stuk klootzakken zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Zijn we gek geworden hier. Serieus er neer plempen op internet om onschuldige burgers op vakantie te gaan doden.
Serieus, als je dat vindt, dan minacht ik je.
Kijk beste mensen, dit is nu een wegkijker.quote:
Toon dat eens aan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zeg dat toch niet? Ik zeg dat het doden van onschuldige burgers in Oekraïne Kremlinbeleid is, dat weet je natuurlijk zelf ook wel.
quote:A Russian woman accidentally confirms a missile strike on a military camp in Belgorod region. Ukrainian intelligence intercepted a call revealing that a rocket hit a training ground, killing 6 Russian conscripts.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfi6umrycc2n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |