quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
Linda: ik denk dat als er 1 gesaved zal worden, dit Milena is
Ik ben net pas thuis, heb niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil wel weten wat er exact was. Het ging allemaal zo snel.
Ja ik ook. Beetje half verhaal nu.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
Staat hier ook niet duidelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis, heb niet teruggelezen.
Heb je er iets van meegekregen? Anders lees ik zo wel even terug.
Was dat vanmiddag dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis, heb niet teruggelezen.
Heb je er iets van meegekregen? Anders lees ik zo wel even terug.
Staat op X, plaats zo wel even linkje hier.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
Nee net, dat over Lennie.quote:
Hij dacht eerst dat het een grap was.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand vraagt aan Jordy : gaat het ?
Jordy: ik hou niet van die hysterie, ik snapte niet wat er gebeurde, had de grap niet door. ik dacht dat het een grap was.
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat op X, plaats zo wel even linkje hier.
Ik dacht eerst dat het over ''sucky my dick'' ging.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij dacht dat eerst het een grap was.
Ik heb het ook niet gevolgd zag wel dat Lennie overging van lachhuil naar echt huilen.
Als het over Lennie ging , dat had toch te maken met de vraag van Elsa? Zo begon het dacht ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee. Jordy zei dat net opeens.
Dat heb k niet gehoordquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het over ''sucky my dick'' ging.
Zo begon het idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:50 schreef engine het volgende:
Het ging bij het eten over wie het meeste at en toen wees Elsa Lennie aan als grootste eter. Daarna werd ze heel vaag met lachen en huilen door elkaar. Het was vrij onduidelijk. Later moest ze echt huilen en vertelde ze dat ze een probleem had met eten ook en dat het daardoor haar zo hard raakte.
Het begon geloof ik met een zgn. grapje over dat Lennie zoveel eet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het over Lennie ging , dat had toch te maken met de vraag van Elsa? Zo begon het dacht ik
Dat zei ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het begon geloof ik met een zgn. grapje over dat Lennie zoveel eet.
Nu blijkt ze juist een (teveel) eetprobleem te hebben.
Dank je led! Ben het aan het kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Klopt, maar ik begreep niet waarom Jordy er nu zo lullig over deedquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:50 schreef Puzzie het volgende:
Lennie heeft een eetprobleem , boulimia , wat ze kreeg na de break up met haar ex
Ja lieve jongenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu is zo lief voor d'r. ( filmjes X)
Ik denk dat Jordy geen idee heeft wat er aan de hand is, beetje lompigheid. Hij zal ook wel erg zenuwachtig/gestrest voor vanavond. Ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begreep niet waarom Jordy er nu zo lullig over deed
Kanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy geen idee heeft wat er aan de hand is, beetje lompigheid. Hij zal ook wel erg zenuwachtig/gestrest voor vanavond. Ik kan het mis hebben.
Het was ook een beetje gekke situatie. Lennie moest er zelf om lachen en later om huilen. Als je dan niet helemaal mee bent wat er aan de hand is snap ik hem wel hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy geen idee heeft wat er aan de hand is, beetje lompigheid. Hij zal ook wel erg zenuwachtig/gestrest voor vanavond. Ik kan het mis hebben.
Als je zelf met een probleem te maken hebt gehad (voedsel in dit geval), komt het wel eens voor dat je denkt hoe een eetprobleem werkt omdat je het zelf meegemaakt hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
En als ze ook een repetitie doen wie vertrekt, en ook dat horenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ze horen muziek voor de aflevering denken ze.. denken dat de aflevering nu begonnen is
Ik hoor nou nooit iemand zeggen "ja iedereen denkt dat jij naar huis gaat"quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien denkt door wat ze opgevangen heeft en wat de meeste mensen denken dat Milena mag blijven.
Ga jij er maar inquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor nou nooit iemand zeggen "ja iedereen denkt dat jij naar huis gaat"
Niet omdat ze de oudste isquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
De oudste daar, dus een beetje bazig.
Mwoah denk niet dat ze bazig is omdat ze de oudste daar is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
De oudste daar, dus een beetje bazig.
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
milena: Jij hebt die missverkiezing, lennie is transgender, en wij zijn zo ja, minder populair dat scheelt
jolien: jullie hebben ook wat, jullie zijn de mama's.
Milena is jaloers op Lennie lijkt het welquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
milena: Jij hebt die missverkiezing, lennie is transgender, en wij zijn zo ja, minder populair dat scheelt
sonia was maar niet lang in huisquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:05 schreef spapaars het volgende:
Vorig jaar de eerste die eigenlijk moest vertrekken, maar ze kwam terug.
Omdat mede genomineerde Sonja vrijwillig besloot te vertrekken.
Kijken wat ze deze avond brengen.
[ afbeelding ]
Jaloers weet ik niet zeker, maar die 2 matchen niet met elkaar. DRAMAquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is jaloers op Lennie lijkt het wel
Ja, Milena de mama jankt constant omdat ze haar kinderen mist.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij hebben ze over het algemeen weinig te kiezenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef ledn81 het volgende:
Linda en Milena kiezen elkaar als ze de keuze krijgen om "decision maker" te worden
Daar zit wel degelijk een stuk afgunst naar Lenniequote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jaloers weet ik niet zeker, maar die 2 matchen niet met elkaar. DRAMA
Uhm alleen wat led hier net boven gepost heeft van zijn X accountquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt ga nu terugkijken ... nog iets de moeite waard ?
Ook ja, leger he?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij praat zo hard !""""iiiiiiiiiiiiiiiidddddeeeerrrrrrrrrrreeeeeennnnnnnnnnnnnn
Het is niet alleen haar stem maar ook de toon en de manier waarop ze mensen aanspreektquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is niet alleen haar stem maar ook de toon en de manier waarop ze mensen aanspreekt
Dank je, heb stream 1 wel kompleet vandaag, ga het zo uploaden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
Uhm alleen wat led hier net boven gepost heeft van zijn X accounteigenlijk weinig gebeurd vandaag.
En de 2e keer was Ashley ook weg.quote:
Beetje saaie dag. Hebben genoeg content blijkbaarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, heb stream 1 wel kompleet vandaag, ga het zo uploaden.
Maar er is weinig belangstelling voor als ik downloads zo zie ....
sonia kann me niet erinnern was de nur 5 dagen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de 2e keer was Ashley ook weg.
Maar werd king en queen met Glenn.
Dus hopelijk hebben ze deze avond ook een leuke verrassing.
[ afbeelding ]
Er zijn gewoonweg geen hoogtepunten om te willen zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, heb stream 1 wel kompleet vandaag, ga het zo uploaden.
Maar er is weinig belangstelling voor als ik downloads zo zie ....
Er zitten ieder jaar labiele mensen inquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:21 schreef Lillfex het volgende:
Begin onderhand wel te denken welke labiele personen hebben ze in het BB huis gezet. Dit kan nooit goed gaan. Ze hebben het al in het normale leven moeilijk en dan ook nog in zon huis gaan zitten.
Dit jaar vind ik het wel veel hoor met een rugzakquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zitten ieder jaar labiele mensen in
Vind ik ook wel apart dat ze best wat labiele (zo lijkt het ) personen erin hebben gezet dit jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:21 schreef Lillfex het volgende:
Begin onderhand wel te denken welke labiele personen hebben ze in het BB huis gezet. Dit kan nooit goed gaan. Ze hebben het al in het normale leven moeilijk en dan ook nog in zon huis gaan zitten.
Hopelijk verandert dat nog want momenteel valt er inderdaad niet veel te beleven.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn gewoonweg geen hoogtepunten om te willen zien.
Ik vind het wel meevallen , niet anders dan normaalquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dit jaar vind ik het wel veel hoor met een rugzak
Ho ho Ik veroordeel hier niemand hoor. Maar je moet gewoon sterk zijn als je in een BB huis zit Ik zou het ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zitten ieder jaar labiele mensen in
Zijn ook mensen![]()
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ho ho Ik veroordeel hier niemand hoor. Maar je moet gewoon sterk zijn als je in een BB huis zit Ik zou het ook niet kunnen.
Iedereen heeft een breekpunt he?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:21 schreef Lillfex het volgende:
Al die vreselijk langdradige verhalen... en zo op de voorgrond dringen...quote:
Tis net fokquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind ik ook wel apart dat ze best wat labiele (zo lijkt het ) personen erin hebben gezet dit jaar.
Ik heb het misschien verkeerd verwoord maar ze krijgen toch een test voordat ze het huis in gaan. Vind het deze editie al gauw zo jankerig worden maar kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iedereen heeft een breekpunt he?
Deze mensen hoeven in normale omstandigheden echt niet labiel te zijn. Maar in dit huis kan je wel heel goed op de knopjes drukken. Ze wisten zelf waar ze aan begonnen, ze weten welke 'monsters' ze met zich meedragen. De meeste mensen gaven aan persoonlijk te willen groeien. Dus we gaan het meemaken, als ze er lang genoeg in zitten, of ze echt een persoonlijke groei doormaken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Niet gekker dan andersquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb het misschien verkeerd verwoord maar ze krijgen toch een test voordat ze het huis in gaan. Vind het deze editie al gauw zo jankerig worden maar kan ook aan mij liggen.
Ze zijn (nog) te lief voor elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hopelijk verandert dat nog want momenteel valt er inderdaad niet veel te beleven.
Ja, maar eerlijk, wie heeft tegenwoordig geen rugzak? Ik ben leidinggevende op het werk, en ik heb veel jonge mensen in mijn team, eigenlijk de leeftijdscategorie van de bb bewoners nu. Die hebben eigenlijk allemaal stuk voor stuk, zo'n rugzak. Ik denk écht dat er nog weinig mensen te vinden zijn tegenwoordig die niet dergelijke dingen hebben meegemaakt. Misschien dat zulke mensen zich ook helemaal niet opgeven voor BB. BB trekt ook nog gewoon een bepaalde groep of bepaalde groepen mensen aan he.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dit jaar vind ik het wel veel hoor met een rugzak
Ik snap wat je bedoelt hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb het misschien verkeerd verwoord maar ze krijgen toch een test voordat ze het huis in gaan. Vind het deze editie al gauw zo jankerig worden maar kan ook aan mij liggen.
Ohquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al die vreselijk langdradige verhalen... en zo op de voorgrond dringen...
Hij zij okéquote:
Ja ging niet soepelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zij oké
En Leek of er nog wat volgde maar geluid ging mis ofzo ?
Das maar goed ook, anders denken we allemaal hetzelfde over alles en wordt het ook zo saaiquote:
Nog 2 uur ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:30 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaaaaapt. Het duurt allemaal een beetje lang zegt hij.
Iemand even een vliegtuigje regelen voor Peter de Papegaai als morele boost, zodat hij wat meer mee gaat doen.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Iemand even een vliegtuigje regelen voor Peter de Papegaai als morele boost, zodat hij wat meer mee gaat doen.
Ik zou die wel thuis willenquote:
Of het woord rugzak en speciaal wordt snel gebruikt over dingen die normale levenservaring zijn. Ja lastig en vervelend en verdient empathiequote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk, wie heeft tegenwoordig geen rugzak? Ik ben leidinggevende op het werk, en ik heb veel jonge mensen in mijn team, eigenlijk de leeftijdscategorie van de bb bewoners nu. Die hebben eigenlijk allemaal stuk voor stuk, zo'n rugzak. Ik denk écht dat er nog weinig mensen te vinden zijn tegenwoordig die niet dergelijke dingen hebben meegemaakt. Misschien dat zulke mensen zich ook helemaal niet opgeven voor BB. BB trekt ook nog gewoon een bepaalde groep of bepaalde groepen mensen aan he.
Maar het komt er dit jaar wel heel vroeg uit, dat ben ik wel met je eens. Heb het idee dat dergelijke persoonlijke verhalen doorgaans later, of meer verspreid door bewoners van het bb-huis worden verteld. Wellicht dat het daarom zo hard opvalt nu.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt, omdat deze groep totaal anders is. De mannen zijn ook een stuk gevoeliger en onzeker. Iedereen durft ook hun verhaal te doen. Dit samen met dat ze nog minder hebben vergeleken met de vorige edities, zal het wel zo maken dat het breekpunt in de eerste week al ligt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is ook nog zo. Een overleden ouder, hoe verschrikkelijk ook, vind ik niet per sé een rugzakvuller. Al is het wel iets wat meespeelt, begrijp me niet verkeerd. Maar iedereen verliest vroeg of laat z'n ouders. (ik bedoel dit écht niet slecht )quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of het woord rugzak en speciaal wordt snel gebruikt over dingen die normale levenservaring is. Ja lastig en vervelend en verdient empathie
MAAR het zijn de gewone hobbels op de weg die we allemaal kennen
Dat soort dingen iddquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is ook nog zo. Een overleden ouder, hoe verschrikkelijk ook, vind ik niet per sé een rugzakvuller. Al is het wel iets wat meespeelt, begrijp me niet verkeerd. Maar iedereen verliest vroeg of laat z'n ouders. (ik bedoel dit écht niet slecht )
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey was te laat bij de cursus reanimatie?
Dit jaar is alles andersquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
kregen de genomineerden niet een feestmaal ?
Dus ook geen feestjesquote:
Reanimatiepop overleden daardoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey was te laat bij de cursus reanimatie?
galgenmaalquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
kregen de genomineerden niet een feestmaal ?
20:30 de afl en daarna de exit geloof ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:46 schreef odie22 het volgende:
hoe laat is dat live gebeuren vanavond ook weer ?
oke thx, dan kijk ik wel uitgesteldquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
20:30 de afl en daarna de exit geloof ik
Half negen de aflevering en meteen daar na geloof ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:46 schreef odie22 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
john de mol, de kijkcijfers zijn binnen
Blijkbaar zijn er dit jaar geen liveshows,,zie mediaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:46 schreef odie22 het volgende:
Wanhoop niet, alles is tenslotte anders. Straks gaat de populairste naar huisquote:
Of ze doet een Ashleytje als Milena vrijwillig gaat tijdens de exit.quote:
Het is wel een jankfestijn daar zeg.quote:
Hebben ze wel eerst een duimpje om gedaan?quote:
Uitzending tot 21.35, daarna een exit uitzending van 15 minuten. Hoe ze het gaan doen, geen ideequote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:46 schreef odie22 het volgende:
Half 10 als ik het goed hebquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:50 schreef KangaP het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dit jaar geen liveshows,,zie media
We zullen zien
Dit heeft ze vanmiddag na een heel gedoe uitgekozenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat Fleur zich nog moet omkleden??
Dat ziet er toch niet uit?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:47 schreef Verity het volgende:
Jordy lijkt wel het meest gespannen van de 3 genomineerden.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
Boeienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
Ik kijk de aflevering gewoon op videoland die is sneller en kan dan op streams zien wie eruit vliegt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitzending tot 21.35, daarna een exit uitzending van 15 minuten. Hoe ze het gaan doen, geen idee
Dat er geen live show zou zijn. Ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:53 schreef Hunter het volgende:
Als ze zich ingelezen hadden, dan hadden ze kunnen weten dat het zonder Tat en Ger is. Dat wisten we al vorige maand
Ik ben bang dat ze de streams weer op SL zetten tijdens de livequote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kijk de aflevering gewoon op videoland die is sneller en kan dan op streams zien wie eruit vliegt.
Hm ja dat zou kut zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze de streams weer op SL zetten tijdens de live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |