quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
Linda: ik denk dat als er 1 gesaved zal worden, dit Milena is
Ik ben net pas thuis, heb niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil wel weten wat er exact was. Het ging allemaal zo snel.
Ja ik ook. Beetje half verhaal nu.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
Staat hier ook niet duidelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis, heb niet teruggelezen.
Heb je er iets van meegekregen? Anders lees ik zo wel even terug.
Was dat vanmiddag dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis, heb niet teruggelezen.
Heb je er iets van meegekregen? Anders lees ik zo wel even terug.
Staat op X, plaats zo wel even linkje hier.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
Nee net, dat over Lennie.quote:
Hij dacht eerst dat het een grap was.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand vraagt aan Jordy : gaat het ?
Jordy: ik hou niet van die hysterie, ik snapte niet wat er gebeurde, had de grap niet door. ik dacht dat het een grap was.
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat op X, plaats zo wel even linkje hier.
Ik dacht eerst dat het over ''sucky my dick'' ging.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij dacht dat eerst het een grap was.
Ik heb het ook niet gevolgd zag wel dat Lennie overging van lachhuil naar echt huilen.
Als het over Lennie ging , dat had toch te maken met de vraag van Elsa? Zo begon het dacht ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee. Jordy zei dat net opeens.
Dat heb k niet gehoordquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het over ''sucky my dick'' ging.
Zo begon het idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:50 schreef engine het volgende:
Het ging bij het eten over wie het meeste at en toen wees Elsa Lennie aan als grootste eter. Daarna werd ze heel vaag met lachen en huilen door elkaar. Het was vrij onduidelijk. Later moest ze echt huilen en vertelde ze dat ze een probleem had met eten ook en dat het daardoor haar zo hard raakte.
Het begon geloof ik met een zgn. grapje over dat Lennie zoveel eet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het over Lennie ging , dat had toch te maken met de vraag van Elsa? Zo begon het dacht ik
Dat zei ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het begon geloof ik met een zgn. grapje over dat Lennie zoveel eet.
Nu blijkt ze juist een (teveel) eetprobleem te hebben.
Dank je led! Ben het aan het kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Klopt, maar ik begreep niet waarom Jordy er nu zo lullig over deedquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:50 schreef Puzzie het volgende:
Lennie heeft een eetprobleem , boulimia , wat ze kreeg na de break up met haar ex
Ja lieve jongenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu is zo lief voor d'r. ( filmjes X)
Ik denk dat Jordy geen idee heeft wat er aan de hand is, beetje lompigheid. Hij zal ook wel erg zenuwachtig/gestrest voor vanavond. Ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begreep niet waarom Jordy er nu zo lullig over deed
Kanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy geen idee heeft wat er aan de hand is, beetje lompigheid. Hij zal ook wel erg zenuwachtig/gestrest voor vanavond. Ik kan het mis hebben.
Het was ook een beetje gekke situatie. Lennie moest er zelf om lachen en later om huilen. Als je dan niet helemaal mee bent wat er aan de hand is snap ik hem wel hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy geen idee heeft wat er aan de hand is, beetje lompigheid. Hij zal ook wel erg zenuwachtig/gestrest voor vanavond. Ik kan het mis hebben.
Als je zelf met een probleem te maken hebt gehad (voedsel in dit geval), komt het wel eens voor dat je denkt hoe een eetprobleem werkt omdat je het zelf meegemaakt hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |