Mijn ogen zijn nog stralend groenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:42 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
14 april 2026 en alles ervoor dus wij hebben ze sowieso gegeten
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:52 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn nog stralend groen
A Direct eisen dat er een andere verpleegkundige kwam.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Die bevalling en de dagen erna: wat zou je anders doen met de kennis die je nu hebt?
Bij nr 1. Zo'n beetje alles. Eenmaal thuis ging het wel. En we leven allebei nog, dus dan valt het prima mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Die bevalling en de dagen erna: wat zou je anders doen met de kennis die je nu hebt?
Ik doe dit nooit meer, maar hypothetisch gezien... Ik zou:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Achteraf zou ik dus echt never nooit niet aan een stuitbevalling beginnen!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Bevalling; meer (laten) vastleggen wellicht, en mijn baby iets langer onder water houden als ik weer in bad mag bevallen. Maar ik had echt een droombevalling die daadwerkelijk vrijwel exact volgens mijn bevalplan ging (nog steeds mega dankbaar voor), daarom heb ik oprecht wel soort van zin om het nog een keer te doen. Wordt vast een deceptie wanneer het zover is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Ik heb daar genoeg idyllische beelden van gezien dat ik het op zijn minst zou willen proberen, denk ik nu. Maar lijkt me een hele lastige keuze.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:19 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Achteraf zou ik dus echt never nooit niet aan een stuitbevalling beginnen!
Niet? Ik kreeg een bordje fruit op bed, mijn man moest ernaast met zijn eigen bordje fruit en zij zat beneden te Mario karten met de 4-jarigequote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Bami het volgende:
[..]
Oh en ik kreeg dus niet van die leuke bordjes met fruithapjes, maar enkel het eten waar ik zelf om vroeg, zonder opmaak. Viel stiekem toch een beetje tegen.![]()
Dan was ik bij de eerste thuisbevallen want turbobevalling en naar het ziekenhuis moeten gaat niet zo goed samen. Mocht het toch poliklinisch moeten (want ik was deels medisch) dan had ik na de bevalling de VK terug laten komen toen ze in het ziekenhuis aan het dreigen waren met opnames. VK ging weg toen de ontbijtronde begon en het plan was dat ik zou ontbijten, douchen en dan voor koffietijd thuis. Dat werd voor het avondeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
De eerste wilde ook echt aardappels schillen/groente voorbereiden om 2 uur, dan stond alles klaar voor mijn man in de avond.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Eten gekregen van de kraamhulp? Ik zelfs geen bordje fruit
Man moest voor zijn eigen eten zorgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:44 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Niet? Ik kreeg een bordje fruit op bed, mijn man moest ernaast met zijn eigen bordje fruit en zij zat beneden te Mario karten met de 4-jarige
Maar dat is toch niet zo gek?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:24 schreef Bami het volgende:
[..]
Man moest voor zijn eigen eten zorgen.En ze weigerde ook het bevalbad op te ruimen, dus man heeft dat op dag 2 zelf moeten doen inclusief dweilen.
Ik kreeg ze gelukkig ook niet, vond die vormpjes enzo een tikje stom.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Bami het volgende:
Oh en ik kreeg dus niet van die leuke bordjes met fruithapjes, maar enkel het eten waar ik zelf om vroeg, zonder opmaak. Viel stiekem toch een beetje tegen.![]()
Helemaal eens, maar de partner geen eten geven vind ik echt bizar dichtgetikt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef BE het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo gek?
Zij is er toch voor de kraamvrouw? En niet per se om alle klusjes op te knappen?
Dit lijkt me bij uitstek een klus die je aan de echtgenoot kan vragen. Die heeft toch ook niet de hele dag zijn handen vol?
Ja, dat is ook echt idioot.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar de partner geen eten geven vind ik echt bizar dichtgetikt.
Oh avondeten hebben we sowieso helemaal zelf moeten verzorgen. Dat doet kraamzorg volgens mij niet meer, iig dit bureau niet gaven ze aan. Maar zijn ontbijt moest hij ook zelf regelen want ze vond de oven te ingewikkeld om te leren hoe ze daarin de broodjes af moest bakken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:07 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt idioot.
Dat je hem zijn eigen brood laat smeren tussen de middag, a la, maar avondeten is gewoon echt raar.
Oh, dan zitten wij sowieso anders in elkaar!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:24 schreef Bami het volgende:
ik had toch liever die dag nog mijn man de hele tijd bij me gehad
Ik vond het vooral raar dat ze wel vroeg wat hij wilde ontbijten, maar zodra het woord oven viel was ze volledig afgehaakt. Zijn twee knopjes, had dan gewoon niks gevraagd dan had hij het sowieso wel zelf gefixt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:25 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, dan zitten wij sowieso anders in elkaar!Daar had ik niet per se behoefte aan.
Niet dat ik hem niet om me heen wilde maar hij hoefde zeker niet de hele dag bij me te zijn.
En sorry, maar afbakbroodjes had hij van mij ook echt zelf mogen doen.
Oh nee hij moest er van mij niet zijn hoor. Dat deed hij zichzelf aan, maar juist met zoiets was hij dan mentaal ook heel druk. Hij gaf zichzelf juist geen pauze of ruimte, dus dat ging pas beter toen ik dat doorkreeg en hem dwong dat wel te doen. Maar het was zeker niet zo dat ik hem vroeg steeds bij me te zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:25 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, dan zitten wij sowieso anders in elkaar!Daar had ik niet per se behoefte aan.
Niet dat ik hem niet om me heen wilde maar hij hoefde zeker niet de hele dag bij me te zijn. Dan snap ik sowieso wel dat hij er doorheen zat. Dat ligt denk ik niet alleen aan dat bevalbad opruimen.Maar daarmee maak ik me vast niet populair.
En sorry, maar afbakbroodjes had hij van mij ook echt zelf mogen doen.
Hadden jullie gevraagd of ze bami wilde maken? Zou ik ook weigerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:24 schreef Bami het volgende:
[..]
Man moest voor zijn eigen eten zorgen.En ze weigerde ook het bevalbad op te ruimen, dus man heeft dat op dag 2 zelf moeten doen inclusief dweilen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hadden jullie gevraagd of ze bami wilde maken? Zou ik ook weigeren
Volgens mij wel…quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:31 schreef Bami het volgende:
Maar, jullie kregen dus avondeten van jullie kraamzorg? Dat is wel echt heel chill zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |