Mijn ogen zijn nog stralend groenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:42 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
14 april 2026 en alles ervoor dus wij hebben ze sowieso gegeten
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:52 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn nog stralend groen
A Direct eisen dat er een andere verpleegkundige kwam.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Die bevalling en de dagen erna: wat zou je anders doen met de kennis die je nu hebt?
Bij nr 1. Zo'n beetje alles. Eenmaal thuis ging het wel. En we leven allebei nog, dus dan valt het prima mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Die bevalling en de dagen erna: wat zou je anders doen met de kennis die je nu hebt?
Ik doe dit nooit meer, maar hypothetisch gezien... Ik zou:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Achteraf zou ik dus echt never nooit niet aan een stuitbevalling beginnen!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Bevalling; meer (laten) vastleggen wellicht, en mijn baby iets langer onder water houden als ik weer in bad mag bevallen. Maar ik had echt een droombevalling die daadwerkelijk vrijwel exact volgens mijn bevalplan ging (nog steeds mega dankbaar voor), daarom heb ik oprecht wel soort van zin om het nog een keer te doen. Wordt vast een deceptie wanneer het zover is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:57 schreef Quoi het volgende:
Ik heb daar genoeg idyllische beelden van gezien dat ik het op zijn minst zou willen proberen, denk ik nu. Maar lijkt me een hele lastige keuze.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:19 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Achteraf zou ik dus echt never nooit niet aan een stuitbevalling beginnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |