lekker domquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:35 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur heeft tactisch op Elsa gestemd omdat ze dacht dat die goed in de groep ligt en weinig stemmen zou krijgen.
Kan aan moment van inschakelen liggen, maar hoor hem dat steeds roepen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi he. Jordie was aan het opsommen hoeveel pech hij heeft die eerste week.
Ze hebben ook geen afleiding verder. Maar ik vind dat die dames het wel echt uitmelken hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan aan moment van inschakelen liggen, maar hoor hem dat steeds roepen.
Ze blijven er alle drie zo lang in hangen.
en dat al in jhet begin, word wat als ze er nog langer inzittenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vreselijk jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen afleiding verder. Maar ik vind dat die dames het wel echt uitmelken hoor
Jordy weet gewoon goed zijn eigen graf te gravenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu was vlak voor het stemmen van zijn stuk gebracht omdat Jordy naar hem toe was gekomen en had gezegd dat er mensen zijn die tactisch bezig zijn of zoiets?
ja dat gespeculeer is niet zo handig van hem, beetje stemming makerij op deze manierquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy weet gewoon goed zijn eigen graf te graven
Weet je dat zeker? Bij het stemmen staan okk de geldbedragen En heb gelezen dat iedereen z'n eigen pot mee mag nemenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:33 schreef lojanda het volgende: [..] Alleen de winnaar mag het gewonnen bedrag meenemen. Alle afvallers vertrekken met niets.
Ze heeft net 'tactisch' gestemd bergreep ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur wil niet tactisch spelen zegt ze nu
Ja!quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft net 'tactisch' gestemd bergreep ik![]()
Geeft een beetje een Dylano vibequote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat gespeculeer is niet zo handig van hem, beetje stemming makerij op deze manier
Voor ons vermaakquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Waarom geven dit soort mensen zich op.
Ik denk dat ze het geld wat zetelt dan hebben gewonnen bij vertrek over mogen dragen naar een andere bewoner.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Bij het stemmen staan okk de geldbedragen En heb gelezen dat iedereen z'n eigen pot mee mag nemen
Hij praat al over de nominaties van volgende week.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat Jordy het wel gaat redden dit keer
Ik kom na de lunch dan wel weer terugquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ze mogen best even sippen, na de lunch weer gewoon orde van de dag.
Hij weet ook wel dat de kijkers die jankwijven niet oke vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij praat al over de nominaties van volgende week.
Beste insteekquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij praat al over de nominaties van volgende week.
Opvullingquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Milena is gewoon niet de juiste persoon voor dit spel net zoals fleur. Hoe zijn ze door die tests gekomen?
Niels lag helemaal in een deukquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die nemen het persoonlijk op en ratelen daarover, Jordy ratelt over hoeveel pech en blabla. Alle 3 vervelendquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen afleiding verder. Maar ik vind dat die dames het wel echt uitmelken hoor
Dat zijn de types die bij de casting het hardste roepen “heel hard te gaan spelen”quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Milena is gewoon niet de juiste persoon voor dit spel net zoals fleur. Hoe zijn ze door die tests gekomen?
ik hadde eigentlich eingeslapen gezicht bedoelt, ik dacht gisteren als hij gesproken heeft dat beeld in freeze isquote:
Fijn dat je nu kan kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hadde eigentlich eingeslapen gezicht bedoelt, ik dacht gisteren als hij gesproken heeft dat beeld in freeze is
Fleur is een vieze speelsterquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Dat was Milena alquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fleur is een vieze speelster
die praat net zo lang tot Milena heel rancuneus wordt
en dat hoeft bij Milena dus niet heel lang
vannacht bijna elke verdraaiung bij jolien gezien, tot half 5 had zij veel onrust bij het slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |