Elsaquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt is de oudste maar het is te weinig, er zal iemand bij moeten komen in dezelfde leeftijdscategorie m/v.
Een van de oudste danquote:
Ze hadden niet in de gaten dat als het warm water alarm ging dat er dan uit alle kranen warm water kwamquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:02 schreef b_engeltje het volgende:
Gisteren , ik weet niet hoe laat of wat er gebeurde toen zei ik al tegen me partner
Ik vind ze wat dommigheid dit jaar
Ow ja
Warm water... vul pannen potten met warm water als je warm water hebt
Kunnen de bewoners die zich niet kunnen douchen met een natte lap wassen
En de dames met het lange haar kunnen dan afzijdig van de douche hun haar boven de wasbak wassen
Scheeld in tijd, kunnen er meer douchen
Na 5 dagen kwamen er ze achter dat het handig is af te wassen tijdens het douche alarm
mensen die dat roepen zijn het vaak totaal nietquote:
Die is echt niet goed.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:04 schreef Harry het volgende:
Milena vindt het spel dit jaar echt hard!
fleur en milenaquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
fleur: ik ben al de dikste van de groep
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur: 1 van mijn vriendinnen... nou.. trust me.. ik heb er meer
Die is echt niet goed, ik vind het nog erg kumbaya hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:04 schreef Harry het volgende:
Milena vindt het spel dit jaar echt hard!
Ik denk dat Fleur zich heel anders voordoet als dat ze werkelijk is. Zou me niet verbazen dat ze thuis een dominant en bazig persoon is.quote:
Vind het een ingeslapen zooitje... je zou toch bijna gaan verlangen naar Rob in zijn hoekie...quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is echt niet goed, ik vind het nog erg kumbaya hoor.
De vrolijkers van de groepquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
fleur en milena
lekker in de slachtoffer rol met alles
ik ik ik ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur: we zijn vet leuk, lachen, linda is heel lief maar ze zegt wel dit en dit en dat moet gedaan worden. En ik denk : ja gewoon zeggen wat je vindt. Ik ben ook zo. Mijn collega's die ook kijken zullen denken ja Fleur is zo
Ja soms zie je dat wel (vind ik )quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Fleur zich heel anders voordoet als dat ze werkelijk is. Zou me niet verbazen dat ze thuis een dominant en bazig persoon is.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
Sommige mensen wassen hun handen niet na het plassen ?!
Ze heeft haar pruik altijd veel te ver naar voren getrokken. Zo valt het nog meer op dat ze er eentje draagt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:07 schreef Puzzie het volgende:
Fleurs pruik zit niet goed , ik blijf er naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Hoe kan dat uberhauptquote:
hier ook verschil in kamer en keukenquote:
Milena gaat dit niet snappenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:11 schreef lojanda het volgende:
Fleur Jordy en Milena.. dat was te verwachten en snap het ook wel.
jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou milena wel zonder invloeden van fleur willen zien.
die mondhoeken hangen niet voor niksquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy, Jordy ... kom op .. niet gelijk zo depri
Dan jankt ze net zoveel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou milena wel zonder invloeden van fleur willen zien.
die is toxic die Fleurquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur: nou weet je meteen hoe je in de groep ligt he.
ik zeg Fleurrrrrrrquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:14 schreef Ireth het volgende:
Jordy mag nog wel ff blijven van mij, die loopt al vanaf dag 1 met het zwaard van Damocles boven zijn hoofd. Die gun ik wel een "gewone" periode.
Doe Milena maar wieberen. Kindjes knuffelen...
met een vriendin als Fleur heb je geen vijanden nodigquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
Fleur: "Je weet nu wel hoe je in de groep ligt he?"
Wat een gelul, ze moesten dinsdag al nomineren, dan kies je toch mensen met wie je nog niks hebt?
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:15 schreef Droopie het volgende:
Maar wie hebben deze mensen nu genomineerd?
De bewoners zelf dus.
Dus eerst mogen bepaalde mensen een target zetten, en uit die mensen moet iedereen kiezen.
En dan vrijdag gaat er iemand uit die de kijker kiest?
Hem wil ik idd ook wel eens een week zien als hij niet is genomineerd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:14 schreef Ireth het volgende:
Jordy mag nog wel ff blijven van mij, die loopt al vanaf dag 1 met het zwaard van Damocles boven zijn hoofd. Die gun ik wel een "gewone" periode.
Doe Milena maar wieberen. Kindjes knuffelen...
t zal haar karakter zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. en dan maar zeggen dat ze oprecht en direct is
die heeft zichzelf waarschijnlijk geen plezier gedaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:16 schreef Finesse het volgende:
Jordy heeft gestemd op Fleur, Milena en Elsa
eens. Jordy draagt dit goed vind ik.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
Je mag hier je ook best even kut over voelen hoor. Ik ga niet af op tranen, maar wel op wat ze zeggen en of ze zich willen herpakken of niet.
Dat slachtoffergedoe vind ik mega irritant. Daarom mogen van mij Fleur en Milena naar huis.
Er waren 5 personen waar ze op konden stemmen. Degenen met een pin kunnen niet op zichzelf stemmen, dus moesten 3 vd 4 kiezen. Dus praktisch gezien 1 iemand saven.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
wie zou wie gesaved moeten hebben ( ik snap het nog niet zo geloof ik)
Er waren 5 bewoners waaruit ze konden kiezen en ze moesten er 3 noemen. De 2 die je dus niet noemde zijn "gesaved"quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena wordt door de tienermeisjes op twitter helemaal geadoreerd. Mooie vrouw, die haar emoties laat zien en mensen goed door heeft bla bla blaquote:
Misschien dat ze 1 moesten saven en 1 nomineren?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
He?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:19 schreef Puzzie het volgende:
ik ben klaar met RTL , ik ga niet stemmen
Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:19 schreef Puzzie het volgende:
Je Videoland paswoord werkt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ik log in op RTL, breng 'n stem uit
RTL: Je moet ingelogd zijn om te stemmen
Ok dan niet joh
Ik heb geen RTL account , ga me er ook niet druk mee rover maken na vandaagquote:
Amen!quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:20 schreef Ireth het volgende:
Dominee Jordy spreekt de schaapjes toe...
uhu zegt ze iedere dag .. nu is het over..quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:21 schreef Ireth het volgende:
Milena neemt het wel persoonlijk maar ze gaat vanaf nu wel vrolijk doen
Oja ik had die wel. Van voorgaande jaren nog. Ik stond nog ingelogdquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen RTL account , ga me er ook niet druk mee rover maken na vandaag
Ik ga niet stemmen deze BB
Dan kun je dus wel stemmenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:22 schreef Lillfex het volgende:
Ik stem nog niet mee deze ronde heb nog niets met de personen in het huis alleen van deze 3 mag Milena wel weg maar goed.......
Ik niet. Vorig jaar wel maar dan ben ik nu wel klaar meequote:Op donderdag 9 januari 2025 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja ik had die wel. Van voorgaande jaren nog. Ik stond nog ingelogd
Heb er ook last van.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ok dan niet joh
Ja is ook zo kan ja twee keer stemmen op Go play ook nou dan krijgen Jordy en Fleur allebei een stemquote:
Tot morgenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
Irritant , hoe lang nog nazeiken tot er 1 vertrekt, dagen?
Ja ben ingelogd, kan ook gewoon een deelnemer kiezen, maar zodra ik op 'verstuur' klik krijg ik:quote:
Tegeltje !quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een vriendin als Fleur heb je geen vijanden nodig
Elk jaar hetzelfde. Je zou denken dat ze er van zouden lerenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
Irritant , hoe lang nog nazeiken tot er 1 vertrekt, dagen?
oh bij mij wel gelukt bij RTL en de Belgquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ben ingelogd, kan ook gewoon een deelnemer kiezen, maar zodra ik op 'verstuur' klik krijg ik:
[ afbeelding ]
No problem, heb een goplay account waar het wel gewoon werkt
Ik ook dus stem dubbel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ben ingelogd, kan ook gewoon een deelnemer kiezen, maar zodra ik op 'verstuur' klik krijg ik:
[ afbeelding ]
Heel slecht ditquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ok dan niet joh
spuit 11quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:24 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
De bedragen staan erbij
Wat raar
Er zullen wel veel mensen nu stemmen en inloggen. Dat maakt grt systeem in de war. Zal straks nog maar is proberen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb net een account weer bij Videoland, ik ga dat niet doenquote:
Suggestief ja, wat gebeurt er met hun verdiende geld, terug in de pot, dan zal de duurste wel vertrekkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:24 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
De bedragen staan erbij
Wat raar
maar dat verschilt dus per persoon dan of de beslissing makers?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er waren 5 bewoners waaruit ze konden kiezen en ze moesten er 3 noemen. De 2 die je dus niet noemde zijn "gesaved"
er is geen potquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Suggestief ja, wat gebeurt er met hun verdiende geld, terug in de pot, dan zal de duurste wel vertrekken
Ik vraag me af of ze hun saldo mogen overdragen bij het worden weggestemd. Andere seizoenen mochten ze hun munten overdragen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:24 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
De bedragen staan erbij
Wat raar
Je maakt geen nieuw account aan, je wijzigde gewoon wachtwoord van je bestaande accountquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb net een account weer bij Videoland, ik ga dat niet doen
lukt het niet ?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:19 schreef Puzzie het volgende:
Ja ook buiten de Poort?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is geen pot
ieder heeft zijn eigen pot
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze hun saldo mogen overdragen bij het worden weggestemd. Andere seizoenen mochten ze hun munten overdragen.
er zijn wel van die dingen die ze kunnen kopen om iets ermee te doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze hun saldo mogen overdragen bij het worden weggestemd. Andere seizoenen mochten ze hun munten overdragen.
Dat ga ik dus niet doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je maakt geen nieuw account aan, je wijzigde gewoon wachtwoord van je bestaande account
Dacht dat ik ergens gelezen had dat ze het bedrag wat ze hebben mee mogen nemen naar huis maar of dat zo is weet ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:25 schreef b_engeltje het volgende:
Als ze slim zijn laten ze fleur erin
Ze weten nog niet wat er met haar geld gaat gebeuren
Maar haar bedrag kunnen ze wel goed gebruiken voor eten
Daar zou ik mensen op nimomineren
Meeste geld erin houden
Jij bent zo heerlijk eigenwijs. Daarom mag ik je zo graagquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent zo heerlijk eigenwijs. Daarom mag ik je zo graag
Ik zie milena, fleur en remy gaan, daarna jordy of elsa.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:28 schreef -river- het volgende:
Jordy mag nog een weekje blijven maar dat is puur omdat ik die meiden liever zie gaan.
als goed is heb ik er 3 hahaquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja ik had die wel. Van voorgaande jaren nog. Ik stond nog ingelogd
Zie dat lieverquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die geeft ze in het weekend in de vorm van het testament.
Ik dacht niet overdraagbaar tijdens hun verblijf maar bij wegstemmen is nog niets over bekend volgens mij.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn wel van die dingen die ze kunnen kopen om iets ermee te doen
maar volgens mij niet overdraagbaar
wat ik in eerste instantie begreep
je kunt bij beide stemmenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Werkt dat stemmen met meerdere accounts dan echt ?ging toch op IP?
mobiel, thuis, vpn. Als je wilt zijn er wel wegen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Zelf stem ik 1x Ned 1 x bij de Belgquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Dus dan kan je 40 accounts aanmaken?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt bij beide stemmen
je moet inloggen met account
dat gebeurt jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus dan kan je 40 accounts aanmaken?
Die hard wel als je dat doet, maar toch
De beslissing-makers hebben gekozen wie een target kregen en uit degene met de targets moest iedereen nomineren.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar dat verschilt dus per persoon dan of de beslissing makers?
Ja in die kluis, de gamechangers.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn wel van die dingen die ze kunnen kopen om iets ermee te doen
maar volgens mij niet overdraagbaar
wat ik in eerste instantie begreep
mooi dan 2 naar huisquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:31 schreef ledn81 het volgende:
Milena vindt het een kutboel als bepaalde mensen haar niet gesaved hebben.. dan wil ze misschien niet eens blijven..
De winaar mag haar of zijn bedrag meenemenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dacht dat ik ergens gelezen had dat ze het bedrag wat ze hebben mee mogen nemen naar huis maar of dat zo is weet ik niet
Ja ik hoop dat die weggaatquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:31 schreef -river- het volgende:
Milena laat wel echt haar ware aard zien.
er is geen pot geloof ik dit jaarquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Suggestief ja, wat gebeurt er met hun verdiende geld, terug in de pot, dan zal de duurste wel vertrekken
ik zie die wraak wel ingezet wordenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja in die kluis, de gamechangers.
Als ze 'de spaarpotten' behouden geven ze die ook meer gelegenheid zichzelf vrij te 'kopen'
Dat riekt naar arrogantiequote:Op donderdag 9 januari 2025 11:31 schreef ledn81 het volgende:
Milena vindt het een kutboel als bepaalde mensen haar niet gesaved hebben.. dan wil ze misschien niet eens blijven..
Ken je nog niet zo lang, maar kan wel je posts al lezen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:31 schreef mario390 het volgende:
de joirdi heeft toch wel en eingeslagene gezicht hoor
Nee volgens mij mag je het verdiende geld meenemen naar huis. Dat heb ik ergens gelezen maar weet niet meer waar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er is geen pot geloof ik dit jaar
Alleen de winnaar mag het gewonnen bedrag meenemen. Alle afvallers vertrekken met niets.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dacht dat ik ergens gelezen had dat ze het bedrag wat ze hebben mee mogen nemen naar huis maar of dat zo is weet ik niet
Ze was al sjaggo toen Mooier MooiPopje Jolien binnenkwam..quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:31 schreef ledn81 het volgende:
een aangeslagenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
de joirdi heeft toch echt en eingeslagene gezicht he
Mooi he. Jordie was aan het opsommen hoeveel pech hij heeft die eerste week.quote:
Ik snap hem wel, Hij is van die drie de enige met integriteitquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
de joirdi heeft toch echt en eingeslagene gezicht he
Dat dus.. ik ben ook altijd beter met mannen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
Daarom kan ik minder goed met vrouwen overweg. Dat eeeeeuwige gezeur en blijven hangen in alles.
aha ok thnxquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
De beslissing-makers hebben gekozen wie een target kregen en uit degene met de targets moest iedereen nomineren.
Is geloof ik wel duur, heb de prijzen eigenlijk niet onthouden, misschien straks nog even terugkijkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie die wraak wel ingezet worden
ik bedoel eingeslapen , gistern dacht ik bij hem als hij sprekt dat het beeld in freeze isquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ken je nog niet zo lang, maar kan wel je posts al lezen.
Anders had ik een ingeslagen gezicht erin gelezen
Wat ook niet helemaal onwaar is
Jawel dat denk ik welquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er is geen pot geloof ik dit jaar
Ow, er zijn nog meer smaken haha.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel eingeslapen , gistern dacht ik bij hem als hij sprekt dat het beeld in freeze is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |