Je moet je toch ergens aan ergerenquote:
Ik kom na de lunch dan wel weer terugquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ze mogen best even sippen, na de lunch weer gewoon orde van de dag.
Hij weet ook wel dat de kijkers die jankwijven niet oke vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij praat al over de nominaties van volgende week.
Beste insteekquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij praat al over de nominaties van volgende week.
Opvullingquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Milena is gewoon niet de juiste persoon voor dit spel net zoals fleur. Hoe zijn ze door die tests gekomen?
Niels lag helemaal in een deukquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan aan moment van inschakelen liggen, maar hoor hem dat steeds roepen.
Ze blijven er alle drie zo lang in hangen.
Ja die nemen het persoonlijk op en ratelen daarover, Jordy ratelt over hoeveel pech en blabla. Alle 3 vervelendquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen afleiding verder. Maar ik vind dat die dames het wel echt uitmelken hoor
Dat zijn de types die bij de casting het hardste roepen “heel hard te gaan spelen”quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Milena is gewoon niet de juiste persoon voor dit spel net zoals fleur. Hoe zijn ze door die tests gekomen?
ik hadde eigentlich eingeslapen gezicht bedoelt, ik dacht gisteren als hij gesproken heeft dat beeld in freeze isquote:
Fijn dat je nu kan kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hadde eigentlich eingeslapen gezicht bedoelt, ik dacht gisteren als hij gesproken heeft dat beeld in freeze is
Fleur is een vieze speelsterquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Dat was Milena alquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fleur is een vieze speelster
die praat net zo lang tot Milena heel rancuneus wordt
en dat hoeft bij Milena dus niet heel lang
vannacht bijna elke verdraaiung bij jolien gezien, tot half 5 had zij veel onrust bij het slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |