Het is toch geen IR? De receiver geeft je positie gelijk weg.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Ze combineren een IR camera met de beelden van een gewone camera. En accentueren de gewone camerabeelden met wat omlijning. Wel redelijk nuttig voor langdurig gebruik en/of snellere herkenning van objecten. Beetje camera die dit kan kost nog maar ~200 euro in China. Hoewel deze camera een stukje beter en duurder is.
Heb je het dan niet over een IR lamp?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is toch geen IR? De receiver geeft je positie gelijk weg.
je bent behoorlijk paranoïde vriend, niet goed. Misschien eens met iemand gaan praten. (als je die wel vertrouwd)quote:Op donderdag 9 januari 2025 03:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben me gaan interesseren in Robert Jensen na de mega-hoax covid en de min of meer opgedrongen 'covid-vaccins' die overal in het lichaam permanente schade hebben veroorzaakt bij iedereen en bij velen tot de dood heeft geleid en kan worden beschouwd als wereldwijde genocide.
Dat heeft in elk land plaatsgevonden. Over de gehele aarde. Velen van deze geïnjecteerde mensen leven nog, maar kunnen elk moment dood neervallen of middels lage frequenties of andere golven veranderen in zombies of erger. Waarschijnlijk is zelfs de ziel aangetast hierdoor.
Trump heeft meegedaan aan de hoax onder operation warpspeed, ook in Rusland waren 'maatregelen' en ook in westerse landen, en zeker in China.
Ik weet echt niet meer wie ik nog kan vertrouwen, werkelijk niet.
Ik durf niet eens meer naar een ziekenhuis mocht ik iets onder de leden hebben. Ik mankeer gelukkig weinig. Deze hoax is zo massaal.
Deze oorlog lijkt dan weer uit te lopen op een derde wereldoorlog, weer een speeltje van de elite om mensen uit te roeien. Trump zou iets aan de oorlog doen, maar lijkt nu juist oorlog te willen gaan voeren.
Ik weet het echt niet meer gast. Sinds 2020 is de wereld krankzinnig. Een grote psychiatrische instelling.
Als ik op X lees wat dat vaccin met je lichaam doet, krijg ik gewoon overgeef-neigingen. Iedere regering deed daar aan mee. Iedereen. Ook Poetin inderdaad.
Volgens mij versterken nachtkijkers alleen het altijd wel aanwezige licht.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je het dan niet over een IR lamp?
Zij is altijd wel aardig nuttig voor info. Hoewel haar video's nog wat rommelig zijn.quote:
Beantwoord de vraag door 'm niet te beantwoorden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is wat je ziet als je door een moderne NVG kijkt.
Voor mensen die het daadwerkelijk allemaal ge'ELI5'ed moeten worden: die technologie lukt het dus om countouren extra te beaccentueren, waardoor je vele malen meer ziet dan als je alleen naar een groen plaatje zit te kijken.
IR is gewoon een vorm van licht, dat passief opgevangen kan worden door een camera.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is toch geen IR? De receiver geeft je positie gelijk weg.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:48 schreef oheng het volgende:
[..]
IR is gewoon een vorm van licht, dat passief opgevangen kan worden door een camera.
Zelfs de camera van een mobiel kan dat al een beetje IR zien (405nm gok ik). Richt je mobiele camera maar eens op het uiteinde van je afstandsbediening, en druk op een paar knoppen.
Let wel op dat je dit niet te lang doet, want IR straling kan het vaccin activeren en je in een zombie veranderen.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:48 schreef oheng het volgende:
Let wel op dat je dit niet te lang doet, want IR straling kan het vaccin activeren en je in een zombie veranderen.
Covid was geen mega hoax. De vaccins ook niet. Iedereen mer vaccins heeft geen schade opgelopen en bijna niemand is dood door een vaccin.quote:Op donderdag 9 januari 2025 03:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben me gaan interesseren in Robert Jensen na de mega-hoax covid en de min of meer opgedrongen 'covid-vaccins' die overal in het lichaam permanente schade hebben veroorzaakt bij iedereen en bij velen tot de dood heeft geleid en kan worden beschouwd als wereldwijde genocide.
Dat heeft in elk land plaatsgevonden. Over de gehele aarde. Velen van deze geïnjecteerde mensen leven nog, maar kunnen elk moment dood neervallen of middels lage frequenties of andere golven veranderen in zombies of erger. Waarschijnlijk is zelfs de ziel aangetast hierdoor.
Trump heeft meegedaan aan de hoax onder operation warpspeed, ook in Rusland waren 'maatregelen' en ook in westerse landen, en zeker in China.
Ik weet echt niet meer wie ik nog kan vertrouwen, werkelijk niet.
Ik durf niet eens meer naar een ziekenhuis mocht ik iets onder de leden hebben. Ik mankeer gelukkig weinig. Deze hoax is zo massaal.
Deze oorlog lijkt dan weer uit te lopen op een derde wereldoorlog, weer een speeltje van de elite om mensen uit te roeien. Trump zou iets aan de oorlog doen, maar lijkt nu juist oorlog te willen gaan voeren.
Ik weet het echt niet meer gast. Sinds 2020 is de wereld krankzinnig. Een grote psychiatrische instelling.
Als ik op X lees wat dat vaccin met je lichaam doet, krijg ik gewoon overgeef-neigingen. Iedere regering deed daar aan mee. Iedereen. Ook Poetin inderdaad.
https://www.volkskrant.nl(...)afrekening~baed46a8/quote:Oekraïners hopen, bij gebrek aan alternatieven, dat Trump bij zijn ‘vriend’ Poetin een duurzame vrede zal afdwingen, en Oekraïne serieuze veiligheidsgaranties zal geven. Maar Poetin ruikt de westerse zwakte en dus de overwinning in Oekraïne – een logische reflex, gezien het gebrek aan tegenmacht dat Europa en Amerika tot nu toe hebben georganiseerd. Waarom zou hij concessies doen als Kyiv en het Westen nu zelf al concessies doen (bijvoorbeeld wat betreft het Navo-lidmaatschap)?
Nee Poetin heeft de Art of War goed gelezen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:10 schreef Ulx het volgende:
Poetin ruikt westerse zwakte dus vandaar dat hij Kim om hulp moet smeken.
Ah, ik dacht dat Rusland ruzie zocht!quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wat waren die Istanbul akkoorden genereus, vergeleken met wat er mogelijk aankomt:
Eu zocht ruzie, en heeft die gevonden. En zal naar alle waarschijnlijkheid verliezen.
Daar hebben (politieke) filosofen over het algemeen veel last van.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:14 schreef sp3c het volgende:
art of war is idd wel met heeeeeel veel woorden helemaal niets zeggen
Rusland is niet anders dan andere westerse ,landen ,, Rusland beseft niet hoe westers ze zelf is, zeker in vergelijking met Asia of africaquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:44 schreef oheng het volgende:
[..]
Zij is altijd wel aardig nuttig voor info. Hoewel haar video's nog wat rommelig zijn.
Er zijn nog wel gesubsidieerde hypotheken, maar daar wordt non stop meer en meer voorwaarden en beperkingen aan gesteld.
oekraine wil een defensie alliantie met Polen en Duitsland, los van NAVOquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wat waren die Istanbul akkoorden genereus, vergeleken met wat er mogelijk aankomt:
Eu zocht ruzie, en heeft die gevonden. En zal naar alle waarschijnlijkheid verliezen.
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)afrekening~baed46a8/
Ben benieuwd of Duitsland dat ook wil. En of Poetin dat acceptabel vindt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
oekraine wil een defensie alliantie met Polen en Duitsland, los van NAVO
Is niet relevant, Oekraïne mag dat volledig zelf beslissen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En of Poetin dat acceptabel vindt.
Hihihi.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is niet relevant, Oekraïne mag dat volledig zelf beslissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |