SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had een betere TT geweestquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Shit. Het topic net vol, en ik had nog een typefout in mijn vorige post.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Aardappelen eten we in Nederland al vanaf 1593. Maar friet eten we veel minder lang, namelijk nog maar 150 jaar (jubileumjaar 2019). Friet is van oorsprong streetfood en stamt uit de tijd van de Franse Revolutie: het frituren van aardappels op straat begon toen in de straten van Parijs. Dat is opgetrokken via Noord-Frankrijk, naar Wallonië, door Vlaanderen en zo naar Nederland gekomen. Anderhalve eeuw geleden werd op een kermis in Breda de eerste portie verkocht] Het zuidelijke frietje was er dus vóór het patatje van boven de rivieren.
Inmiddels is friet niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Nederland is nu zelfs de grootste producent en exporteur van bevroren aardappelproducten van Europa.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Shit. Het topic net vol, en ik had nog een typefout in mijn vorige post.![]()
![]()
Mooi, doen we niets meequote:Op woensdag 8 januari 2025 18:29 schreef Harrie het volgende:
Aardappelen eten we in Nederland al vanaf 1593. Maar friet eten we veel minder lang, namelijk nog maar 150 jaar (jubileumjaar 2019). Friet is van oorsprong streetfood en stamt uit de tijd van de Franse Revolutie: het frituren van aardappels op straat begon toen in de straten van Parijs. Dat is opgetrokken via Noord-Frankrijk, naar Wallonië, door Vlaanderen en zo naar Nederland gekomen. Anderhalve eeuw geleden werd op een kermis in Breda de eerste portie verkocht] Het zuidelijke frietje was er dus vóór het patatje van boven de rivieren.
Inmiddels is friet niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Nederland is nu zelfs de grootste producent en exporteur van bevroren aardappelproducten van Europa.![]()
![]()
ZOu ik eens lief zijn danquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Shit. Het topic net vol, en ik had nog een typefout in mijn vorige post.en het aanpassen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is wel vervelend dat het idd niet meer aan kan passenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niemand die dat nog leestquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu ik eens lief zijn danen het aanpassen
![]()
![]()
Dat kan maar het hoeft niet. Ik geloof niet dat het een zeer beledigende post was. Nouja, een opmerking over frietzeggers.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu ik eens lief zijn danen het aanpassen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zal ik niet te hard roepen Jusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet, er zijn van die gekkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal ik niet te hard roepen Jus![]()
![]()
![]()
Mooie zin welquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo schattig dat frietzeggers zo stug blijf volhouden dat het friet is terwijl ze zelf onder de streep ook wel weten dat het gewoon patat is
Nou er staat Zo schattig dat frietzeggers zo stug blijf volhouden dat het friet is terwijl ze zelf onder de streep ook wel weten dat het gewoon patat is
Dat moet dus zijn: Zo schattig dat frietzeggers zo stug blijven volhouden dat het friet is terwijl ze zelf onder de streep ook wel weten dat het gewoon patat is
Meervoud.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vind het al een hele klus steeds die cossen helemaal terug te lezen als ik smorgens de laptop aanzetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, een pareltje hè?quote:![]()
* gebrokenglas lijst m in....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Manmanman, moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het al een hele klus steeds die cossen helemaal terug te lezen als ik smorgens de laptop aanzet![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan maar het hoeft niet. Ik geloof niet dat het een zeer beledigende post was. Nouja, een opmerking over frietzeggers.Zo lief dat die patatroepers nooit met enige onderbouwing komen en alleen maar blijven schreeuwen dat ze met meer zijn terwijl er zoveel redenen te bedenken zijn waarom Friet gewoon Friet is en geen patatquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo schattig dat frietzeggers zo stug blijf volhouden dat het friet is terwijl ze zelf onder de streep ook wel weten dat het gewoon patat is
praktisch de hele wereld spreekt van friet. Let op:
Amerika: french fries
Duitsland: Fritten, Pommes frites
Frankrijk: (patates) frites
Spanje: patatas fritas
Italië: (patatine) fritte
Scandinavië: pommes frites
half Nederland én België: friet.
Andere helft Nederland: HeT iS PaTaT!![]()
Ja of maak er een tegeltje vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een pareltje hè?![]()
* gebrokenglas lijst m in....
Als je geïnteresseerd bent erin, dan lees je wel terug. The fear of missing out ....quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Manmanman, moet er niet aan denkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat is het lot van een modquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Manmanman, moet er niet aan denken
Ja geen last vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent erin, dan lees je wel terug. The fear of missing out ....![]()
![]()
Of zoals een kind antwoordt op de vraag waarom iets zo is. "Nou gewoon".quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Zo lief dat die patatroepers nooit met enige onderbouwing komen en alleen maar blijven schreeuwen dat ze met meer zijn terwijl er zoveel redenen te bedenken zijn waarom Friet gewoon Friet is en geen patat
Andere helft Nederland: HeT iS PaTaT!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doseert ook makkelijkerquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
Slagroom uit een beker is lekkerder dan een spuitbus![]()
![]()
O, dat was een dom antwoord. Nu snijd ik mezelf in de vingers.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tijd dat de hele friet-patat discussie verdwijnt in de frituurpanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou er staat Zo schattig dat frietzeggers zo stug blijf volhouden dat het friet is terwijl ze zelf onder de streep ook wel weten dat het gewoon patat is
Dat moet dus zijn: Zo schattig dat frietzeggers zo stug blijven volhouden dat het friet is terwijl ze zelf onder de streep ook wel weten dat het gewoon patat is
Meervoud.![]()
Ja er is geen patatpan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat de hele friet-patat discussie verdwijnt in de frituurpanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
O, dat was een dom antwoord. Nu snijd ik mezelf in de vingers.![]()
![]()
Laat ik dat antwoord nu heel mijn leven nog NOOIT geaccepteerd hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of zoals een kind antwoordt op de vraag waarom iets zo is. "Nou gewoon".gaat ook niet gebeuren nie
nu nie en nooit nie
![]()
![]()
Het is gewoon zo, Harrie. Sommige dingen zijn niet te verklaren maar zijn gewoon zo.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Laat ik dat antwoord nu heel mijn leven nog NOOIT geaccepteerd hebbengaat ook niet gebeuren nie
nu nie en nooit nie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
leer eerst maar eens fatsoenlijk schrijven voor je friet eters gaat proberen te beledigenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Meervoud.
Smile, it's free therapy.![]()
Ach, een typfoutje. Kan gebeuren toch? Ik heb te lang geen koffie gehad, daar komt het door.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
leer eerst maar eens fatsoenlijk schrijven voor je friet eters gaat proberen te beledigen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon een volle lepel hoppa op de chocomelk..quote:Net als dat je wel eens slagroom in de vegter rolletjes doet, lukt eigenlijk ook niet echt..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heeft mij op school diverse keren problemen opgeleverd met docenten die te lui waren om dingen verder uit te leggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Laat ik dat antwoord nu heel mijn leven nog NOOIT geaccepteerd hebbengaat ook niet gebeuren nie
nu nie en nooit nie
![]()
lullig voor je als je geen argumenten hebt en geen ballen om gewoon toe te geven dat je ouders je iets verkeerd hebben aangeleerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, Harrie. Sommige dingen zijn niet te verklaren maar zijn gewoon zo.![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, een typfoutje. Kan gebeuren toch? Ik heb te lang geen koffie gehad, daar komt het door.![]()
Wel lekker, slagroom in de Vegter rolletjes.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon een volle lepel hoppa op de chocomelk..Net als dat je wel eens slagroom in de vegter rolletjes doet, lukt eigenlijk ook niet echt..
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mij nooitquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft mij op school diverse keren problemen opgeleverd met docenten die te lui waren om dingen verder uit te leggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja is t ook , alleen krijg er geen slagroom in.. je had wel een zo'n opzet stuk er voor, maar ook dat werkte voor geen meterquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel lekker, slagroom in de Vegter rolletjes.
Dus gewoon een vegters rolletje in een beker slagroom dippen
Als ik hier zeg dat ik vanavond naar de frituur ga weet niemand waar ik het over heb. Afgezien nog dat het niet eens kan überhaupt want we hebben hier snackbars, geen frituur.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
lullig voor je als je geen argumenten hebt en geen ballen om gewoon toe te geven dat je ouders je iets verkeerd hebben aangeleerd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijk, deze vrouw, heeft weer een praktische oplossingquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
Dus gewoon een vegters rolletje in een beker slagroom dippen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Topperquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, deze vrouw, heeft weer een praktische oplossing![]()
![]()
Nee, Lovely.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze manquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Zo lief dat die patatroepers nooit met enige onderbouwing komen en alleen maar blijven schreeuwen dat ze met meer zijn terwijl er zoveel redenen te bedenken zijn waarom Friet gewoon Friet is en geen patat
Andere helft Nederland: HeT iS PaTaT!
Maar helaas zelf nog niet toegepastquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, deze vrouw, heeft weer een praktische oplossingBedenk het nu ineens..
Paar keer gezeik met wiskundeleraren gehad.quote:
"DAT IS GEWOON EEN KNOP OP JE REKENMACHINE WAAR EEN BEREKENING ACHTER ZIT DIE DOOR MENSEN IS BEDACHT DIE VEEL SLIMMER DAN JIJ ZIJN!!!"
Maar ook dat ik een bestaande formule enorm kon vereenvoudigen en ik me afvroeg waarom ik het niet op die manier kon doen.
God, wat werd die vent kwaad toen hij mijn formule niet kon ontkrachten!Ook weer dat gezeik van dat veel slimmere mensen dan ik het bedacht hebben en het over de hele wereld gebruikt wordt en ik niet zo arrogant moet zijn te denken dat ik het beter weet dan alle anderen!
Hij heeft écht zijn best gedaan mijn formule te ontkrachten!![]()
![]()
Als ik geen mod was ging ik ook niet terug lezen hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent erin, dan lees je wel terug. The fear of missing out ....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Zei laatst nog dat ik in heel 2025 geen schoenen had gekocht.....tsjaaaaaa
[ link | afbeelding ]image uploaderHee jij!
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar keer gezeik met wiskundeleraren gehad.
"DAT IS GEWOON EEN KNOP OP JE REKENMACHINE WAAR EEN BEREKENING ACHTER ZIT DIE DOOR MENSEN IS BEDACHT DIE VEEL SLIMMER DAN JIJ ZIJN!!!"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
E = m c^2 ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ook dat ik een bestaande formule enorm kon vereenvoudigen en ik me afvroeg waarom ik het niet op die manier kon doen.
God, wat werd die vent kwaad toen hij mijn formule niet kon ontkrachten!Ook weer dat gezeik van dat veel slimmere mensen dan ik het bedacht hebben en het over de hele wereld gebruikt wordt en ik niet zo arrogant moet zijn te denken dat ik het beter weet dan alle anderen!
![]()
Verstandig dat je jezelf direct hebt ingedektquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:25 schreef Harrie het volgende: [..] @:djmo die is ook niet goed nie
maar wel lief op zijn tijd
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, lees altijd alles terug.quote:
Alleen in de topics waar ik mod ben dan heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas kijkt wazigquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dikke vetersquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zijn zo mooi. Wel een beetje dikke veters![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
leer eerst maar eens fatsoenlijk schrijven voor je friet eters gaat proberen te beledigenzo die kan GG in zijn patatzak steken
Leuke kleurquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]image uploader
* gebrokenglas verslikt zich in zijn koffiequote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]zo die kan GG in zijn patatzak steken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uit z'n patatzak komt mayoquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
een frituur die heb je Belgie volgens mijquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik hier zeg dat ik vanavond naar de frituur ga weet niemand waar ik het over heb. Afgezien nog dat het niet eens kan überhaupt want we hebben hier snackbars, geen frituur.
Hier gaan we gewoon naar de snackbar of naar de friettent
de patattent klinkt voor geen meter en een frietzaak klinkt ook beter dan een patatzaak.
Enige waar patat het juiste woord is is bij de patatgeneratie maar daar mag je het niet meer over hebben tegenwoordig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2025 18:49:37 ]![]()
Doe de zelf geklopte slagroom in zo spuitzak met tuitje en dat gaat prima als je die lekker rolletje wil vullenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon een volle lepel hoppa op de chocomelk..Net als dat je wel eens slagroom in de vegter rolletjes doet, lukt eigenlijk ook niet echt..
TR gemachtquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
slimmer zijn is vaak wat andere mensen denkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
nee dat gaat niet goedquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:46 schreef JustinK het volgende:
Ik vond de smielydiarree een stuk boeiender dan dit patat/friet geneuzelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
HET IS PATAT!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:46 schreef JustinK het volgende:
Ik vond de smielydiarree een stuk boeiender dan dit patat/friet geneuzel![]()
Whehe!quote:
Ik heb geen idee wat voor formule het was, maar je moest in een lange berekening iets ergens mee vermenigvuldigen en vervolgens moest je de uitkomst delen door een heel lange berekening waar dat zelfde getalletje weer in voor komt.
Tegen elkaar wegstrepen dus!Maar dat mocht niet, want dan zou de formule niet kloppen als X = een groot getal.
Uitgeprobeerd, werkte prima.
HAHA! Maar het gaat niet werken als X = 0!
Werkte ook prima!
Kerel pissig, dan zou het niet werken als X een breuk was!
Werkte ook gewoon!
X is een negatief getal! Dan gaat het geheid mis!
Werkte ook prima.
EN TOCH MAG JE HET NIET ZO DOEN!!!![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
ja!
Heyquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]image uploader![]()
Nog gecondoleerd,
U bent neit echt een liefhebber van een dikke veter?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zijn zo mooi. Wel een beetje dikke veters![]()
![]()
Ja anders kan ik de rest van het jaar mijn mobiel beter in de grond stopen denk ikquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verstandig dat je jezelf direct hebt ingedekt![]()
Zou ik nooit meer enige vorm van rust kunnen ervaren enzo![]()
![]()
Zellufquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:46 schreef JustinK het volgende:
Ik vond de smielydiarree een stuk boeiender dan dit patat/friet geneuzelSmile, it's free therapy.![]()
Ongeschikt, dus.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik heb geen idee wat voor formule het was, maar je moest in een lange berekening iets ergens mee vermenigvuldigen en vervolgens moest je de uitkomst delen door een heel lange berekening waar dat zelfde getalletje weer in voor komt.
Tegen elkaar wegstrepen dus!Maar dat mocht niet, want dan zou de formule niet kloppen als X = een groot getal.
Uitgeprobeerd, werkte prima.
HAHA! Maar het gaat niet werken als X = 0!
Werkte ook prima!
Kerel pissig, dan zou het niet werken als X een breuk was!
Werkte ook gewoon!
X is een negatief getal! Dan gaat het geheid mis!
Werkte ook prima.
EN TOCH MAG JE HET NIET ZO DOEN!!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen koffie drinken als je hier bent, je leert het ook nooit hequote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in zijn koffie
Ik denk vooral dat het tijd is om blauwe UGGs te kopen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
U bent neit echt een liefhebber van een dikke veter?![]()
Ja nee ik had er niet aan gedacht zo snel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen koffie drinken als je hier bent, je leert het ook nooit heAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een goede mod weet wat er speelt onder de mensen maar hoeft echt niet al die onzin die mensen uitkramen terug te lezen, dat jij dat graag wil dat mag natuurlijk maar het hoeft helemaal nergens voorquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, lees altijd alles terug.
Alleen in de topics waar ik mod ben dan he
En ik spreek uit ervaring![]()
![]()
Wut?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat het tijd is om blauwe UGGs te kopen.![]()
![]()
Ja maar dan werkt Star Trek niet meer... Met hun warp speed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whaha, truth!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dan werkt Star Trek niet meer... Met hun warp speed.![]()
![]()
Gaat het een beetje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan docent zijn.... die heeft geen lol in zijn werk gehad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had sowieso een temperamentprobleem...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah hartjes is ook wel tofquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb met tulpen en hartjes tot aan effen kleuren.
hebben meer mensen last vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had sowieso een temperamentprobleem...patatroepers vaak nog wat extra
![]()
![]()
Voor schoenen wel verder nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Panterprintje natuurlijk ook
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
hebben meer mensen last vanpatatroepers vaak nog wat extra
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow hij was nog niet eens de ergste!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan docent zijn.... die heeft geen leuke baan gehad dan.
Eentje HAATTE tieners echt oprecht, en bleef daar tot z'n pensioen les geven.
Mijn klas heeft hem wel moedeloos gekregen; hij liet z'n hoofd in z'n handen zakken, zei dat hij hoofdpijn van ons kreeg en 10 minuten later hief hij zijn hoofd pas weer op en met rood omringde ogen ging hij weer verder met de les.
Was nog nooit eerder gebeurd, hij stond bekend om dat hij echt bikkelhard was.
Deze geschiedenisleraar en de tekenlerares leken aast een wedstrijd te hebben wie de meeste leerlingen per les er uit kon sturen!![]()
![]()
Och, het kan mij niets schelen hoor. Ik slaap er geen minuut minder om.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar jij was poeslief toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hij was nog niet eens de ergste!
Mijn klas heeft hem wel moedeloos gekregen; hij liet z'n hoofd in z'n handen zakken, zei dat hij hoofdpijn van ons kreeg en 10 minuten later hief hij zijn hoofd pas weer op en met rood omringde ogen ging hij weer verder met de les.
Deze geschiedenisleraar en de tekenlerares leken aast een wedstrijd te hebben wie de meeste leerlingen per les er uit kon sturen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Bij ons was het bij de les Frans soms een ware uittocht van leerlingen, op weg naar de conciërge voor een briefjequote:Op woensdag 8 januari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hij was nog niet eens de ergste!
Deze geschiedenisleraar en de tekenlerares leken aast een wedstrijd te hebben wie de meeste leerlingen per les er uit kon sturen!
De docente kon totaal geen orde houden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik was het braafste lulletje van de klas, serieus!quote:
Wel een paar keer er bijna uit gestuurd toen ik in een lollige bui was, of als ik iets aan een klasgenoot uitlegde als hij geen zak begreep van wat de leraar zei.![]()
Juist omdat ik weet wat er speelt lees ik terugquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Een goede mod weet wat er speelt onder de mensen maar hoeft echt niet al die onzin die mensen uitkramen terug te lezen, dat jij dat graag wil dat mag natuurlijk maar het hoeft helemaal nergens voor
En ik spreek uit ervaring![]()
Vooral als er trs gezet zijn dan lees ik toch altijd een heel stuk terug om te kijken waar het begonnen is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Leraressen Frans zijn volgens mij legendarisch slecht met leerlingen!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij ons was het bij de les Frans soms een ware uittocht van leerlingen, op weg naar de conciërge voor een briefje
Ze kon totaal geen orde houden.![]()
![]()
#metooquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:46 schreef JustinK het volgende:
Ik vond de smielydiarree een stuk boeiender dan dit patat/friet geneuzel![]()
![]()
Ja, die we het jaar erna kregen was net zo.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
Leraressen Frans zijn volgens mij legendarisch slecht met leerlingen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Terug lezen om een TR te kunnen begrijpen is wat anders dan alles teruglezen tochquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist omdat ik weet wat er speelt lees ik terug![]()
Vooral als er trs gezet zijn dan lees ik toch altijd een heel stuk terug om te kijken waar het begonnen is.
Iedereen mag doen wat ie leuk vind maar alles terug lezen als er niks spannends is gebeurd doe je voor je eigen plezier niet omdat het nodig is.
Daarom ben ik ook #TeamFriet gewoon omdat ik dingen weet![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste: ONZ / Voetballer Boëtius aan de haal met FOK!-icoon
Ten tweede heb ik uit betrouwbare bron dat er zo een uitzending begint op Radio 49
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Een beetje goeie muziek?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:58 schreef Homijn het volgende:
![]()
Ten eerste: ONZ / Voetballer Boëtius aan de haal met FOK!-icoon
Ten tweede heb ik uit betrouwbare bron dat er zo een uitzending begint op Radio 49Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen idee....quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sta ik eigenlijk nog wel in de top 20 sinds mijn vakantie?![]()
Geen idee wat je goed vindt. Soms komt Jive Bunny voorbij. En één keer per Bright Eyesquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
😐quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:58 schreef Homijn het volgende:
![]()
Ten eerste: ONZ / Voetballer Boëtius aan de haal met FOK!-icoonAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja precies, maar ik denk het wel hoor..quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie het t volgende topic wel![]()
U staat 8ste.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie het t volgende topic welAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen koffie? 😯quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook, ik las serieus patateke.quote:
Maar dat gelooft Harrie vast niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee niet meer op dit tijdstipquote:Ik kon die reactie niet lezen dus ik deed slechts een klein bolkje met puntjesquote:![]()
![]()
Even weer wat anders: JustinBolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas zet net met smaak zijn mok koffie neer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee niet meer op dit tijdstip
[..]
Ik kon die reactie niet lezen dus ik deed slechts een klein bolkje met puntjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Even kijken of er nog wat te eten valt. Chips ofzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt hequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook, ik las serieus patateke.
Maar dat gelooft Harrie vast niet.![]()
![]()
ik met plezier de koude pater aan mijn mond en naam een grote slokquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zet net met smaak zijn mok koffie neer.![]()
![]()
Het is PATAT!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken of er nog wat te eten valt. Chips ofzo.
Oh wacht![]()
![]()
Ik werd geprikt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wat heb je overleefd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik werd geprikt!Bloeddorstige jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik werd geprikt!JeemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben jij bang voor naalden?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
I knowquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neenee, is voor iemand anders om op te drinken!![]()
![]()
Ik kan je bloed wel drinken!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neenee, is voor iemand anders om op te drinken!![]()
![]()
Maar degene die zei dat de naalden van bloeddonatie gelijk zijn aan die van bloedafname voor labonderzoek, dat is dus echt niet waar!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee echt niet hetzelfde niequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar degene die zei dat de naalden van bloeddonatie gelijk zijn aan die van bloedafname voor labonderzoek, dat is dus echt niet waar!![]()
![]()
Reneetje zonder sneetjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die elkaars bloed drinken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat we platonische vriendjes waren![]()
![]()
Die voor bloeddonatie zijn dikker lijkt me. Daar moet een halve liter bloed door, ipv een kleine hoeveelheid voor het lab.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar degene die zei dat de naalden van bloeddonatie gelijk zijn aan die van bloedafname voor labonderzoek, dat is dus echt niet waar!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die zijn gigantisch ivm bloedaftappen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die voor bloeddonatie zijn dikker lijkt me. Daar moet een halve liter bloed door, uiteindelijk.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Ja. Maar die ene ben ik gewoon bij weggelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
naalden bij het aftappen zijn dikker om bloedcellen niet te beschadigen hebben ze mij ooit wijsgemaaktquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die voor bloeddonatie zijn dikker lijkt me. Daar moet een halve liter bloed door, ipv een kleine hoeveelheid voor het lab.![]()
![]()
Ja he, ik vind ze ook gigantisch! Enge naalden, brrrquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die zijn gigantisch ivm bloedaftappen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
voordeel is dat die halve liter er zo door is en je weer weg kuntquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja he, ik vind ze ook gigantisch! Enge naalden, brrr![]()
![]()
Wel even rusten erna want je bent echt zwak dan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
voordeel is dat die halve liter er zo door is en je weer weg kunt![]()
Jep, 7 minuten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
voordeel is dat die halve liter er zo door is en je weer weg kunt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Da's rap....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bakkie koffie en een koekje en wegwezen was het eerst altijdquote:![]()
al waren er ook mensen die daar ruim een half uur bij zaten te komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2025 19:26:18 ]![]()
Stroopwafel gegeten en drankje gedronken en toen in de auto, want had nog niet gegeten. Nu lekker aardappelschijfjes met mayoquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wel even rusten erna want je bent echt zwak dan.![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En wat ga je daar bij roken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga denk ik vanavond de film Skunk kijken![]()
![]()
Ik vang je erna wel opquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga denk ik vanavond de film Skunk kijken![]()
![]()
Dat is een mooie tijd jaquote:
* Harrie ben ooit van vakantie terug gereden om ff bloed af te laten tappen, nog nooit zo snel die zak vol gehad....
Hoop dat ze tussen die alcohol nog wat bloedcellen hebben gevonden![]()
![]()
Deze baasquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stroopwafel gegeten en drankje gedronken en toen in de auto, want had nog niet gegeten. Nu lekker aardappelschijfjes met mayo![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Shagquote:Mag ik bij je uithuilen? Hij schijnt wel heel erg te zijn. Maar ook heel goed.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Alles chill met de bil?quote:
Alles kits achter de rits?:')![]()
De bil is chilquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alles chill met de bil?
Alles kits achter de rits?![]()
En jij?![]()
Als ik niet zie waar ik op reageer dan ben ik bescheiden in de reactie en beperk ik me tot puntjes.....quote:sinterklaaskapoentje
![]()
Ik dacht dat het betekende: "ik wil punten scoren"quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik niet zie waar ik op reageer dan ben ik bescheiden in de reactie en beperk ik me tot puntjes.....Gaat wel goed hoor. Heeel veel Chinees gegeten. Nu een film uitzoeken om te kijken...quote::')![]()
O lekker chineesquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het betekende: "ik wil punten scoren"
[..]
Gaat wel goed hoor. Heeel veel Chinees gegeten. Nu een film uitzoeken om te kijken...![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Vader kwam het zelfs brengen. Ik word echt verwend.quote::')![]()
Dat ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het betekende: "ik wil punten scoren"
[..]
Gaat wel goed hoor. Heeel veel Chinees gegeten. Nu een film uitzoeken om te kijken...nee hoor niet persee maar als ik de reactie niet kan lezen dan doe ik alleen puntjes zodat het niet is dat het lijkt alsof ik reageer op dingen waar ik niet eens weet van heb.
![]()
Super fijn toch!quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vader kwam het zelfs brengen. Ik word echt verwend.![]()
Altijdquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shag
[..]
Mag ik bij je uithuilen? Hij schijnt wel heel erg te zijn. Maar ook heel goed.![]()
![]()
Ben je zo erg kut?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:42 schreef Harrie het volgende:
mijn vader heeft me niet eens gebeld met nieuwjaar![]()
Jouw vader heeft mij ook niet gebeld met nieuwjaarquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:42 schreef Harrie het volgende:
mijn vader heeft me niet eens gebeld met nieuwjaar![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
gelukkig maarquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Jouw vader heeft mij ook niet gebeld met nieuwjaar![]()
Moest een beetje lachen maar dadelijk is Harrie zijn vader dood ofzoquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
Met je verjaardag ook niet zekerquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Jouw vader heeft mij ook niet gebeld met nieuwjaarNet als mijn moeder
![]()
![]()
wat lennie van bb maken heeft latenquote:
Gecastreerd en bostoperatie eop dezelfde dag
Geslachstoperatie
Schaamlipcorrectie
Nu is ze klaar![]()
Dan bellen we hem toch zelf even op?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moest een beetje lachen maar dadelijk is Harrie zijn vader dood ofzo![]()
![]()
Mijne ook niet maar ging dood in 2010quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Manmanmanquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat lennie van bb maken heeft laten
Geslachstoperatie
Schaamlipcorrectie
Nu is ze klaar![]()
BB is gelukkig een ander forum, transformers is modern (Hoop dat die hype snel terug waait naar de Joe Naait me Steeds)quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
Geslachstoperatie
Schaamlipcorrectie
Nu is ze klaar![]()
mijn vader leeft nog gewoon dus ik denk niet dat je die door die tafel heen kunt trekkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan bellen we hem toch zelf even op?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is toch watquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
Geslachstoperatie
Schaamlipcorrectie
Nu is ze klaar![]()
Ik word ook niet meer gebeld.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Met je verjaardag ook niet zekerNet als mijn moeder
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: