SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had een betere TT geweestquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Shit. Het topic net vol, en ik had nog een typefout in mijn vorige post.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Aardappelen eten we in Nederland al vanaf 1593. Maar friet eten we veel minder lang, namelijk nog maar 150 jaar (jubileumjaar 2019). Friet is van oorsprong streetfood en stamt uit de tijd van de Franse Revolutie: het frituren van aardappels op straat begon toen in de straten van Parijs. Dat is opgetrokken via Noord-Frankrijk, naar Wallonië, door Vlaanderen en zo naar Nederland gekomen. Anderhalve eeuw geleden werd op een kermis in Breda de eerste portie verkocht] Het zuidelijke frietje was er dus vóór het patatje van boven de rivieren.
Inmiddels is friet niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Nederland is nu zelfs de grootste producent en exporteur van bevroren aardappelproducten van Europa.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Shit. Het topic net vol, en ik had nog een typefout in mijn vorige post.![]()
![]()
Mooi, doen we niets meequote:Op woensdag 8 januari 2025 18:29 schreef Harrie het volgende:
Aardappelen eten we in Nederland al vanaf 1593. Maar friet eten we veel minder lang, namelijk nog maar 150 jaar (jubileumjaar 2019). Friet is van oorsprong streetfood en stamt uit de tijd van de Franse Revolutie: het frituren van aardappels op straat begon toen in de straten van Parijs. Dat is opgetrokken via Noord-Frankrijk, naar Wallonië, door Vlaanderen en zo naar Nederland gekomen. Anderhalve eeuw geleden werd op een kermis in Breda de eerste portie verkocht] Het zuidelijke frietje was er dus vóór het patatje van boven de rivieren.
Inmiddels is friet niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Nederland is nu zelfs de grootste producent en exporteur van bevroren aardappelproducten van Europa.![]()
![]()
ZOu ik eens lief zijn danquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Shit. Het topic net vol, en ik had nog een typefout in mijn vorige post.en het aanpassen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is wel vervelend dat het idd niet meer aan kan passenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niemand die dat nog leestquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu ik eens lief zijn danen het aanpassen
![]()
![]()
Dat kan maar het hoeft niet. Ik geloof niet dat het een zeer beledigende post was. Nouja, een opmerking over frietzeggers.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu ik eens lief zijn danen het aanpassen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat zal ik niet te hard roepen Jusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet, er zijn van die gekkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal ik niet te hard roepen Jus![]()
![]()
![]()
Mooie zin welquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo schattig dat frietzeggers zo stug blijf volhouden dat het friet is terwijl ze zelf onder de streep ook wel weten dat het gewoon patat is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou er staat Zo schattig dat frietzeggers zo stug blijf volhouden dat het friet is terwijl ze zelf onder de streep ook wel weten dat het gewoon patat is
Dat moet dus zijn: Zo schattig dat frietzeggers zo stug blijven volhouden dat het friet is terwijl ze zelf onder de streep ook wel weten dat het gewoon patat is
Meervoud.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: