abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2025 @ 00:19:54 #1
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_216210303

quote:
Voetballer Boëtius aan de haal met FOK!-icoon
Schokkende beelden in het SBS6-programma De Oranjewinter vanavond. Voetballer Jean-Paul Boëtius verscheen in de talkshow een giletje met daarop een erg bekend symbool, namelijk het FOK!-symbool voor UI-loosheid. Danny Roodbol en de FOK! UI-politie™ hebben ontstemd gereageerd.

noiconn.png

De voetballer was in De Oranjewinter te gast omdat hij na een periode van ziekte op zoek is naar een nieuw profcontract. Ook ging hij in op collega-voetballers die lachend op de foto staan met de veroordeelde Quincy Pro-Mes. Boëtius is zelf ook met de messentrekker bevriend.

"Het relativeren van drugscriminaliteit en een mes in het been van je neef steken is tot daar aan toe. Maar dat verwerpelijke symbool op dat giletje kan écht niet", aldus hoofdcommandant Homijn van de UI-politie. "We doen er alles aan om UI-loosheid op FOK! te bestrijden. We gaan zelfs zover dat we bij de processen-verbaal complete UI's voor users vervaardigen. En dan gaat meneer de voetballer een beetje UI-loosheid zitten promoten op tv."

Roodbol zegt te willen weten wie de fabrikant van de kleding is, stelt dat het copyright van FOK! is geschonden en wil alle in omloop zijnde giletjes en andere kleding met het symbool erop in beslag laten nemen. Homijn: "De strijd tegen UI-loosheid gaat onverminderd door. Op FOK! en desnoods ook daarbuiten. We hebben speciaal voor Boëtius dan ook een UI ontworpen om deze schandvlek uit te wissen."
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_216210316
Benieuwd van wie hij dan een kloon is.

Nu ik er zo over nadenk, ik heb nog nooit Homijn en Jean Paul tegelijk in dezelfde ruimte gezien.
-nee-
pi_216210324
"De Oranjewinter" :')
Er is niks Oranje aan deze winter gvd. Of gaan ze MvG tijdens het WK Darts analyseren?
  woensdag 8 januari 2025 @ 00:32:26 #4
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_216210335
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2025 00:23 schreef Marsenal het volgende:
Benieuwd van wie hij dan een kloon is.

Nu ik er zo over nadenk, ik heb nog nooit Homijn en Jean Paul tegelijk in dezelfde ruimte gezien.
Daar laat ik me verder niet over uit, maar De Graafschap is wel te min voor mij. :{w
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  woensdag 8 januari 2025 @ 00:37:12 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216210349
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')