abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 14:22:25 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216215169
Andrew Tate stelt zich kandidaat voor Prime Minister voor de UK met zijn Bruv Party, Britain Restoring Underlying Values.

Frappant detail: Elon Musk censureert en bant zijn Twitter-pagina.

POLL
twitter

Bekijk deze YouTube-video
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216215230
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar het is wel progressief links geweest die deze culturele verandering heeft omarmd, de Westerse cultuur wil aanpassen voor deze nieuwe nieuwe culturen, secularisatie heeft aangewakkerd en progressieve identiteitspolitiek heeft bedreven.

De voorstellen voor 'diversiteit en inclusiviteit' een 'barmhartige opvang van asielzoekers' of mogelijkheden tot 'Islamitisch bankieren' of een hoofddoek dragen in publieke functies komen niet van conservatief rechts zullen we maar zeggen.
Dat zal allemaal wel, maar wat je hier opsomt is een reactie op veranderingen die niet vanuit progressief links gekomen zijn. Wat ik vanuit partijen zoals de PVV heb zien komen is een systeem waarin mensen anders worden behandeld op basis van religie en afkomst. Persoonlijk vind ik dan minstens een net zo'n drastische aanpassing aan de westerse cultuur als islamitisch bankieren.

ChristenUnie.
pi_216215280
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En deze loser was blijkbaar jarenlang het voorbeeld voor jonge mannen. Er is echt wat fout gegaan in de westerse samenleving dat deze onzekere kneus zoveel volgers kon krijgen.
Dat er wat fout is gegaan in de Westerse samenleving lijkt mij evident. Het is dan ook zeker niet beperkt tot een Tate.

Wat dat betreft krijgt hij veel te veel ‘eer’ als je het mij vraagt, want weinig van zijn onzin beklijft.

Veel triester was iets als BLM die op basis van een volstrekt verzonnen probleem (dat de politie in de VS Zwarte mannen zou targetten) enorm veel invloed heeft gekregen bij mensen die daadwerkelijk beleid maken.

Nou blijkt ook dat die invloed inmiddels enorm afbrokkelt, niet in het minst omdat de zelfverrijking binnen de leiding aardig wat ogen heeft geopend (de cijfers waaruit bleek dat het probleem verzonnen was hadden echter verdomd weinig effect… post truth world…).
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 14:32:43 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216215287
islamitisch bankieren is toch gewoon iemand zijn geld bewaren zonder rente te geven?

moeten ze lekker zelf weten lijkt me, heb ik geen last van verder
pi_216215355
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat er wat fout is gegaan in de Westerse samenleving lijkt mij evident. Het is dan ook zeker niet beperkt tot een Tate.

Wat dat betreft krijgt hij veel te veel ‘eer’ als je het mij vraagt, want weinig van zijn onzin beklijft.

Veel triester was iets als BLM die op basis van een volstrekt verzonnen probleem (dat de politie in de VS Zwarte mannen zou targetten) enorm veel invloed heeft gekregen bij mensen die daadwerkelijk beleid maken.

Nou blijkt ook dat die invloed inmiddels enorm afbrokkelt, niet in het minst omdat de zelfverrijking binnen de leiding aardig wat ogen heeft geopend (de cijfers waaruit bleek dat het probleem verzonnen was hadden echter verdomd weinig effect… post truth world…).
Ben heel benieuwd naar welke cijfers dit zouden zijn.
pi_216215399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat zal allemaal wel, maar wat je hier opsomt is een reactie op veranderingen die niet vanuit progressief links gekomen zijn. Wat ik vanuit partijen zoals de PVV heb zien komen is een systeem waarin mensen anders worden behandeld op basis van religie en afkomst. Persoonlijk vind ik dan minstens een net zo'n drastische aanpassing aan de westerse cultuur als islamitisch bankieren.

ChristenUnie.
Daar is dan ook helemaal geen sprake van. Er wordt simpelweg gevraagd van mensen dat zij goed integreren en assimileren en tevens geconstateerd dat er wel genoeg migranten het land binnen zijn gekomen. Kortom, dat heeft niets te maken met een systeem waarin mensen anders zouden worden behandeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216215422
Een moslim die vrouwen misbruikt heeft, wilt premier van het VK worden, met als speerpunt dat de politiek slecht heeft gehandeld toen er moslims waren die kinderen misbruikten :')
Hell To The Liars
  woensdag 8 januari 2025 @ 14:52:42 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216215499
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:46 schreef Droopie het volgende:
Een moslim die vrouwen misbruikt heeft, wilt premier van het VK worden, met als speerpunt dat de politiek slecht heeft gehandeld toen er moslims waren die kinderen misbruikten :')
Een immigrant ook nog.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 8 januari 2025 @ 14:54:22 #9
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_216215515
Markant figuur, erg omstreden ook geloof ik. Maar hij heeft wel de uitstraling van een leider, ik snap hem wel.
AZ
ALKMAAR
pi_216215548
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:54 schreef Durmada het volgende:
Markant figuur, erg omstreden ook geloof ik. Maar hij heeft wel de uitstraling van een leider, ik snap hem wel.

Een echte leider.
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:01:50 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_216215589
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:54 schreef Durmada het volgende:
Maar hij heeft wel de uitstraling van een leider
_O-

Uiteraard. Macho, dominant, schreeuwerig. Dat wordt tegenwoordig als leiderschap afgedaan

Vooral small pp energy
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216215599
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De cijfers van de mensen die zijn komen te overlijden naar aanleiding van een confrontatie met de politie. Die zijn netjes ingedeeld naar achtergrond van het slachtoffer.

Dat in combinatie met de misdaadcijfers naar achtergrond (anders gezegd: hoe vaak iemand met achtergrond X in een potentieel gewelddadige confrontatie met de politie in aanraking komt) blijkt de kans op overlijden bij Zwarte mensen juist iets lager dan gemiddeld.

Wat vooral een rol speelt is de media aandacht. Als het slachtoffer blank is, dan is het veel minder vaak nieuws dan wanneer het een ‘minderheid’ betreft (factor 5 maar liefst). Dat maakt dat de perceptie volledig anders is dan de werkelijkheid.

Zo was er bv een paar jaar voor George Floyd een blanke man die onder vergelijkbare omstandigheden stierf, alleen had hij de politie gebeld voor hulp (waar Floyd de aandacht trok vanwege een melding van een poging tot betalen met vals geld en Floyd natuurlijk ook een crimineel verleden had). Tony Timpa. Een naam die we nooit hadden gekend als er niet zoveel ophef wereldwijd was geweest over Floyd. En dan nog zijn er heel weinig mensen die deze naam kennen.
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:03:34 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216215613
Eerste homo premier?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_216215693
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar is dan ook helemaal geen sprake van. Er wordt simpelweg gevraagd van mensen dat zij goed integreren en assimileren en tevens geconstateerd dat er wel genoeg migranten het land binnen zijn gekomen. Kortom, dat heeft niets te maken met een systeem waarin mensen anders zouden worden behandeld.
Dit is weer zo'n post waarvan ik mij afvraag of je wel dezelfde wereld ziet. PVV vraagt simpelweg van mensen dat ze goed integreren assimileren? Hun enige wapenfeit tot nu toe is dat voor immigranten nog wat moeilijker maken doordat ze jarenlang niet mee mogen doen en de PVV heeft die termijn nog verder laten oplopen. Het stereotype van de Turk die hier al 50 jaar woont en nog steeds geen Nederlands kan is waar. Ik heb klantenservice gedaan en vaak genoeg moeten bellen met die mensen. Maar wat zo'n prachtige PVV er niet bij zegt is dat dit het gevolg is van maar half gelukt beleid. Arbeidsmigranten moesten vooral geen Nederlands leren, anders was de kans groter dat ze zouden blijven plakken. Nou dat eerste is gelukt.

En de standpunten over islam gaan heel wat verder dan simpelweg een aardige vraag. En als het nou voortkwam uit een bepaalde morele standaard voor iedereen, maar dat is niet zo. De koran moet verboden worden, want haatdragend en tegelijkertijd is het belachelijk dat Geertje voor de rechter moet staan vanwege zijn haatdragende boodschap. Christelijke scholen: helemaal oké, islam: verboden. Enzovoort.
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:11:07 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_216215696
Denk overigens niet eens dat het op een totaal fiasco uitloopt. Musk ziet hier ook gewoon mogelijkheden voor macht omdat het een megalomane gestoorde gek is, en de fanbase van Musk en Tate hebben al wat raakvlakken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:14:31 #16
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_216215732
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]
_O-

Uiteraard. Macho, dominant, schreeuwerig. Dat wordt tegenwoordig als leiderschap afgedaan

Vooral small pp energy
Tja, hij heeft niet voor niets zo veel volgers toch.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:16:34 #17
319979 Fok-it
All is well
pi_216215758
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:14 schreef Durmada het volgende:

[..]
Tja, hij heeft niet voor niets zo veel volgers toch.
Dat vind jij een goeie graadmeter voor leiderschap ja?

Taylor Swift ook maar mee laten doen volgende verkiezingen
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:19:22 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216215793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:46 schreef Droopie het volgende:
Hij wordt ook beschuldigd met misbruik van minderjarigen.
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2025 @ 15:19:59 #19
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216215798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja die zou vergelijkbare kansen hebben denk ik
:')
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:21:39 #20
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216215816
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit is weer zo'n post waarvan ik mij afvraag of je wel dezelfde wereld ziet. PVV vraagt simpelweg van mensen dat ze goed integreren assimileren? Hun enige wapenfeit tot nu toe is dat voor immigranten nog wat moeilijker maken doordat ze jarenlang niet mee mogen doen en de PVV heeft die termijn nog verder laten oplopen. Het stereotype van de Turk die hier al 50 jaar woont en nog steeds geen Nederlands kan is waar. Ik heb klantenservice gedaan en vaak genoeg moeten bellen met die mensen. Maar wat zo'n prachtige PVV er niet bij zegt is dat dit het gevolg is van maar half gelukt beleid. Arbeidsmigranten moesten vooral geen Nederlands leren, anders was de kans groter dat ze zouden blijven plakken. Nou dat eerste is gelukt.

En de standpunten over islam gaan heel wat verder dan simpelweg een aardige vraag. En als het nou voortkwam uit een bepaalde morele standaard voor iedereen, maar dat is niet zo. De koran moet verboden worden, want haatdragend en tegelijkertijd is het belachelijk dat Geertje voor de rechter moet staan vanwege zijn haatdragende boodschap. Christelijke scholen: helemaal oké, islam: verboden. Enzovoort.
Eigen verantwoordelijkheid is een vies woord bij jou of niet? Als ik 50 jaar in een land zou wonen zou ik me kapotschamen als ik die taal niet vloeiend zou kunnen schijten.

Overigens vind ik er niks mis mee om de focus extra op de Islam te leggen. Het is een voor Europa exotische godsdienst, heeft niks op met Europese waarden en de Koran heeft een haatdragender karakter. Ook zijn er diverse politieke organisaties die als doel hebben Europa te ondermijnen.
pi_216215893
quote:

[..]

Die is niet verkiesbaar in het VK…
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:29:54 #22
319979 Fok-it
All is well
pi_216215907
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die is niet verkiesbaar in het VK…
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:32:05 #23
396550 Richestorags
pi_216215930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Klopt toch wat hij zegt?
pi_216215932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Eigen verantwoordelijkheid is een vies woord bij jou of niet? Als ik 50 jaar in een land zou wonen zou ik me kapotschamen als ik die taal niet vloeiend zou kunnen schijten.
Jij hebt makkelijk praten. Je bent niet naar een ander land verhuisd, dus je claim zullen we nooit testen.
De overheid heeft 20 jaar lang opleidingen voor je betaald, waardoor je de tools hebt om later in het leven een taal te leren.

En dan ga je klagen over EIguH veRanTwoRdelukHEId van mensen die hier naartoe zijn gehaald omdat ze vaak analfabeet en daarom lekker goedkoop waren en toen ze hier waren door overheid EN werkgever zoveel mogelijk ontmoedigd zijn om de taal te leren. En toen ze al 50 plussers waren draaide de wind en was het opeens belachelijk dat analfabeet gehouden mensen niet aan levenslang leren deden.
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:33:28 #25
319979 Fok-it
All is well
pi_216215938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Klopt toch wat hij zegt?
Ja maar iedereen die niet moker autistisch is snapt wel dat ik het over de Amerikaanse verkiezingen had
pi_216215960
Naast al die beschuldigingen, is hij ooit veroordeeld voor die beschuldigingen eigenlijk?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_216215968
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
Naast al die beschuldigingen, is hij ooit veroordeeld voor die beschuldigingen eigenlijk?
kleine pp energy hebben is al erg genoeg imo

[ Bericht 0% gewijzigd door GoldenAge op 08-01-2025 15:43:34 ]
pi_216216003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja maar iedereen die niet moker autistisch is snapt wel dat ik het over de Amerikaanse verkiezingen had
Het was gewoon een domme opmerking, aangezien het hier over het VK gaat.
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:41:49 #29
396550 Richestorags
pi_216216022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jij hebt makkelijk praten. Je bent niet naar een ander land verhuisd, dus je claim zullen we nooit testen.
Onwaar.

quote:
De overheid heeft 20 jaar lang opleidingen voor je betaald, waardoor je de tools hebt om later in het leven een taal te leren.
Die tools heeft iedereen. Het is niet door opleiding dat je een nieuwe taal kunt leren (dat staat zelfs los van elkaar) en ook niet alleen door opleiding leer je een taal.

quote:
En dan ga je klagen over EIguH veRanTwoRdelukHEId van mensen die hier naartoe zijn gehaald omdat ze vaak analfabeet en daarom lekker goedkoop waren en toen ze hier waren door overheid EN werkgever zoveel mogelijk ontmoedigd zijn om de taal te leren.
Dat fenomeen heb ik ook mijn bedenkingen bij en is walgelijk. Echter leg jij éénzijdig de verantwoordelijkheid voor het resultaat bij de overheid en de werkgevers neer. Terwijl er ook een eigen verantwoordelijk is. Het mes snijdt aan 2 kanten, ik geef slechts de andere kant aan.

quote:
En toen ze al 50 plussers waren draaide de wind en was het opeens belachelijk dat analfabeet gehouden mensen niet aan levenslang leren deden.
We hebben het niet over levenslang leren maar de taal van je nieuwe thuis spreken. Je legt de lat wel erg laag voor mensen en drukt ze gemakkelijk de slachtofferrol in. Het probleem met rechts is dat ze mensen graag uitbuiten en te veel hameren op eigen verantwoordelijkheid, het probleem met links is dat ze mensen graag als willoze slachtoffers zien zonder enige agency. Jij zit duidelijk aan de linkerzijde. De waarheid ligt in het midden.
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:44:05 #30
396550 Richestorags
pi_216216062
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ehm niet? Jij zei kan ook wel meedoen. Dat suggereert een tegenstand tegen Tate.
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 15:46:17 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216216097
David Beckham dan, het argument veranderd er niet door
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:46:35 #32
319979 Fok-it
All is well
pi_216216105
quote:
88s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:46 schreef sp3c het volgende:
Inderdaad
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:46:47 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_216216107
God god wat een volk zit hier toch ook
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:48:10 #34
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216216123
quote:
81s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Zegt Fok-it met 78.297 posts (gemiddeld 54 per dag)
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:49:38 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_216216140
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:48 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Zegt Fok-it met 78.297 posts (gemiddeld 54 per dag)
Nou he! Heb je me daar even!
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:53:15 #36
396550 Richestorags
pi_216216169
quote:
Die kan dan over migrantenquota in de Premier League gaan praten. Is ook een nogal hot topic geloof ik.
  woensdag 8 januari 2025 @ 15:57:38 #37
396550 Richestorags
pi_216216207
quote:
81s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:46 schreef Fok-it het volgende:

Ben jij het Sigrid?
pi_216216235
quote:

[..]
Als jij hier 50 jaar woont en je kunt geen Nederlands is dat een keuze. Een wil om te integreren en assimileren moet vanuit mensen zelf komen. Als jij morgen naar Brazilië gaat verhuizen zul jij de moeite moeten doen om Portugees te leren, als je thuis blijft zitten en wacht tot je overheid met initiatieven komt, kun je lang wachten.
quote:
Punten zoals het verbieden van de Koran is niet eens mogelijk en die keutel heeft de PVV ook alweer ingetrokken. Daarnaast kun je best het argument maken dat Nederland in de oorsprong een Christelijk-Joods land is en geen Islamitisch land. Ik denk ook dat het onwenselijk is als de Islam steeds meer invloed zou krijgen in de samenleving, of zou jij dit wel prettig vinden?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216216265
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:59 schreef HowardRoark het volgende:
Punten zoals het verbieden van de Koran is niet eens mogelijk en die keutel heeft de PVV ook alweer ingetrokken. Daarnaast kun je best het argument maken dat Nederland in de oorsprong een Christelijk-Joods land is en geen Islamitisch land. Ik denk ook dat het onwenselijk is als de Islam steeds meer invloed zou krijgen in de samenleving, of zou jij dit wel prettig vinden?
Ik denk niet dat dit hun enigszins boeit.
pi_216216375
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2025 13:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou er rekening mee houden dat er genoeg mensen zich wél oprecht zorgen maken om deze misbruikzaak. Wat we juist zien is dat sommigen deze zaak in de doofpot hebben willen stoppen vanwege de achtergrond van de daders.
Je zegt het goed: hebben willen stoppen. Van een doofpot is allang geen sprake meer. Er zijn meerdere onderzoeken geweest, mensen zijn vervolgd, kranten zijn hierover vol geschreven. En terecht.

En het zijn niet Starmer en Philips die hier de hoofdschuldigen zijn, integendeel juist. Dat terwijl Musk ze wel zo probeert neer te zetten. Het gaat hem dan ook niet om de slachtoffers, het is voor hem politiek. Niets meer en niets minder. Hij wil dat de huidige regering wordt vervangen door Reform en hij gebruikt Rotherham als stok om mee te slaan en onrust te zaaien.

Denk je nou werkelijk dat het Musk te doen is om de slachtoffers, of rechtvaardigheid? Wees niet zo vreselijk naïef.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:16:04 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216216422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je zegt het goed: hebben willen stoppen. Van een doofpot is allang geen sprake meer. Er zijn meerdere onderzoeken geweest, mensen zijn vervolgd, kranten zijn hierover vol geschreven. En terecht.

En het zijn niet Starmer en Philips die hier de hoofdschuldigen zijn, integendeel juist. Dat terwijl Musk ze wel zo probeert neer te zetten. Het gaat hem dan ook niet om de slachtoffers, het is voor hem politiek. Niets meer en niets minder. Hij wil dat de huidige regering wordt vervangen door Reform en hij gebruikt Rotherham als stok om mee te slaan en onrust te zaaien.

Denk je nou werkelijk dat het Musk te doen is om de slachtoffers, of rechtvaardigheid? Wees niet zo vreselijk naïef.
Jij gelooft niet dat Musk maatschappelijk geëngageerd is? Ik denk dat hij zich oprecht zorgen maakt over de vrijheid van mening en expressie. Hij heeft X gekocht wat een achterlijke investering is, maar dat doet hij om iets terug te doen voor de maatschappij.

Over 20 jaar zijn wij hem dankbaar, ook jij.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_216216447
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 15:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat fenomeen heb ik ook mijn bedenkingen bij en is walgelijk. Echter leg jij éénzijdig de verantwoordelijkheid voor
Dat doe je niet met die hemeltergende post over eigen verantwoordelijkheid een vies woord vinden.
pi_216216449
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij gelooft niet dat Musk maatschappelijk geëngageerd is? Ik denk dat hij zich oprecht zorgen maakt over de vrijheid van mening en expressie. Hij heeft X gekocht wat een achterlijke investering is, maar dat doet hij om iets terug te doen voor de maatschappij.

Over 20 jaar zijn wij hem dankbaar, ook jij.
Als hij zich daar daadwerkelijk zorgen om zou maken, dan zou hij zich wel uitspreken tegen landen zoals Rusland en China.

Maar geen kwaad woord over die regimes uit de mond van Musk.

Het gaat Musk helemaal niet om idealen, maar om politiek, macht en geld.
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:20:49 #44
396550 Richestorags
pi_216216465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat doe je niet met die hemeltergende post over eigen verantwoordelijkheid een vies woord vinden.
Ik zet het ene extreme tegenover het andere en verbind het in mijn vervolgpost waarin ik vrij simpel uitleg waarom alleen een linkse of rechtse kijk op de zaak niet afdoende is. Het oversteeg duidelijk je denkcapaciteit.

Jouw manier van denken houdt mensen klein, smal en zielig. Na 50 jaar niet eens van iemand kunnen vragen dat ze de taal spreken is de lat zo laag leggen dat het beledigend en capaciteitontkennend is. Eigenlijk zeg jij: die analfabete Turkjes zijn nergens toe in staat en hun handje had moeten worden vastgehouden van A tot Z. Dit is het impliciete verhulde racisme van links: de kleurling is zielig, capaciteitsloos en zonder agency en moet door de witman geholpen worden! Dat neemt niet weg dat de overheid en werkgevers ook kwalijke steken hebben laten vallen dóór in te zetten op analfabete Turkjes die makkelijk uit te buiten zijn en integratie niet te promoten.

Ik ontneem ze echter niet hun waardigheid door niks van ze te verwachten qua capaciteit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Richestorags op 08-01-2025 16:27:29 ]
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:21:50 #45
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216216476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als hij zich daar daadwerkelijk zorgen om zou maken, dan zou hij zich wel uitspreken tegen landen zoals Rusland en China.

Maar geen kwaad woord over die regimes uit de mond van Musk.

Het gaat Musk helemaal niet om idealen, maar om politiek, macht en geld.
Het gaat hem zeker om macht en politiek om hetgeen wat krom is recht te zetten. We moeten landen als Rusland en China niet zien als onze vijand, maar juisthandelm et hen drijven.

Wij hebben fouten gemaakt in de Oekraine discussie, en ook China doen wij tekort door onze opstelling inzake Taiwan.
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:23:25 #46
319979 Fok-it
All is well
pi_216216496
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wij hebben fouten gemaakt in de Oekraine discussie, en ook China doen wij tekort door onze opstelling inzake Taiwan.
_O- Sow dan

Dat is de billetjes flink gespreid

XiPutin approved
pi_216216509
quote:

[..]

[..]
En dit is waarom ik zo'n ongelofelijke minachting voor ver rechts en de mensen die het goedpraten voel. De meest extreme dingen roepen en mensen persoonlijk laten shoppen in wat ze denken wat wel en niet een grapje van Geertje/Trump was.
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:26:50 #48
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216216521
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
_O- Sow dan

XiPutin approved
Nee. Maar we moeten een debat gaan voeren hoe het komt dat wij met zowat elk land slaags raken.
We houden het imperiale liberalisme niet langer meer vol.
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:28:50 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_216216555
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee. Maar we moeten een debat gaan voeren hoe het komt dat wij met zowat elk land slaags raken.
Elk land nog wel.
pi_216216580
quote:

[..]

Wij hebben Ik heb fouten gemaakt in de Oekraine discussie, en ook China doen wij tekort door onze opstelling inzake Taiwan.
Zo klopt 'ie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216216583
quote:

[..]

Zeg dat niet te hard, die zou het in de US nog best wel eens zo ver kunnen schoppen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_216216607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Zeg dat niet te hard, die zou het in de US nog best wel eens zo ver kunnen schoppen.
c'mon bruv
pi_216216629
quote:

[..]
Het gaat hem zeker om macht en politiek om hetgeen wat krom is recht te zetten. We moeten landen als Rusland en China niet zien als onze vijand, maar juisthandelm et hen drijven.

Leuk en aardig, maar Musk valt westerse landen, beschimpt leiders en roept tot het afzetten van zittende regeringen.

Maar over China en Rusland geen kwaad woord.

Blijkbaar moeten - volgens jou en Musk - Peking en Rusland vooral te vriend worden gehouden, maar geldt dat niet voor westerse regeringen.

Beetje vreemd, nietwaar?
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:37:51 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216216652
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Leuk en aardig, maar Musk valt westerse landen, beschimpt leiders en roept tot het afzetten van zittende regeringen.

Maar over China en Rusland geen kwaad woord.

Blijkbaar moeten - volgens jou en Musk - Peking en Rusland vooral te vriend worden gehouden, maar geldt dat niet voor westerse regeringen.

Beetje vreemd, nietwaar?
Musk heeft opgeroepen tot afzetten van zittende regeringen? Heb jij daar bewijs van?

Ik denk dat Musk vooral bedoelt dat wij coextientieel moeten gaan samenleven. Usa zal haar macht bestendigen ten koste van Europa. Dat is wat het is.

Door toe te geven t.o.v. de Russen en China kunnen wij de lieve vrede bewaren. Peking en Moskou zal het opvatten als een goed gebaar en hopelijk ons niet verder destabiliseren.
pi_216216828
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En dit is waarom ik zo'n ongelofelijke minachting voor ver rechts en de mensen die het goedpraten voel. De meest extreme dingen roepen en mensen persoonlijk laten shoppen in wat ze denken wat wel en niet een grapje van Geertje/Trump was.
Je negeert nu de helft van mijn punt en tevens de gestelde vraag:
quote:

[..]
Als jij hier 50 jaar woont en je kunt geen Nederlands is dat een keuze. Een wil om te integreren en assimileren moet vanuit mensen zelf komen. Als jij morgen naar Brazilië gaat verhuizen zul jij de moeite moeten doen om Portugees te leren, als je thuis blijft zitten en wacht tot je overheid met initiatieven komt, kun je lang wachten.
[..]
quote:

[..]

Hmm. Op welke manier? Nederland heeft Taiwan verder ook niet willen/durven erkennen als land.
  woensdag 8 januari 2025 @ 16:59:28 #56
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_216216933
quote:

[..]

Tate is een kickbockser/influencer en Swift meer een artiest, niet echt vergelijkbaar.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 8 januari 2025 @ 17:02:26 #57
319979 Fok-it
All is well
pi_216216963
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:59 schreef Durmada het volgende:

[..]
Tate is een kickbockser/influencer en Swift meer een artiest, niet echt vergelijkbaar.
Artiesten hebben absoluut geen invloed inderdaad
pi_216216985
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Klopt, dat zagen we wel aan al Swifties en alle andere artiesten/acteurs die Kamala endorsden afgelopen verkiezing. Van Beyonce tot aan Eminum.

https://en.wikipedia.org/(...)litical_endorsements
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216217004
quote:
Wat is er mis mee? Trump was ook maar iemand die vooral bekend was van TV…
  woensdag 8 januari 2025 @ 17:09:05 #60
319979 Fok-it
All is well
pi_216217010
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt, dat zagen we wel aan al Swifties en alle andere artiesten/acteurs die Kamala endorsden afgelopen verkiezing. Van Beyonce tot aan Eminum.

https://en.wikipedia.org/(...)litical_endorsements
Dus omdat een artiest presidentsverkiezingen niet dusdanig kan beïnvloeden hebben ze geen invloed?

Uh, oke
pi_216217027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Slachtoffers menen ook dat er sprake is van een doofpot. Ik neem aan dat het hen wel te doen is om rechtvaardigheid…
pi_216217031
Stemmen wat je favo artiest zegt is sowieso al een teken van intellectualiteit.
  woensdag 8 januari 2025 @ 17:15:44 #63
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_216217082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Invloed vanwege hun muziek, niet vanwege hun ideologieën. Kom op, dat snap je toch zelf ook wel hoop ik?
AZ
ALKMAAR
pi_216217256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Slachtoffers menen ook dat er sprake is van een doofpot. Ik neem aan dat het hen wel te doen is om rechtvaardigheid…
Er was aanvankelijk sprake van een doofpot, daarom kwam het lange tijd niet naar buiten. De daders werd de hand boven het hoofd gehouden, zo leek het.

Maar dat was voordat dit hele schandaal naar buiten kwam. Inmiddels zijn er meerdere onderzoeken geweest, aanbevelingen zijn gedaan en deels geïmplementeerd, daders zijn veroordeeld. De Britse media hebben duizenden items gemaakt over Rotherham.

Van een doofpot is dus inmiddels geen sprake meer.
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 17:28:01 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216217267
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat is er mis mee? Trump was ook maar iemand die vooral bekend was van TV…
Lol
  woensdag 8 januari 2025 @ 17:31:22 #66
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216217303
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Door toe te geven t.o.v. de Russen en China kunnen wij de lieve vrede bewaren. Peking en Moskou zal het opvatten als een goed gebaar en hopelijk ons niet verder destabiliseren.
Dit is het domste wat ik ooit heb gelezen.
pi_216217305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lol
Gary Lineker zou het dan misschien kunnen zijn. Maar die lijkt mij veel te slim om zijn heldenstatus op te geven voor iets simpels als politiek.

quote:
Pundits strike amid political controversy
An enthusiastic and entertaining presence on Twitter/X, Lineker’s social media use has occasionally caused controversy, most notably in 2023 when he was taken off air for criticising Rishi Sunak’s Conservative government for their policy on asylum seekers. The former England forward, who proudly represented his country and scored 48 goals in 80 matches, compared the language used by Conservative ministers about asylum seekers with “that used by Germany in the 30s”. The furore subsequently whipped up by rightwing media was predictably hysterical and led the BBC to take Lineker off air while an agreement was reached on his future social media use. That decision led to Lineker’s studio colleagues, including Wright and Shearer, to down tools and refuse to appear on Match of the Day in solidarity. Pundits such as Micah Richards and Jermaine Jenas took the same line. The knock-on effect of the BBC asking Lineker to step back was Match of the Day airing without presenters or pundits. Some might say that was an improvement but we could not possibly comment.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 8 januari 2025 @ 17:36:54 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216217368
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:31 schreef Droopie het volgende:

[..]
Gary Lineker zou het dan misschien kunnen zijn. Maar die lijkt mij veel te slim om zijn heldenstatus op te geven voor iets simpels als politiek.
[..]

Punt is dat het aantal volgers niet de doorslag zou moeten geven
pi_216217402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Er was aanvankelijk sprake van een doofpot, daarom kwam het lange tijd niet naar buiten. De daders werd de hand boven het hoofd gehouden, zo leek het.

Maar dat was voordat dit hele schandaal naar buiten kwam. Inmiddels zijn er meerdere onderzoeken geweest, aanbevelingen zijn gedaan en deels geïmplementeerd, daders zijn veroordeeld. De Britse media hebben duizenden items gemaakt over Rotherham.

Ik denk dat het gewenste stukje rechtvaardigheid ook gaat over de verantwoordelijken voor de doofpot, en daarmee het voortbestaan én uitdijen van het misbruik.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216217819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:40 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik denk dat het gewenste stukje rechtvaardigheid ook gaat over de verantwoordelijken voor de doofpot, en daarmee het voortbestaan én uitdijen van het misbruik.
Ongetwijfeld, maar die verantwoordelijken zijn niet Starmer en Philips, die het felst worden aangevallen door Musk.
  Vis een optie? woensdag 8 januari 2025 @ 18:17:07 #71
70532 loveli
N
pi_216217829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
crap in = crap out
  woensdag 8 januari 2025 @ 18:33:17 #72
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216218024
quote:

[..]

De Angelsaksen proberen ons al decennia los te weken van Rusland en China, door voortdurend te stoken en ruzie en onrust te scheppen, terwijl het overduidelijk is dat de VS nooit onze vriend is geweest, maar altijd onze vijand.

Europa samen met Rusland en China is onoverwinnelijk.

Nu is Europa een speelbal voor de Amerikanen, want Europa alleen kan zich tegen niemand verdedigen. In plaats van ons mee te laten slepen in allerlei Amerikaanse avontuurtjes in Irak, Libie en nu weer Oekraine, hadden we met Rusland en zeker China (enorm economisch potentieel en op een na grootste leger ter wereld) vriendschap moeten sluiten.

Ik geloof dat Europa nu pas een beetje wakker wordt nu Amerika wel heel duidelijk laat zien waarvoor zij staat. Niet dat dat onder Biden anders was of onder Bush of onder Obama, alleen nu is het wel heel erg duidelijk.

Eurazie kan heel succesvol worden als we vriendschappen sluiten, Europese landen met Aziatische landen. En ons niet tegen elkaar laten uitspelen.

Europa heeft meer gemeen met Rusland dan met de VS. Amerikanen snappen kilometers en Celsius niet eens.

Enfin, maar eigenlijk is dit een ander topic. Dit gaat over Andrew Tate.
  woensdag 8 januari 2025 @ 18:40:19 #73
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216218102
quote:

[..]
Musk heeft opgeroepen tot afzetten van zittende regeringen? Heb jij daar bewijs van?

Ik denk dat Musk vooral bedoelt dat wij coextientieel moeten gaan samenleven. Usa zal haar macht bestendigen ten koste van Europa. Dat is wat het is.

In Azie houdt men van harmonie. China en Rusland vallen geen andere landen binnen, hoe anders is dit met de VS dat voortdurend andere landen binnenvalt.
Rusland wil gebieden terug die het verloren is, maar gaat geen avonturen aan aan de andere kant van de wereld, wat de VS wel doet. En Europa in haar kielzog als loops hondje dat altijd achter Uncle Sam aanhobbelt.
China is nog nooit in haar geschiedenis ergens binnen gevallen.

Dat is een groot verschil tussen de Aziatische en westerse denkwijze. Azie = harmonie als grootste goed. Westen = pikken wat je pikken kunt omdat je jezelf superieur acht.
pi_216218103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar er zijn dus mensen die zeggen dat het niet alleen in Rotherham speelde, maar over het hele land. En er zijn nog wel meer aantijgingen.

Ik heb geen idee of het waar is of niet, maar op zich is het niet gek dat mensen vinden dat er meer te onderzoeken valt.
pi_216218108
quote:

[..]
Musk roept op om Starmer in het gevang te gooien en eerder deze week suggereerde hij dat de VS de Britten moet bevrijden van hun 'tirannieke regering':

quote:
Trump ally keeps up his feud with Britain’s center-left government — and asks followers if America should ‘liberate’ Britain.

Bron
Je kunt de berichten ook terugvinden op Musk's X-tijdlijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 08-01-2025 18:58:20 ]
pi_216218124
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ongetwijfeld, maar die verantwoordelijken zijn niet Starmer en Philips, die het felst worden aangevallen door Musk.
Waarom Starmer niet? Die was toch ttv hoofd van CPS?
pi_216218193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar er zijn dus mensen die zeggen dat het niet alleen in Rotherham speelde, maar over het hele land. En er zijn nog wel meer aantijgingen.

Ik heb geen idee of het waar is of niet, maar op zich is het niet gek dat mensen vinden dat er meer te onderzoeken valt.
De meest recente oproep om in een nieuw onderzoek in gang te zetten gaat om Rotherham, niet om wat jij suggereert.

En nogmaals, eerdere onderzoeken hebben al geleid tot een lange lijst van aanbevelingen die moeten voorkomen dat het gebeurt op andere plekken. De huidige Labour-regering heeft veel van die aanbevelingen inmiddels geïmplementeerd.

Laten we discussie zuiver houden. Je geeft zelf aan dat je het niet weet, maar draagt zo'n aanname vervolgens wel aan als argument.

Het is al verschrikkelijk genoeg wat er is gebeurd in Rotherham. Gelukkig is er meer dan een decennium geleden eindelijk actie ondernomen: daders zij opgepakt, politieke koppen zijn gaan rollen en er is uitgebreid onderzocht hoe dit in de toekomst kan worden voorkomen.

Wees niet naïef en ga niet blind mee in de stemmingmakerij van Musk, die enkel een stok zoekt om de huidige regering mee te slaan. Hij ziet namelijk liever Reform aan het roer, in plaats van Labour.
pi_216218250
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarom Starmer niet? Die was toch ttv hoofd van CPS?
Er zijn fouten gemaakt, maar Starmer zou niet persoonlijk hebben geblunderd. Hij zou de situatie juist hebben verbeterd. Lees ook dit stuk van de BBC (en dan ook het hele artikel):

What is Starmer's record on prosecuting grooming gangs?
pi_216218358
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
_O- Sow dan

XiPutin approved
Poetin is een echte man, die moet dus wel gelijk hebben. Aldus onze eigen marginalen.
pi_216218401
quote:

[..]

Ik denk niet dat ze wil, maar het is één van de weinige vrouwen in de VS die een kans maakt om president te worden. Voor vrijwel alle andere vrouwen zijn de kansen voorlopig wel verkeken na Clinton en Harris.
pi_216218713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De meest recente oproep om in een nieuw onderzoek in gang te zetten gaat om Rotherham, niet om wat jij suggereert.

En nogmaals, eerdere onderzoeken hebben al geleid tot een lange lijst van aanbevelingen die moeten voorkomen dat het gebeurt op andere plekken. De huidige Labour-regering heeft veel van die aanbevelingen inmiddels geïmplementeerd.

Laten we discussie zuiver houden. Je geeft zelf aan dat je het niet weet, maar draagt zo'n aanname vervolgens wel aan als argument.

Het is al verschrikkelijk genoeg wat er is gebeurd in Rotherham. Gelukkig is er meer dan een decennium geleden eindelijk actie ondernomen: daders zij opgepakt, politieke koppen zijn gaan rollen en er is uitgebreid onderzocht hoe dit in de toekomst kan worden voorkomen.

Wees niet naïef en ga niet blind mee in de stemmingmakerij van Musk, die enkel een stok zoekt om de huidige regering mee te slaan. Hij ziet namelijk liever Reform aan het roer, in plaats van Labour.
Je gaat er ten onrechte vanuit dat ik mij baseer op Musk, terwijl ik juist hele andere bronnen heb ter zake waarbij ik denk dat er best nog wat te onderzoeken is, al was het maar om te voorkomen dat onwaarheden een eigen leven gaan leiden, wat het wantrouwen in de overheid alleen maar zal versterken.
pi_216218742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Er zijn fouten gemaakt, maar Starmer zou niet persoonlijk hebben geblunderd. Hij zou de situatie juist hebben verbeterd. Lees ook dit stuk van de BBC (en dan ook het hele artikel):

What is Starmer's record on prosecuting grooming gangs?
Niets beters dan dat zoiets uit onafhankelijk onderzoek blijkt.

Nu zal zijn leiderschap alleen maar afbrokkelen omdat er mensen zijn die dit kunnen gebruiken om hem aan te vallen.
  Vis een optie? woensdag 8 januari 2025 @ 19:50:00 #83
70532 loveli
N
pi_216219161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

50 plaatsen
twitter
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 8 januari 2025 @ 19:55:39 #84
70532 loveli
N
pi_216219296
twitter
crap in = crap out
pi_216219307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niets beters dan dat zoiets uit onafhankelijk onderzoek blijkt.

Nu zal zijn leiderschap alleen maar afbrokkelen omdat er mensen zijn die dit kunnen gebruiken om hem aan te vallen.
Je kunt natuurlijk ook naar de daadwerkelijke deskundigen luisteren:

quote:
There is no reliable basis for the quarter-million figure. In any case, Prof Alexis Jay, the chair of the independent inquiry into child sexual abuse in England and Wales that looked extensively at grooming gang scandals and published a series of recommendations in 2022, said yesterday that “we’ve had enough of inquiries, consultations and discussions”, and urged the government to instead implement more of her proposals. But the political energy is still around the idea of a new inquiry as some sort of panacea, and the Conservatives will try to force a vote on one in parliament today.

Bron
En werp gerust een blik op Wiki, waar je een beknopt overzicht vindt van de voorgeschiedenis en verschillende onderzoeken.
pi_216220354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je kunt natuurlijk ook naar de daadwerkelijke deskundigen luisteren:
[..]
En werp gerust een blik op Wiki, waar je een beknopt overzicht vindt van de voorgeschiedenis en verschillende onderzoeken.
Niet echt een heel onafhankelijke deskundige…
pi_216220406
Zou me niet verbazen als Tate nog aardig wat stemmen weet te krijgen. Zeker als je dit soort berichten leest.

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216220440
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Rusland vallen geen andere landen binnen
:') oke boomknuffelvriend
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216220604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 20:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet echt een heel onafhankelijke deskundige…
Hij heeft een onafhankelijk onderzoek naar deze verschrikkingen geleid, dus hij weet ongetwijfeld waar hij over spreekt.

En ik kan mij wel vinden in zijn woorden: hij pleit voor actie in plaats van het zoveelste onderzoek.
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2025 @ 21:23:09 #90
pi_216220841
Heeft iemand een samenvatting over die grooming gangs? Wat is het precies en waarom is het rullevant voor Andrew Tate?
pi_216221393
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je negeert nu de helft van mijn punt en tevens de gestelde vraag:
[..]
[..]

Ik weet niet wat de andere helft van je punt was. Dat Nederland vroeger anders was? Nederland is van oorsprong een fok! loos land en toch ben hier.

Je hebt die vraag al meerdere keren eerder gesteld en ik vind hem saai. Ik ben voor persoonlijke vrijheid en Abrahamitische religies staan daar haaks op. Islam in het bijzonder heeft relatief veel doorgeslagen figuren die niet alleen hun kinderen lastig vallen, maar de gehele samenleving.

Het voor persoonlijke vrijheid zijn is ook waarom ik nooit op een partij als de PVV zal stemmen.
pi_216221463
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand een samenvatting over die grooming gangs? Wat is het precies en waarom is het rullevant voor Andrew Tate?
Groepen Pakistanen in GB deden vele jaren aan groepsverkrachtingen van overwegend minderjarige blanke meisjes. De politie wist ervan maar deed er niet zoveel aan want dat zou racisme aan kunnen wakkeren. Met als pikant randje zelfs politierapporten waarin jonge verkrachting slachtoffers sletten werden genoemd.
  Vis een optie? woensdag 8 januari 2025 @ 22:19:38 #93
70532 loveli
N
pi_216221778
Interview met slachtoffer. Ze werden aangesproken door keurige jongens van hun eigen leeftijd. Praatten wat, aten een happy meal.
Een oudere neven of andere familieleden werd geïntroduceerd. Autoritje, muziek luisteren.

En toen ze 13 was door meerdere mannen gepakt. Kleren bewaard. Aangifte gedaan, de video van de aangifte heeft ze nog, kind van 13 was ze.

Politie raakt kleding/bewijs kwijt, betaalt vergoeding voor kleding.

crap in = crap out
  woensdag 8 januari 2025 @ 22:35:22 #94
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216221986
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 22:19 schreef loveli het volgende:
Interview met slachtoffer. Ze werden aangesproken door keurige jongens van hun eigen leeftijd. Praatten wat, aten een happy meal.
Een oudere neven of andere familieleden werd geïntroduceerd. Autoritje, muziek luisteren.

En toen ze 13 was door meerdere mannen gepakt. Kleren bewaard. Aangifte gedaan, de video van de aangifte heeft ze nog, kind van 13 was ze.

Politie raakt kleding/bewijs kwijt, betaalt vergoeding voor kleding.

Advocaat van de duivel hier

Ze wou gewoon een gang bang. Als oudere mannen worden geintroduceerd. Dan weet je toch genoeg.
  woensdag 8 januari 2025 @ 22:36:42 #95
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216221997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 22:35 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Ze wou gewoon een gang bang. Als oudere mannen worden geintroduceerd. Dan weet je toch genoeg.
Leg uit
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2025 @ 22:36:47 #96
pi_216221998
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Groepen Pakistanen in GB deden vele jaren aan groepsverkrachtingen van overwegend minderjarige blanke meisjes. De politie wist ervan maar deed er niet zoveel aan want dat zou racisme aan kunnen wakkeren. Met als pikant randje zelfs politierapporten waarin jonge verkrachting slachtoffers sletten werden genoemd.
Oh, ja daar kan zo'n populist wel mee scoren
  woensdag 8 januari 2025 @ 22:40:32 #97
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216222038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 22:36 schreef xzaz het volgende:

[..]
Leg uit
Ze was geil en heeft spijt of ziet geld. Gebeurt vaker.
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2025 @ 22:42:37 #98
pi_216222063
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 22:40 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ze was 13 man
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 8 januari 2025 @ 23:07:34 #99
485843 crew  Jippie
pi_216222350
quote:

[..]
Gelukkig bestaan er geen geile mannen die hem overal in douwen zolang het maat nat en warm is :')
  Vis een optie? woensdag 8 januari 2025 @ 23:16:20 #100
70532 loveli
N
pi_216222452
quote:

[..]
ONZ is een deur verder.
crap in = crap out
  woensdag 8 januari 2025 @ 23:19:19 #101
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216222479
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ze was 13 man
Ja, er is geen manier om dit soort dingen goed te praten
pi_216222513
quote:

[..]

Walgelijke schaamteloze victim blaming goedpraterij actie, en wat ontzettend verrassend toch door wie.

Hahaha.

Not.
Om van te kotsen, zulke gestoorde gedachtekronkels. :r :r :r :r :r :r :r
  woensdag 8 januari 2025 @ 23:34:34 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216222641
quote:

[..]

quote:

[..]
Dit soort reacties zijn een uitstekende manier om jezelf permanent te diskwalificeren als user die serieus genomen moet worden :R .

Lekker bezig.
Huilen dan.
pi_216222698
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
In Azie houdt men van harmonie. China en Rusland vallen geen andere landen binnen, hoe anders is dit met de VS dat voortdurend andere landen binnenvalt.
Rusland wil gebieden terug die het verloren is, maar gaat geen avonturen aan aan de andere kant van de wereld, wat de VS wel doet. En Europa in haar kielzog als loops hondje dat altijd achter Uncle Sam aanhobbelt.
China is nog nooit in haar geschiedenis ergens binnen gevallen.

Dat is een groot verschil tussen de Aziatische en westerse denkwijze. Azie = harmonie als grootste goed. Westen = pikken wat je pikken kunt omdat je jezelf superieur acht.
Godverdomme gast hou alsjeblieft je achterlijke gebrainwashte muil dicht. :r
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216222830
quote:

[..]
Jesus gast :')
13! En jij komt met het 'kort rokje' argument.

Afgedaan. Dat heb je.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 9 januari 2025 @ 00:08:18 #106
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216222835
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jesus gast :')
13! En jij komt met het 'kort rokje' argument.

Afgedaan. Dat heb je.
Ik las over het feit dat ze 13 was. :{
pi_216222838
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 23:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[..]
Dit soort reacties zijn een uitstekende manier om jezelf permanent te diskwalificeren als user die serieus genomen moet worden :R .

Lekker bezig.
Echt.

W
T
F
1947-2016
pi_216222839
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:08 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ik las over het feit dat ze 13 was. :{
Jaaaaaaja.
Krabbel maar terug. Ook als ze 18+ is het ziek met je victim blaming.

Ga je schamen.
1947-2016
  donderdag 9 januari 2025 @ 00:11:26 #109
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216222846
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jaaaaaaja.
Krabbel maar terug. Ook als ze 18+ is het ziek met je victim blaming.

Ga je schamen.
Nee hoor. Genoeg vrouwen die 18+ zijn en liegen omdat ze zichzelf schamen of geld ruiken #believeher.

O.a vriendinnen van mij zijn daar gewoon openlijk over
pi_216222875
Laat n vliegtuig met mensen als tate, putler, trump, Kim, en musk neerstorten en wat verliest de wereld dan ?

Juist ; een vliegtuig :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_216222880
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:11 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nee hoor. Genoeg vrouwen die 18+ zijn en liegen omdat ze zichzelf schamen of geld ruiken #believeher.

Die kuthoeren zijn er ook. Maar in no way dat dat slachtoffers zijn. Die zijn daar op uit namelijk.

Die gozert, tate, heeft willens en wetens vrouwen uitgebuit en minderjarigen getrafficed. Dat is totaal iets anders dan wat jij beschrijft.
1947-2016
  donderdag 9 januari 2025 @ 00:18:06 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216222887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:11 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Maak het nog een graadje erger voor jezelf joh.. :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 januari 2025 @ 01:00:17 #113
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216223082
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die kuthoeren zijn er ook. Maar in no way dat dat slachtoffers zijn. Die zijn daar op uit namelijk.

Die gozert, tate, heeft willens en wetens vrouwen uitgebuit en minderjarigen getrafficed. Dat is totaal iets anders dan wat jij beschrijft.
Is hij daar niet voor vrijgesproken in Roemenie?
  donderdag 9 januari 2025 @ 01:00:34 #114
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216223087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:15 schreef TLC het volgende:
Laat n vliegtuig met mensen als tate, putler, trump, Kim, en musk neerstorten en wat verliest de wereld dan ?

Juist ; een vliegtuig :'(
Boeing 747 Max
  donderdag 9 januari 2025 @ 01:14:01 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216223153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 01:00 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nope.
Ook nog niet veroordeeld trouwens.
pi_216223172
Tate met zijn incel following :')
  donderdag 9 januari 2025 @ 08:56:33 #117
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216224147
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Musk roept op om Starmer in het gevang te gooien en eerder deze week suggereerde hij dat de VS de Britten moet bevrijden van hun 'tirannieke regering':
[..]
Je kunt de berichten ook terugvinden op Musk's X-tijdlijn.
Dit is natuurlijk geen oproep om de zittende regering omver te werpen en daarna je eigen regering er neer te poten.
Het is masculiene X praat.
  donderdag 9 januari 2025 @ 08:59:56 #118
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216224185
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
De Angelsaksen proberen ons al decennia los te weken van Rusland en China, door voortdurend te stoken en ruzie en onrust te scheppen, terwijl het overduidelijk is dat de VS nooit onze vriend is geweest, maar altijd onze vijand.

Europa samen met Rusland en China is onoverwinnelijk.

Nu is Europa een speelbal voor de Amerikanen, want Europa alleen kan zich tegen niemand verdedigen. In plaats van ons mee te laten slepen in allerlei Amerikaanse avontuurtjes in Irak, Libie en nu weer Oekraine, hadden we met Rusland en zeker China (enorm economisch potentieel en op een na grootste leger ter wereld) vriendschap moeten sluiten.

Ik geloof dat Europa nu pas een beetje wakker wordt nu Amerika wel heel duidelijk laat zien waarvoor zij staat. Niet dat dat onder Biden anders was of onder Bush of onder Obama, alleen nu is het wel heel erg duidelijk.

Eurazie kan heel succesvol worden als we vriendschappen sluiten, Europese landen met Aziatische landen. En ons niet tegen elkaar laten uitspelen.

Europa heeft meer gemeen met Rusland dan met de VS. Amerikanen snappen kilometers en Celsius niet eens.

Enfin, maar eigenlijk is dit een ander topic. Dit gaat over Andrew Tate.
Je refereert natuurlijk naar de heartland theorie, als Europa vredig kan samenleven met Azie dan is USA maar een stom eilandje. Helaas zijn de amerikanen slimmer dan ons, en weten ze dat met strategische zetten te verhinderen. We zien als 75 jaar dat zij de oorlog starten, en dat wij daarna de kooltjes uit het vuur mogen rapen. En nu hebben ze een man gekozen die de duimschroeven nog verder gaat aandraaien.
  donderdag 9 januari 2025 @ 09:21:08 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216224455
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:59 schreef phpmystyle het volgende:
slimmer dan ons
Ons wat? In elk geval slimmer dan jij.
Huilen dan.
pi_216224529
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nope.
Ook nog niet veroordeeld trouwens.
Correct. Wat toch eigenlijk wel opmerkelijk is gezien het feit dat er meer dan genoeg beeldmateriaal is waarin hij openlijk zit op te scheppen over zijn praktijken van mensenhandel, uitbuiting en seksueel misbruik. Dit in combinatie met de getuigenissen van enkele meisjes (inmiddels jonge vrouwen) zelf, zou toch genoeg moeten zijn voor een hele lange gevangenisstraf.
pi_216224554
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk geen oproep om de zittende regering omver te werpen en daarna je eigen regering er neer te poten.
Dit lijkt me wat naïef. Het is geen 2006 meer.
pi_216225157
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 01:00 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Hou toch op.
Zat dames die anders spreken. Die gozer is zo fout als wat.
1947-2016
pi_216225305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hou toch op.
Zat dames die anders spreken. Die gozer is zo fout als wat.
Neemt niet weg dat er nog zoiets is als onschuldspresumptie. Dus op zich is het niet zo gek om die zaak netjes af te wachten voordat er harde conclusies getrokken worden.
pi_216225322
quote:

[..]

|:(

Een meisje van 13 wat zoiets wil moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_216225372
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ons wat?
Slimmer dan ons moeder!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:48:15 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216225376
quote:
12s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Slimmer dan ons moeder!
Ons ma!
Huilen dan.
pi_216225391
quote:
8s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ons ma!
Of smam, mag ook :Y
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_216227723
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hij heeft een onafhankelijk onderzoek naar deze verschrikkingen geleid, dus hij weet ongetwijfeld waar hij over spreekt.

En ik kan mij wel vinden in zijn woorden: hij pleit voor actie in plaats van het zoveelste onderzoek.
Prof. Alexis Jay is een vrouw. Zo'n ouderwetse, met baarmoeder enzo... Het feit dat je zoiets al niet weet maakt dat ik het gevoel heb dat je ergens op bent gestuit om mee te kunnen huilen met de wolven in het bos, maar geen seconde hebt besteed aan daadwerkelijk even lezen wat er gaande is...
pi_216227888
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2025 13:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Prof. Alexis Jay is een vrouw. Zo'n ouderwetse, met baarmoeder enzo... Het feit dat je zoiets al niet weet maakt dat ik het gevoel heb dat je ergens op bent gestuit om mee te kunnen huilen met de wolven in het bos, maar geen seconde hebt besteed aan daadwerkelijk even lezen wat er gaande is...
Oh, daar hoef ik verder ook niet ingewikkeld over te doen. Natuurlijk heb ik mij niet verdiept in al die rapporten, ik baseer mij vooral op achtergrondstukken over deze kwestie. Ik ben bekend met de Rotharham-schandalen omdat ik het nieuws volgde toen het naar buiten kwam.

Maar die mevrouw Jay stond aan het hoofd van een onafhankelijke commissie die het misbruik heeft onderzocht. Zij pleit voor meer actie in plaats van het zoveelste onderzoek (naar ik begrijp duurde het laatste onderzoek, dat in 2022 is gepubliceerd, zeven jaar om af te ronden). Lijkt mij een zinnig voorstel.
pi_216227893
quote:

[..]
Musk examines how to oust Starmer as UK prime minister before next election
pi_216227962
quote:

[..]
“Masculien”… :')

Eerder compensatiegedrag
  donderdag 9 januari 2025 @ 13:57:55 #132
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216228004
quote:
Gelezen, tweemaal zelfs. Ik heb met alle moeite geprobeerd iets te vinden dat hij concreet iets wilde voorbereiden.
Hij geeft wel frequent en uitgesproken zijn mening over (geo)politiek. Veel mensen vinden dat een probleem, maar ook daar zie ik het probleem niet in. De man is een ambteloos burger. Hij mag toch iets vinden? Jij mag toch ook twitteren dat je Poetin een lul vindt, en dat je Mbappe een goede voetballer vindt.

Sorry jongens. Maar mensen mogen gewoon hun mening geven.
pi_216228777
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 13:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gelezen, tweemaal zelfs. Ik heb met alle moeite geprobeerd iets te vinden dat hij concreet iets wilde voorbereiden.
Hij geeft wel frequent en uitgesproken zijn mening over (geo)politiek. Veel mensen vinden dat een probleem, maar ook daar zie ik het probleem niet in. De man is een ambteloos burger. Hij mag toch iets vinden? Jij mag toch ook twitteren dat je Poetin een lul vindt, en dat je Mbappe een goede voetballer vindt.

Sorry jongens. Maar mensen mogen gewoon hun mening geven.
Ik heb dan ook nergens beweerd dat Musk niet zijn mening mag geven.

Het ging mij om zijn bemoeienis en zijn wens om de huidige Britse regering te vervangen door een club bestuurders van Reform. Daar ageer ik tegen.

Even ter herinnering. Jij was degene die niet wilde geloven dat Musk opriep tot het afzetten van huidige regering:

quote:

[..]
Maar uit het oorspronkelijke artikel van de FT blijkt dat Musk zich niet beperkt tot een oproep, maar dat hij actief meewerkt aan het destabiliseren en vervangen van de huidige Labourregering:

quote:
Musk has been weighing how he and his allies can destabilise the Labour government and has sought information about building support for alternative British political movements to force a change in government, the report said, citing people familiar with the matter.

Bron
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:35:09 #134
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216228899
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik heb dan ook nergens beweerd dat Musk niet zijn mening mag geven.

Het ging mij om zijn bemoeienis en zijn wens om de huidige Britse regering te vervangen door een club bestuurders van Reform. Daar ageer ik tegen.

Even ter herinnering. Jij was degene die niet wilde geloven dat Musk opriep tot het afzetten van huidige regering:
[..]
Maar uit het oorspronkelijke artikel van de FT blijkt dat Musk zich niet beperkt tot een oproep, maar dat hij actief meewerkt aan het destabiliseren en vervangen van de huidige Labourregering:
[..]

Ik lees het
quote:
Musk heeft overwogen hoe hij en zijn bondgenoten de Labour-regering kunnen destabiliseren en heeft informatie gezocht over het opbouwen van steun voor alternatieve Britse politieke bewegingen om een verandering in de regering af te dwingen, aldus het rapport, onder verwijzing naar mensen die bekend zijn met de zaak.
Er wordt concreet gesproken dus over dat hij info wilde verzamelen (denk stront over je tegenstander) om daarmee oppositie te voeren.

Je je kan het uitleggen als "|destabliseren" als in een coupe willen plegen. Volgens mij helpt hij hooguit de oppositie een handje.. En dat kan prima als ambteloos burger. Jij en ik mogen toch ook Bundnis 90 of AFD supporten?

Ook een nogal suggestief stukje, wat bronnen zou het verhaal meer ondersteunen.
pi_216228968
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik lees het
[..]
Er wordt concreet gesproken dus over dat hij info wilde verzamelen (denk stront over je tegenstander) om daarmee oppositie te voeren.

Je je kan het uitleggen als "|destabliseren" als in een coupe willen plegen. Volgens mij helpt hij hooguit de oppositie een handje.. En dat kan prima als ambteloos burger. Jij en ik mogen toch ook Bundnis 90 of AFD supporten?

Nogmaals, waar zeg ik dat het niet mag?

Het ging om zijn vijandigheid richting de Britse regering. Musk tweette al dat Starmer moet worden opgesloten en nu blijkt hij zich dus actief te bemoeien met pogingen om de huidige regering te destabiliseren, wat moet leiden tot een val van het Britse kabinet.

Ja, in de meeste westerse landen is dus dat gewoon toegestaan. Musk mag naar hartenlust oppositiepartijen steunen, de Britse premier beschimpen en de vraag stellen of de VS de 'tirannieke' regering van het VK omver moet werpen.

Maar is dat ook wenselijk? Wat mij betreft niet. Je snapt hopelijk ook dat de invloed van de rijkste man ter wereld iets verder reikt dan wat lullige tweets van ene KoosVogels.
pi_216228971
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik lees het
[..]

Net of dat jij of ik net zoveel gewicht in de schaal leggen als een Musk. :')
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:48:15 #137
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216229004
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nogmaals, waar zeg ik dat het niet mag?

Het ging om zijn vijandigheid richting de Britse regering. Musk tweette al dat Starmer moet worden opgesloten en nu blijkt hij zich dus actief te bemoeien met pogingen om de huidige regering te destabiliseren, wat moet leiden tot een val van het Britse kabinet.

Ja, in de meeste westerse landen is dus dat gewoon toegestaan. Musk mag naar hartenlust oppositiepartijen steunen, de Britse premier beschimpen en de vraag stellen of de VS de 'tirannieke' regering van het VK omver moet werpen.

Maar is dat ook wenselijk? Wat mij betreft niet. Je snapt hopelijk ook dat de invloed van de rijkste man ter wereld iets verder reikt dan wat lullige tweets van ene KoosVogels.
Je hebt dat inderdaad nergens gezegd. Ik verwarde jou even met velen die oproepen voor een europese wetten om Bigtech te beknotten, en andere oproepen om de macht van Musk in te perken.

Ik vind het wenselijk omdat Musk het westen een andere kant op wil duwen. Velen hebben ook lang moeten toezien hoe bijvoorbeeld een Bill Gates en andere trawanten de opinie een andere kant probeerde op te duwen. Nu het erop lijkt dat het narratief verandert ten nadele van de huidige regerende klasse wordt een oproep om wetgeving steeds manifester.
pi_216229005
Musk doet dit niet, maar oke, ja, hij doet het wel maar dat mag toch gewoon want het is een burger na toch??

Doelpalen niet meer te zien.
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:50:43 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216229021
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:48 schreef Ludachrist het volgende:
Musk doet dit niet, maar oke, ja, hij doet het wel maar dat mag toch gewoon want het is een burger na toch??

Doelpalen niet meer te zien.
Over 100 jaar praten wij over Musk net zoals wij praten over MichelAngelo, Leonardo Davinci of Aristoteles.
pi_216229029
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Over 100 jaar praten wij over Musk net zoals wij praten over MichelAngelo, Leonardo Davinci of Aristoteles.
Wie is MichelAngelo?
pi_216229036
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je hebt dat inderdaad nergens gezegd. Ik verwarde jou even met velen die oproepen voor een europese wetten om Bigtech te beknotten, en andere oproepen om de macht van Musk in te perken.

Ik vind het wenselijk omdat Musk het westen een andere kant op wil duwen. Velen hebben ook lang moeten toezien hoe bijvoorbeeld een Bill Gates en andere trawanten de opinie een andere kant probeerde op te duwen. Nu het erop lijkt dat het narratief verandert ten nadele van de huidige regerende klasse wordt een oproep om wetgeving steeds manifester.
Oké, helder. In eerste instantie ontkende je dat Musk de huidige Britse regering ten val wil brengen, eiste op hoge poten tekst en uitleg. Nu blijkt dat Musk dat inderdaad voor elkaar wil krijgen, is jouw verweer dat je het toejuicht omdat je hem wel een toffe peer vindt.

Tsja, dat kan.

Persoonlijk vind ik de invloed van superrijken überhaupt onwenselijk, zeker als ze uit het buitenland komen. Of dat nou Gates of Soros is, of Musk of Bezos.
pi_216229400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Wie is MichelAngelo?
pi_216849765
quote:
BBC: Broers Tate onderweg naar VS

BBC: Broers Andrew en Tristan Tate verlaten Roemenië ondanks reisverbod, zouden onderweg zijn naar VS
De broers Andrew en Tristan Tate zouden donderdagochtend Roemenië hebben verlaten en op een privé vliegtuig zijn gestapt richting de Verenigde Staten. Dat meldt de BBC op basis van eigen bronnen. De twee mochten het land niet verlaten in afwachting van een rechtszaak. Maar medewerkers van de Amerikaanse president Trump eisten hun vrijlating.

Drie jaar terug werden ze in Roemenië opgepakt op verdenking van verkrachting, mensenhandel met minderjarigen en wiswassen. Ondertussen worden ze ook in hun thuisland het Verenigd Koninkrijk verdacht van verkrachting en mensenhandel. De broers ontkennen alle aantijgingen, maar mochten in afwachting van hun rechtszaak Roemenië niet verlaten. Sinds afgelopen augustus hadden ze huisarrest, maar dat werd begin dit jaar opgeheven. Het was de bedoeling dat ze na afronding van hun zaak naar het Verenigd Koninkrijk zouden worden uitgeleverd.

Sinds Donald Trump president is, hebben Amerikaanse functionarissen de zaak van de Tates aangekaart bij de Roemeense autoriteiten. Ze waren kritisch over hun vrijheidsbeperkingen, en volgens de Financial Times had de VS ook een verzoek ingediend om de broers hun Amerikaanse paspoort terug te geven, zodat ze konden reizen. Naast de Britse, hebben ze ook de Amerikaanse nationaliteit. Het tweetal staat bekend om hun zeer rechtse uitlatingen, onder meer op sociale media. Ze zijn groot fan van de Amerikaanse president en steunden zijn campagne.

Druk van Trump
De premier van Roemenië ontkende kortgeleden nog dat hij onder druk is gezet door Trump. De minister van Buitenlandse Zaken, Emil Hurezeanu, benadrukte dat de rechtspraak in Roemenië onafhankelijk is, en dat de rechter het lot van de broers bepaalt.

Vier vrouwen die de Tate-broers beschuldigen van seksueel misbruik, waarschuwden deze week nog dat Trump zich niet met hun zaak moest bemoeien. ,,Het is voor de vrouwen die zijn misbruikt ontzettend traumatiserend om te zien hoe de machtigste man ter wereld achter deze figuren blijft staan", zei hun advocaat.

Dat heeft niet mogen baten, zo lijkt het. Volgens de BBC zijn de twee om 05.00 uur lokale tijd (04.00 uur in Nederland) op een privévliegtuig gestapt en hebben ze het land toch kunnen verlaten. Volgens Roemeense media zijn ze onderweg naar Florida. Ook daar ligt echter een aanklacht tegen hen. Een Amerikaanse vrouw beschuldigt hen van mensenhandel, zo berichtte The New York Times twee weken geleden.
  donderdag 27 februari 2025 @ 10:21:25 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216850100
Wat een slappe hap die Roemenen.
pi_216850162
We zitten echt in de meest walgelijke tijdlijn :r
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_216850490
Lachend naast Trump in het Witte Huis of Mar-a-Lago in 3.. 2.. 1.. :'(
pi_216850526
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 10:21 schreef Hexagon het volgende:
Wat een slappe hap die Roemenen.
Hele EU is 1 slappe hap terwijl ze juist nu 1 grote vuist moeten maken.
pi_216850590
Epsteins goede vriend en veroordeelde sex crime dader is nu zelfs internationaal bezig vrouwenhandelaren uit de gevangenis te halen.

Nog niet heel lang geleden waren zijn aanhangers heel luid over pizzagate en nu maken ze het openlijk en trots mogelijk.
pi_216850631
Supertriest nieuws. andrew tate. De manier waarop het praat. Gewoon repulsive. Het is net zo vol stront als trump. Misschien stort het vliegtuig neer waar tate in zit. Nee, doe maar niet anders komen onschuldigen om. tate op de verkeerde plek op het verkeerde moment is de betere oplossing. Roemeense grond wordt niet meer door tate bevuild. Daar is het huidige Amerika geschikt voor met het regime in Washington en de miljoenen maga deplorables en aso's. :r
pi_216850658
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 11:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Epsteins goede vriend en veroordeelde sex crime dader is nu zelfs internationaal bezig vrouwenhandelaren uit de gevangenis te halen.

Nog niet heel lang geleden waren zijn aanhangers heel luid over pizzagate en nu maken ze het openlijk en trots mogelijk.
Trump zou de 'Epsteinlijst' ook openbaar maken, maar daar wacht hij wel verdacht lang mee.
pi_216850715
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Trump zou de 'Epsteinlijst' ook openbaar maken, maar daar wacht hij wel verdacht lang mee.
Dat gaat hij niet doen want er staan onschuldige en geweldige mensen op. Aldus de veroordeelde aanrander.
pi_216850733
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wellicht omdat hij daar zelf ook op staat? Ik heb foto's gezien van Trump toen hij nog een stuk jonger was op een feest in aanwezigheid van oa Epstein en Maxwell.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216850770
Tuurlijk Trumpie. Je verkrachtersvriendjes verdienen deze erbarmelijke omstandigheden niet
pi_216850783
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 10:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een soort parallelle tijdlijn waarvan je soms twijfelt of dingen wel echt zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216850891
En gewoon ook met n privejet he :')

Waarom storten die dingen nooit neer ? :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_216851094
:') .
pi_216851521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:33 schreef TLC het volgende:
En gewoon ook met n privejet he :')

Waarom storten die dingen nooit neer ? :?
Prigozjin denkt hier het zijne van.
  donderdag 27 februari 2025 @ 14:00:29 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216851685
Echt heel verrassend dat Trump en deze heerschappen het goed met elkaar kunnen vinden.
Huilen dan.
pi_216851697
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:22 schreef sp3c het volgende:
Andrew Tate stelt zich kandidaat voor Prime Minister voor de UK met zijn Bruv Party, Britain Restoring Underlying Values.

Frappant detail: Elon Musk censureert en bant zijn Twitter-pagina.

[poll=8269]
[ x ]
het lijkt sinds een week of twee geleden alsof ik in een compleet andere, gestoorde wereld ben wakker geworden
kijk naar politiek van weet ik veel, een eeuw geleden, en kijk naar politiek nu
één grote clownshow. 'BRUV'? serieus? en deze gast nog wel _O- was hij niet één of andere vieze goorlap die vrouwen verhandelde en zo en zegt dat je vrouwen gwn op hun bek moet slaan en zij jou gwn moeten gehoorzamen
  donderdag 27 februari 2025 @ 14:07:43 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216851753
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 14:01 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
het lijkt sinds een week of twee geleden alsof ik in een compleet andere, gestoorde wereld ben wakker geworden
één grote clownshow. 'BRUV'? serieus? en deze gast nog wel _O- was hij niet één of andere vieze goorlap die vrouwen verhandelde en zo en zegt dat je vrouwen gwn op hun bek moet slaan en zij jou gwn moeten gehoorzamen
Huilen dan.
pi_216851807
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 14:01 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
Ik ken dit sujet pas sinds hij op twitter ruzie zocht met Greta Thunberg. En dit vervolgens compleet verloor. _O-

pi_216852036
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2025 14:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik ken dit sujet pas sinds hij op twitter ruzie zocht met Greta Thunberg. En dit vervolgens compleet verloor. _O-

[ afbeelding ]
beetje een zwakke own als je het mij vraagt. dit suggereert dat greta zelf 'smalldickenergy' heeft. maar ik snap het idee
  donderdag 27 februari 2025 @ 14:31:46 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216852037
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Auwwwwwwwwww.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 27 februari 2025 @ 15:03:12 #164
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216852467
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Waar 'You' een beetje Greta is :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 27 februari 2025 @ 15:19:11 #165
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216852660
Greta staat inmiddels achterop diesel trucks te bleren voor de Palestijnen ;(
  Moderator donderdag 27 februari 2025 @ 15:43:05 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_216852892
Ach xpom

[ Bericht 71% gewijzigd door Coco op 27-02-2025 15:52:53 ]
What can change the nature of a man?
pi_216853032
xpompompomx spartelt
graag op anoniem
pi_216853885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wellicht omdat hij daar zelf ook op staat? Ik heb foto's gezien van Trump toen hij nog een stuk jonger was op een feest in aanwezigheid van oa Epstein en Maxwell.
Het is algemeen bekend dat Trump op de al jaren terug uitgebrachte Epstein vlieglijst staat, maar er zijn wel meer lijntjes tussen Trump en Epsteins vrouwenhandel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Giuffre
  donderdag 27 februari 2025 @ 17:51:09 #169
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216854194
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Sterker nog, naar verluidt was het de ruzie met Thunberg waardoor de Roemeense politie hem in de smiezen kreeg.

quote:
Op 29 december 2022 werd Tate samen met zijn broer en twee Roemenen in Roemenië gearresteerd op verdenking van mensenhandel, verkrachting en deelname aan georganiseerde misdaad. Het viertal zou vrouwen gedwongen hebben pornografisch materiaal te maken.De aanhouding gebeurde een dag nadat hij het op Twitter met Greta Thunberg aan de stok kreeg. In een video die hij in reactie op deze virale Twitterdiscussie maakte en online plaatste, was te zien dat hij een Roemeense pizzadoos aanpakte. Daardoor zouden de Roemeense autoriteiten vernomen hebben dat hij in het land was en konden ze overgaan tot zijn arrestatie. bron
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 27 februari 2025 @ 17:53:42 #170
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_216854211
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 10:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit dus.
En je weet gewoon dat deze kerels nog een podium gaan krijgen ook onder de veilige paraplu van MAGA.

Alsof we in een soort alternative universe zijn beland.
pi_216854825
Wel apart dat Musk/Trump en de zijnen politieke druk uitvoeren om Starmer weg te krijgen wegen die grooming gang schandalen en vervolgens ook druk uitoefenen op Roemenie om 2 Groomers naar Amerika te halen voor een pardon.
  donderdag 27 februari 2025 @ 19:16:58 #172
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216855079
Als de broers maar niet Ivanka gaan aanbieden vanuit het witte huis straks.
pi_216855935
Werkelijk alles aan die man is haatwaardig, bah bah. De wezel. Soort Dora the explorer voor jochies van 15.
  donderdag 27 februari 2025 @ 20:30:18 #174
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216856116
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 20:16 schreef havanagila het volgende:
Werkelijk alles aan die man is haatwaardig, bah bah. De wezel. Soort Dora the explorer voor jochies van 15.

Maar op een of andere manier ook de held van volwassenen...
pi_216859798
twitter
Hell To The Liars
  vrijdag 28 februari 2025 @ 08:26:22 #176
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216859806
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel apart dat Musk/Trump en de zijnen politieke druk uitvoeren om Starmer weg te krijgen wegen die grooming gang schandalen en vervolgens ook druk uitoefenen op Roemenie om 2 Groomers naar Amerika te halen voor een pardon.
Als je aan de ‘goede’ kant staat maken dit soort schandalen niet meer uit en zijn ze juist weer verzonnen, om zwart te maken door de politieke tegenstanders.
Zo redeneren die lui doorgaans.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216859929
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:50 schreef skysherrif het volgende:
Als ik google ten aanzien van jouw bewering dat Trump en Musk druk hebben uitgeoefend op Roemenië om hen terug te halen kom ik hierop:

https://www.bbc.com/news/articles/cg4kkv3e1v9o.amp

Staat redelijk haaks op jouw bewering. Dus waar haal je dit vandaan?
pi_216861188
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 08:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als ik google ten aanzien van jouw bewering dat Trump en Musk druk hebben uitgeoefend op Roemenië om hen terug te halen kom ik hierop:

Hebt ie op NOS en reddit gelezen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216861306
Hmm.

Waar halen mensen nu vandaan dat Tate op uitnodiging van Trump en Musk naar de VS zou komen. Enkele progressief linkse users maken deze aantijging, maar geen enkele bron die dit weet te bevestigen ..
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 15:19 schreef PluggieOD het volgende:
Greta staat inmiddels achterop diesel trucks te bleren voor de Palestijnen ;(
Tja, dit wordt in sommige kringen inmiddels iets positiefs gezien.

Bijvoorbeeld door mensen die hier stellen dat we in een 'walgelijke tijdlijn' zouden zitten. Daar is steun voor een samenleving waar Islamitisch terrorisme, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten welig tieren, heel normaal. Wat ook benadrukt dat al deze uitspraken niet serieus zijn te nemen.
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hebt ie op NOS BlueSky en reddit gelezen.
Zo klopt het.
pi_216863051
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 11:13 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm.

Waar halen mensen nu vandaan dat Tate op uitnodiging van Trump en Musk naar de VS zou komen. Enkele progressief linkse users maken deze aantijging, maar geen enkele bron die dit weet te bevestigen ..

En o wee als je daarop wijst, want dan ben je een fanboy…
pi_216863726
quote:

[..]

Daar staat toch vrij letterlijk in dat Grenell over Tate heeft gesproken met Roemenië, en dat hij expliciet aangeeft dat zij zijn steun hebben? Helemaal uit de lucht gegrepen lijkt de claim dat Amerika druk heeft uitgeoefend dus ook niet.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 14:20:25 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216863770
quote:

[..]

De bron van die bewering is de Financial Times: Tate-broers verlaten Roemenië, 'op weg naar VS met privéjet' - https://nos.nl/l/2557482
  vrijdag 28 februari 2025 @ 14:25:25 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216863814
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hebt ie op NOS en reddit gelezen.
Sommige topics hier zijn letterlijk de reddit-hivemind. En die heb ik er niet voor niets afgeflikkerd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 28 februari 2025 @ 14:49:52 #184
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_216864039
quote:
Hmm.

Waar denk jij dat die druk dan vandaan komt?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_216864329
Ik vraag mij af waarom Tate zijn X-account werd verbannen. Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat Trump en Elon, naast dat ze geweldige dingen doen, helaas ook Israhel-lovers zijn? Tate is zelf anti-Israel als ik me niet vergis.

Overigens ben ik geen fan van de gebroeders Tate.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 20:55:48 #186
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_216868306
twitter
  vrijdag 28 februari 2025 @ 21:57:09 #187
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_216869867
quote:
Hmm.

[..]
Tja, dit wordt in sommige kringen inmiddels iets positiefs gezien.

Bijvoorbeeld door mensen die hier stellen dat we in een 'walgelijke tijdlijn' zouden zitten. Daar is steun voor een samenleving waar Islamitisch terrorisme, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten welig tieren, heel normaal. Wat ook benadrukt dat al deze uitspraken niet serieus zijn te nemen.
[..]
Zo klopt het.
Het grote verschil is dat degenen die "in charge" waren in de Westerse wereld, doorgaans wel bepaalde "beschaafde" idealen hadden, of in ieder geval, deden alsof. En daar lijkt men nu van af te stappen: hoe onbeschofter hoe "stoerder" en zelfs doen alsof je bij de feiten blijft en deze kan onderbouwen wanneer nodig, zelfs dat hoeft niet meer. Het is nog meer dan ooit: wie het hardst roept en de halve waarheden of leugens maar vaak genoeg herhaalt wint. Feitelijke onderbouwing is voor losers.

En dat is wel degelijk een nieuwe trend.

Het is een beetje als:
Criminelen zijn er altijd geweest. Dat is erg, maar niet schokkend. Maar wanneer ook de politie crimineel gedrag gaat vertonen, terwijl dit voorheen niet op grote schaal of zichtbaar gebeurde...dan is dat wel degelijk wat nieuws en schokkend.
Krekker is de bom!
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:19:58 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216876872
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:28 schreef Jeo_Boden het volgende:
Ik vraag mij af waarom Tate zijn X-account werd verbannen. Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat Trump en Elon, naast dat ze geweldige dingen doen, helaas ook Israhel-lovers zijn? Tate is zelf anti-Israel als ik me niet vergis.

Overigens ben ik geen fan van de gebroeders Tate.
Je bedoelt Israël? En Tate is een doorgesnoven antisemiet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Het grote verschil is dat degenen die "in charge" waren in de Westerse wereld, doorgaans wel bepaalde "beschaafde" idealen hadden, of in ieder geval, deden alsof. En daar lijkt men nu van af te stappen: hoe onbeschofter hoe "stoerder" en zelfs doen alsof je bij de feiten blijft en deze kan onderbouwen wanneer nodig, zelfs dat hoeft niet meer. Het is nog meer dan ooit: wie het hardst roept en de halve waarheden of leugens maar vaak genoeg herhaalt wint. Feitelijke onderbouwing is voor losers.
Hmm ..

Op welke manier onderbouwd dit nu de claim dat Trump en Musk de gebroeders Tate zouden hebben uitgenodigd?
  zaterdag 1 maart 2025 @ 13:09:36 #189
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_216878502
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt Israël? En Tate is een doorgesnoven antisemiet.
[..]
Hmm ..

Op welke manier onderbouwd dit nu de claim dat Trump en Musk de gebroeders Tate zouden hebben uitgenodigd?
Mijn reactie had puur betrekking op dit deel:

quote:
Krekker is de bom!
pi_217202776
One of Andrew Tate’s girlfriends has accused the self-proclaimed misogynist of choking her so hard during rough sex inside the Beverly Hills Hotel that she later alerted authorities, according to a report.

Bri Stern alleged to Beverly Hills police that the sexual assault took place two weeks ago and that she nearly passed out from the violent encounter, TMZ reported, citing sources with direct knowledge of the incident.
-----
bron
pi_217202789
met rolmodellen als deze vent...God help ons
pi_217202895
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik zet het ene extreme tegenover het andere en verbind het in mijn vervolgpost waarin ik vrij simpel uitleg waarom alleen een linkse of rechtse kijk op de zaak niet afdoende is. Het oversteeg duidelijk je denkcapaciteit.

Jouw manier van denken houdt mensen klein, smal en zielig. Na 50 jaar niet eens van iemand kunnen vragen dat ze de taal spreken is de lat zo laag leggen dat het beledigend en capaciteitontkennend is. Eigenlijk zeg jij: die analfabete Turkjes zijn nergens toe in staat en hun handje had moeten worden vastgehouden van A tot Z. Dit is het impliciete verhulde racisme van links: de kleurling is zielig, capaciteitsloos en zonder agency en moet door de witman geholpen worden! Dat neemt niet weg dat de overheid en werkgevers ook kwalijke steken hebben laten vallen dóór in te zetten op analfabete Turkjes die makkelijk uit te buiten zijn en integratie niet te promoten.

Ik ontneem ze echter niet hun waardigheid door niks van ze te verwachten qua capaciteit.
Jij hebt het echt niet begrepen en dat zwart-wit denken gaat je niet verder helpen.

Ik ben het met je eens dat mensen die in Nederland permanent willen leven ook moeite moeten doen om de taal te leren en zich aan te passen. Dit is voor de Turkse analfabeet uit een dorp (jouw voorbeeld) lastiger dan bijv. mijn opgeleide Spaanse of Bulgaarse dansdocent die hier 15+ jaar dansles geeft in het Engels en geen enkele Nederlandse zin kan (en wil) formuleren. Ook de hoogopgeleide expats hebben er veel moeite mee. Dus we spreken dan maar in het Engels (ook bij ons op kantoor, alles in het Engels omdat er enkele expats zijn die echt geen enkele moeite doen om Nederlands te leren of zelfs na tig jaar cursus niet eens de moeite doen om te praktiseren). Dan heeft de analfabeet het toch een stukke beter gedaan door met gebrekkig Nederlands te communiceren.

Ik ken trouwens ook genoeg succesverhalen, maar die worden door types zoals jij nooit genoemd. Alle negatieve peilen zijn op die moslims gericht, omdat ze moslim zijn. Nul inlevingsvermogen, want dan ben je links en zacht en vertroetelend? Kom op man. Je hebt geen idee hoeveel verbinding je daarmee schaadt, terwijl je ook nog denkt dat je er op deze wijze goed aan doet.

Ik vind dat jij een beetje bent vervreemd van de samenleving. Je blijft ontkennen dat je niet racistisch bent, maar je uitspraken laten je anders kennen. Ik heb je meerdere voorbeelden gegeven, ook in andere topics.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:55:32 #193
396550 Richestorags
pi_217211235
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 05:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Jij hebt het echt niet begrepen en dat zwart-wit denken gaat je niet verder helpen.

Ik ben het met je eens dat mensen die in Nederland permanent willen leven ook moeite moeten doen om de taal te leren en zich aan te passen. Dit is voor de Turkse analfabeet uit een dorp (jouw voorbeeld) lastiger dan bijv. mijn opgeleide Spaanse of Bulgaarse dansdocent die hier 15+ jaar dansles geeft in het Engels en geen enkele Nederlandse zin kan (en wil) formuleren.
Daar heb ik ook een broertje dood aan.

quote:
Ook de hoogopgeleide expats hebben er veel moeite mee. Dus we spreken dan maar in het Engels (ook bij ons op kantoor, alles in het Engels omdat er enkele expats zijn die echt geen enkele moeite doen om Nederlands te leren of zelfs na tig jaar cursus niet eens de moeite doen om te praktiseren). Dan heeft de analfabeet het toch een stukke beter gedaan door met gebrekkig Nederlands te communiceren.
Al dat soort expats heb ik ook een broertje dood aan. Wel de lusten, niet de lasten.

quote:
Ik ken trouwens ook genoeg succesverhalen, maar die worden door types zoals jij nooit genoemd.
Welke succesverhalen heeft 70 haar Islam in NL opgeleverd? Wat gaat beter we wat we nog niet hadden?

quote:
Alle negatieve peilen zijn op die moslims gericht, omdat ze moslim zijn. Nul inlevingsvermogen, want dan ben je links en zacht en vertroetelend? Kom op man. Je hebt geen idee hoeveel verbinding je daarmee schaadt, terwijl je ook nog denkt dat je er op deze wijze goed aan doet.
Oh nee hoor, vaak genoeg benadrukt dat er zat goede moslims zijn.

quote:
Ik vind dat jij een beetje bent vervreemd van de samenleving.
Je kent me niet.

quote:
Je blijft ontkennen dat je niet racistisch bent, maar je uitspraken laten je anders kennen.
Je weet geeneens wat racisme is meid. Geef eens de definitie van racisme?

quote:
Ik heb je meerdere voorbeelden gegeven, ook in andere topics.
Neuh, je benoemt het elke keer. Maar geen enkele keer heb je een concreet voorbeeld adhv waarvan zou blijken dat ik een racist ben.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:13:40 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217211427
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 05:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat mensen die in Nederland permanent willen leven ook moeite moeten doen om de taal te leren en zich aan te passen. Dit is voor de Turkse analfabeet uit een dorp (jouw voorbeeld) lastiger dan bijv. mijn opgeleide Spaanse of Bulgaarse dansdocent die hier 15+ jaar dansles geeft in het Engels en geen enkele Nederlandse zin kan (en wil) formuleren. Ook de hoogopgeleide expats hebben er veel moeite mee. Dus we spreken dan maar in het Engels (ook bij ons op kantoor, alles in het Engels omdat er enkele expats zijn die echt geen enkele moeite doen om Nederlands te leren of zelfs na tig jaar cursus niet eens de moeite doen om te praktiseren). Dan heeft de analfabeet het toch een stukke beter gedaan door met gebrekkig Nederlands te communiceren.

Ik ken trouwens ook genoeg succesverhalen, maar die worden door types zoals jij nooit genoemd. Alle negatieve peilen zijn op die moslims gericht, omdat ze moslim zijn. Nul inlevingsvermogen, want dan ben je links en zacht en vertroetelend? Kom op man. Je hebt geen idee hoeveel verbinding je daarmee schaadt, terwijl je ook nog denkt dat je er op deze wijze goed aan doet.

Ik vind dat jij een beetje bent vervreemd van de samenleving. Je blijft ontkennen dat je niet racistisch bent, maar je uitspraken laten je anders kennen. Ik heb je meerdere voorbeelden gegeven, ook in andere topics.
Ik heb geen behoefte aan verbinding met mensen die in een hel geloven.

Joden niet. Christenen niet. Moslims niet. Val me niet lastig met je steentijdneuroses en bijkomende actuele effecten.

Kleur interesseert me verder geen reet. Ook witte moslims (Hoi Arnoud van Doorn, debiel v.d. Ven) kunnen mijn kont kussen.

Verkas lekker naar Arabië en laat ons met rust.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217215725
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Daar heb ik ook een broertje dood aan.
[..]
Al dat soort expats heb ik ook een broertje dood aan. Wel de lusten, niet de lasten.
[..]
Welke succesverhalen heeft 70 haar Islam in NL opgeleverd? Wat gaat beter we wat we nog niet hadden?
[..]
Oh nee hoor, vaak genoeg benadrukt dat er zat goede moslims zijn.
[..]
Je kent me niet.
[..]
Je weet geeneens wat racisme is meid. Geef eens de definitie van racisme?
[..]
Neuh, je benoemt het elke keer. Maar geen enkele keer heb je een concreet voorbeeld adhv waarvan zou blijken dat ik een racist ben.
Je hebt niets aan een religie om je land te verbeteren, maar je hebt er veel aan als mensen leren respect te hebben voor elkaar (dus iedereen) en er een mooie samenleving van te maken. Nederland heeft een economische groei doorgemaakt dankzij de islamitische gastarbeiders die onder erbarmelijke omstandigheden moesten leven en vervolgens dom gehouden zijn. Dat is gefaald beleid. Dan nu grote sprongen verwachten is niet realistisch. Het helpt ook alleen om vooruit te kijken: waarom is er zoveel agressie in de arabische/marokkaanse cultuur en hoe kan de opvoeding beter van de jongeren zodat zij respect leren hebben en beter integreren?
pi_217651531
Arjen Lubach met een item over Tate-achtige-influencers. Arjen Lubach bagatelliseert het wel heel veel en doet er lacherig over, maar dit is wat ik dus altijd al zeg en wat een grote reden zal zijn in de populariteit van zulke influencers:

* Jongens hebben het moeilijk op de basisschool, middelbare school en hogere school
* Jongens/jonge mannen plegen 3x vaker zelfmoord
* Jongens/mannen verdienen minder dan vrouwen tot ze 35 zijn
* Jongens/mannen kunnen moeilijk een relatie krijgen
* Er zijn geen hulpprogramma's voor jonge mannen waar dit er in overschot is voor alle andere groepen - waardoor hun enige 'hulp' dit soort influencers is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')