Dat zal allemaal wel, maar wat je hier opsomt is een reactie op veranderingen die niet vanuit progressief links gekomen zijn. Wat ik vanuit partijen zoals de PVV heb zien komen is een systeem waarin mensen anders worden behandeld op basis van religie en afkomst. Persoonlijk vind ik dan minstens een net zo'n drastische aanpassing aan de westerse cultuur als islamitisch bankieren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar het is wel progressief links geweest die deze culturele verandering heeft omarmd, de Westerse cultuur wil aanpassen voor deze nieuwe nieuwe culturen, secularisatie heeft aangewakkerd en progressieve identiteitspolitiek heeft bedreven.
De voorstellen voor 'diversiteit en inclusiviteit' een 'barmhartige opvang van asielzoekers' of mogelijkheden tot 'Islamitisch bankieren' of een hoofddoek dragen in publieke functies komen niet van conservatief rechts zullen we maar zeggen.
Dat er wat fout is gegaan in de Westerse samenleving lijkt mij evident. Het is dan ook zeker niet beperkt tot een Tate.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En deze loser was blijkbaar jarenlang het voorbeeld voor jonge mannen. Er is echt wat fout gegaan in de westerse samenleving dat deze onzekere kneus zoveel volgers kon krijgen.
Ben heel benieuwd naar welke cijfers dit zouden zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat er wat fout is gegaan in de Westerse samenleving lijkt mij evident. Het is dan ook zeker niet beperkt tot een Tate.
Wat dat betreft krijgt hij veel te veel ‘eer’ als je het mij vraagt, want weinig van zijn onzin beklijft.
Veel triester was iets als BLM die op basis van een volstrekt verzonnen probleem (dat de politie in de VS Zwarte mannen zou targetten) enorm veel invloed heeft gekregen bij mensen die daadwerkelijk beleid maken.
Nou blijkt ook dat die invloed inmiddels enorm afbrokkelt, niet in het minst omdat de zelfverrijking binnen de leiding aardig wat ogen heeft geopend (de cijfers waaruit bleek dat het probleem verzonnen was hadden echter verdomd weinig effect… post truth world…).
Daar is dan ook helemaal geen sprake van. Er wordt simpelweg gevraagd van mensen dat zij goed integreren en assimileren en tevens geconstateerd dat er wel genoeg migranten het land binnen zijn gekomen. Kortom, dat heeft niets te maken met een systeem waarin mensen anders zouden worden behandeld.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar wat je hier opsomt is een reactie op veranderingen die niet vanuit progressief links gekomen zijn. Wat ik vanuit partijen zoals de PVV heb zien komen is een systeem waarin mensen anders worden behandeld op basis van religie en afkomst. Persoonlijk vind ik dan minstens een net zo'n drastische aanpassing aan de westerse cultuur als islamitisch bankieren.
ChristenUnie.
Een immigrant ook nog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:46 schreef Droopie het volgende:
Een moslim die vrouwen misbruikt heeft, wilt premier van het VK worden, met als speerpunt dat de politiek slecht heeft gehandeld toen er moslims waren die kinderen misbruikten
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:54 schreef Durmada het volgende:
Markant figuur, erg omstreden ook geloof ik. Maar hij heeft wel de uitstraling van een leider, ik snap hem wel.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:54 schreef Durmada het volgende:
Maar hij heeft wel de uitstraling van een leider
De cijfers van de mensen die zijn komen te overlijden naar aanleiding van een confrontatie met de politie. Die zijn netjes ingedeeld naar achtergrond van het slachtoffer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar welke cijfers dit zouden zijn.
Dit is weer zo'n post waarvan ik mij afvraag of je wel dezelfde wereld ziet. PVV vraagt simpelweg van mensen dat ze goed integreren assimileren? Hun enige wapenfeit tot nu toe is dat voor immigranten nog wat moeilijker maken doordat ze jarenlang niet mee mogen doen en de PVV heeft die termijn nog verder laten oplopen. Het stereotype van de Turk die hier al 50 jaar woont en nog steeds geen Nederlands kan is waar. Ik heb klantenservice gedaan en vaak genoeg moeten bellen met die mensen. Maar wat zo'n prachtige PVV er niet bij zegt is dat dit het gevolg is van maar half gelukt beleid. Arbeidsmigranten moesten vooral geen Nederlands leren, anders was de kans groter dat ze zouden blijven plakken. Nou dat eerste is gelukt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar is dan ook helemaal geen sprake van. Er wordt simpelweg gevraagd van mensen dat zij goed integreren en assimileren en tevens geconstateerd dat er wel genoeg migranten het land binnen zijn gekomen. Kortom, dat heeft niets te maken met een systeem waarin mensen anders zouden worden behandeld.
Tja, hij heeft niet voor niets zo veel volgers toch.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Macho, dominant, schreeuwerig. Dat wordt tegenwoordig als leiderschap afgedaan
Vooral small pp energy
Dat vind jij een goeie graadmeter voor leiderschap ja?quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tja, hij heeft niet voor niets zo veel volgers toch.
Hij wordt ook beschuldigd met misbruik van minderjarigen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:46 schreef Droopie het volgende:
Een moslim die vrouwen misbruikt heeft, wilt premier van het VK worden, met als speerpunt dat de politiek slecht heeft gehandeld toen er moslims waren die kinderen misbruikten
Ja die zou vergelijkbare kansen hebben denk ikquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind jij een goeie graadmeter voor leiderschap ja?
Taylor Swift ook maar mee laten doen volgende verkiezingen
Eigen verantwoordelijkheid is een vies woord bij jou of niet? Als ik 50 jaar in een land zou wonen zou ik me kapotschamen als ik die taal niet vloeiend zou kunnen schijten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n post waarvan ik mij afvraag of je wel dezelfde wereld ziet. PVV vraagt simpelweg van mensen dat ze goed integreren assimileren? Hun enige wapenfeit tot nu toe is dat voor immigranten nog wat moeilijker maken doordat ze jarenlang niet mee mogen doen en de PVV heeft die termijn nog verder laten oplopen. Het stereotype van de Turk die hier al 50 jaar woont en nog steeds geen Nederlands kan is waar. Ik heb klantenservice gedaan en vaak genoeg moeten bellen met die mensen. Maar wat zo'n prachtige PVV er niet bij zegt is dat dit het gevolg is van maar half gelukt beleid. Arbeidsmigranten moesten vooral geen Nederlands leren, anders was de kans groter dat ze zouden blijven plakken. Nou dat eerste is gelukt.
En de standpunten over islam gaan heel wat verder dan simpelweg een aardige vraag. En als het nou voortkwam uit een bepaalde morele standaard voor iedereen, maar dat is niet zo. De koran moet verboden worden, want haatdragend en tegelijkertijd is het belachelijk dat Geertje voor de rechter moet staan vanwege zijn haatdragende boodschap. Christelijke scholen: helemaal oké, islam: verboden. Enzovoort.
Die is niet verkiesbaar in het VK…quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind jij een goeie graadmeter voor leiderschap ja?
Taylor Swift ook maar mee laten doen volgende verkiezingen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die is niet verkiesbaar in het VK…
Jij hebt makkelijk praten. Je bent niet naar een ander land verhuisd, dus je claim zullen we nooit testen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid is een vies woord bij jou of niet? Als ik 50 jaar in een land zou wonen zou ik me kapotschamen als ik die taal niet vloeiend zou kunnen schijten.
Ja maar iedereen die niet moker autistisch is snapt wel dat ik het over de Amerikaanse verkiezingen hadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |