Ja want ze mochten 20 minuten boos zijn. Maar de wraakgevoelens gaan even in de koelkast (oh die hebben ze niet)quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:00 schreef zodeju het volgende: Och ze snappen Niels helemaal en zijn weer helemaal goed Ben benieuwd wanneer ze Op de jongens gaan stemmen als ze de kans krijgen.
Dus dat....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja want ze mochten 20 minuten boos zijn. Maar de wraakgevoelens gaan even in de koelkast (oh die hebben ze niet)
Volgend jaar beter!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:05 schreef mario390 het volgende:
kleine update van me, selfs de aflevering kunnt ik niet kijken
Zij kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je makt me echt plezier, het heeft erst begonnen
Misschien kan fleur op haar elektrische tandenborstel geen zittenquote:
Dit klinkt heel spannondquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien kan fleur op haar elektrische tandenborstel geen zitten
Toch niet vrijheid blijheid en laten lopen.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur gebruikt geen tampons of maandverband.
Ik denk een menstruatiecupquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch niet vrijheid blijheid en laten lopen.....
Vanwege het tandenpoetsen? Oh weer terug geluidquote:
Die snapt niet hoe een elektrische tandenborstel werktquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur poetst heel wonderlijk haar tanden.
Echt bizarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die snapt niet hoe een elektrische tandenborstel werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door KinKiJan op 07-01-2025 22:17:25 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Alle gamechangers die ze van hun eigen saldo uit de kluis kunnen kopen:Ik had dit sowieso gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Minstens 4 extra bewonersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef Lrod01 het volgende:
Er komen toch weer meerdere bewoners bij zoals bij vorige seizoenen of gaat dit het zijn denken jullie?
Meerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef Lrod01 het volgende:
Er komen toch weer meerdere bewoners bij zoals bij vorige seizoenen of gaat dit het zijn denken jullie?
Oh gemistquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die snapt niet hoe een elektrische tandenborstel werkt
Heen en weer met een elektrische tandenborstelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gemist
Wat doet zij dan? Tandenpoetsen toch moeilijk misgaan
Dat leert de tandarts je toch
Oh met zo'n ronde kop moet dat idd nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heen en weer met een elektrische tandenborstel
Sommigen waren nogal prijzig. Prijskaartjes liepen op tot ¤3000quote:
volgens mij zit er nog geen glas inquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:12 schreef zodeju het volgende:
Oh, spiegel hebben ze ook al en wat voor spiegel een echte makeup spiegel.
Stom dat die makeupspiegeltjes niet afgepakt zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:12 schreef zodeju het volgende:
Oh, spiegel hebben ze ook al en wat voor spiegel een echte makeup spiegel.
Ah. Ja helaas danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sommigen waren nogal prijzig. Prijskaartjes liepen op tot ¤3000
Fleur en Lennie voor zover ik weetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:13 schreef odie22 het volgende:
hebben nu meerdere personen huh kleding gekregen ?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Alle gamechangers die ze van hun eigen saldo uit de kluis kunnen kopen:Wraak is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Fleur en Lennie voor zover ik weet
Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah het gezeur over dat familie en vrienden moeten komen begint al
Ja, is altijdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
[..]Hoop dat jullie gelijk hebben want het is wel een beetje karig met deze mensen.
Ach even zonder moet toch kunnen? Dat hoort bij meedoen aan dit soort spellen... vind ik dan. Als je niet zonder kan moet je niet meedoenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Hadden ze daar niet van te voren kunnen bedenken voordat ze zich opgaven....of waren ze toen te egoistisch......om aan hun kinderen ouders en rest van familie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Die moeten wel twee uur rijden he!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Of het egoïstisch is naar mede volwassenen weet ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden ze daar niet van te voren kunnen bedenken voordat ze zich opgaven....of waren ze toen te egoistisch......om aan hun kinderen ouders en rest van familie.
Begint eng te wordenquote:
Misschien gaan ze zich aan elkaar vastketenenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Fleur en Milena hebben elkaar wel helemaal gevonden geloof ik. Aangezien ik vermoed dat een van hen er uitvliegt deze week, wordt dat geheid drama.
Dan kan je nog even bellen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of het egoïstisch is naar mede volwassenen weet ik niet
Dan zou backpacken bijvoorbeeld ook egoïstisch zijn. Een mens moet op avontuur kunnen gaan
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien gaan ze zich aan elkaar vastketenen
Vastketenen op de snelweg, als waren Georgina Verbanen...oh wacht...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien gaan ze zich aan elkaar vastketenen
Ja dat snap ik maar je gaat toch voor dat je kinderen hebt op avontuur of wacht totdat ze groot genoeg zijn. En als je het wel doet doe je het weloverwogen en niet na vijfdagen er eigenlijk alweer heel anders overdenkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of het egoïstisch is naar mede volwassenen weet ik niet
Dan zou backpacken bijvoorbeeld ook egoïstisch zijn. Een mens moet op avontuur kunnen gaan
Maar niet visa versaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar nu kunnen ze 24/7 kijken
Ze hebben geloof ik 3 onderbroeken en 3 paar sokken gehad in die plunjebaalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met die kledingkasten kledingkasten op slot (of zijn ze nu open); doe doen ze dat met sokken en onderbroeken
Keanu in z’n onderbroekquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft dingen gezien, geen idee wat
Dat bedoel ik met mede volwassenenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar je gaat toch voor dat je kinderen hebt op avontuur of wacht totdat ze groot genoeg zijn. En als je het wel doet doe je het weloverwogen en niet na vijfdagen er eigenlijk alweer heel anders overdenkt.
Maar zo voelt dat voor mij....
Ooooh!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 3 onderbroeken en 3 paar sokken gehad in die plunjebaal
oke dan denken we het zelfde....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met mede volwassenen
Als je kinderen kind zijn vind ik het niet kunnen
Alleen zodra die op eigen benen staan...
Kan ik em voorstellenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena herhaalt nog maar eens dat ze liever heeft dat haar familie niet komt
Ze wist waar ze aan begonquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:25 schreef Droopie het volgende:
Melina heeft wel een punt. Kan je iedere vrijdag 3 uur terugrijden naar huis
Oef jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:25 schreef Droopie het volgende:
Melina heeft wel een punt. Kan je iedere vrijdag 3 uur terugrijden naar huis
Tradities moet je in ere houdenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen gaan ook op uitzending, maanden lang. Hebben ook kinderen. Dat lijkt me veel enger voor zo’n kind.
Maar goed. Elk jaar deze discussie. Ik hou verder m’n mond. Die ouders moeten dat zelf beslissen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tradities moet je in ere houden
Zo is dat.....die denkt dat nu even de regels te kunnen veranderen, valt mee dat ze niet zegt "dat wist ik niet"....lekker naar huis gaan.quote:
En dan denkt de hond, oh leuk jij beweegt dus ik ga naar jou toe.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
Als er een hond op Jeffrey afkomt tijdens een freeze, loopt ie weg
Ditquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vooroordelen over Jeffrey omdat telkens moet denken aan die gast van EJVJL
Eens! Dit zijn allemaal zaken die mensen van te voren weten als ze door de molen zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo is dat.....die denkt dat nu even de regels te kunnen veranderen, valt mee dat ze niet zegt "dat wist ik niet"....lekker naar huis gaan.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
Een huiskip lijkt me leuk. En dan hongersnood.
Wie slacht als eerst de kip waar een ander mee bevriend is.
Wow de hele dag!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu bijna 12 uur live gekeken, groep is al veel te lief en close met elkaar, meer drama graag FEBO ...
Eerst even lekker lang en innig laten bonden, daarna lekker de boel weer opbrekenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu bijna 12 uur live gekeken, groep is al veel te lief en close met elkaar, meer drama graag FEBO ...
Zo’n regelboek krijgen ze tochquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens! Dit zijn allemaal zaken die mensen van te voren weten als ze door de molen zijn.
Heeeerlijkquote:
Ik ben ook schuldig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow de hele dag!
Dat houd ik niet vol
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vooroordelen over Jeffrey omdat telkens moet denken aan die gast van EJVJL
Zal mij niets verbazen dat de partners verplicht op vrijdag aanwezig moeten zijn voor het plaatje aan de deur ofzoquote:
Gisteren twee uur en vandaag tien uur ... het gaat nog net ...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow de hele dag!
Dat houd ik niet vol
Vond 'm net ff te magertjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die ja
Wel een knappe vent trouwens
Ik heb nog vakantie dus ik kan ongegeneerd kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ik voelde me vandaag schuldig over weinig streamen
Morgen meer denk ik
Ze moeten wat meer slechte nachten hebben en wat meer trekquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
Wanneer gaan ze nou roddelen en irritaties uitspreken?
Dat hebben ze half uur geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
Wanneer gaan ze nou roddelen en irritaties uitspreken?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van mij had die erin gemogen hoor
Nou dat hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:30 schreef engine het volgende:
Overal waar apart gesproken wordt duikt Jordy op
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb nog vakantie dus ik kan ongegeneerd kijken.
Deels met jou dus
Dat je het bijhoudtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gisteren twee uur en vandaag tien uur ... het gaat nog net ...
Ben je zelfquote:
Geef ze een opdracht met water overgieten ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze moeten wat meer slechte nachten hebben en wat meer trek
Ze zijn te verwend
Ja, terwijl dat over een maand misschien heel anders is.....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
Wij hebben sneller irritaties aan bepaalde bewoners dan dat de bewoners aan elkaar hebben.
Ergens best ernstig
We gaan op de sadistische toerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Geef ze een opdracht met water overgieten ofzo![]()
Nobody likes Jordy, maar het is niet sociaal geaccepteerd om dat zo'n jongen zonder reden in te wrijvenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
Wij hebben sneller irritaties aan bepaalde bewoners dan dat de bewoners aan elkaar hebben.
Ergens best ernstig
Sterktequote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ik ben erst en diehard kijker0 minutt
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
ik heb nu al de pest aan de helft van de bewoners en we zijn net 1 dag onderweg
Heb ook het idee dat de eventuele winnaar het huis nog moet betreden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
ik heb nu al de pest aan de helft van de bewoners en we zijn net 1 dag onderweg
Niet water over elkaar heen gietenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We gaan op de sadistische toer
Oh...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Niet water over elkaar heen gieten![]()
Shhhhtttttquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:37 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus wil niet bij Niels liggen, die laat zoveel scheten!
Ik hoop minimaal op een zucht of oogrolquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nobody likes Jordy, maar het is niet sociaal geaccepteerd om dat zo'n jongen zonder reden in te wrijven
Slobberschetenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:37 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus wil niet bij Niels liggen, die laat zoveel scheten!
Jank wijf lekker naar huis. Prima redenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena moest wenen omdat ze aan haar kinderen dacht
Yep.jordy. de grote mafia baas die het spel ff gaat beheersenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand is compleet emotieloos vandaag, voelt helemaal niks. Jordy?
Ik vind het vervelend voor je, maar ik hoop dat je snapt dat wij daar niks aan kunnen doen. En er is een apart topic om te klagen over niet-werkende streams.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
en ook vanaf vormiddag werkt de twitchstream ook niet
Klaagbaak is deur verderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
BB / Problemen met de streamsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
Is nie waar, zegt Niels.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:42 schreef engine het volgende:
Maar gij laat veel scheten heb ik vandaag gehoord
Niels is al een tijdje op stream 2quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Sl op 1. Niels zal wel uit dbk komen met uitleg over iets ofzo. Kunnen ze daarna naar bed.
*zich laat zienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
@:D. Heb ik nog niet gezien
En geen prijsvraag
Geef Mario ff een linkje, misschien doen zijn streams het dan welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:42 schreef engine het volgende:
Maar gij laat veel scheten heb ik vandaag gehoord
Oh oke.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niels is al een tijdje op stream 2
vpn naar belgie .. dan https://goplay.be/bigbrotherquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
problem is de streams zijn bij iptv nog niet aktiv
Praaat dan in het topic over streams die niet werken… niet hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
problem is de streams zijn bij iptv nog niet aktiv
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vpn naar belgie .. dan https://goplay.be/bigbrother
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:46 schreef odie22 het volgende:
ken lenie niet iets vrouwelijker praten, als ik alleen geluid heb, lijkt het net of ik een nieuwe bewoner hoor
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff maakt thuis ook slob:
[ afbeelding ]
Ken? hahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:46 schreef odie22 het volgende:
ken lenie niet iets vrouwelijker praten, als ik alleen geluid heb, lijkt het net of ik een nieuwe bewoner hoor
Goed moment van beeld stilzettenquote:
Moet een tent voorstellenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:48 schreef Tascha071 het volgende:
Wat zal er toch aan de muren in de slaapkamer achter die ritsen zitten. Soort van zakken?
Binnenkort een paardenkop in de slaapzakken van Jef en Nielsquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Binnenkort een paardenkop in de slaapzakken van Jef en Niels
quote:
Kookplaatquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:50 schreef odie22 het volgende:
ze hebben helemaal niks elektrisch, maar wel een weegschaal
de huissponsor moet toch in beeld komenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:50 schreef odie22 het volgende:
wasmachine en drogerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:50 schreef odie22 het volgende:
tering die kapper moeten ze aanklagen.quote:
Is pruik, ze heeft ziekte waarbij haar uitvalt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
tering die kapper moeten ze aanklagen.
is pruik ze heeft alopeciaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
tering die kapper moeten ze aanklagen.
Ja maar bij alle opsluitprogramma's doen ze heel obsessief met hun gewichtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
was meer bij wijze van, weegschaal is niet echt belangrijk toch
Wel als die gasten dagelijks 6 ons afvallenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
was meer bij wijze van, weegschaal is niet echt belangrijk toch
Nou ja commentaar hebben op iemand, en een een typo ?quote:
ik kijk geen andere zooi, in BB nog nooit gezien of opgevallenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar bij alle opsluitprogramma's doen ze heel obsessief met hun gewicht
Ja dat weet ik maar kappers doen dat toch? Zo foutquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is pruik, ze heeft ziekte waarbij haar uitvalt.
ja zit ik hier niet goed danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja commentaar hebben op iemand, en een een typo ?
gezondheid is wel belangrijk natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kijk geen andere zooi, in BB nog nooit gezien of opgevallen
Klagen over streams kan je hier doenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
nou zeker, vooral na 2 dagen alquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gezondheid is wel belangrijk natuurlijk
Het was gewoon grappig, meer nietquote:
Niels? Na jou?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Fleur weer even over dat vindt dat ze niet op het bed moet omdat ze haar kleren al heeft
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
pffffff , ben al een tijdje van school hoor
Dan heb je pech. Hier kan je praten over de cos.quote:
ja ik weet het, zit nog bij de tv-uitzending en daar was het pas dag 2quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Ik bedoel dat ze al zo’n 5 dagen in dat huis zitten.
Ja snap ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik weet het, zit nog bij de tv-uitzending en daar was het pas dag 2
Ze doen nog even yoga zoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een drukte en geschreeuw voor het slapen gaan
Zo doe je toch geen oog dicht?
Allemaal net megakorting aangeschaft tijdens de laatste ademteug van Blokker!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
de huissponsor moet toch in beeld komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |