Hadden ze daar niet van te voren kunnen bedenken voordat ze zich opgaven....of waren ze toen te egoistisch......om aan hun kinderen ouders en rest van familie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah het gezeur over dat familie en vrienden moeten komen begint al
Die moeten wel twee uur rijden he!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah het gezeur over dat familie en vrienden moeten komen begint al
Of het egoïstisch is naar mede volwassenen weet ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden ze daar niet van te voren kunnen bedenken voordat ze zich opgaven....of waren ze toen te egoistisch......om aan hun kinderen ouders en rest van familie.
Begint eng te wordenquote:
Misschien gaan ze zich aan elkaar vastketenenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Fleur en Milena hebben elkaar wel helemaal gevonden geloof ik. Aangezien ik vermoed dat een van hen er uitvliegt deze week, wordt dat geheid drama.
Dan kan je nog even bellen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of het egoïstisch is naar mede volwassenen weet ik niet
Dan zou backpacken bijvoorbeeld ook egoïstisch zijn. Een mens moet op avontuur kunnen gaan
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien gaan ze zich aan elkaar vastketenen
Vastketenen op de snelweg, als waren Georgina Verbanen...oh wacht...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien gaan ze zich aan elkaar vastketenen
Ja dat snap ik maar je gaat toch voor dat je kinderen hebt op avontuur of wacht totdat ze groot genoeg zijn. En als je het wel doet doe je het weloverwogen en niet na vijfdagen er eigenlijk alweer heel anders overdenkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of het egoïstisch is naar mede volwassenen weet ik niet
Dan zou backpacken bijvoorbeeld ook egoïstisch zijn. Een mens moet op avontuur kunnen gaan
Maar niet visa versaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar nu kunnen ze 24/7 kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |