Ze hebben geloof ik 3 onderbroeken en 3 paar sokken gehad in die plunjebaalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met die kledingkasten kledingkasten op slot (of zijn ze nu open); doe doen ze dat met sokken en onderbroeken
Keanu in z’n onderbroekquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft dingen gezien, geen idee wat
Dat bedoel ik met mede volwassenenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar je gaat toch voor dat je kinderen hebt op avontuur of wacht totdat ze groot genoeg zijn. En als je het wel doet doe je het weloverwogen en niet na vijfdagen er eigenlijk alweer heel anders overdenkt.
Maar zo voelt dat voor mij....
Ooooh!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 3 onderbroeken en 3 paar sokken gehad in die plunjebaal
oke dan denken we het zelfde....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met mede volwassenen
Als je kinderen kind zijn vind ik het niet kunnen
Alleen zodra die op eigen benen staan...
Kan ik em voorstellenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena herhaalt nog maar eens dat ze liever heeft dat haar familie niet komt
Ze wist waar ze aan begonquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:25 schreef Droopie het volgende:
Melina heeft wel een punt. Kan je iedere vrijdag 3 uur terugrijden naar huis
Oef jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:25 schreef Droopie het volgende:
Melina heeft wel een punt. Kan je iedere vrijdag 3 uur terugrijden naar huis
Tradities moet je in ere houdenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen gaan ook op uitzending, maanden lang. Hebben ook kinderen. Dat lijkt me veel enger voor zo’n kind.
Maar goed. Elk jaar deze discussie. Ik hou verder m’n mond. Die ouders moeten dat zelf beslissen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tradities moet je in ere houden
Zo is dat.....die denkt dat nu even de regels te kunnen veranderen, valt mee dat ze niet zegt "dat wist ik niet"....lekker naar huis gaan.quote:
En dan denkt de hond, oh leuk jij beweegt dus ik ga naar jou toe.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
Als er een hond op Jeffrey afkomt tijdens een freeze, loopt ie weg
Ditquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vooroordelen over Jeffrey omdat telkens moet denken aan die gast van EJVJL
Eens! Dit zijn allemaal zaken die mensen van te voren weten als ze door de molen zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo is dat.....die denkt dat nu even de regels te kunnen veranderen, valt mee dat ze niet zegt "dat wist ik niet"....lekker naar huis gaan.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
Een huiskip lijkt me leuk. En dan hongersnood.
Wie slacht als eerst de kip waar een ander mee bevriend is.
Wow de hele dag!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu bijna 12 uur live gekeken, groep is al veel te lief en close met elkaar, meer drama graag FEBO ...
Eerst even lekker lang en innig laten bonden, daarna lekker de boel weer opbrekenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu bijna 12 uur live gekeken, groep is al veel te lief en close met elkaar, meer drama graag FEBO ...
Zo’n regelboek krijgen ze tochquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens! Dit zijn allemaal zaken die mensen van te voren weten als ze door de molen zijn.
Heeeerlijkquote:
Ik ben ook schuldig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow de hele dag!
Dat houd ik niet vol
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vooroordelen over Jeffrey omdat telkens moet denken aan die gast van EJVJL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |