Eens , maar ze kan het zelf ook niet relativeren door telkens aan haar kinderen thuis te denken .quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena had zich moeten ontrekken aan Fleur, logisch dat je elkaar even opzoekt.
Maar na 5 minuten kan je beter iemand hebben die even relativeert ipv je de negatieve spiraal intrekt.
Allemaal sluikreclame, zodra ik een foute grossier in winkels die het verkopen zal vinden, zal het een eenmalige bezoek zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een keer gegeten
Scheelt ook wel dat Elsa het net ook nog een inwreef voor ze opnieuw begon te bleitenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , maar ze kan het zelf ook niet relativeren door telkens aan haar kinderen thuis te denken .
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat Elsa het net ook nog een inwreef voor ze opnieuw begon te bleiten![]()
Ja ik denk met een spel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Misschien dat er nog een enkele een vrijstelling krijgt want 5 is wel erg veel. Zal wel gedowngrade worden naar 3 of zo uiteindelijk?
Alles is anders. In ieder geval de namen van de pinsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:53 schreef rinardo het volgende:
@:KinKiJan klopt hoor Milena, Elsa, Fleur,Keanu en Jordy hebben nu een targetpin.
Er zijn er dus nu 5 die genomineerd kunnen worden.
BB maakt het een beetje moeilijk door die pinnen elk jaar een andere naam te geven
Jeej wraakquote:
of twee eruit. Ze hebben maar 10 kledingkasten dus er gaan er geen 15 wonen. Met twee eruit kunnen ze toch snel wisselen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Misschien dat er nog een enkele een vrijstelling krijgt want 5 is wel erg veel. Zal wel gedowngrade worden naar 3 of zo uiteindelijk?
Ja, ze doet mee aan Big Brother, niet aan een avondje Dining in the Dark ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: ik vind het zo kut dat iedereen meekijkt
Dan zullen ze kasten moeten delen. Dat was vorig seizoen ook zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
of twee eruit. Ze hebben maar 10 kledingkasten dus er gaan er geen 15 wonen. Met twee eruit kunnen ze toch snel wisselen.
Easy choice.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
Fleur en Milena gaan het zichzelf lekker moeilijk maken door samen te kniezen
Er zijn nog heel wat geheime en gesloten kamers...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
of twee eruit. Ze hebben maar 10 kledingkasten dus er gaan er geen 15 wonen. Met twee eruit kunnen ze toch snel wisselen.
Dus je bent gelijk bij als je met beiden hebt gezoend?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En nu tegen lennie zegt hij dat hij 1x met een meisje en 1 x met een jongen heeft gezoend
Dus bi
@ledn81 is er mee bezig, in het inrichting topic staat een versiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn nog heel wat geheime en gesloten kamers...
Is er al een plattegrond eigenlijk?
Dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wat een zeur zeg. Ik vind haar irritant
Fleur ziet eindelijk het lichtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Fleur hysterisch over licht wat ze nooit gezien heeft.
klopt heb ook al iets nieuwere versie, maar moet hem nog even renderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
@:ledn81 is er mee bezig, in het inrichting topic staat een versie
Ik al veel langer ...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de stream 5 minuten aan staan en fleur irriteert me al
Misschien kunnen de fans een vliegtuigje sturen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar niet mee kunnen lezen
Als ze niet verder kijken dan hun neus lang is dan verdienen ze ook geen kruidenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar niet mee kunnen lezen
Oh shit dat komt natuurlijk ook weerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misschien kunnen de fans een vliegtuigje sturen?
Nee, laat maarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dâhmagnie.. Nederland is in staat van ( bijna) Oorlog , vliegende objecten boven grote steden verbodenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja het is een grijs gebied vandaar de vele varianten denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk bij als je met beiden hebt gezoend?
Ik ben hetero maar heb ook een keer met een beste vriendin gezoen
Dus nu ben ik bi?
Daarom weg met die hokjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk bij als je met beiden hebt gezoend?
Ik ben hetero maar heb ook een keer met een beste vriendin gezoen
Dus nu ben ik bi?
Dah valt wel mee, een droontje mag ik hier en daar nog wel in de lucht zettenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dâhmagnie.. Nederland is in staat van ( bijna) Oorlog , vliegende objecten boven grote steden verboden
Is ook wel iets andersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dah valt wel mee, een droontje mag ik hier en daar nog wel in de lucht zetten
Jahh.. die speledingetjes om bij de buren naar binnen te glurenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dah valt wel mee, een droontje mag ik hier en daar nog wel in de lucht zetten
Welnee man.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dâhmagnie.. Nederland is in staat van ( bijna) Oorlog , vliegende objecten boven grote steden verboden
Hou eens op met die vliegende brommers, het is hier al vol genoeg.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee okay dat kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helaas boven dat BB-hok niet. Dat is dan ook wel weer jammer
Ik ken hemquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af.. HoeLang ( is een Chinees)
Nee dat was alleen een paar dagen tien was er echt een te veel. Maar de kasten die naast de cocoon stonden zijn weg. Er zijn nog maar tien kasten. Denk dat er de komende weken steeds een uit gaat en een in komt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zullen ze kasten moeten delen. Dat was vorig seizoen ook zo.
Maar als dat al duidelijk is dat het een keus van samen is moet ze ook naar Niels gaan.....en niet eentje ermee opzadelen ook wraak op Niels.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey vraagt waarom ben je boos, zegt ze ben ik niet. En Jeffrey zegt we hebben samen gekozen. Doet hij steeds zeggen. Hij insinueert daarmee in mijn ogen dat het de keus van niels was.
Ik begreep dat het GeenTonijn was maar Appel, met misschien banaan, als ze banaan hadden, wat ze niet hebbenquote:
Weet, het is een slappe ouwehoer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rutte is een staatsidioot en verspreid fake news met ophitsing..nou dat.
Wie, Niels?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet, het is een slappe ouwehoer.
Maar de waarschuwing gaat om een idioot die zijn eigen mensen de vleesmolen in stuurt
Google generatie -> geen kennisquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dat met die RLS mensen die niet met 100% zekerheid het aantal provincies van NL weet
Tellen de Antillen ook mee?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dat met die RLS mensen die niet met 100% zekerheid het aantal provincies van NL weet
Heeft ons zomaar opgezadeld met de laagste staatschuld in 30 jaar...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rutte is een staatsidioot en verspreid fake news met ophitsing..nou dat.
Nee, Kaag heeft nog 20 Miljard verborgen schuld aan de EU verhuld toen ze eindelijk oprotte .. Kutwijfquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:34 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft ons zomaar opgezadeld met de laagste staatschuld in 30 jaar...
Ik vind deze groep nog best vriendelijk naar elkaar toe. Benieuwd hoe deze groep gaat breken.
Liefst buiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:37 schreef Ebinas het volgende:
nou gooi maar een opdracht erin van 48 uur ofzo
Haar er af in plaats van haar eruit. Zou leuk zijn voor de streams en daarna aufsaltzenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wilde stemmen, haar eruitmaar dat kan nog niet
Dat zegt geen moer over de staatschuld. 20 miljard is niet zo heel erg veel op een begroting van 400 miljard en een GDP van 1.1 biljoen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Kaag heeft nog 20 Miljard verborgen schuld aan de EU verhuld toen ze eindelijk oprotte .. Kutwijf
Dat was Elsa op stream 2quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:42 schreef KinKiJan het volgende:
Echt hard huilen ook of zit iemand te kloten?
Owquote:
Er zit elk seizoen wel iemand bij die uit zichzelf vertrekt.quote:
Dit is er volgens mij eenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er zit elk seizoen wel iemand bij die uit zichzelf vertrekt.
Jammerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is dit de COS en zit Rutte niet in het BB huis?
Ik vroeg al veel eerder HoeLang die Chinees was..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is dit de COS en zit Rutte niet in het BB huis?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:46 schreef engine het volgende:
2 mannen, 2 paprika's, 1 keuken.
Ben benieuwd.
Wie is z'n vrouwquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vroeg al veel eerder HoeLang die Chinees was..
Kregen ze dat vorig jaar ook niet, een weekvoorraad met allemaal dezelfde dingen?quote:
Goeie zaak! Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa drillt weer iedereen richting handen wassen
Jazekerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kregen ze dat vorig jaar ook niet, een weekvoorraad met allemaal dezelfde dingen?
Die kistjes stonden al in het huis.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef engine het volgende:
Hebben ze die kistjes/eettafel vandaag gekregen? Gisteren gemist.
Ik zag eerder wel al kistjes ergens staan, niet zo veel op een rij, maar denk dat ze er allemaal wel al waren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef engine het volgende:
Hebben ze die kistjes/eettafel vandaag gekregen? Gisteren gemist.
Nu je het tikt. Iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kregen ze dat vorig jaar ook niet, een weekvoorraad met allemaal dezelfde dingen?
Ja best wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu je het tikt. Idd
Maar was dat ook zo karig?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kistjes stonden al in het huis.
Dankquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag eerder wel al kistjes ergens staan, niet zo veel op een rij, maar denk dat ze er allemaal wel al waren.
Nee, volgens mij niet, zat ook vis of vlees of zo bijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu je het tikt. Idd
Maar was dat ook zo karig?
Nu zit er ook tonijn bijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, zat ook vis of vlees of zo bij
ze hebben ook blikjes tonijn volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu hebben ze tonijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Owja, want er was ook vegetarisch en/of halalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:55 schreef spapaars het volgende:
Het zien van het doden van prachtige paprika's is moordend
Met al die bergen in jouw regio, verbaast mij dat niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:00 schreef mario390 het volgende:
2de dag en iptv stream werkt nog altijd niet
het is bestellt van jouw landquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met al die bergen in jouw regio, verbaast mij dat niet.
Niemand mag datquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
Het zou wel fijn zijn als Jordy niet gaat zingen of lalalala-en
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Jordy met zijn schlagershit helemaal niet
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Hij mag blijven voor vermaak als hij maar niet zingt.
tot ze wat anders krijgenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
Slinger de streams ook maar even aan.. maar hoe lang moeten ze nu weer zo karig gaan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tot ze wat anders krijgen![]()
Ja hoorde Jordy net zeggen dat ze tot zaterdag dit eten hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hoorde Jordy net zeggen dat ze tot zaterdag dit eten hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk krijgen ze dan gewoon hetzelfde als nu
Smile, it's free therapy.
Of gewoon een normale maaltijd, maar zal wel nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hopelijk krijgen ze dan gewoon hetzelfde als nu
Dat was vorig jaar niet zo'n succesquote:
Hoorde ik nu dat hij opzich zelf woont.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is 27, broertjes zijn 24 en bijna 26.
Alles achter elkaar door
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoorde ik nu dat hij opzich zelf woont.
Dat is een beetje een trol account op twitter, zit een beetje te stoken en te sarren. Dus mag idd hopen dat het een grap/trol actie is.quote:
Blijkt toch niet alles andersquote:
Nee ik mag toch hopen dat dit jaar geen vliegtuigen meer komen. dat was niet leuk meerquote:
En zeker niet zo vroeg al..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik mag toch hopen dat dit jaar geen vliegtuigen meer komen. dat was niet leuk meer
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is een beetje een trol account op twitter, zit een beetje te stoken en te sarren. Dus mag idd hopen dat het een grap/trol actie is.
Vast de vrouw van de vliegenier.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Voor Jeffrey heeft ze een soortgelijke tweet gepost
Straks komen zij ook in het huisquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is 27, broertjes zijn 24 en bijna 26.
Alles achter elkaar door
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goeie zaak! Een vrouw naar mijn hart
Bedankt. Laterss. Fijn dat je dit toch weer doetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1800 uur staat online, ben er even vandoor, tot later ....
Ze hadden het erover. Ze schrokken ervanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:43 schreef ledn81 het volgende:
oh ze hebben het eerste luchtalarm al gehad maandag idd![]()
is altijd grappig om te zien hoe de belgen daarop reageren. Maargoed toen hadden we nog geen stream
Ach, we hebben allemaal onze eigen steentjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:42 schreef ledn81 het volgende:
Het zijn wel allemaal mensen met een flinke rugzakje en sommigen met een weekendtas aan drama vanuit huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Sluw. Anders gaan ze buiten klitten en roddelenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:47 schreef ledn81 het volgende:
Oh Elsa wil weer het babbeltje over de dag doen nu toch iedereen er zit
Die zou ik niet meer durven te nominerenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
De vader van Milena zat bij de maffia.
Plottwist.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Die zou ik niet meer durven te nomineren![]()
![]()
Domdomdomquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:53 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben toch zo goed opgelet vorige jaren? Waarom geen water koken voor de afwas? Met de koude water krijg je het toch niet schoon
Ze wassen nu af met heet water.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:53 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben toch zo goed opgelet vorige jaren? Waarom geen water koken voor de afwas? Met de koude water krijg je het toch niet schoon
Of een tweede groep in het geheime huis!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:56 schreef zodeju het volgende:
Ze ruiken hamburgers en zeggen ja hun moeten ook eten......denk dat ze de crew bedoelen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Of een tweede groep in het geheime huis!![]()
quote:
Geen idee maar ze hadden het er net over.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dat zo is, komt er heet water uit de kraan. Want ze vullen de afwasteil met water uit de kraan.
Nee er kwam een hete pan aan "heet heet heet" (grillpan).quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee maar ze hadden het er net over.
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee er kwam een hete pan aan "heet heet heet".
Maar het water is volgens mij gewoon koud
Voel evenquote:
Ze zijn(nog) teveel met de camera’s bezig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ze komen allemaal wel heel braaf over tot nu toe, niet echt figuren die in lijken te zijn voor een geintje of wat kattekwaad ofzo.
En dat is ook zo, geloof maar niet dat ze daar een haar op hun hoofd gekrenkt gaat wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ze komen allemaal wel heel braaf over tot nu toe, niet echt figuren die in lijken te zijn voor een geintje of wat kattekwaad ofzo.
Hoop dat dat het isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zijn(nog) teveel met de camera’s bezig.
Hoop het ook. En wie weet wat voor types er nog komen.quote:
Jij wil een Salarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
Even een quote van lang geleden, maar om de hoek bij de andere kasten zijn er nog 5 of 6 die nog op slot zijn. Dus er zijn genoeg kasten. Was te zien tijdens de Live vorige week.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hij ze laat schrikkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze camerahoek hoop ik steeds dat er iets met die papegaai komt
Die heeft de nieuwe software nog niet gedownload dus is een beetje van slag. Heeft nog geen tekst.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben benieuwd wat ze nog met die papegaai gaan uithalen
Ze krijgen het niet goed schoon vanwege het koude waterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog niet even wachten nogquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoop dat die papegaai teksten van de bewoners gaat herhalen om mensen erbij te naaien.
Ziek paarsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:12 schreef kater1 het volgende:
Die kleur van de voorraadkamer doet gewoon pijn aan mijn ogen. Weet niet eens wat voor kleur het is.ziek paars of zo.
Hoe langgggquote:
De eerste week nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |