Eens , maar ze kan het zelf ook niet relativeren door telkens aan haar kinderen thuis te denken .quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena had zich moeten ontrekken aan Fleur, logisch dat je elkaar even opzoekt.
Maar na 5 minuten kan je beter iemand hebben die even relativeert ipv je de negatieve spiraal intrekt.
Allemaal sluikreclame, zodra ik een foute grossier in winkels die het verkopen zal vinden, zal het een eenmalige bezoek zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een keer gegeten
Scheelt ook wel dat Elsa het net ook nog een inwreef voor ze opnieuw begon te bleitenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , maar ze kan het zelf ook niet relativeren door telkens aan haar kinderen thuis te denken .
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat Elsa het net ook nog een inwreef voor ze opnieuw begon te bleiten![]()
Ja ik denk met een spel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Misschien dat er nog een enkele een vrijstelling krijgt want 5 is wel erg veel. Zal wel gedowngrade worden naar 3 of zo uiteindelijk?
Alles is anders. In ieder geval de namen van de pinsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:53 schreef rinardo het volgende:
@:KinKiJan klopt hoor Milena, Elsa, Fleur,Keanu en Jordy hebben nu een targetpin.
Er zijn er dus nu 5 die genomineerd kunnen worden.
BB maakt het een beetje moeilijk door die pinnen elk jaar een andere naam te geven
Jeej wraakquote:
of twee eruit. Ze hebben maar 10 kledingkasten dus er gaan er geen 15 wonen. Met twee eruit kunnen ze toch snel wisselen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Misschien dat er nog een enkele een vrijstelling krijgt want 5 is wel erg veel. Zal wel gedowngrade worden naar 3 of zo uiteindelijk?
Ja, ze doet mee aan Big Brother, niet aan een avondje Dining in the Dark ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: ik vind het zo kut dat iedereen meekijkt
Dan zullen ze kasten moeten delen. Dat was vorig seizoen ook zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
of twee eruit. Ze hebben maar 10 kledingkasten dus er gaan er geen 15 wonen. Met twee eruit kunnen ze toch snel wisselen.
Easy choice.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
Fleur en Milena gaan het zichzelf lekker moeilijk maken door samen te kniezen
Er zijn nog heel wat geheime en gesloten kamers...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
of twee eruit. Ze hebben maar 10 kledingkasten dus er gaan er geen 15 wonen. Met twee eruit kunnen ze toch snel wisselen.
Dus je bent gelijk bij als je met beiden hebt gezoend?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En nu tegen lennie zegt hij dat hij 1x met een meisje en 1 x met een jongen heeft gezoend
Dus bi
@ledn81 is er mee bezig, in het inrichting topic staat een versiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn nog heel wat geheime en gesloten kamers...
Is er al een plattegrond eigenlijk?
Dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wat een zeur zeg. Ik vind haar irritant
Fleur ziet eindelijk het lichtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Fleur hysterisch over licht wat ze nooit gezien heeft.
klopt heb ook al iets nieuwere versie, maar moet hem nog even renderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
@:ledn81 is er mee bezig, in het inrichting topic staat een versie
Ik al veel langer ...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de stream 5 minuten aan staan en fleur irriteert me al
Misschien kunnen de fans een vliegtuigje sturen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar niet mee kunnen lezen
Als ze niet verder kijken dan hun neus lang is dan verdienen ze ook geen kruidenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar niet mee kunnen lezen
Oh shit dat komt natuurlijk ook weerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misschien kunnen de fans een vliegtuigje sturen?
Nee, laat maarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dāhmagnie.. Nederland is in staat van ( bijna) Oorlog , vliegende objecten boven grote steden verbodenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja het is een grijs gebied vandaar de vele varianten denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk bij als je met beiden hebt gezoend?
Ik ben hetero maar heb ook een keer met een beste vriendin gezoen
Dus nu ben ik bi?
Daarom weg met die hokjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus je bent gelijk bij als je met beiden hebt gezoend?
Ik ben hetero maar heb ook een keer met een beste vriendin gezoen
Dus nu ben ik bi?
Dah valt wel mee, een droontje mag ik hier en daar nog wel in de lucht zettenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dāhmagnie.. Nederland is in staat van ( bijna) Oorlog , vliegende objecten boven grote steden verboden
Is ook wel iets andersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dah valt wel mee, een droontje mag ik hier en daar nog wel in de lucht zetten
Jahh.. die speledingetjes om bij de buren naar binnen te glurenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dah valt wel mee, een droontje mag ik hier en daar nog wel in de lucht zetten
Welnee man.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dāhmagnie.. Nederland is in staat van ( bijna) Oorlog , vliegende objecten boven grote steden verboden
Hou eens op met die vliegende brommers, het is hier al vol genoeg.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |