Oh ja, die zijn ook wel heel treurig allemaal. Geen wonder dat ze nog aan het rennen zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, we hebben Done With It, Uncharted, Sorry en Heading Up High al gehad.
Het is ook wel de charme van de Top 2000 dat er verschillende smaken en muziek waar uit verschillende emoties op gestemd is te vinden is. Hoewel dat ook zijn nadelen heeft, zou de lijst er ook niet leuker om te luisteren van worden als alles van de onderste 1000 van Mexi’s voorkeuren permanent verbannen zou worden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Tja, het blijkt toch maar weer dat de top2000 niet zo heel veel met muziek te maken heeft, en al helemaal niet met muzikale kwaliteit, maar veel meer met nostalgie.
Mensen stemmen niet op goede nummers, maar op de herinneringen die erbij horen. Anders zou 3/4 van die nummers nooit in de lijst gestaan hebben
Maar leuk lijstje weer, Mexicano!
Totdat er een of andere tribute-act verschijnt die een dergelijke act imiteert, en dan voelt het nog tien keer fouter dan het origineel ooit geweest is (ik moet nu aan die Spice Girls-act uit 'Battle of the Bands' denken).quote:...Dat zie je wel vaker bij dit soort acts, als het uptempo is verbloemt het een beetje dat het wel erg camp is
Met die moeders op de tribune, brrrquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Totdat er een of andere tribute-act verschijnt die een dergelijke act imiteert, en dan voelt het nog tien keer fouter dan het origineel ooit geweest is (ik moet nu aan die Spice Girls-act uit 'Battle of the Bands' denken).
Familieleden e.d. worden in Talpa-talentenjachten heel vaak een beetje griezelig in beeld gebracht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met die moeders op de tribune, brrr
Familieleden van mensen die aan Talpa-tentenjachten meedoen zijn vaak een beetje griezeligquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Familieleden e.d. worden in Talpa-talentenjachten heel vaak een beetje griezelig in beeld gebracht.
Coldplay en De Kastquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Tweemaal bingo, zonder te spieken raden welke @:Mexicanobakker !
Zekerquote:
Sterven en A Sky Full of Stars in zijn geheel uitzitten lijken me wel vergelijkbare ervaringen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker
A Sky Full Of Stars is het meest onbegrepen nummer van Coldplay, op die heuvel wil ik sterven. Niks overgeproduceerd.
Bij De Kast snap ik de aversie wel wat beter, dat valt voor veel mensen toch een beetje onder dialectmeuk (al is Fries natuurlijk geen Nederlands dialect). Maar ik vind het sfeertje hier wel fijn.
Ghost Storiesquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sterven en A Sky Full of Stars in zijn geheel uitzitten lijken me wel vergelijkbare ervaringen.
Dat geloof ik best, maar dit is wel echt bitter weinig, dus het had ook zonder gekund. Dit was sowieso de fase waarin Avicii het trucje zo goed doorhad dat hij er 4 per dag uit zijn softwarepakketje perste. En toen dacht Chris: ‘oh, dat kan ik ook. 5 nietszeggende zinnen en naar de pinautomaat’quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ghost Stories. Echt zo'n album waarbij het geheel meer is dan de som der delen.
Als je mijn 2000 pakt zijn de 80s denk ik oververtegenwoordigd. Dus die knip blind pakken geeft ook niet op alle fronten de meest veelzijdige lijst. Maar buiten het levenslied wordt vrijwel alles wel meegepakt. Hoewel niet veel hiphop die de lijst heeft gehaald mij écht kan bekorenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook wel de charme van de Top 2000 dat er verschillende smaken en muziek waar uit verschillende emoties op gestemd is te vinden is. Hoewel dat ook zijn nadelen heeft, zou de lijst er ook niet leuker om te luisteren van worden als alles van de onderste 1000 van Mexi’s voorkeuren permanent verbannen zou worden.
4 Non Blondes zijn dit jaar weer bij elkaar, dus dat wordt ook nog wel een bonusje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:37 schreef peaceman het volgende:
Ik heb toch wel een zwak voor Whats up. Al helemaal omdat het helemaal geen onaardig album is waar het vanaf komt. Staan toch 5 nummers ofzo op die wmb meer dan de moeite waard zijn.
Uiteraard knapt geen enkele lijst op van Patsy of Afscheid Nemen Bestaat Niet ofzo. Maar het is ergens wel jammer dat die eens per jaar plaatjes als Wat Is Dromen ook steeds meer verdwenen zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je mijn 2000 pakt zijn de 80s denk ik oververtegenwoordigd. Dus die knip blind pakken geeft ook niet op alle fronten de meest veelzijdige lijst. Maar buiten het levenslied wordt vrijwel alles wel meegepakt. Hoewel niet veel hiphop die de lijst heeft gehaald mij écht kan bekoren
Ik ben bij dit blok, ik ben blij dat je me gewaarschuwd hebt. Dit kan inderdaad prima de concurrentie met 1479-1475 aan. Je gaat verlangen naar A Sky Full of Stars.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hm, die Sjors Beker is toch wel prima?
Ik zou persoonlijk het blokje 1263-1260 voor die titel nomineren. Pure horror in audiovorm, en ik was bijna dát uur in het Top 2000-café geweest. Kun je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |