Een RWZI hoort niet te stinken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Hopen voor de toekomstige bewoners dat de wind niet teveel uit het noorden waait (RWZI).
Het staat er niet erg duidelijk, maar ik interpreteer het dat iedereen die voor 1 januari geregistreerd is onder de oude loyaliteitskorting valt en met de oude aantallen een stap omhoog gaat. Dus dan zou ik nog steeds 100 projecten nodig hebben voor diamant en niet ineens 250. Is dat een logische interpretatie of moet ik er vanuit gaat dat diamant nu ver uit zicht is?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef lykkefund het volgende:
[..]
Zo, dat zijn flinke veranderingen. Ik ben wat later bij Collin begonnen (wilde eerst niet een te groot aantal verschillende platforms) maar blij dat ik een jaar geleden al de diamant status heb gehaald onder de oude voorwaarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:01 schreef delcielo het volgende:
SiG pandje onder bod.Dat is toch een pandje van onze grote vriend Mee**rzor*g?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Inderdaad. Co-productie met M@riss@.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:12 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat is toch een pandje van onze grote vriend Mee**rzor*g?
Zo lees ik het ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:13 schreef vuurtoren01 het volgende:
[..]
Het staat er niet erg duidelijk, maar ik interpreteer het dat iedereen die voor 1 januari geregistreerd is onder de oude loyaliteitskorting valt en met de oude aantallen een stap omhoog gaat. Dus dan zou ik nog steeds 100 projecten nodig hebben voor diamant en niet ineens 250. Is dat een logische interpretatie of moet ik er vanuit gaat dat diamant nu ver uit zicht is?
inderdaad. Ik zit al ff op Goud, maar Diamant moet ik toch nog even mijn best voor doen . Zit op 67 nuquote:Op donderdag 16 januari 2025 01:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook.
Netjes ingevoerd.
Solvabiliteit, het zijn vooral heel zachte activa, weinig waarde bij liquidatie. Zekerheden zijn krap voldoende, op papier, in werkelijkheid na kosten e.d.onvoldoende...quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:59 schreef Jaco078 het volgende:
Volgens mij nog niet besproken:
https://www.collincrowdfund.nl/pourify-b-v/
Nette rente
Goede solvabiliteit
zekerheden zijn in orde.
W.m.b. goed voor een basisinleg.
Zeker als het op executie aankomt zijn de zekerheden niet dekkend. Product moet zich ook nog echt gaan bewijzen in de markt. De rente van 10% is een goede afspiegeling van het risico. Op zich vind ik het een sympathiek project, als het een direct lening was geweest had ik een flintertje ingelegd, nu neig ik naar een nee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:15 schreef obligataire het volgende:
[..]
Solvabiliteit, het zijn vooral heel zachte activa, weinig waarde bij liquidatie. Zekerheden zijn krap voldoende, op papier, in werkelijkheid na kosten e.d.onvoldoende...
Ik ben er van af dat ik een product moet snappen. Ik kijk naar zekerheden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:19 schreef FINONAF het volgende:
t zijn de zekerheden niet dekkend. Product moet zich ook nog echt gaan bewijzen in de markt. De rente van 10% is een goede afspiegeling van het risico. Op zich vind ik het een sympathiek project, als het een direct lening was geweest had ik een flintertje ingeleg
https://horecacrowdfundin(...)t-antwerpen-7g9nxlmkquote:No Ghost heeft inmiddels al ruim 40%(!) opgehaald bij de "crowd".De ondernemer bedankt alle investeerders voor de nu al toegezegde investeringen.
Om het project een extra impuls te geven en de campagne weer in beweging te brengen, heeft de ondernemer besloten de rente te verhogen naar 9%.
Deze hogere rente geldt uiteraard ook voor alle reeds toegezegde investeringen. Reeds toegezegde investeringen kunnen ook eenvoudig worden verhoogd door een hoger bedrag te selecteren. De eerdere toezegging wordt daarmee overschreven.
INVESTEER NU IN NO GHOST (9%/48mnd.)
wel een 3 sterrenproject. Zouden ze voor België nog iets voorzichtiger zijn dan Nederland, zou in Nederland al snel een 4 sterrenproject zijn, denk ik. Vind het nog best speculatief, zeker gezien de geringe ervaringquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:54 schreef Horsemen het volgende:
Rente verhoging bij HcN HcB:
[..]
https://horecacrowdfundin(...)t-antwerpen-7g9nxlmk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb deze begin vh jaar al meegenomen / geen overdreven inleg- maar zie het als een proefpakketje, dat zal ik idem gaan doen voor CCF BRD. Ook om te kijken naar de opgestelde contracten en akte vwb zekerheden. Beetje Neugier wellicht en een beetje lef, dat hoort er ook gewoon bij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:22 schreef boertje2024 het volgende:
[..]
wel een 3 sterrenproject. Zouden ze voor België nog iets voorzichtiger zijn dan Nederland, zou in Nederland al snel een 4 sterrenproject zijn, denk ik. Vind het nog best speculatief, zeker gezien de geringe ervaring
Staat nu open.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:09 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw 3 jaar project SiG:
[..]
https://investeren.sameni(...)kenstraat-76-opnieuw
Ook mijn eerste SIG in 1A, gisteren achter het net gevist nu wel gelukt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:44 schreef polquito1971 het volgende:
Eerste in SIG .. ben benieuwd. Was zelfs op tijd voor 1A
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:31 schreef Jaco078 het volgende:
Nieuwe van 4 dimensionaal:
LinkjeAl vol 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Komt globaal overeen met mijn overzichtje wat ik 9 januari gepost hebquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:26 schreef KrekelJapie het volgende:
Ik investeer nog in 3 platformen. Hier deel ik de som aan investeringen in euro per jaar (zonder een bedrag te noemen). Na 2019 zijn er substantiele verschillen te zien.
[ afbeelding ]
Zou nog tot augustus lopen. Maar geen probleem als ze deze eerder aflossen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:18 schreef delcielo het volgende:
[..]
Inderdaad. Co-productie met M@riss@.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |