Als ik China of India was, dan zou ik zeker kansen zien.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:40 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Als Xi een beetje slim is springt hij ook in.
Want je hebt Trump, die je verraadt en je land inpikt. Dan heb je Poetin die een mede europees land aanvalt.
En dan heb je Xi die lekker zijn eigen ding doet aan de andere kant van de wereld en gezellig treintjes bouwt. Dan wordt die een stuk aantrekkelijker natuurlijk.
India heeft geen expansieve aspiraties.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als ik China of India was, dan zou ik zeker kansen zien.
Nog niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
India heeft geen expansieve aspiraties.
China ook niet behalve Taiwan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zuckerberg doet er momenteel alles aan om zijn platforms mee te bewegen met de sterk politiek geforceerde trends in de tijd en zo niet teveel de valse illusie te geven dat hij een politieke tegenbeweging op Musk / X (die nu synoniem voor 'de VS' gaat staan) vertegenwoordigd. Alles ook in een wanhoopspoging geen leegloop te creeeren op zijn platformen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 06:02 schreef Kijkertje het volgende:
Leugens, leugens, leugens ....
https://bsky.app/profile/nytimes.com/post/3lf6mn5ekgc2l
[ afbeelding ]
Maar factcheckers zijn BIASED! aldus nu ook Zuckerberg en dus is het de waarheid heb ik begrepen uit een ander topic.
Vraag me af wat voor fact checkers hij in dienst had
Dat het puur opportunisme is lijkt me duidelijk. Hij heeft zijn lesje geleerd uit Trump’s vorige termijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zuckerberg doet er momenteel alles aan om zijn platforms mee te bewegen met de sterk politiek geforceerde trends in de tijd en zo niet teveel de valse illusie te geven dat hij een politieke tegenbeweging op Musk / X (die nu synoniem voor 'de VS' gaat staan) vertegenwoordigd. Alles ook in een wanhoopspoging geen leegloop te creeeren op zijn platformen.
Krampachtige adaptatie.
Nou ja, gebukt staan met de reet open is ook weer zo wat. Ergens daar tussenin, no pun intended.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
En wij gaan pang pang roepen tegen het Amerikaanse leger?
Ze zouden Pakistan waarschijnlijk wel willen hebben, maar dat gaat niet lukken want kernmacht.quote:
Hoe vaak heeft Trump de afgelopen tijd eigenlijk al spierballentaal uitgeslagen naar China en Rusland? 0x?quote:
Nooit. Poetin en Xi zijn zijn grote voorbeelden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Trump de afgelopen tijd eigenlijk al spierballentaal uitgeslagen naar China en Rusland? 0x?
Vind dat aanvallen van je bondgenoten maar bizar.
We hebben zelf geen wapens dus dan moeten we ome Xi bellen die deze wel heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou ja, gebukt staan met de reet open is ook weer zo wat. Ergens daar tussenin, no pun intended.
Stoer doen zonder consequenties.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Trump de afgelopen tijd eigenlijk al spierballentaal uitgeslagen naar China en Rusland? 0x?
Vind dat aanvallen van je bondgenoten maar bizar.
Nee, maar wel een dikke border clash met Pakistan. En ik schat zo in dat Putin de kant van India zou kiezen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maar dan kiest China weer de kant van Pakistan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar wel een dikke border clash met Pakistan. En ik schat zo in dat Putin de kant van India zou kiezen.
Beide nuclear bewapend overigens.
Polen zat er in '39 ook niet zo op te wachten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:43 schreef Chivaz het volgende:
Alles leuk en aardig hoor dat idee van Groenland maar weet iemand hier of de mensen in Groenland daar zin in hebben? Als dat niet het geval is dan houd het natuurlijk gewoon op.
Op Groenland?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Polen zat er in '39 ook niet zo op te wachten.
Ik weet niet of het echt een kwestie is van de andere kant opkijken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
Iedereen heeft het over Groenland, Panama en Canada. Imho alleen maar afleiding van:
1.) Er dreigt een rapport van Jack Smith uit te komen dat erg schadelijk kan zijn voor Donold. Ja, Cannon heeft een barrière opgeworpen maar de 20e is nog ver weg en Biden zou het met nieuwe immuniteit als president persoonlijk kunnen vrijgeven.
2.) Donold zijn veroordeling komt eraan. Slecht nieuws voor het gekozen ei.
3.) Ze zijn druk bezig om slechtvallende plannen uit te schrijven zoals afschaffing van Medicare, Social Security, Project 2025 etc.
4.) alle grote CEO's komen dezer dagen in MaL op bezoek om met grote zakken geld uitzonderingen te kopen op de tarriffs. Vandaag is Netflix aanwezig...
Maar goed...iedereen praat over Groenland dus iedereen kijkt de andere kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |