quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Omdat Amerika 'hun' land inpikt, gaan ze natuurlijk op zoek naar een nieuwe bondgenoot. Dan is Poetin aantrekkelijk.
Nou, nou, wat een beweringen! Putin is voor een land met een democratie op geen enkele manier interessant.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Denen zijn gewoon zo racistisch als maar zijn kan, de oorspronkelijke bevolking (de Inuit) interesseert een Deen geen ene reet.
Dat kan een geheime dienst beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ze hebben al geprobeerd om Donnie af te knallen en dat is falikant mislukt.
Wie is 'ze'?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ze hebben al geprobeerd om Donnie af te knallen en dat is falikant mislukt.
Peter Thiel en consorten hadden geloof ik in Nieuw-Zeeland iets opgekocht.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:10 schreef Beathoven het volgende:
Aha, dus Groenland...
En verderop de oorlog mogelijk gaan verklaren aan Denemarken als excuusdeur naar problemen met heel Europa in samenwerking met Rusland.
Dus dat wordt de MAGA-brug naar Europa.
Ik kan me van misschien tien jaar geleden nog iets herinneren dat men in een item een grottenbunker liet zien waar multimiljardairs heen zouden kunnen als er oorlog zou uitbreken. Mooi dat ze er straks warmpjes bijzitten als Trump en Musk voor hun kapitaal vechten als twee verslaafde gokkers.
Trump, die al een coup heeft geprobeerd te plegen en die nu een bondgenoot wil aanvallen en een groot stuk land wil inpikken, wel dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:01 schreef Vis1980 het volgende:
Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Denen zijn gewoon zo racistisch als maar zijn kan, de oorspronkelijke bevolking (de Inuit) interesseert een Deen geen ene reet.
Nou, nou, wat een beweringen! Putin is voor een land met een democratie op geen en
Iets met Europa.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Trump, die al een coup heeft geprobeerd te plegen en die nu een bondgenoot wil aanvallen en een groot stuk land wil inpikken, wel dan?
Mensen? Of heb je het over een politieke stroming?quote:
Artikel 42, lid 7 EU verdragquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:21 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk niet dat de EU Denemarken gaat beschermen tegen een invasie in Groenland, maar de diplomatieke zaken met de VS komen dan wel op een heel laag pitje. Canada en het Verenigd Koninkrijk gaan dit ook niet leuk vinden.
Ik denk alleen dat Groenland geen lidstaat is, net als de Caribische staten van ons koninkrijk geen lidstaten zijn. Wel een schimmig gebied natuurlijk, want wel in het koninkrijk van een lidstaat.quote:
Tenzij we de Fransen zo ver krijgen om een kernwapen op de VS te gooien kunnen we militair gezien helemaal niets beginnen tegen de VS. Zelfs als dat zou kunnen, zou dat resulteren in een tweefrontenoorlog met Rusland aan de ene kant en de VS aan de andere kant. Klassieke oorlogsles nummero uno is dat je geen tweefrontenoorlog moet willen.quote:
Ja,.. dat is geheim he.quote:
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Tenzij we de Fransen zo ver krijgen om een kernwapen op de VS te gooien kunnen we militair gezien helemaal niets beginnen tegen de VS. Zelfs als dat zou kunnen, zou dat resulteren in een tweefrontenoorlog met Rusland aan de ene kant en de VS aan de andere kant. Klassieke oorlogsles nummero uno is dat je geen tweefrontenoorlog moet willen.
Ik meen dat Jesse Ventura ze liet zien in een soort mini docu. Toen leek het me vrij onwaarschijnlijk dat ze ooit nodig zouden zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Peter Thiel en consorten hadden geloof ik in Nieuw-Zeeland iets opgekocht.
Dan is het dus ook logisch dat er een andere bondgenoot gezocht gaat worden, als je oude bondgenoot je niet alleen in de steek laat maar zelfs je land inpikt.quote:
Precies het idee van nazi-VSquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:34 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dan is het dus ook logisch dat er een andere bondgenoot gezocht gaat worden, als je oude bondgenoot je niet alleen in de steek laat maar zelfs je land inpikt.
Sowieso moeten we dan de LNG ergens anders vandaan halen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:34 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dan is het dus ook logisch dat er een andere bondgenoot gezocht gaat worden, als je oude bondgenoot je niet alleen in de steek laat maar zelfs je land inpikt.
De put in groningen gaat gewoon weer open als er stront aan de knikker zit hoor. Ik zou geen huis kopen in Slochteren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sowieso moeten we dan de LNG ergens anders vandaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |