Ik heb soms Jill vibes bij Fleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Snapte fleur nu echt niet de stofzuiger geluid maakt??![]()
Wat te denken van de helft minder volume en de helft korter, zal het veel natuurlijker staanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind die pruik veel teveel op haar voorhoofd zitten denk dat het natuurlijker is als hij wat meer naar achter had gezeten
Ik meer denise vibes van de bondgenoten. Die was ook niet een s van slimste.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik heb soms Jill vibes bij Fleur
Meer passen er niet in 43 inchquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
Er zijn 10 bewoners. waarom krijgen we in de Sl dan steeds 4 dezelfde?
Ik heb de bondgenoten niet gezien. Weet niet of dat kan vanuit BE.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik meer denise vibes van de bondgenoten. Die was ook niet een s van slimste.
Misschien zit ze daarom in BB? Om een betere pruik te kopen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:49 schreef Kinga het volgende:
Die pruik van Fleur is niet echt flatteus. Er zijn toch wel betere pruiken te krijgen?
Misschien al spijt dan dat ze zich heeft omgebouwdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
Sinds Lenny weet dat Keanu op jongens valt zie ik ze niet meer samen... opvallend.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu: Ik denk dat ik ADHD heb, ik heb nooit getest, maar als ik te lang stilsta, dan krijg ik jeuk aan m'n benen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu: Ik denk dat ik ADHD heb, ik heb nooit getest, maar als ik te lang stilsta, dan krijg ik jeuk aan m'n benen.
Whuttquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
ze moesten naar de decission room toch? Dat is de ruimte waar voorheen de andere slaapkamer zat. Benieuwd hoe dat er nu uit ziet.quote:
Nog steeds een hele mooi vrouwquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
Jessica Biel, inderdaad een prachtige vrouw.
Ze was al leuk in 7th Heaven.
Zo gek is dat ook weer nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:59 schreef ben34567 het volgende:
Sommigen kennen Harrison Ford nietShocking generatiekloof
Die heeft toch de auto bedacht?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:59 schreef ben34567 het volgende:
Sommigen kennen Harrison Ford nietShocking generatiekloof
Wat ik er uithaal is dat Elsa vindt dat ze alles sneller doorheeft of doorziet dan anderen . minder leuk trekje van haarquote:
Saai verhaal ik ben het ook kwijt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
Als Elsa een lang verhaal heeft, raak ik altijd de draad kwijt, de manier van vertellen vind ik erg lastig.
Ze had vanmorgen de voorste plukken achter haar oor en de rest gewoon los. Dat was veel beter en natuurlijker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind die pruik veel teveel op haar voorhoofd zitten denk dat het natuurlijker is als hij wat meer naar achter had gezeten
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
Bij Elsa moet ik meteen denken aan Frozen![]()
vermoed ik ook idd, omdat ze net bij hem ging huilen ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jeffrey weer janken natuurlijk...die wil Elsa geen target maken
Ik heb daar zo'n hekel aan.quote:
Nee, Let It Go!"quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
google op frozen
Tekenfilm en veel sneeuw
la maar
Mja .. zal wel tijd rekken zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
SL duurt wel lang. Ze wisten het toch al?
Manipulatio..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
SL duurt wel lang. Ze wisten het toch al?
Stemmen via de sites van goplay en rtl. Maar wanneer weten we nog niet. Ik vermoed vanaf morgen of donderdagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Wanneer moeten kijkers eigenlijk kiezen?
En hoe werkt dat ook alweer allemaal?
Wanneer weet ik niet, wel waarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Op de site van rtl of go playquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Raar verhaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
Niels geeft jeff het voordeel van de twijfel
Hij vertrouwd hem nu hè
Bla bla
Zeg gewoon ik vertrouw hem niet
quote:
Hoi hoiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa had bijna een stukje in de film gespeeld.
Die nieuwe Tom.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:23 schreef ben34567 het volgende:
Niels gaat ver in het spel geraken met tv-kijkende boomers.
Ja mengelmoes. Alleen Bart was ouder en Tom zo rond de leeftijd van Niels dacht ik.quote:
Ik vind Vlaams vaak veel mooierquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy lacht de Vlaamse taal uit. Jammer dit.
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk die plastieken dingetjes aan je veters
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:26 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind jordy een vreemde met wat is gisteren en nu op de streams zag/zie, kan nog veranderen natuurlijk, maar nu gaan mijn nek haren bij hem overeind staan
die gaat heel fanatiek zijn bij spellenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:26 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind jordy een vreemde met wat is gisteren en nu op de streams zag/zie, kan nog veranderen natuurlijk, maar nu gaan mijn nek haren bij hem overeind staan
Weet ze het al dan ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ach ja, er komt ook veel op je af, en als je er dan zo naar uit hebt gekeken is het vast erg zuur dat je direct op de nominatiebank zit.
Zou kunnenquote:
Nee kleren zitten in die kluizen die nog niet open zijn dus die zaten in een koffer denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:27 schreef b_engeltje het volgende:
Geen koffers dit jaar naar weekend tassen?
Juistquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef ben34567 het volgende:
mijn grootste nachtmerrie : geselecteerd worden voor BB en eerste week eruit. Haar gesnik is voorlopig gerechtvaardigd
De kast van Fleur en Lennie is al openquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee kleren zitten in die kluizen die nog niet open zijn dus die zaten in een koffer denk ik.
Dan hebben ze die al open gespeeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
De kast van Fleur en Lennie is al open
quote:
Gaan we denk ik vanavond zienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hebben ze die al open gespeeld.
Dat is altijd bij de streams. En niet anders dan andere jaren. In de TV uitzendingen maken ze daar goed lopende verhaallijntjes van als dat moet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaat een beetje van de hak op de tak, zo zit je naar een verhaal over veters te 'luisteren', dan gaat het over Ford, die auto-man, en zo zit er weer een te janken
Ja, ze mag mijn kleding kast ook wel doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
Fleur is wel een pietje precies met dat opvouwen
Lago?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Iago was even in beeld.. zou dat wat betekenen?
Wat is Lago? Die nep papagaai ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Drama upcoming?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik was net even weg. Fleur pakt haar tas in.. betekent dat iets?
Wellicht of naar een andere ruimte....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik was net even weg. Fleur pakt haar tas in.. betekent dat iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Alleen nu snap ik nog geen hol van wat er allemaal gebeurt, dat is toch echt anders dan voorgaande jaren ..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is altijd bij de streams. En niet anders dan andere jaren. In de TV uitzendingen maken ze daar goed lopende verhaallijntjes van als dat moet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wellicht of naar een andere ruimte....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wellicht of naar een andere ruimte....Er waren er al 2 genomineerd en er komen er nog 3 bij ..Dan kan zij toch nog niet weten dat ze naar huis moet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijwillig??
[ Bericht 1% gewijzigd door b_engeltje op 07-01-2025 12:34:43 (Toevoeging..) ]
Alles is anders! Je weet toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er waren er al 2 genomineerd en er komen er nog 3 bij ..Dan kan zij toch nog niet weten dat ze naar huis moet?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Die len had toch een soort kleding-bonus. Heeft ze die dan mogen delen met Fleur ? Heb ik ergens gemist (toch niet in de streamverslagen tegen gekomen)quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
De kast van Fleur en Lennie is al open
Verkapte SL, dan loopt er nog een opname ergens anders. Mogelijk zit er iemand in een andere ruimte (waar zij misschien ook nu naartoe gaat)quote:
Er is ook niemand van de groep die haar mist momenteelquote:
Is al voor gisteravond gebeurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die len had toch een soort kleding-bonus. Heeft ze die dan mogen delen met Fleur ? Heb ik ergens gemist (toch niet in de streamverslagen tegen gekomen)
Oja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
2x dezelfde stream? Ohja, middagpauze voor de febo
Nee dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is ook niemand van de groep die haar mist momenteel
Oh ja, dat is het.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
2x dezelfde stream? Ohja, middagpauze voor de febo
Was bij het spel waar Elsa het kistje had met de luxe suite. Zal waarschijnlijk vanavond in de afl zittenquote:
Er zullen ook vast snel nieuwe bewoners in worden gegooidquote:
Zeg vooral tegen Lennie niet "Pietje" precies...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
Fleur is wel een pietje precies met dat opvouwen
Misschien door die deur tussen de gang en de woonkamer. Als ze vanuit de DBK naar de slaapkamer is gegaan heeft niemand dat gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is ook niemand van de groep die haar mist momenteel
Pietje heeft bij jullie de betekenis piemel?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeg vooral tegen Lennie niet "Pietje" precies...
Vorig jaar ging dat vrij rap inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zullen ook vast snel nieuwe bewoners in worden gegooid
Misschien al ergens in het huis
We kennen die uitdrukking ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pietje heeft bij jullie de betekenis piemel?
Of kennen jullie die uitdrukking ook ?
Lenny77 zegt ook altijd Piet voor piemelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pietje heeft bij jullie de betekenis piemel?
Of kennen jullie die uitdrukking ook ?
Dingetje wat mijn bezig houdtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorig jaar ging dat vrij rap inderdaad.
Ze hebben er nog 1.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dingetje wat mijn bezig houdt
Normaal 16? Personen op 2 kamers.. nu zover we weten 1 slaapkamer met 10 bewoners
Wat als ze bedden vrijspelen en er meer bewoners komen dat past toch niet in die ene slaapkamer
Stapelbedjes ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Normaal 16? Personen op 2 kamers.. nu zover we weten 1 slaapkamer met 10 bewoners
Wat als ze bedden vrijspelen en er meer bewoners komen dat past toch niet in die ene slaapkamer
👆quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fleur lijkt mij een drama Queen, een soort van Ariana zeg maar ....
Yep. Af en toe wat aandacht nodig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana was daarnaast ook gewoon labiel. Goede casting.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Da die luxe room wat vroeger de badkamer was.. maar dies niet zo groot hooguit 4 bedden?quote:
Fleur ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ariana was daarnaast ook gewoon labiel. Goede casting.
Panquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
En we zijn weer terug bij Belgisch vs Nederlands met Niels en Jordy.
Nu in de categorie keukengerei
Nope.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
En de discussie Vlaams/Nederlands gaat verder. Jordy scoort echt geen punten
8 bewoners. 2 slapen er in de luxe kamer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vraag me af uit welke kampen hij komt, blijkbaar in diverse gezeten....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
Jordy komt dan ook uit Kampen
Daar zijn ze ietwat wereldvreemd
Daar zijn we al achter inmiddels ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:48 schreef Kinga het volgende:
Jordy is wel een betwetertje he. Die weet allesssssss.
Ik eet iedere dag paprikaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
Die paprika komt je na 2 dagen toch ook al de neus uit
Ja, zondequote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:49 schreef b_engeltje het volgende:
Voedsel verspilling
Ze gooien teveel weg van de paprika
Jazeker, dat gaat een hoop irritaties opleveren hopelijk ...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:48 schreef Kinga het volgende:
Tenzij hij vrijdag terug naar huis magquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, dat gaat een hoop irritaties opleveren hopelijk ...
Woonwagenkampen misschien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af uit welke kampen hij komt, blijkbaar in diverse gezeten....
Ze hebben toch een moestuin.. zou daar niet iets in staan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze kunnen toch ook paprika soep maken? Oh, waarschijnlijk geen mixer en ja, geen kruiden
slobquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:52 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Wat zit er in die glazen potten eigenlijk?
Welke glazen potten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:52 schreef Kruimeltje77 het volgende:
De wraps?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:52 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Gaat de anderen hier nog door irriteren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:48 schreef Kinga het volgende:
Wraps volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:53 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Voor Niels en Jordy staan 2 potten
Wrapsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:53 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Tortillawraps zijn datquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:53 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei vervelendquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:55 schreef ben34567 het volgende:
"Koken met Jordy en Niels"
Dan is het wel de bedoeling dat je iets doet, Jordy.
Hij heeft net een paar paprika's vermoordquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:55 schreef ben34567 het volgende:
"Koken met Jordy en Niels"
Dan is het wel de bedoeling dat je iets doet, Jordy.
Lunchpauze toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:55 schreef spapaars het volgende:
2x van hetzelfde.
Iets gaande waar we niet bij mogen zijn?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dus gaan ze ver in het spel geraken
Als iemand daar al door heeft dat het een moestuin is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben toch een moestuin.. zou daar niet iets in staan?
Onbegrijpelijk jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:56 schreef Kinga het volgende:
Nou ze hebben die paprika zo miniscuul gesneden, blijft niks meer van over als ze dat gaan grillen/bakken.
Volgens mij hadden we paprika's vorig jaar ook alquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft net een paar paprika's vermoord
Ok help ff waar is die moestuin?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als iemand daar al door heeft dat het een moestuin is.
Enkele willen kleingesneden voor zo op de wraps dacht ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:56 schreef Kinga het volgende:
Nou ze hebben die paprika zo miniscuul gesneden, blijft niks meer van over als ze dat gaan grillen/bakken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:58 schreef ben34567 het volgende:
Voorlopige irritaties : Jordy; Niels, Fleur; Keanu (soms)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |