Juistquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef ben34567 het volgende:
mijn grootste nachtmerrie : geselecteerd worden voor BB en eerste week eruit. Haar gesnik is voorlopig gerechtvaardigd
De kast van Fleur en Lennie is al openquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee kleren zitten in die kluizen die nog niet open zijn dus die zaten in een koffer denk ik.
Dan hebben ze die al open gespeeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
De kast van Fleur en Lennie is al open
quote:
Gaan we denk ik vanavond zienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hebben ze die al open gespeeld.
Dat is altijd bij de streams. En niet anders dan andere jaren. In de TV uitzendingen maken ze daar goed lopende verhaallijntjes van als dat moet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaat een beetje van de hak op de tak, zo zit je naar een verhaal over veters te 'luisteren', dan gaat het over Ford, die auto-man, en zo zit er weer een te janken
Ja, ze mag mijn kleding kast ook wel doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
Fleur is wel een pietje precies met dat opvouwen
Niet gezienquote:
Lago?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Iago was even in beeld.. zou dat wat betekenen?
Wat is Lago? Die nep papagaai ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Iago was even in beeld.. zou dat wat betekenen?
Drama upcoming?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik was net even weg. Fleur pakt haar tas in.. betekent dat iets?
Wellicht of naar een andere ruimte....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik was net even weg. Fleur pakt haar tas in.. betekent dat iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Alleen nu snap ik nog geen hol van wat er allemaal gebeurt, dat is toch echt anders dan voorgaande jaren ..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is altijd bij de streams. En niet anders dan andere jaren. In de TV uitzendingen maken ze daar goed lopende verhaallijntjes van als dat moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |