Oja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
2x dezelfde stream? Ohja, middagpauze voor de febo
Nee dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is ook niemand van de groep die haar mist momenteel
Oh ja, dat is het.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
2x dezelfde stream? Ohja, middagpauze voor de febo
Was bij het spel waar Elsa het kistje had met de luxe suite. Zal waarschijnlijk vanavond in de afl zittenquote:
Er zullen ook vast snel nieuwe bewoners in worden gegooidquote:
Zeg vooral tegen Lennie niet "Pietje" precies...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
Fleur is wel een pietje precies met dat opvouwen
Misschien door die deur tussen de gang en de woonkamer. Als ze vanuit de DBK naar de slaapkamer is gegaan heeft niemand dat gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is ook niemand van de groep die haar mist momenteel
Pietje heeft bij jullie de betekenis piemel?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeg vooral tegen Lennie niet "Pietje" precies...
Vorig jaar ging dat vrij rap inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zullen ook vast snel nieuwe bewoners in worden gegooid
Misschien al ergens in het huis
We kennen die uitdrukking ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pietje heeft bij jullie de betekenis piemel?
Of kennen jullie die uitdrukking ook ?
Lenny77 zegt ook altijd Piet voor piemelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pietje heeft bij jullie de betekenis piemel?
Of kennen jullie die uitdrukking ook ?
Dingetje wat mijn bezig houdtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorig jaar ging dat vrij rap inderdaad.
Ze hebben er nog 1.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dingetje wat mijn bezig houdt
Normaal 16? Personen op 2 kamers.. nu zover we weten 1 slaapkamer met 10 bewoners
Wat als ze bedden vrijspelen en er meer bewoners komen dat past toch niet in die ene slaapkamer
Stapelbedjes ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Normaal 16? Personen op 2 kamers.. nu zover we weten 1 slaapkamer met 10 bewoners
Wat als ze bedden vrijspelen en er meer bewoners komen dat past toch niet in die ene slaapkamer
👆quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fleur lijkt mij een drama Queen, een soort van Ariana zeg maar ....
Yep. Af en toe wat aandacht nodig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ariana was daarnaast ook gewoon labiel. Goede casting.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Da die luxe room wat vroeger de badkamer was.. maar dies niet zo groot hooguit 4 bedden?quote:
Fleur ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ariana was daarnaast ook gewoon labiel. Goede casting.
Panquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
En we zijn weer terug bij Belgisch vs Nederlands met Niels en Jordy.
Nu in de categorie keukengerei
Nope.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
En de discussie Vlaams/Nederlands gaat verder. Jordy scoort echt geen punten
8 bewoners. 2 slapen er in de luxe kamer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vraag me af uit welke kampen hij komt, blijkbaar in diverse gezeten....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
Jordy komt dan ook uit Kampen
Daar zijn ze ietwat wereldvreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |