Wat ik er uithaal is dat Elsa vindt dat ze alles sneller doorheeft of doorziet dan anderen . minder leuk trekje van haarquote:
Saai verhaal ik ben het ook kwijt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
Als Elsa een lang verhaal heeft, raak ik altijd de draad kwijt, de manier van vertellen vind ik erg lastig.
Ze had vanmorgen de voorste plukken achter haar oor en de rest gewoon los. Dat was veel beter en natuurlijker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind die pruik veel teveel op haar voorhoofd zitten denk dat het natuurlijker is als hij wat meer naar achter had gezeten
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
Bij Elsa moet ik meteen denken aan Frozen![]()
vermoed ik ook idd, omdat ze net bij hem ging huilen ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jeffrey weer janken natuurlijk...die wil Elsa geen target maken
Ik heb daar zo'n hekel aan.quote:
Nee, Let It Go!"quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
google op frozen
Tekenfilm en veel sneeuw
la maar
Mja .. zal wel tijd rekken zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
SL duurt wel lang. Ze wisten het toch al?
Manipulatio..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
SL duurt wel lang. Ze wisten het toch al?
Stemmen via de sites van goplay en rtl. Maar wanneer weten we nog niet. Ik vermoed vanaf morgen of donderdagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Wanneer moeten kijkers eigenlijk kiezen?
En hoe werkt dat ook alweer allemaal?
Wanneer weet ik niet, wel waarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Op de site van rtl of go playquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:12 schreef Puzzie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |