Begint?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Hathor het volgende:
Irritante mongool begint zichzelf een beetje te overschatten.
Tate of Musk. Of allebei?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Hathor het volgende:
Irritante mongool begint zichzelf een beetje te overschatten.
Zou me niet verbazen als hij nog wel wat stemmen weet te krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
Partij voor incels en andersoortige sukkeltjes. Succes ermee joh.
Niet per sé steun (al zal het wel zo worden uitgelegd). Maar dat de politiek in het VK er een puinzooi van heeft gemaakt lijkt mij inderdaad op zichzelf niet onjuist.quote:
Juist. Het begon op YouTube waar deze grifters een platform konden krijgen en veel geld konden verdienen over de misère van de gewone man. Echter omdat het niveau van de gemiddelde politicus zover is gedaald totdat zij bijna niet meer te onderscheiden zijn van de gemiddelde YouTube grifter (De Jonge, Jetten, Klaver, Wilders, Timmerfrans, Caroline) en het inmiddels zoveel slechter gaat kunnen de YouTube grifters ook moeiteloos de politiek in.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet per sé steun (al zal het wel zo worden uitgelegd). Maar dat de politiek in het VK er een puinzooi van heeft gemaakt lijkt mij inderdaad op zichzelf niet onjuist.
Ik geloof alleen niet dat Tate ook maar een begin heeft van een idee hoe het dan wel moet.
Overigens: ook in de EU maakt de politiek er een puinhoop van. Er is een reden dat mensen van de ene na de andere schreeuwpartij rennen: het gaat gewoon niet goed met de gewone vrouw/man.
Étienne de la Boétie, The Discourse of Voluntry Servitudequote:Roman tyrants invented a further refinement. They often provided the city wards with feasts to cajole the rabble, always more readily tempted by the pleasure of eating than by anything else. The most intelligent and understanding amongst them would not have quit his soup bowl to recover the liberty of the Republic of Plato. Tyrants would distribute largess, a bushel of wheat, a gallon of wine, and a sesterce: and then everybody would shamelessly cry, "Long live the King!" The fools did not realize that they were merely recovering a portion of their own property, and that their ruler could not have given them what they were receiving without having first taken it from them. A man might one day be presented with a sesterce and gorge himself at the public feast, lauding Tiberius and Nero for handsome liberality, who on the morrow, would be forced to abandon his property to their avarice, his children to their lust, his very blood to the cruelty of these magnificent emperors, without offering any more resistance than a stone or a tree stump. The mob has always behaved in this way -- eagerly open to bribes that cannot be honorably accepted, and dissolutely callous to degradation and insult that cannot be honorably endured. Nowadays I do not meet anyone who, on hearing mention of Nero, does not shudder at the very name of that hideous monster, that disgusting and vile pestilence. Yet when he died -- when this incendiary, this executioner, this savage beast, died as vilely as he had lived -- the noble Roman people, mindful of his games and his festivals, were saddened to the point of wearing mourning for him.
Hij geeft wanhopige mannen een gevoel van agency en het gevoel dat er nog hoop is. Dat hij daar zijn sinistere verdienmodel van heeft gemaakt en hij net zo slecht is voor deze wanhopige mannen als de 4th wave feminist, zien ze in hun wanhoop niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, ja, goed idee, een totaalidioot die zich schuldig heeft gemaakt aan mensenhandel en de uitbuiting van verkrachting van minderjarige meisjes. Wat mensen toch in deze mafklapper zien blijft onduidelijk.
Hij market zichzelf ook wel slimmer wat dat betreft. Als hij een Mohammed Hijab style Islam had gehad, was die uitgekotst door alt-right.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:15 schreef Hexagon het volgende:
Wel grappig dat de islam bij die gast dan weer geen probleem is voor de alt-right brigade.
Ook zeer ironisch als je ziet dat alle ophef is ontstaan over een zaak waar vrouwen verkracht en verhandeld door zijn moslims. Daar zijn mensen en ook Musk woedend op de lage straffen. En nu iemand endorsen die verdacht is van het zelfde, los daarvan ook allerlei dingen over vrouwen zegt als "het was geen verkrachting, het was de schuld van de vrouw die sexy was" en ook nog eens moslim zegt te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, ja, goed idee, een totaalidioot die zich schuldig heeft gemaakt aan mensenhandel en de uitbuiting van verkrachting van minderjarige meisjes. Wat mensen toch in deze mafklapper zien blijft onduidelijk.
Volgens mij ziet hij een vrouw doorgaans ook alleen maar als neukobject.quote:
Spijker>kopquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet per sé steun (al zal het wel zo worden uitgelegd). Maar dat de politiek in het VK er een puinzooi van heeft gemaakt lijkt mij inderdaad op zichzelf niet onjuist.
Ik geloof alleen niet dat Tate ook maar een begin heeft van een idee hoe het dan wel moet.
Overigens: ook in de EU maakt de politiek er een puinhoop van. Er is een reden dat mensen van de ene na de andere schreeuwpartij rennen: het gaat gewoon niet goed met de gewone vrouw/man.
De nieuwe generaties zijn opgegroeid zonder vader figuur en Tate zag een gat in de markt. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Dezelfde reden waarom Jorden Peterson populair is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
Wat mensen toch in deze mafklapper zien blijft onduidelijk.
Voor de goede orde: Peterson heeft wel veel meer inhoud dan Tate.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Spijker>kop
[..]
De nieuwe generaties zijn opgegroeid zonder vader figuur en Tate zag een gat in de markt. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Dezelfde reden waarom Jorden Peterson populair is.
Musk doet dat bij alle grote landen van Europa.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen zich bemoeit met de Britse politiek opeens?
Elon musk zat ook al te roepen dat er nieuwe verkiezingen moesten komen
Ik vraag me af wat erachter zit.
Dat kennen we bij de progressieve gekkies toch ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:15 schreef Hexagon het volgende:
Wel grappig dat de islam bij die gast dan weer geen probleem is voor de alt-right brigade.
Och ik zie het wel, ben er totaal mee oneens maar ik zie het wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
Korte antwoord? Het is een grote afleidingsmanoeuvre. Hij kreeg te maken met een enorme backslash van de maga fanbase over zijn h1b visa. Sindsdien tweet hij alleen maar over Engeland en de rape gangs.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen zich bemoeit met de Britse politiek opeens?
Elon musk zat ook al te roepen dat er nieuwe verkiezingen moesten komen
Ik vraag me af wat erachter zit.
Bij Peterson valt dat argument ook nog te maken. Bij Tate totaal niet. Ook twee onvergelijkbare situaties wat mij betreft. Aan de ene kant een psycholoog en hoogleraar met een normaal gezinsleven aan de andere kant letterlijk een tot de Islam bekeerde pimp van minderjarige meisjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Spijker>kop
[..]
De nieuwe generaties zijn opgegroeid zonder vader figuur en Tate zag een gat in de markt. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Dezelfde reden waarom Jorden Peterson populair is.
Je moet eens door de feminist subs op Reddit bladeren. Daar staan topics over hoe jongetjes al vroeg het beste onschadelijk kunnen worden gemaakt en feministische values aangeleerd kunnen krijgen via het onderwijsssysteem. Niet zo gek dat mannen die in Amerika al blootgesteld zijn aan dit soort leraressen (en die zijn er!) zich vastklampen aan figuren als Tate.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:30 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Och ik zie het wel, ben er totaal mee oneens maar ik zie het wel.
Mannen met name blanke mannen worden al vrij lang genegeerd, want privilege, alles draait om vrouwen en minorities.
Vrouwen zijn prachtig, vrouwen zijn speciaal, die moet je koesteren.
Minorities en LHBTQ zijn prachtig, hun cultuur en identiteit moet je koesteren, strelen, laten zien wie ze zijn, in de spotlight laten staan.
En de blanke hetero man? Die moet gewoon zijn bek houden, verpest al eeuwen alles en maakt alles kapot.
Dat is een beeld wat sterk rondgaat met name online, jonge mannen voelen zich in de steek gelaten, mannelijkheid mag niet meer want bijna alles is 'toxic masculinity' gewoon 'masculinity' weet bijna niemand meer te omschrijven.
Onlangs zag ik een Reddit post waar het over ging dat conservatief america heeft veel mannelijke voorbeelden zoals Joe Rogan en zo, en vroeg zich af wie er op progressief links goede mannelijke voorbeelden waren.
Ik moest flink scrollen door reacties heen om te zoeken naar een eerste antwoord op de vraag, de rest was alleen maar commentaar op dat mannelijke voorbeelden niet nodig zijn/onzin was, etc etc.
Dit soort online cultuur waar jonge mannen zich bevinden, jonge mannen die zich nog moeten vinden in wie of wat ze zijn, die zoeken naar antwoorden maar niets vinden, en dan is daar Andrew Tate, maar ook anderen, die ze wel een thuis geven, waar ze wel 'mannelijk' kunnen zijn.
De verkeerde soort mannelijk maar het is in ieder geval wat, het is beter als de andere kant waar ze uitgekotst worden.
In het eche leven is het allemaal niet zo erg maar de jeugd is nou eenmaal enorm veel online, en dat zal alleen nog maar meer worden.
Het zijn jongeren, gezinsleven is niet stoer, chicks en sportwagens wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij Peterson valt dat argument ook nog te maken. Bij Tate totaal niet. Ook twee onvergelijkbare situaties wat mij betreft. Aan de ene kant een psycholoog en hoogleraar met een normaal gezinsleven aan de andere kant letterlijk een tot de Islam bekeerde pimp van minderjarige meisjes.
Precies.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je moet eens door de feminist subs op Reddit bladeren. Daar staan topics over hoe jongetjes al vroeg het beste onschadelijk kunnen worden gemaakt en feministische values aangeleerd kunnen krijgen via het onderwijsssysteem. Niet zo gek dat mannen die in Amerika al blootgesteld zijn aan dit soort leraressen (en die zijn er!) zich vastklampen aan figuren als Tate.
Normaal zou ik het gezinsleven van Peterson ook niet noemen. Het probleem met Peterson is dat je hem hebt, Joe Rogan, Dan Bezilrian en wat van die fringe PUA figuren. Allemaal voor een net wat andere oriëntatie. Je hebt niet bar veel om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij Peterson valt dat argument ook nog te maken. Bij Tate totaal niet. Ook twee onvergelijkbare situaties wat mij betreft. Aan de ene kant een psycholoog en hoogleraar met een normaal gezinsleven aan de andere kant letterlijk een tot de Islam bekeerde pimp van minderjarige meisjes.
Dit begrijp ik allemaal wel en je hebt met sommige dingen ook zeker een punt, maar Tate zijn vermeende mannelijkheid is zo giftig als de pest. Tate leert jonge mannen om een soort wilde dieren te zijn die vrouwen als minderwaardige objecten kunnen beschouwen. Dat is geen rolmodel zijn, maar jezelf degraderen. Er zijn echt zat betere rolmodellen te vinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:30 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Och ik zie het wel, ben er totaal mee oneens maar ik zie het wel.
Mannen met name blanke mannen worden al vrij lang genegeerd, want privilege, alles draait om vrouwen en minorities.
Vrouwen zijn prachtig, vrouwen zijn speciaal, die moet je koesteren.
Minorities en LHBTQ zijn prachtig, hun cultuur en identiteit moet je koesteren, strelen, laten zien wie ze zijn, in de spotlight laten staan.
En de blanke hetero man? Die moet gewoon zijn bek houden, verpest al eeuwen alles en maakt alles kapot.
Dat is een beeld wat sterk rondgaat met name online, jonge mannen voelen zich in de steek gelaten, mannelijkheid mag niet meer want bijna alles is 'toxic masculinity' gewoon 'masculinity' weet bijna niemand meer te omschrijven.
Onlangs zag ik een Reddit post waar het over ging dat conservatief america heeft veel mannelijke voorbeelden zoals Joe Rogan en zo, en vroeg zich af wie er op progressief links goede mannelijke voorbeelden waren.
Ik moest flink scrollen door reacties heen om te zoeken naar een eerste antwoord op de vraag, de rest was alleen maar commentaar op dat mannelijke voorbeelden niet nodig zijn/onzin was, etc etc.
Dit soort online cultuur waar jonge mannen zich bevinden, jonge mannen die zich nog moeten vinden in wie of wat ze zijn, die zoeken naar antwoorden maar niets vinden, en dan is daar Andrew Tate, maar ook anderen, die ze wel een thuis geven, waar ze wel 'mannelijk' kunnen zijn.
De verkeerde soort mannelijk maar het is in ieder geval wat, het is beter als de andere kant waar ze uitgekotst worden.
In het eche leven is het allemaal niet zo erg maar de jeugd is nou eenmaal enorm veel online, en dat zal alleen nog maar meer worden.
En daar gaat het al mis. Een gezinsleven en onderdeel zijn van een gemeenschap is wat vervulling heeft, sportwagens en veel vrouwen niet. Dat biedt slechts de kortstondige bevrediging van materiële hebzucht en fysieke lusten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:34 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het zijn jongeren, gezinsleven is niet stoer, chicks en sportwagens wel.
Kan je nagaan hoeveel er mis is dat dit soort figuren aanspraak kan krijgen. In de jaren '50 was Tate met pek en veren de stad uitgejaagd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit begrijp ik allemaal wel en je hebt met sommige dingen ook zeker een punt, maar Tate zijn vermeende mannelijkheid is zo giftig als de pest. Tate leert jonge mannen om een soort wilde dieren te zijn die vrouwen als minderwaardige objecten kunnen beschouwen. Dat is geen rolmodel zijn, maar jezelf degraderen. Er zijn echt zat betere rolmodellen te vinden.
4th wave feminism heeft succesvolle propaganda tegen dat gezinsleven gevoerd.quote:En daar gaat het al mis. Een gezinsleven en onderdeel zijn van een gemeenschap is wat vervulling heeft, sportwagens en veel vrouwen niet. Dat biedt slechts de kortstondige bevrediging van materiële hebzucht en fysieke lusten.
Iedereen mag geloven wat ze willen maar vrouwenonderdrukking is niet goed aldus Links.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:27 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat kennen we bij de progressieve gekkies toch ook.
Het ene moment is de Islam het boegbeeld van diversiteit en het andere moment zijn we weer vuile vrouwen onderdrukkers wanneer het uitkomt.
Make up your mind.
Op allebei heb je gelijk, maar het zijn jongeren, die denken daar allemaal niet aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit begrijp ik allemaal wel en je hebt met sommige dingen ook zeker een punt, maar Tate zijn vermeende mannelijkheid is zo giftig als de pest. Tate leert jonge mannen om een soort wilde dieren te zijn die vrouwen als minderwaardige objecten kunnen beschouwen. Dat is geen rolmodel zijn, maar jezelf degraderen. Er zijn echt zat betere rolmodellen te vinden.
[..]
En daar gaat het al mis. Een gezinsleven en onderdeel zijn van een gemeenschap is wat vervulling heeft, sportwagens en veel vrouwen niet. Dat biedt slechts de kortstondige bevrediging van materiële hebzucht en fysieke lusten.
En daarom is het niets meer dan terecht dat die progressieve gekkies eindelijk de toxische mond gesnoerd wordt. Er komt namelijk alleen maatschappelijke decadentie van want zij zijn immers de oorzaak van de malaise waarin Europa zich bevindt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel er mis is dat dit soort figuren aanspraak kan krijgen. In de jaren '50 was Tate met pek en veren de stad uitgejaagd.
[..]
4th wave feminism heeft succesvolle propaganda tegen dat gezinsleven gevoerd.
In Amerika spelen, veel meer dan hier, andere omstandigheden nog een rol. Het verschil in klasse is daar veel groter. Echter door online dating is de zoekradius naar een potentiële partner van de vrouw enorm vergroot en door 4th wave feminism wordt ze daar verteld dat ze alles en elke partner waard zijn. Door de veel grotere socio-economische verschillen in Amerika, meer invloed van 4th wave feminism en de (uit vele onderzoeken bewezen) biologisch aangestuurde neiging van vrouwen om omhoog te daten is de gemiddelde average chump gewoon totaal niet meer interessant. Die average chumps vallen massaal in de handen van Tate.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:36 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Precies.
Default subs als twoxchromosomes die ik vaak langs zie komen als ik 'all' check, bijna elke populaire post is haat op mannen in 1 of andere vorm.
Nou nee, er is bijna niemand die dat vind. Mensen constateren alleen dat er moslims zijn en het een beter idee is om met ze samen te leven, dan ze het land uit proberen te flikkeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:27 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat kennen we bij de progressieve gekkies toch ook.
Het ene moment is de Islam het boegbeeld van diversiteit
Denk ook apps als Tinder een effect hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In Amerika spelen, veel meer dan hier, andere omstandigheden nog een rol. Het verschil in klasse is daar veel groter. Echter door online dating is de zoekradius naar een potentiële partner van de vrouw enorm vergroot en door 4th wave feminism wordt ze daar verteld dat ze alles en elke partner waard zijn. Door de veel grotere socio-economische verschillen in Amerika, meer invloed van 4th wave feminism en de (uit vele onderzoeken bewezen) biologisch aangestuurde neiging van vrouwen om omhoog te daten is de gemiddelde average chump gewoon totaal niet meer interessant. Die average chumps vallen massaal in de handen van Tate.
Is de oplossing terug te gaan naar de jaren '20? Nee. Dat het echter niet goed gaat is evident.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |