Als je aan de ‘goede’ kant staat maken dit soort schandalen niet meer uit en zijn ze juist weer verzonnen, om zwart te maken door de politieke tegenstanders.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel apart dat Musk/Trump en de zijnen politieke druk uitvoeren om Starmer weg te krijgen wegen die grooming gang schandalen en vervolgens ook druk uitoefenen op Roemenie om 2 Groomers naar Amerika te halen voor een pardon.
Als ik google ten aanzien van jouw bewering dat Trump en Musk druk hebben uitgeoefend op Roemenië om hen terug te halen kom ik hierop:quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel apart dat Musk/Trump en de zijnen politieke druk uitvoeren om Starmer weg te krijgen wegen die grooming gang schandalen en vervolgens ook druk uitoefenen op Roemenie om 2 Groomers naar Amerika te halen voor een pardon.
Hebt ie op NOS en reddit gelezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik google ten aanzien van jouw bewering dat Trump en Musk druk hebben uitgeoefend op Roemenië om hen terug te halen kom ik hierop:
https://www.bbc.com/news/articles/cg4kkv3e1v9o.amp
Staat redelijk haaks op jouw bewering. Dus waar haal je dit vandaan?
Tja, dit wordt in sommige kringen inmiddels iets positiefs gezien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:19 schreef PluggieOD het volgende:
Greta staat inmiddels achterop diesel trucks te bleren voor de Palestijnen
Zo klopt het.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hebt ie op NOS BlueSky en reddit gelezen.
En o wee als je daarop wijst, want dan ben je een fanboy…quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:13 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm.
Waar halen mensen nu vandaan dat Tate op uitnodiging van Trump en Musk naar de VS zou komen. Enkele progressief linkse users maken deze aantijging, maar geen enkele bron die dit weet te bevestigen ..
Daar staat toch vrij letterlijk in dat Grenell over Tate heeft gesproken met Roemenië, en dat hij expliciet aangeeft dat zij zijn steun hebben? Helemaal uit de lucht gegrepen lijkt de claim dat Amerika druk heeft uitgeoefend dus ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik google ten aanzien van jouw bewering dat Trump en Musk druk hebben uitgeoefend op Roemenië om hen terug te halen kom ik hierop:
De bron van die bewering is de Financial Times: Tate-broers verlaten Roemenië, 'op weg naar VS met privéjet' - https://nos.nl/l/2557482quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sommige topics hier zijn letterlijk de reddit-hivemind. En die heb ik er niet voor niets afgeflikkerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hebt ie op NOS en reddit gelezen.
Waar denk jij dat die druk dan vandaan komt?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:13 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm.
Waar halen mensen nu vandaan dat Tate op uitnodiging van Trump en Musk naar de VS zou komen. Enkele progressief linkse users maken deze aantijging, maar geen enkele bron die dit weet te bevestigen ..
Het grote verschil is dat degenen die "in charge" waren in de Westerse wereld, doorgaans wel bepaalde "beschaafde" idealen hadden, of in ieder geval, deden alsof. En daar lijkt men nu van af te stappen: hoe onbeschofter hoe "stoerder" en zelfs doen alsof je bij de feiten blijft en deze kan onderbouwen wanneer nodig, zelfs dat hoeft niet meer. Het is nog meer dan ooit: wie het hardst roept en de halve waarheden of leugens maar vaak genoeg herhaalt wint. Feitelijke onderbouwing is voor losers.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:13 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm.
[..]
Tja, dit wordt in sommige kringen inmiddels iets positiefs gezien.
Bijvoorbeeld door mensen die hier stellen dat we in een 'walgelijke tijdlijn' zouden zitten. Daar is steun voor een samenleving waar Islamitisch terrorisme, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten welig tieren, heel normaal. Wat ook benadrukt dat al deze uitspraken niet serieus zijn te nemen.
[..]
Zo klopt het.
Je bedoelt Israël? En Tate is een doorgesnoven antisemiet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:28 schreef Jeo_Boden het volgende:
Ik vraag mij af waarom Tate zijn X-account werd verbannen. Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat Trump en Elon, naast dat ze geweldige dingen doen, helaas ook Israhel-lovers zijn? Tate is zelf anti-Israel als ik me niet vergis.
Overigens ben ik geen fan van de gebroeders Tate.
Hmm ..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat degenen die "in charge" waren in de Westerse wereld, doorgaans wel bepaalde "beschaafde" idealen hadden, of in ieder geval, deden alsof. En daar lijkt men nu van af te stappen: hoe onbeschofter hoe "stoerder" en zelfs doen alsof je bij de feiten blijft en deze kan onderbouwen wanneer nodig, zelfs dat hoeft niet meer. Het is nog meer dan ooit: wie het hardst roept en de halve waarheden of leugens maar vaak genoeg herhaalt wint. Feitelijke onderbouwing is voor losers.
Mijn reactie had puur betrekking op dit deel:quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt Israël? En Tate is een doorgesnoven antisemiet.
[..]
Hmm ..
Op welke manier onderbouwd dit nu de claim dat Trump en Musk de gebroeders Tate zouden hebben uitgenodigd?
quote:Bijvoorbeeld door mensen die hier stellen dat we in een 'walgelijke tijdlijn' zouden zitten. Daar is steun voor een samenleving waar Islamitisch terrorisme, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten welig tieren, heel normaal. Wat ook benadrukt dat al deze uitspraken niet serieus zijn te nemen.
Jij hebt het echt niet begrepen en dat zwart-wit denken gaat je niet verder helpen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zet het ene extreme tegenover het andere en verbind het in mijn vervolgpost waarin ik vrij simpel uitleg waarom alleen een linkse of rechtse kijk op de zaak niet afdoende is. Het oversteeg duidelijk je denkcapaciteit.
Jouw manier van denken houdt mensen klein, smal en zielig. Na 50 jaar niet eens van iemand kunnen vragen dat ze de taal spreken is de lat zo laag leggen dat het beledigend en capaciteitontkennend is. Eigenlijk zeg jij: die analfabete Turkjes zijn nergens toe in staat en hun handje had moeten worden vastgehouden van A tot Z. Dit is het impliciete verhulde racisme van links: de kleurling is zielig, capaciteitsloos en zonder agency en moet door de witman geholpen worden! Dat neemt niet weg dat de overheid en werkgevers ook kwalijke steken hebben laten vallen dóór in te zetten op analfabete Turkjes die makkelijk uit te buiten zijn en integratie niet te promoten.
Ik ontneem ze echter niet hun waardigheid door niks van ze te verwachten qua capaciteit.
Daar heb ik ook een broertje dood aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:25 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Jij hebt het echt niet begrepen en dat zwart-wit denken gaat je niet verder helpen.
Ik ben het met je eens dat mensen die in Nederland permanent willen leven ook moeite moeten doen om de taal te leren en zich aan te passen. Dit is voor de Turkse analfabeet uit een dorp (jouw voorbeeld) lastiger dan bijv. mijn opgeleide Spaanse of Bulgaarse dansdocent die hier 15+ jaar dansles geeft in het Engels en geen enkele Nederlandse zin kan (en wil) formuleren.
Al dat soort expats heb ik ook een broertje dood aan. Wel de lusten, niet de lasten.quote:Ook de hoogopgeleide expats hebben er veel moeite mee. Dus we spreken dan maar in het Engels (ook bij ons op kantoor, alles in het Engels omdat er enkele expats zijn die echt geen enkele moeite doen om Nederlands te leren of zelfs na tig jaar cursus niet eens de moeite doen om te praktiseren). Dan heeft de analfabeet het toch een stukke beter gedaan door met gebrekkig Nederlands te communiceren.
Welke succesverhalen heeft 70 haar Islam in NL opgeleverd? Wat gaat beter we wat we nog niet hadden?quote:Ik ken trouwens ook genoeg succesverhalen, maar die worden door types zoals jij nooit genoemd.
Oh nee hoor, vaak genoeg benadrukt dat er zat goede moslims zijn.quote:Alle negatieve peilen zijn op die moslims gericht, omdat ze moslim zijn. Nul inlevingsvermogen, want dan ben je links en zacht en vertroetelend? Kom op man. Je hebt geen idee hoeveel verbinding je daarmee schaadt, terwijl je ook nog denkt dat je er op deze wijze goed aan doet.
Je kent me niet.quote:Ik vind dat jij een beetje bent vervreemd van de samenleving.
Je weet geeneens wat racisme is meid. Geef eens de definitie van racisme?quote:Je blijft ontkennen dat je niet racistisch bent, maar je uitspraken laten je anders kennen.
Neuh, je benoemt het elke keer. Maar geen enkele keer heb je een concreet voorbeeld adhv waarvan zou blijken dat ik een racist ben.quote:Ik heb je meerdere voorbeelden gegeven, ook in andere topics.
Ik heb geen behoefte aan verbinding met mensen die in een hel geloven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:25 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Jij hebt het echt niet begrepen en dat zwart-wit denken gaat je niet verder helpen.
Ik ben het met je eens dat mensen die in Nederland permanent willen leven ook moeite moeten doen om de taal te leren en zich aan te passen. Dit is voor de Turkse analfabeet uit een dorp (jouw voorbeeld) lastiger dan bijv. mijn opgeleide Spaanse of Bulgaarse dansdocent die hier 15+ jaar dansles geeft in het Engels en geen enkele Nederlandse zin kan (en wil) formuleren. Ook de hoogopgeleide expats hebben er veel moeite mee. Dus we spreken dan maar in het Engels (ook bij ons op kantoor, alles in het Engels omdat er enkele expats zijn die echt geen enkele moeite doen om Nederlands te leren of zelfs na tig jaar cursus niet eens de moeite doen om te praktiseren). Dan heeft de analfabeet het toch een stukke beter gedaan door met gebrekkig Nederlands te communiceren.
Ik ken trouwens ook genoeg succesverhalen, maar die worden door types zoals jij nooit genoemd. Alle negatieve peilen zijn op die moslims gericht, omdat ze moslim zijn. Nul inlevingsvermogen, want dan ben je links en zacht en vertroetelend? Kom op man. Je hebt geen idee hoeveel verbinding je daarmee schaadt, terwijl je ook nog denkt dat je er op deze wijze goed aan doet.
Ik vind dat jij een beetje bent vervreemd van de samenleving. Je blijft ontkennen dat je niet racistisch bent, maar je uitspraken laten je anders kennen. Ik heb je meerdere voorbeelden gegeven, ook in andere topics.
Je hebt niets aan een religie om je land te verbeteren, maar je hebt er veel aan als mensen leren respect te hebben voor elkaar (dus iedereen) en er een mooie samenleving van te maken. Nederland heeft een economische groei doorgemaakt dankzij de islamitische gastarbeiders die onder erbarmelijke omstandigheden moesten leven en vervolgens dom gehouden zijn. Dat is gefaald beleid. Dan nu grote sprongen verwachten is niet realistisch. Het helpt ook alleen om vooruit te kijken: waarom is er zoveel agressie in de arabische/marokkaanse cultuur en hoe kan de opvoeding beter van de jongeren zodat zij respect leren hebben en beter integreren?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een broertje dood aan.
[..]
Al dat soort expats heb ik ook een broertje dood aan. Wel de lusten, niet de lasten.
[..]
Welke succesverhalen heeft 70 haar Islam in NL opgeleverd? Wat gaat beter we wat we nog niet hadden?
[..]
Oh nee hoor, vaak genoeg benadrukt dat er zat goede moslims zijn.
[..]
Je kent me niet.
[..]
Je weet geeneens wat racisme is meid. Geef eens de definitie van racisme?
[..]
Neuh, je benoemt het elke keer. Maar geen enkele keer heb je een concreet voorbeeld adhv waarvan zou blijken dat ik een racist ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |