abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2025 @ 08:26:22 #176
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216859806
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel apart dat Musk/Trump en de zijnen politieke druk uitvoeren om Starmer weg te krijgen wegen die grooming gang schandalen en vervolgens ook druk uitoefenen op Roemenie om 2 Groomers naar Amerika te halen voor een pardon.
Als je aan de ‘goede’ kant staat maken dit soort schandalen niet meer uit en zijn ze juist weer verzonnen, om zwart te maken door de politieke tegenstanders.
Zo redeneren die lui doorgaans.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216859929
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel apart dat Musk/Trump en de zijnen politieke druk uitvoeren om Starmer weg te krijgen wegen die grooming gang schandalen en vervolgens ook druk uitoefenen op Roemenie om 2 Groomers naar Amerika te halen voor een pardon.
Als ik google ten aanzien van jouw bewering dat Trump en Musk druk hebben uitgeoefend op Roemenië om hen terug te halen kom ik hierop:

https://www.bbc.com/news/articles/cg4kkv3e1v9o.amp

Staat redelijk haaks op jouw bewering. Dus waar haal je dit vandaan?
pi_216861188
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 08:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als ik google ten aanzien van jouw bewering dat Trump en Musk druk hebben uitgeoefend op Roemenië om hen terug te halen kom ik hierop:

Hebt ie op NOS en reddit gelezen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216861306
Hmm.

Waar halen mensen nu vandaan dat Tate op uitnodiging van Trump en Musk naar de VS zou komen. Enkele progressief linkse users maken deze aantijging, maar geen enkele bron die dit weet te bevestigen ..
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 15:19 schreef PluggieOD het volgende:
Greta staat inmiddels achterop diesel trucks te bleren voor de Palestijnen ;(
Tja, dit wordt in sommige kringen inmiddels iets positiefs gezien.

Bijvoorbeeld door mensen die hier stellen dat we in een 'walgelijke tijdlijn' zouden zitten. Daar is steun voor een samenleving waar Islamitisch terrorisme, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten welig tieren, heel normaal. Wat ook benadrukt dat al deze uitspraken niet serieus zijn te nemen.
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hebt ie op NOS BlueSky en reddit gelezen.
Zo klopt het.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216863051
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 11:13 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm.

Waar halen mensen nu vandaan dat Tate op uitnodiging van Trump en Musk naar de VS zou komen. Enkele progressief linkse users maken deze aantijging, maar geen enkele bron die dit weet te bevestigen ..

En o wee als je daarop wijst, want dan ben je een fanboy…
pi_216863726
quote:

[..]

Daar staat toch vrij letterlijk in dat Grenell over Tate heeft gesproken met Roemenië, en dat hij expliciet aangeeft dat zij zijn steun hebben? Helemaal uit de lucht gegrepen lijkt de claim dat Amerika druk heeft uitgeoefend dus ook niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 14:20:25 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216863770
quote:

[..]

De bron van die bewering is de Financial Times: Tate-broers verlaten Roemenië, 'op weg naar VS met privéjet' - https://nos.nl/l/2557482
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 28 februari 2025 @ 14:25:25 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216863814
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hebt ie op NOS en reddit gelezen.
Sommige topics hier zijn letterlijk de reddit-hivemind. En die heb ik er niet voor niets afgeflikkerd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 28 februari 2025 @ 14:49:52 #184
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_216864039
quote:
Hmm.

Waar denk jij dat die druk dan vandaan komt?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_216864329
Ik vraag mij af waarom Tate zijn X-account werd verbannen. Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat Trump en Elon, naast dat ze geweldige dingen doen, helaas ook Israhel-lovers zijn? Tate is zelf anti-Israel als ik me niet vergis.

Overigens ben ik geen fan van de gebroeders Tate.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 20:55:48 #186
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_216868306
twitter
  vrijdag 28 februari 2025 @ 21:57:09 #187
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_216869867
quote:
Hmm.

[..]
Tja, dit wordt in sommige kringen inmiddels iets positiefs gezien.

Bijvoorbeeld door mensen die hier stellen dat we in een 'walgelijke tijdlijn' zouden zitten. Daar is steun voor een samenleving waar Islamitisch terrorisme, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten welig tieren, heel normaal. Wat ook benadrukt dat al deze uitspraken niet serieus zijn te nemen.
[..]
Zo klopt het.
Het grote verschil is dat degenen die "in charge" waren in de Westerse wereld, doorgaans wel bepaalde "beschaafde" idealen hadden, of in ieder geval, deden alsof. En daar lijkt men nu van af te stappen: hoe onbeschofter hoe "stoerder" en zelfs doen alsof je bij de feiten blijft en deze kan onderbouwen wanneer nodig, zelfs dat hoeft niet meer. Het is nog meer dan ooit: wie het hardst roept en de halve waarheden of leugens maar vaak genoeg herhaalt wint. Feitelijke onderbouwing is voor losers.

En dat is wel degelijk een nieuwe trend.

Het is een beetje als:
Criminelen zijn er altijd geweest. Dat is erg, maar niet schokkend. Maar wanneer ook de politie crimineel gedrag gaat vertonen, terwijl dit voorheen niet op grote schaal of zichtbaar gebeurde...dan is dat wel degelijk wat nieuws en schokkend.
Krekker is de bom!
  zaterdag 1 maart 2025 @ 11:19:58 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216876872
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:28 schreef Jeo_Boden het volgende:
Ik vraag mij af waarom Tate zijn X-account werd verbannen. Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat Trump en Elon, naast dat ze geweldige dingen doen, helaas ook Israhel-lovers zijn? Tate is zelf anti-Israel als ik me niet vergis.

Overigens ben ik geen fan van de gebroeders Tate.
Je bedoelt Israël? En Tate is een doorgesnoven antisemiet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 21:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Het grote verschil is dat degenen die "in charge" waren in de Westerse wereld, doorgaans wel bepaalde "beschaafde" idealen hadden, of in ieder geval, deden alsof. En daar lijkt men nu van af te stappen: hoe onbeschofter hoe "stoerder" en zelfs doen alsof je bij de feiten blijft en deze kan onderbouwen wanneer nodig, zelfs dat hoeft niet meer. Het is nog meer dan ooit: wie het hardst roept en de halve waarheden of leugens maar vaak genoeg herhaalt wint. Feitelijke onderbouwing is voor losers.
Hmm ..

Op welke manier onderbouwd dit nu de claim dat Trump en Musk de gebroeders Tate zouden hebben uitgenodigd?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 1 maart 2025 @ 13:09:36 #189
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_216878502
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt Israël? En Tate is een doorgesnoven antisemiet.
[..]
Hmm ..

Op welke manier onderbouwd dit nu de claim dat Trump en Musk de gebroeders Tate zouden hebben uitgenodigd?
Mijn reactie had puur betrekking op dit deel:

quote:
Krekker is de bom!
pi_217202776
One of Andrew Tate’s girlfriends has accused the self-proclaimed misogynist of choking her so hard during rough sex inside the Beverly Hills Hotel that she later alerted authorities, according to a report.

Bri Stern alleged to Beverly Hills police that the sexual assault took place two weeks ago and that she nearly passed out from the violent encounter, TMZ reported, citing sources with direct knowledge of the incident.
-----
bron
pi_217202789
met rolmodellen als deze vent...God help ons
pi_217202895
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik zet het ene extreme tegenover het andere en verbind het in mijn vervolgpost waarin ik vrij simpel uitleg waarom alleen een linkse of rechtse kijk op de zaak niet afdoende is. Het oversteeg duidelijk je denkcapaciteit.

Jouw manier van denken houdt mensen klein, smal en zielig. Na 50 jaar niet eens van iemand kunnen vragen dat ze de taal spreken is de lat zo laag leggen dat het beledigend en capaciteitontkennend is. Eigenlijk zeg jij: die analfabete Turkjes zijn nergens toe in staat en hun handje had moeten worden vastgehouden van A tot Z. Dit is het impliciete verhulde racisme van links: de kleurling is zielig, capaciteitsloos en zonder agency en moet door de witman geholpen worden! Dat neemt niet weg dat de overheid en werkgevers ook kwalijke steken hebben laten vallen dóór in te zetten op analfabete Turkjes die makkelijk uit te buiten zijn en integratie niet te promoten.

Ik ontneem ze echter niet hun waardigheid door niks van ze te verwachten qua capaciteit.
Jij hebt het echt niet begrepen en dat zwart-wit denken gaat je niet verder helpen.

Ik ben het met je eens dat mensen die in Nederland permanent willen leven ook moeite moeten doen om de taal te leren en zich aan te passen. Dit is voor de Turkse analfabeet uit een dorp (jouw voorbeeld) lastiger dan bijv. mijn opgeleide Spaanse of Bulgaarse dansdocent die hier 15+ jaar dansles geeft in het Engels en geen enkele Nederlandse zin kan (en wil) formuleren. Ook de hoogopgeleide expats hebben er veel moeite mee. Dus we spreken dan maar in het Engels (ook bij ons op kantoor, alles in het Engels omdat er enkele expats zijn die echt geen enkele moeite doen om Nederlands te leren of zelfs na tig jaar cursus niet eens de moeite doen om te praktiseren). Dan heeft de analfabeet het toch een stukke beter gedaan door met gebrekkig Nederlands te communiceren.

Ik ken trouwens ook genoeg succesverhalen, maar die worden door types zoals jij nooit genoemd. Alle negatieve peilen zijn op die moslims gericht, omdat ze moslim zijn. Nul inlevingsvermogen, want dan ben je links en zacht en vertroetelend? Kom op man. Je hebt geen idee hoeveel verbinding je daarmee schaadt, terwijl je ook nog denkt dat je er op deze wijze goed aan doet.

Ik vind dat jij een beetje bent vervreemd van de samenleving. Je blijft ontkennen dat je niet racistisch bent, maar je uitspraken laten je anders kennen. Ik heb je meerdere voorbeelden gegeven, ook in andere topics.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:55:32 #193
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217211235
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 05:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Jij hebt het echt niet begrepen en dat zwart-wit denken gaat je niet verder helpen.

Ik ben het met je eens dat mensen die in Nederland permanent willen leven ook moeite moeten doen om de taal te leren en zich aan te passen. Dit is voor de Turkse analfabeet uit een dorp (jouw voorbeeld) lastiger dan bijv. mijn opgeleide Spaanse of Bulgaarse dansdocent die hier 15+ jaar dansles geeft in het Engels en geen enkele Nederlandse zin kan (en wil) formuleren.
Daar heb ik ook een broertje dood aan.

quote:
Ook de hoogopgeleide expats hebben er veel moeite mee. Dus we spreken dan maar in het Engels (ook bij ons op kantoor, alles in het Engels omdat er enkele expats zijn die echt geen enkele moeite doen om Nederlands te leren of zelfs na tig jaar cursus niet eens de moeite doen om te praktiseren). Dan heeft de analfabeet het toch een stukke beter gedaan door met gebrekkig Nederlands te communiceren.
Al dat soort expats heb ik ook een broertje dood aan. Wel de lusten, niet de lasten.

quote:
Ik ken trouwens ook genoeg succesverhalen, maar die worden door types zoals jij nooit genoemd.
Welke succesverhalen heeft 70 haar Islam in NL opgeleverd? Wat gaat beter we wat we nog niet hadden?

quote:
Alle negatieve peilen zijn op die moslims gericht, omdat ze moslim zijn. Nul inlevingsvermogen, want dan ben je links en zacht en vertroetelend? Kom op man. Je hebt geen idee hoeveel verbinding je daarmee schaadt, terwijl je ook nog denkt dat je er op deze wijze goed aan doet.
Oh nee hoor, vaak genoeg benadrukt dat er zat goede moslims zijn.

quote:
Ik vind dat jij een beetje bent vervreemd van de samenleving.
Je kent me niet.

quote:
Je blijft ontkennen dat je niet racistisch bent, maar je uitspraken laten je anders kennen.
Je weet geeneens wat racisme is meid. Geef eens de definitie van racisme?

quote:
Ik heb je meerdere voorbeelden gegeven, ook in andere topics.
Neuh, je benoemt het elke keer. Maar geen enkele keer heb je een concreet voorbeeld adhv waarvan zou blijken dat ik een racist ben.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:13:40 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217211427
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 05:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat mensen die in Nederland permanent willen leven ook moeite moeten doen om de taal te leren en zich aan te passen. Dit is voor de Turkse analfabeet uit een dorp (jouw voorbeeld) lastiger dan bijv. mijn opgeleide Spaanse of Bulgaarse dansdocent die hier 15+ jaar dansles geeft in het Engels en geen enkele Nederlandse zin kan (en wil) formuleren. Ook de hoogopgeleide expats hebben er veel moeite mee. Dus we spreken dan maar in het Engels (ook bij ons op kantoor, alles in het Engels omdat er enkele expats zijn die echt geen enkele moeite doen om Nederlands te leren of zelfs na tig jaar cursus niet eens de moeite doen om te praktiseren). Dan heeft de analfabeet het toch een stukke beter gedaan door met gebrekkig Nederlands te communiceren.

Ik ken trouwens ook genoeg succesverhalen, maar die worden door types zoals jij nooit genoemd. Alle negatieve peilen zijn op die moslims gericht, omdat ze moslim zijn. Nul inlevingsvermogen, want dan ben je links en zacht en vertroetelend? Kom op man. Je hebt geen idee hoeveel verbinding je daarmee schaadt, terwijl je ook nog denkt dat je er op deze wijze goed aan doet.

Ik vind dat jij een beetje bent vervreemd van de samenleving. Je blijft ontkennen dat je niet racistisch bent, maar je uitspraken laten je anders kennen. Ik heb je meerdere voorbeelden gegeven, ook in andere topics.
Ik heb geen behoefte aan verbinding met mensen die in een hel geloven.

Joden niet. Christenen niet. Moslims niet. Val me niet lastig met je steentijdneuroses en bijkomende actuele effecten.

Kleur interesseert me verder geen reet. Ook witte moslims (Hoi Arnoud van Doorn, debiel v.d. Ven) kunnen mijn kont kussen.

Verkas lekker naar Arabië en laat ons met rust.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217215725
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Daar heb ik ook een broertje dood aan.
[..]
Al dat soort expats heb ik ook een broertje dood aan. Wel de lusten, niet de lasten.
[..]
Welke succesverhalen heeft 70 haar Islam in NL opgeleverd? Wat gaat beter we wat we nog niet hadden?
[..]
Oh nee hoor, vaak genoeg benadrukt dat er zat goede moslims zijn.
[..]
Je kent me niet.
[..]
Je weet geeneens wat racisme is meid. Geef eens de definitie van racisme?
[..]
Neuh, je benoemt het elke keer. Maar geen enkele keer heb je een concreet voorbeeld adhv waarvan zou blijken dat ik een racist ben.
Je hebt niets aan een religie om je land te verbeteren, maar je hebt er veel aan als mensen leren respect te hebben voor elkaar (dus iedereen) en er een mooie samenleving van te maken. Nederland heeft een economische groei doorgemaakt dankzij de islamitische gastarbeiders die onder erbarmelijke omstandigheden moesten leven en vervolgens dom gehouden zijn. Dat is gefaald beleid. Dan nu grote sprongen verwachten is niet realistisch. Het helpt ook alleen om vooruit te kijken: waarom is er zoveel agressie in de arabische/marokkaanse cultuur en hoe kan de opvoeding beter van de jongeren zodat zij respect leren hebben en beter integreren?
pi_217651531
Arjen Lubach met een item over Tate-achtige-influencers. Arjen Lubach bagatelliseert het wel heel veel en doet er lacherig over, maar dit is wat ik dus altijd al zeg en wat een grote reden zal zijn in de populariteit van zulke influencers:

Bekijk deze YouTube-video

* Jongens hebben het moeilijk op de basisschool, middelbare school en hogere school
* Jongens/jonge mannen plegen 3x vaker zelfmoord
* Jongens/mannen verdienen minder dan vrouwen tot ze 35 zijn
* Jongens/mannen kunnen moeilijk een relatie krijgen
* Er zijn geen hulpprogramma's voor jonge mannen waar dit er in overschot is voor alle andere groepen - waardoor hun enige 'hulp' dit soort influencers is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')