SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik vind Niels wel een beetje slappe hap.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
Niels vindt het moeilijk
Voelt zich niet op zijn gemak in deze positie
Beetje balloosquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Niels wel een beetje slappe hap.
Oja; Betalende tienerlokkers die tieners en gescheiden huisvrouwen die hun 2e jeugd beleven, lokken naar clubs.quote:
Ja , dit is dus gewoon zielig doen over niets.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn er toch al uit ?
Wie ze nomineren
Ja, ze zijn compleet niet besluiteloos....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn er toch al uit ?
Wie ze nomineren
Z'n vorige relatie was een Turk uit Aken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu kan zich niet voorstellen dat hij iets met een Nederlander kan krijgen.
Ok Keanu is afquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind hem wel leuk , zal je zien dat hij weg moetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Flory- het volgende:
Vind het erg dom dat Niels aan Jordy heeft beloofd hem als eerste af te halen vd nominatie als hij de kans krijgt.
Huh? Hj is toch ook een nederlander?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Huh? Hj is toch ook een nederlander?
Ja, jammer dit..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en dat zegt hij lachend........
hahaha als ik me slecht voel ga ik even op tinder, krijg ik heel veel likes? of ? zeg ik 2x wat en negeer ik ze verderquote:
Tis een Belg als het goed isquote:
Dat is nederland, ik zal het wel niet begrijpenquote:
Ik snap em ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat is nederland, ik zal het wel niet begrijpen
Was een grapje, sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja hij is Nederlanderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap em ook niet![]()
![]()
Maastricht ligt in NL iig.
wat is hij dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Limburger en die associëren zich soms niet met Nederlanders, of zo. Maar hij had wat met een turkse jongen uit Aken. Hij gaf aan dat hij niet op Nederlanders valt.quote:
Ik vind hem ook okayquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef RobjeGeus het volgende:
Keanu is ook wel aardig Gay qua gedrag en praten he
Hij is gayquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef RobjeGeus het volgende:
Keanu is ook wel aardig Gay qua gedrag en praten he
ja 22 jaar nuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu moet gewoon nog een beetje volwassen worden. Maar goed, hij is 22 toch?
Moeilijk voor mannenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu moet gewoon nog een beetje volwassen worden. Maar goed, hij is 22 toch?
helemaal mee eens, het is vreselijkquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het is vreselijk
Jeffery en Niels zijn de beslissing nemers en Jordy en Keanu hebben nominatietarget op en mogen dus genomineerd worden.quote:
Rode met schietschijf is genomineerd, blauwe met hamer is decision maker, beslissingen nemen onder andere over wie er nog genomineerd wordt deze week.quote:
Dat rood ook nietquote:
Idioot toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat rood ook niet![]()
Heb mijn instellingen al aangepast
Ik probeer hem de hele tijd te ontwijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind dat Jordy wel veel gevolgd wordt door de camera. Vaak alleen in beeld ook
vrouw met rode trui dat is fleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lennie en ? Hebben hun uniformpje niet aan
Die hebben hun eigen kleding.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lennie en ? Hebben hun uniformpje niet aan
Ja ik erger me kapot aan. Kijkt niet prettigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het is vreselijk
Bloedirritant, Fleur en Jordy mogen van mij vrijdag vertrekken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef Flory- het volgende:
Fleur doet zo vreemd met dat mondje steeds en dan dat stemmetje
Ik vind het een betweter. Denkt dat hij de man is die alles weet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel maf dat er hier veel zijn die gisteren al jeuk kregen van Jordy (incl mezelf)![]()
Ik vind dat hij een beetje calimero syndroom heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel maf dat er hier veel zijn die gisteren al jeuk kregen van Jordy (incl mezelf)![]()
Een beetje oneerbiedigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
Is dubbel altijd, irritant levert ook leuke dingen op somsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:01 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Bloedirritant, Fleur en Jordy mogen van mij vrijdag vertrekken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een beetje calimero syndroom heeft
Ja nee precies, dat is het denk ik ook!!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een beetje oneerbiedig
Maar een jongen die dik is geweest en denkt dat hij dat je dat moet compenseren met gedrag
viel mijn ook al op continue duckfacequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef Flory- het volgende:
dank je welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Rode met schietschijf is genomineerd, blauwe met hamer is decision maker, beslissingen nemen onder andere over wie er nog genomineerd wordt deze week.
Duckface iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
viel mijn ook al op continue duckface
Ze moeten toch nog allemaal speechen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe laat zou het nomineren zijn![]()
Moet om 10.45 weg![]()
![]()
Geloof vorig seizoen rond 11 uur?
Oh ja klopt! Dat komt eerst nog vandaag geloof ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moeten toch nog allemaal speechen?
kan ze toch nooit volhoudenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik erger me kapot aan. Kijkt niet prettig
Dat soort zaken zijn voor mij allemaal nog wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
Moet om 10.45 weg![]()
![]()
Hij komt niet lekker uit de verf en kijkt chagrijnig. Dat is z'n nadeel idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Jordie wel mee vallen wat betreft irritant gedrag.
Hij bedoelt het goed
Wij mogen stemmenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort zaken zijn voor mij allemaal nog wat onduidelijk.
Vrijdag moeten ze weg , vandaag speechen en wanneer nomineren?
Mogen wij ook nog nomineren en wanneer. Geen idee
Jeffrey en Niels zeiden gister vandaag nog 3 nomineren. Maar wanneer weten we niet en er gingen inderdaad speeches zijn dacht ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
Moet om 10.45 weg![]()
![]()
is wellicht niet eens vandaag
Zag ik gister al.....maar denk nu dat het een tik is......mond van de Joker of een peuter die in zijn broek aan het poepen is...en daar is het nog schattig van.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef Flory- het volgende:
Ik zou het ook niet weten. Vind zo'n speech nogal, tja... awkward of zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
fleur heeft haar speech nog niet voorbereid en ze is moe.. werkt niet mee in haar hoofd.
Ze kan niet veel vertellen, kan ze niet (nou.. hoor haar anders flink kletsen)
Die zit ook al in mijn irritatie zonequote:
Zou best wel eens kunnen kloppenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Dus. Straks zijn er 5 nominatie targets waar de rest op kan stemmen.
En de drie die de meeste stemmen krijgen zijn genomineerd. Daar kunnen wij dan weer op stemmen.
Denk ik...dat het zo zit
Ah ja, ik heb weinig negatiefs over haar te melden.quote:
Duckfacequote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb weinig negatiefs over haar te melden.
kijk je op tv?quote:
Geen enkel probleem hier, maar ik heb koptelefoon op misschien scheelt dat?quote:
Ik vond hem ok.. tot hij het met de sterkste verhaaltje kwamquote:
Oh, niet getest. Maar via de IPad is het prima geluid en beeld.quote:
Mobiel was ook beter jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, niet getest. Maar via de IPad is het prima geluid en beeld.
Is wel zo gezegd al gister meen ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze al beseffen dat ze echt voor zichzelf spelen?
Voor hun eigen pot ?
Speeches.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik val in en er gebeuren dingen?
Mag ook niet hoor ik netquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
Milena
Heren uhm ja ik zal eerst zeggen ik ben hier een beetje om te escapen van de reality
ben niet iemand die gaat smeken om mijn plek , perfect oke voor mensen die dat wel doen (zei ze anders)
wil dicht bij zichzelf blijven ook in dit soort gevallen
ga op jullie gevoel af
doe jullie ding
ik ga niet voor mezelf staan strijden, vind het moeilijk om te zeggen ik verdien hetmeer dan iemand anders
succes
he ?? jeffrey zegt niks!
Die begon gisteravond al te twijfelen .quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij weet Niels helemaal niks meer zeker
Niels vind het moeilijk te beslissen over andere mensen denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Als Niels een nieuw tweepersoons bed gaat kopen, koopt hij waarschijnlijk ook een twijfelaar.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Als Niels een nieuw tweepersoons bed gaat kopen, koopt hij waarschijnlijk ook een twijfelaar.
Nee Lennie ipv Milenaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
niels: milena is lange tijd in haar leven niet gelukkig geweest en nu wel.. en al is het door dit kleins, die pin..
Denk dat hij bij alles twijfelt, maar nu helemaal dat het voor iedereen zijn mening moet geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Niels vind het moeilijk te beslissen over andere mensen denk ik
Ja ik ook vind het een heel aangename stemquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:36 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het stemgeluid van Lennie
Ook al past het totaal niet bij haar
Een hele mooie warme stem
Dat weet je blijkbaar heel goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze klinkt een beetje als Georgina Verbaan (die actrice, weet niet goed hoe je het schrijft)
Jammer ja, weer dat gefluisterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
Niels: ik heb niks om te zeggen
Jeffrey fluistert.....
Hé gelukkig, ben niet de enige!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze klinkt een beetje als Georgina Verbaan (die actrice, weet niet goed hoe je het schrijft)
Mee eens... mag haar wel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat ze moet huilen, frustratie, ontlading, onmacht, alle indrukken van zo'n huis.
Ze zag er al tegenop om die speech te doen. Als je dan zo in de 'kijker' staat, dan kan dit gebeuren.
Sneu is het voor d'r.
Ja, ik heb ook echt geen problemen met haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens... mag haar wel eigenlijk
Haha idd!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hé gelukkig, ben niet de enige!
"Hi hier is Lena!!! Gesellig!!"
Zielig maar kom dan gewoon met een goed verhaal ipv 'ik weet niet wat ik moet zeggen'quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:43 schreef 5thencounter het volgende:
Huilen helpt meestal, vooral als ze nx te melden heeft
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:44 schreef zodeju het volgende:
Nog even en Niels heeft dezelfde kleur als zijn achtergrond......
Dat dusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:44 schreef zodeju het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:44 schreef zodeju het volgende:
Gewoon een ander woord voor kleedruimte.quote:
Je hebt gelijk! Ik moet niet klagenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:47 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Normaal zaten we naar een SL te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |