SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik vind Niels wel een beetje slappe hap.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
Niels vindt het moeilijk
Voelt zich niet op zijn gemak in deze positie
Beetje balloosquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Niels wel een beetje slappe hap.
Oja; Betalende tienerlokkers die tieners en gescheiden huisvrouwen die hun 2e jeugd beleven, lokken naar clubs.quote:
Ja , dit is dus gewoon zielig doen over niets.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn er toch al uit ?
Wie ze nomineren
Ja, ze zijn compleet niet besluiteloos....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn er toch al uit ?
Wie ze nomineren
Z'n vorige relatie was een Turk uit Aken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu kan zich niet voorstellen dat hij iets met een Nederlander kan krijgen.
Ok Keanu is afquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind hem wel leuk , zal je zien dat hij weg moetquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Flory- het volgende:
Vind het erg dom dat Niels aan Jordy heeft beloofd hem als eerste af te halen vd nominatie als hij de kans krijgt.
Huh? Hj is toch ook een nederlander?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Huh? Hj is toch ook een nederlander?
Ja, jammer dit..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en dat zegt hij lachend........
hahaha als ik me slecht voel ga ik even op tinder, krijg ik heel veel likes? of ? zeg ik 2x wat en negeer ik ze verderquote:
Tis een Belg als het goed isquote:
Dat is nederland, ik zal het wel niet begrijpenquote:
Ik snap em ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat is nederland, ik zal het wel niet begrijpen
Was een grapje, sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja hij is Nederlanderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap em ook niet![]()
![]()
Maastricht ligt in NL iig.
wat is hij dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Limburger en die associëren zich soms niet met Nederlanders, of zo. Maar hij had wat met een turkse jongen uit Aken. Hij gaf aan dat hij niet op Nederlanders valt.quote:
Ik vind hem ook okayquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef RobjeGeus het volgende:
Keanu is ook wel aardig Gay qua gedrag en praten he
Hij is gayquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef RobjeGeus het volgende:
Keanu is ook wel aardig Gay qua gedrag en praten he
ja 22 jaar nuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu moet gewoon nog een beetje volwassen worden. Maar goed, hij is 22 toch?
Moeilijk voor mannenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu moet gewoon nog een beetje volwassen worden. Maar goed, hij is 22 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |