helemaal mee eens, het is vreselijkquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het is vreselijk
Jeffery en Niels zijn de beslissing nemers en Jordy en Keanu hebben nominatietarget op en mogen dus genomineerd worden.quote:
Rode met schietschijf is genomineerd, blauwe met hamer is decision maker, beslissingen nemen onder andere over wie er nog genomineerd wordt deze week.quote:
Dat rood ook nietquote:
Idioot toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat rood ook niet![]()
Heb mijn instellingen al aangepast
Ik probeer hem de hele tijd te ontwijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind dat Jordy wel veel gevolgd wordt door de camera. Vaak alleen in beeld ook
vrouw met rode trui dat is fleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lennie en ? Hebben hun uniformpje niet aan
Die hebben hun eigen kleding.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lennie en ? Hebben hun uniformpje niet aan
Ja ik erger me kapot aan. Kijkt niet prettigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, het is vreselijk
Bloedirritant, Fleur en Jordy mogen van mij vrijdag vertrekken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef Flory- het volgende:
Fleur doet zo vreemd met dat mondje steeds en dan dat stemmetje
Ik vind het een betweter. Denkt dat hij de man is die alles weet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel maf dat er hier veel zijn die gisteren al jeuk kregen van Jordy (incl mezelf)![]()
Ik vind dat hij een beetje calimero syndroom heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel maf dat er hier veel zijn die gisteren al jeuk kregen van Jordy (incl mezelf)![]()
Een beetje oneerbiedigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
Is dubbel altijd, irritant levert ook leuke dingen op somsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:01 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Bloedirritant, Fleur en Jordy mogen van mij vrijdag vertrekken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een beetje calimero syndroom heeft
Ja nee precies, dat is het denk ik ook!!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een beetje oneerbiedig
Maar een jongen die dik is geweest en denkt dat hij dat je dat moet compenseren met gedrag
viel mijn ook al op continue duckfacequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef Flory- het volgende:
Fleur doet zo vreemd met dat mondje steeds en dan dat stemmetje
dank je welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Rode met schietschijf is genomineerd, blauwe met hamer is decision maker, beslissingen nemen onder andere over wie er nog genomineerd wordt deze week.
Duckface iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
viel mijn ook al op continue duckface
Ze moeten toch nog allemaal speechen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe laat zou het nomineren zijn![]()
Moet om 10.45 weg![]()
![]()
Geloof vorig seizoen rond 11 uur?
Oh ja klopt! Dat komt eerst nog vandaag geloof ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moeten toch nog allemaal speechen?
kan ze toch nooit volhoudenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik erger me kapot aan. Kijkt niet prettig
Dat soort zaken zijn voor mij allemaal nog wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
Moet om 10.45 weg![]()
![]()
Hij komt niet lekker uit de verf en kijkt chagrijnig. Dat is z'n nadeel idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Jordie wel mee vallen wat betreft irritant gedrag.
Hij bedoelt het goed
Wij mogen stemmenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort zaken zijn voor mij allemaal nog wat onduidelijk.
Vrijdag moeten ze weg , vandaag speechen en wanneer nomineren?
Mogen wij ook nog nomineren en wanneer. Geen idee
Jeffrey en Niels zeiden gister vandaag nog 3 nomineren. Maar wanneer weten we niet en er gingen inderdaad speeches zijn dacht ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
Moet om 10.45 weg![]()
![]()
is wellicht niet eens vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |