Zou kunnen, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt. Vandaag kon dat niet bijvoorbeeld. Het is het totale gebrek aan tijd (of energie).quote:
Deze post deed me denken aan de tijd waarin ik een paar keer per week wandelde met de filmpjes van Leslie Sansone (zie YouTube). Dat is op hoog tempo wandelen met af en toe een knieheffing of zijstep er bij. Aerobic walking heet het ook wel. Het is tamelijkquote:Op maandag 20 januari 2025 17:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
dan wandel ik in de woonkamer
Ha, mooi dat het je daar aan herinnerde en het weer bevielquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Deze post deed me denken aan de tijd waarin ik een paar keer per week wandelde met de filmpjes van Leslie Sansone (zie YouTube). Dat is op hoog tempo wandelen met af en toe een knieheffing of zijstep er bij. Aerobic walking heet het ook wel. Het is tamelijkmaar het werkt wel voor mij.
Vanmiddag heb ik dus lekker 20 minuten gewandeld. Was eigenlijk best weer lekker. Ik moest wel weer even wennen aan het gekwaak van Leslie![]()
Buiten wandelen is hier echt onaangenaam. Naar de sportschool doe ik wel een aantal keer per week maar alleen de deur uit gaan en autorijden is al onprettig voor mijn overbelaste handen. Yoga is daardoor ook lastig. Ik ga maar weer een tijdje kwaken met Leslie dus
Hebben hier meer mensen ervaring met het gebruik van creatine? Denk er al een tijdje over na maar nog niet de stap genomen om het ook echt te bestellen. Welke voordelen ervaren jullie?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef Puala het volgende:
Ontbijt; skyr + flavour powder + creatine
Even een update hoewel ik niet heel veel te melden heb.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk blijf je straks ook hier posten als je er mee stopt. Klinkt wel heel leerzaam voor ons, hoe je het dan gaat aanpakken.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal. (Die van mij ligt op <90kg, ik kijk er naar uit om die te halen.)quote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef S_E het volgende:
Ook hier even een update, zal proberen wat vaker mee te schrijven.
Afgelopen week was het dan zover, 99.4 op de weegschaal! Eindelijk onder de 100. Afgelopen weekend wel beetje schandalig gegeten met bier en borrelplanken, maar na een paar dagen weer normaal is die schade wel weer weg. Ben me nu van plan 1x in de maand te wegen, op dezelfde tijd in m’n cyclus. Elke dag wegen maakt bij mij toch obsessief gedrag los. Ik track wel elke dag m’n voeding om ervoor te zorgen dat ik niet los ga. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Meer grip klopt. Maar ik ben ook een tijd geleden van dagelijks naar maandelijks gegaan om me minder te laten leiden door emoties en het gaf oprecht een beetje stress iedere weel.quote:Op maandag 3 februari 2025 23:52 schreef quo_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze mijlpaal. (Die van mij ligt op <90kg, ik kijk er naar uit om die te halen.)
Ik vind wel dat je een nogal grote stap zet om van dagelijks naar maandelijks wegen te gaan.
Dagelijks heb ik ooit ook wel eens gedaan maar tegenwoordig weeg ik me elke zaterdagochtend voor het ontbijt.
Ik heb zelf het gevoel dat je met wekelijks wegen beter grip hebt op de ontwikkelingen en dat je zo nodig nog wat kunt bijsturen.
Waar loopt het mis? Maaltijden, snacks, beweging, snaaien, etc?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het afvallen wil nog totaal niet lukken, dus nu maar eens echt wat aan mijn eten veranderen. Vandaag voor de lunch dit gemaakt https://miljuschka.nl/eiwitrijk-aziatisch-omelet/ om eens meer eiwitten binnen te krijgen. Qua groente had ik een restje boerensoepgroente, dat werkte prima. Erg lekker, nu hopen dat dit genoeg vult, normaal eet ik 4 boterhammen of 3 boterhammen en een gekookt ei ernaast.
Beweging en chocola voornamelijk. Meer eiwitten helpt om minder chocola te eten, maar ja, het dan ook doen he? Dus nu maar wat tweaken qua lunch en tussendoor ook nog eens een schaaltje yoghurt nemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:47 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Waar loopt het mis? Maaltijden, snacks, beweging, snaaien, etc?
Is het misschien en optie om geen chocolade in huis te halen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beweging en chocola voornamelijk. Meer eiwitten helpt om minder chocola te eten, maar ja, het dan ook doen he? Dus nu maar wat tweaken qua lunch en tussendoor ook nog eens een schaaltje yoghurt nemen.
Paar jaar lukte wat meer wandelen wel, nu niet want mijn energie is nul en iets te lang wandelen betekent dat ik compleet instort. Babysteps…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |