SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hahaquote:Op maandag 6 januari 2025 22:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Grillpan gate
Jordy krijgt het niet schoon.
Vrijdagquote:Op maandag 6 januari 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
Maar ze zitten er vanaf zaterdag ?
Of vrijdag ?
Ken ik nietquote:Op maandag 6 januari 2025 22:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Lijkt op Charlotte van vorig jaar.
Geheime opdrachtquote:
Ze zijn nu nog lief en aardig voor elkaar. Donderdag gaat het pas leuk wordenquote:
Geheel irritant!quote:Op maandag 6 januari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Jordy’s stem/accent zelfs irritant
Alles aan hem is irritantquote:Op maandag 6 januari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
En z’n mimiekquote:Op maandag 6 januari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
Die moet nu al zieltjes winnen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
Bij mij sowieso nietquote:Op maandag 6 januari 2025 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op deze manier lukt hem dat niet
Als ie zo verder doet mag ie vrijdag naar huis denk ikquote:Op maandag 6 januari 2025 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee wekt wat irritatie op zoquote:Op maandag 6 januari 2025 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrijdag ? Niet zaterdag?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als ieczo verder doet mag ie vrijdag naar huis denk ik
Zag vrijdag al een post van die blonde jongen, op treads, dat hij over 6 uur het huis in ging, en dat zijn vrien̈den het acount overnemenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
Maar ze zitten er vanaf zaterdag ?
Of vrijdag ?
ik heb nu al de neiging om bij de stream met hem om te switchenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
Ah okay dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vrijdag
15 minuten extra uitzending
Nee, maar praat wel 100x over hetzelfde en alleen over zichzelf.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:10 schreef marky het volgende:
Jordy heeft iets vervelends maar hij zegt geen rare dingen
Oprecht ??quote:Op maandag 6 januari 2025 22:11 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is niet tactisch
Jordy is niet tactisch
Dat zijn ze allemaal. Heel druk met zichzelf.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar praat wel 100x over hetzelfde en alleen over zichzelf.
Heeft wel pin nog onder zijn jas toch?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Jordy is niet meer genomineerd blijkbaar.
quote:
jawelquote:Op maandag 6 januari 2025 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Jordy is niet meer genomineerd blijkbaar.
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:12 schreef BB-King het volgende:
Jordy heeft gisteren al jankend buiten gezeten.
Wel opletten Puzziequote:
Ik denk de targets sowieso genomineerd en de hamers mogen er nog nominerenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:11 schreef Niki.P het volgende:
Kiezen ze echt wie er genomineerd is? Of dat “nominatie target” wat we in de aflevering zagen, waaruit dan weer de genomineerden worden gekozen?
Mediterenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
tijd voor het gesprek van de dag in een kringetje
Jammer, gemistquote:Op maandag 6 januari 2025 22:12 schreef BB-King het volgende:
Jordy heeft gisteren al jankend buiten gezeten.
Niet gezienquote:Op maandag 6 januari 2025 22:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wel opletten Puzzie![]()
Exit is op vrijdag en zonder liveshow.
Aaah bedankt!quote:Op maandag 6 januari 2025 22:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk de targets sowieso genomineerd en de hamers mogen er nog nomineren
Gekkiequote:Op maandag 6 januari 2025 22:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Kunnen ze weer kiezen tussen een kasteel op een heuvel of een tuin?
Langsssss het tuinpad van mijn vaderrrrrquote:Op maandag 6 januari 2025 22:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Kunnen ze weer kiezen tussen een kasteel op een heuvel of een tuin?
Das Lennie tochquote:Op maandag 6 januari 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
Wat doet die jordy is dat die psych in spe?
ja en wat voor een adviesquote:Op maandag 6 januari 2025 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy is iemand die advies geeft aan iemand terwijl hij dat niet nodig heeft.
juridisch medewerkerquote:Op maandag 6 januari 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
Dat is Lennie.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
Oh ja kan.. wist dat iemand dat deed maar niet wie..quote:
Nee Tatyana en Geraldine zien we volgens mij pas weer in de finale uitzending.quote:
Huh?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die is druk met haar advocaat .... :
Vrijdag van 21.35 tot 21.50 een exit uitzendingquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
Het is een kracht, nee het is een kracht. Nee luister even, het is een kracht!
Want je bent impulsief. Je moet doseren.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
en hij vindt het mooi dat mensen dat hebben want hij heeft het zelf ook
ik denk.. ik denk.. dat mensen best geschrokken zijn van je keuze
Ik ook, alleen daarom mag hij van mij al snel vertrekken...quote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef Cupfighter het volgende:
Op zich vind ik het wel jammer dat bijvoorbeeld die Mattheus al in zoveel andere programma’s is geweest,
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Want je bent impulsief. Je moet doseren.
Ze onderneemt juridische stappen tegen de geruchten die er over haar verspreid zijn over wat er op de afterparty vorig jaar gebeurd isquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar zo iemand is wel leuk om erin te hebben ook
Iwabquote:Op maandag 6 januari 2025 22:17 schreef BB-King het volgende:
Jordy komt al enorm over als een betweter.
Wat was er dan? En nu pas actie ondernemen?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze onderneemt juridische stappen tegen de geruchten die er over haar verspreid zijn over wat er op de afterparty vorig jaar gebeurd is
Hij zegt rake dingen tegen Jeffery zonder hem te kwetsen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boeien, het gaat niet altijd om gelijk hebben.
Te impulsief geweestquote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
Hij heeft spijt.hij voelde zich onder druk gezet door BB.
Pffquote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef IkFok het volgende:
als dagafsluiting even kring gesprekje. Kun je alles wat je tegen staat even ventileren en straks lekker slapen
Even wennen, qua herkennen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind Lennie wel een aangename stem hebben, alleen ja, niet vrouwelijk
Jeff is dus een linke BB de schuld gevenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef greysbones het volgende:
Jeff bod het lastig
Hoe het spel is gegaan
Dat hij misschien Niels heeft gepasseerd
Hij voelt zich onder druk gezet door BB
Hij moest snel handelen
Te impulsief
Jepquote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Is dat Fleur die klinkt alsof ze continu aan de helium zit?
Staat uitgelegd in de SC. Gedoe met Tom nog steedsquote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat was er dan? En nu pas actie ondernemen?
Mario we gaan niet weer beginnen he met het herhalen van posten als je geen antwoord krijgt.quote:
al die tieten op de stream gemist!quote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ga je weer jezelf quoten omdat je geen antwoord of reaktie krijgt
Jaquote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
al die tieten op de stream gemist!
Vindt hem lijken op die kapper die zich heel wat voelde en later een jankebalk bleek te zijn. Hij en Jill zijn nu een setje.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik ook, alleen daarom mag hij van mij al snel vertrekken...
Gofferquote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
al die tieten op de stream gemist!
Lenny kan wel wat helium gebruiken..quote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze is het opperhoofd.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef engine het volgende:
Lol die Elsa kapt Jeffrey gewoon af. Genoeg geweest
Fleur moet lekker op een Annefleur vakantiequote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben zelfs een kindjequote:Op maandag 6 januari 2025 22:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind hem lijken op die kapper die zich heel wat voelde en later een jankebalk bleek te zijn. Hij en Jill zijn nu een setje.
Kreeg gewoon medelijden met hem hoe hij probeerde weer de boel zijn kant op te krijgen.
Lijkt me wel. Gezien die hamertquote:
Knapquote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
Waterflessen![]()
En ja.. valt me nu pas op
Snap ik ook nog niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
Ik snap er ook nog geen bal van. Die pins enzo
Heeft in het leger gezeten dus dan ben je blijkbaar somebody...quote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
Elsa is wel het opperhoofd
Benieuwd hoe lang het geaccepteerd wordt
Rood is target, genomineerd. Blauwe hamer is decision maker (power of nomination in mijn ogen)quote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
Ik snap er ook nog geen bal van. Die pins enzo
Ja maar van wat?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
de blauwe pinnen zijn dus de decision makers
Wie er genomineerd wordtquote:
Logisch dat dat invloed heeft op je leven en persoonlijkheidquote:Op maandag 6 januari 2025 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft in het leger gezeten dus dan ben je blijkbaar somebody...
NLPquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Welke internetgoeroe curus heeft Mattheus gevolgd
Wie spellen mogen spelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk van wie genomineerd wordt
3 inmiddelsquote:
Beetje voorspelbaar dus.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Logisch dat dat invloed heeft op je leven en persoonlijkheid
dat weten we, daar kunnen we niks aan doen. Jammer voor jou. puntquote:
Oh okquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die kunnen waarschijnlijk spelers nomineren voor exit
Ze moeten nog drie mensen nomineren hoor ik net , plus die twee die nu al een badge hebbenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk van wie genomineerd wordt
Flaske Evo bottle denk ikquote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
Waterflessen![]()
En ja.. valt me nu pas op
Mag na Jordy wegquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Welke internetgoeroe curus heeft Mattheus gevolgd
Klopt, ik heb dezelfde.quote:
Daarvoor hebben we de papegaaiquote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ze praten in elk geval met elkaar en niet continu over elkaar. ( voor nu dan )
Ja ik vind dat voor het spel niet echt geweldig.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
dat is zeker waar hopelijk blijft dat ook zoquote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja weinig te drinken daar in die hut
ik zag het ja!quote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa neemt naar flaske als microfoon voor zich.
In Utopia hadden ze ook zo iets in het prille begin bij de Centraalsquote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
Elsa gebruikt die fles ook als een microfoon
En een warme douchequote:Op maandag 6 januari 2025 22:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt he, ze zitten er nog geen week in
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goed zo, lekker gaan slapen. Dan kan ik dat ook doen.
Eerst even knuffeluuhhhhnquote:
Zo snelquote:Op maandag 6 januari 2025 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
Is er eerder zo'n groepsgevoel geweest? kan het me niet zo herinneren.
Dat duurt 2 dagen. Even geduldquote:Op maandag 6 januari 2025 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
Is er eerder zo'n groepsgevoel geweest? kan het me niet zo herinneren.
Ja echt niet mooiquote:Op maandag 6 januari 2025 22:33 schreef Koos1958 het volgende:
Zo zonde die pruik. Had een kortere en beter geknipt kunnen kiezen.
Lijkt me een feeks maar we gaan het zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |