Met name de Tesla Model Y wordt in Duitsland geproduceerd, dus dat wordt al pittig.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:14 schreef Hexagon het volgende:
Gezien zijn ware aard duidelijk aan het worden is, een megalomane machtswellusteling die probeert steeds meer informele macht naar zich toe te trekken door politici en media te kopen en leugens te verspreiden. Puur voor zijn eigen gewin. Het lijkt me geen slecht idee om die gevaarlijke man hier gewoon zoveel mogelijk buiten de deur te houden.
Lijkt me een goed idee dat we in de EU zo snel mogelijk
-Geen product van hem meer de grens over laten
Heb je voorbeelden?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:44 schreef LXIV het volgende:
George Soros heeft jarenlang zijn gang kunnen gaan met het structureel en georondermijnen van de cohesie van de Europese volkeren, maar nu Musk eens wat tweets stuurt moet hij meteen in de ban
Brazilië heeft ook keihard gereageerd, door zelfs X een tijd te blokkeren. Weet je nog, de ruzie met de opperrechter daar?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef capricia het volgende:
De Italiaanse premier Meloni is wel op goede voet met Musk en Trump.
Het valt me op dat als je hem hard weerwoord geeft, zoals de president van Italië deed toen Musk over de Italiaanse rechters begon, hij snel zijn keutel intrekt.
Anders dan de reactie uit het VK of DL. Dat is een beetje halfbakken. En dan gaat Musk kennelijk gewoon door.
Uiteindelijk is het ook maar een mening van 1 man.
Het gaat over de mensen die er achteraan lopen. Overtuig die.
Typisch voor woke. Zo manifesteren ze de safe spaces waar ze altijd om gillen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is toch die reflex bij sommigen om maar steeds over verboden en boycots te beginnen.
Right....quote:Op maandag 6 januari 2025 20:19 schreef Hexagon het volgende:
Of als boycotten niet lukt andere middelen inzetten om hem dwars te zitten. Bijvoorbeeld de geheime diensten in zijn imperium laten infiltreren of zijn concurrenten staatssteun geven.
Omdat Elon Musk duidelijk een gevaar voor de samenleving is. Of vind jij het wenselijk dat hij overal politieke invloed koopt voor zijn eigen macht en belangen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is toch die reflex bij sommigen om maar steeds over verboden en boycots te beginnen.
En dat verschilt hoe van de talloze andere partijdonoren corporate lobbyisten?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat Elon Musk duidelijk een gevaar voor de samenleving is. Of vind jij het wenselijk dat hij overal politieke invloed koopt voor zijn eigen belangen.
Dat zijn amateurs hiermee vergeleken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dat verschilt hoe van de talloze andere partijdonoren corporate lobbyisten?
Een gevaar zelfs. Ik vind het een opgeblazen kwal met een veel te groot ego. Maar een gevaar voor de samenleving? Reageer je ook zo op mensen die Soros erbij slepen? Dat vond ik namelijk ook altijd zo grappig, als mensen beweerden dat Soros aan 'de touwtjes' zit.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat Elon Musk duidelijk een gevaar voor de samenleving is. Of vind jij het wenselijk dat hij overal politieke invloed koopt voor zijn eigen belangen.
Uiteindelijk beslissen overheden dat ja. Die grijpen wel vaker in bij ondermijning. Dat doet Musk ook.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een gevaar zelfs. Ik vind het een opgeblazen kwal met een veel te groot ego. Maar een gevaar voor de samenleving? Reageer je ook zo op mensen die Soros erbij slepen? Dat vond ik namelijk ook altijd zo grappig, als mensen beweerden dat Soros aan 'de touwtjes' zit.
En ergens wel naïef als je denkt dat dat inkopen thans niet gebeurt.
Maar vooral interessant hoe je dat uberhaupt voor elkaar denkt te krijgen, zo'n totale boycot. Afdwingen van overheidswege ofzo?
Ja dus hoe zou dat precies eruit zien?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteindelijk beslissen overheden dat ja. Die grijpen wel vaker in bij ondermijning. Dat doet Musk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |