SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toepasselijke TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Annelies van der Piestquote:Op maandag 6 januari 2025 17:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er wordt toch niet gepatricia Paayd he![]()
![]()
Viesdikquote:Op maandag 6 januari 2025 18:02 schreef mario390 het volgende:
dat zijn en idioten![]()
ONZ / Ook Adolf Hitler stopt met X, reden:die is sws idioot
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Sukadelappen uit de slowcooker
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Krijg er trek vanquote:Op maandag 6 januari 2025 18:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Sukadelappen uit de slowcooker
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat gelbe zijn nudel?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Sukadelappen uit de slowcooker![]()
quote:
Moest je een keer terug pakken, jij bolkt mij ook wel eens
Doe ik nooitquote:Op maandag 6 januari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moest je een keer terug pakken, jij bolkt mij ook wel eens![]()
![]()
Geen lovely actie ditquote:Op maandag 6 januari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moest je een keer terug pakken, jij bolkt mij ook wel eens![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 6 januari 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
Brandblusser nodig, of gaat het om paringsdriften?![]()
![]()
Stil maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je staat niet in de hens en hebt ook geen last van je voortplantingsinstinct?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet altijd, maar soms is t leven zo![]()
Dan niet eten of een soepje of een tosti?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo eten maar totaal geen trek..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kom maar opquote:Op maandag 6 januari 2025 18:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga Liev keihard de moeder bolken
Eerst wel bijna en tweede nee geen last vanquote:Op maandag 6 januari 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je staat niet in de hens en hebt ook geen last van je voortplantingsinstinct?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Mijn ouders koken voor me. Dus ik eet wel wat ik aankan. Soms komt de trek pas nadat je begint te etenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan niet eten of een soepje of een tosti?:')![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eerst wel bijna en tweede nee geen last van
Astu!![]()
![]()
Ah nou dan maar wat proberen te etenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn ouders koken voor me. Dus ik eet wel wat ik aankan. Soms komt de trek pas nadat je begint te eten
Na circa 4 uur in de sc is het nu al echt hemels mals. Heb wel de dubbele dosis aan kruiden gebruikt die ik normaal gebruik, en ze gewoon op het gas aangebraden maar serieus. Zo enorm lekkerquote:![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Valt ook letterlijk uit elkaar.. Toch wel een uitvinding zo'n slowcookerquote:Op maandag 6 januari 2025 18:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na circa 4 uur in de sc is het nu al echt hemels mals. Heb wel de dubbele dosis aan kruiden gebruikt die ik normaal gebruik, en ze gewoon op het gas aangebraden maar serieus. Zo enorm lekker![]()
zo lange zwiebel? de moet je me zeigenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zijn zwiebeln vriend nudel![]()
Jaren geleden was ik een keer in een Duits restaurant. Ik begreep alles wel van de menukaart, maar zwiebeln kende ik niet, dus ik vroeg de serveerster wat het was.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zijn zwiebeln vriend nudel
Ja ehhhh, een soort groente, ze wist ook niet hoe ze het moest vertalen.
Klonk het ineens luid vanuit een hoek, waar een klant zat te eten: "UIEN!!!"![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Voel me gewoon niet zo best vandaagquote:Op maandag 6 januari 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nou dan maar wat proberen te eten
:')![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voel me gewoon niet zo best vandaag![]()
![]()
Uien / zwiebeln (oid)quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah dat is niet fijnquote:Op maandag 6 januari 2025 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voel me gewoon niet zo best vandaag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Hahahaquote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden was ik een keer in een Duits restaurant. Ik begreep alles wel van de menukaart, maar zwiebeln kende ik niet, dus ik vroeg de serveerster wat het was.
Klonk het ineens luid vanuit een hoek, waar een klant zat te eten: "UIEN!!!":')![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voel me gewoon niet zo best vandaag![]()
![]()
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo lange zwiebel? de moet je me zeigen![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden was ik een keer in een Duits restaurant. Ik begreep alles wel van de menukaart, maar zwiebeln kende ik niet, dus ik vroeg de serveerster wat het was.
Klonk het ineens luid vanuit een hoek, waar een klant zat te eten: "UIEN!!!"![]()
![]()
De deur staat altijd voor je openquote:Op maandag 6 januari 2025 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik kom vanavond nog wel effe langs![]()
![]()
Doe dat maar is gezelligquote:Op maandag 6 januari 2025 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik kom vanavond nog wel effe langs![]()
Dan niet eten.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo eten maar totaal geen trek...![]()
een grote ui in lange reepjes snijden?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo lange zwiebel? de moet je me zeigenUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Klonk het ineens luid vanuit een hoek, waar een klant zat te eten: "UIEN!!!"
Uw ADH vitamine Worst
Gewoon een flink grote ui in halve ringen snijden en dan krijg je zulke reepjes na het stoven.Ik heb er één en ik ben er trots op
Er muss ofter bei Mutti in der Küche hilfenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een grote ui in lange reepjes snijden?
@mario390![]()
Te moeilijk, gewoon door de vegetarische slager laten doen!quote:Op maandag 6 januari 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een grote ui in lange reepjes snijden?![]()
![]()
Goedzo.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga wel een poging wagen![]()
Beter!quote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga wel een poging wagen![]()
![]()
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef mario390 het volgende:
springen is nog niet over, maar dat en oostenrijker winnt is fix![]()
![]()
In dat Duitse restaurant hadden ze wel lomp grote stukken die rauw met een verbrand randje waren!quote:![]()
![]()
![]()
Sindsdien werkt mario daar niet meerquote:Op maandag 6 januari 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat Duitse restaurant hadden ze wel lomp grote stukken die rauw met een verbrand randje waren!
Uw ADH vitamine Worst
nee daar komen we niet verderquote:Op maandag 6 januari 2025 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Er muss ofter bei Mutti in der Küche hilfen
@:mario390![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sindsdien werkt mario daar niet meer![]()
![]()
![]()
Kip ala mario?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je mario biefstuk laat maken wel denk ik![]()
![]()
"Vervolgens laat u uw zorgvuldig gemarineerde kip anderhalf uur door Hoogovens in de ijzererts bij 2300 graden meesudderen tot u het hierboven getoonde resultaat ziet. Serveren met erwtjes en worteltjes die in het koelwater van Tsjernobyl gekookt zijn."![]()
I wilde uw vlees well-done, toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Totquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Na de feestdagen valt dat tegenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daarom na de feestdagen ook op water en brood leven de komende 3 maandenquote:
En niets aangekomen. Maar heb ook normaal gegeten. Geen vreterij hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja nou dat ook weer nietquote:Op maandag 6 januari 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarom na de feestdagen ook op water en brood leven de komende 3 maanden
moet wel een beetje pate op mijn brood en gedoe in mijn water
de wereld kostalleen wat meer moeite nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb trouwens wel een nieuwe weegschaal gekocht die je kan koppel met je mobiel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Veel bewegen dan maarquote:Op maandag 6 januari 2025 18:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou dat ook weer niet
moet wel een beetje pate op mijn brood en gedoe in mijn water
de wereld kostalleen wat meer moeite nu
O zijn die er ook al. Ik sta niet zo heel veel op de weegschaal.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
Heb trouwens wel een nieuwe weegschaal gekocht die je kan koppel met je mobielWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes bij de action 10 euroquote:Op maandag 6 januari 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn die er ook al. Ik sta niet zo heel veel op de weegschaal.
Nu hoor je door de speaker: "NEEEE!!! GA VAN ME AF!!!!!!" ?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
Heb trouwens wel een nieuwe weegschaal gekocht die je kan koppel met je mobiel![]()
![]()
ik heb geen weegschaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O dat is geen geld. Maar die van mij is nog goed en zo vaak gebruik ik hem nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat nog net nietquote:Op maandag 6 januari 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu hoor je door de speaker: "NEEEE!!! GA VAN ME AF!!!!!!" ?
https://www.action.com/nl-nl/p/3005338/slimme-weegschaal/"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
komt wel goed als ik tijd maak om wat uit te slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zag idd een weegschaal voor een tientje bij de Action. Zat er nog aan te denken die te kopen!quote:![]()
![]()
Ik ook niet, ga er niet elke dag op staan... misschien een keer in de weekquote:Op maandag 6 januari 2025 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat is geen geld. Maar die van mij is nog goed en zo vaak gebruik ik hem niet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
steenbok net als jouquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier lagen er nog maar 2quote:Op maandag 6 januari 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag idd een weegschaal voor een tientje bij de Action. Zat er nog aan te denken die te kopen!
Heeft de sportschool die niet, een weegschaal?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag idd een weegschaal voor een tientje bij de Action. Zat er nog aan te denken die te kopen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb gisteren op een veiling een robot stofzuiger die ook dweilt gekocht voor 56 euro.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag idd een weegschaal voor een tientje bij de Action. Zat er nog aan te denken die te kopen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ooit een weegschaal van Medisana gehad die lichaamsmetingen deed.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat nog net niet
https://www.action.com/nl-nl/p/3005338/slimme-weegschaal/
Het kwam er elke keer op neer dat ik een dodelijk laag lichaamsvetpercentage had, vrijwel geen bot in mijn lijf, een normaal vochtpercentage had en verder alleen uit puur spierweefsel bestond!![]()
![]()
gegeven moment zit alles aan je mobiel, letterlijk je hele leven
durf je hem niet meer uit de oplader te halenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik een keer in de drie maaanden bij de dokter als ik voor suiker controle ga. Vind ik meer dan genoeg 🤣quote:Op maandag 6 januari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga er niet elke dag op staan... misschien een keer in de weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow hier in mijn woonplaats zitten er veel Schultenbräuzuipers die over de schutting Kut naar de buurvrouw roepen.quote:![]()
beste levenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hier in mijn woonplaats zitten er veel Schultenbräuzuipers die over de schutting Kut naar de buurvrouw roepen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja en dan is er een stroom storing. Net vergeten je mobiel op te laden. Kan je niets meerquote:Op maandag 6 januari 2025 18:54 schreef sp3c het volgende:
durf je hem niet meer uit de oplader te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, ook met lichaamsmeting en alles. Veel professioneler dan mijn vorige sportzaal wat dat betreft.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft de sportschool die niet, een weegschaal?
Alleen zou ik wel willen dat de sfeer en de overige apparaten net zo goed waren als bij die oude.
Toch vond ik het vandaag wel wat beter qua sfeer dan eergisteren.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op een veiling een robot stofzuiger die ook dweilt gekocht voor 56 euro.![]()
![]()
Ik heb volgens mij nog niet eens de helft van wat er hier in huis aan de mobiel gekoppeld ook echt daadwerkelijk gekoppeld.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:54 schreef sp3c het volgende:
durf je hem niet meer uit de oplader te halen![]()
ik ook nietquote:Op maandag 6 januari 2025 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog niet eens de helft van wat er hier in huis aan de mobiel gekoppeld ook echt daadwerkelijk gekoppeld.
toch al meer dan me lief is
Valt wel mee, de meeste apparaten werken ook gewoon zonder wifi.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan is er een stroom storing. Net vergeten je mobiel op te laden. Kan je niets meer![]()
O beter.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt wel mee, de meeste apparaten werken ook gewoon zonder wifi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de tv wel gekoppeld aangezien de afstandsbediening zo klein is, en hij is zwart en ik heb veel zwarte of donkere dingen in huis, dus ik ben 'm altijd kwijt!quote:Op maandag 6 januari 2025 18:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet
toch al meer dan me lief is
Verder dacht ik dat de tv meteen gebruik zou kunnen maken van het toetsenbord van mijn mobieltje, maar helaas....![]()
Net in het nieuws Samsung brengt volgend jaar een televisie uit met AI-functies. Wordt er een gerecht op tv getoond, kun je aan dat ding vragen wat voor recept daarbij hoort.
Samsung onthult 2025 tv's met anti-glare, helderdere OLED-schermen en AI-functiesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En over 10 jaar hoef je alleen de ingrediënten op het aanrecht te leggen en Samsung bereidt het helemaal voor je.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Net in het nieuws Samsung brengt volgend jaar een televisie uit met AI-functies. Wordt er een gerecht op tv getoond, kun je aan dat ding vragen wat voor recept daarbij hoort.
Samsung onthult 2025 tv's met anti-glare, helderdere OLED-schermen en AI-functies
(Er zijn al AI-keukens met robot-koks beschikbaar.)![]()
Een koelkast die via een app kan doorgeven dat je bier op is. Toch wel handig.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
@:djmo Kun je ook wassen als het internet er bij jou uit ligt?![]()
Nog beter zou zijn als dat ding automatisch voorraadbeheer doet, dus bij minder dan 10 pilsjes automatisch een bestelling van een nieuw krat bier.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nou noem me een boomer maar het idee dat mijn hele leven in mijn telefoon vast zit straks vond ik helemaal niksquote:Op maandag 6 januari 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de tv wel gekoppeld aangezien de afstandsbediening zo klein is, en hij is zwart en ik heb veel zwarte of donkere dingen in huis, dus ik ben 'm altijd kwijt!
Verder dacht ik dat de tv meteen gebruik zou kunnen maken van het toetsenbord van mijn mobieltje, maar helaas....
Superhandig
Maar helemaal niksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zoals HP printers die ongevraagd inkt bij je voordeur laten bezorgen als ze vinden dat het bijna op is?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een loelkast die via een app kan doorgeven dat je bier op is . Toch wel handig.
Nog beter zou zijn als dat ding automatisch voorraadbeheer doet, dus bij minder van 10 piljes, automatisch via Amazon een flinke bestelling plaatsen.![]()
Ach als het serieus echt wat toevoegt qua functionaliteit zal ik de app wel installeren, maar verder kan het mij ook echt ongezien de tyfus krijgen hoor.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nou noem me een boomer maar het idee dat mijn hele leven in mijn telefoon vast zit straks vond ik helemaal niks
Superhandig
Maar helemaal niks![]()
Och, inkjetprinters.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals HP printers die ongevraagd inkt bij je voordeur laten bezorgen als ze vinden dat het bijna op is?![]()
Peperdure cartridges en niet gewoon zwart/wit willen printen als het geel op is.
Ik zie het probleem niet maar de printer duidelijk wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik denk dat ze eerst in professionele keukens ingezet wordenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En over 10 jaar hoef je alleen de ingrediënten op het aanrecht te leggen en Samsung bereidt het helemaal voor je.
(Er zijn al AI-keukens met robot-koks beschikbaar.)Uw ADH vitamine Worst
Ik heb een Epson waar je gewoon potjes inkt in kunt gieten.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, inkjetprinters.![]()
Peperdure cartridges en niet gewoon zwart/wit willen printen als het geel op is.
Deze loopt al een tijdje te blèren dat zwart bijna op is, maar hij print nog steeds.
Binnenkort ff op zolder zoeken naar de inktpotjes.![]()
Geen neukende poep!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat ze eerst in professionele keukens ingezet worden
En hee!![]()
![]()
Ik moet ook een nieuwe printer. Wil zo kleintje die je in de kast kan zetten en zo op tafel kan zetten als je hem nodig hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hadden een poos geleden een robot hamburgerflipper geprobeerd in de keuken van een MacDonald's restaurant. Volgens mij hebben ze dat ding na een uur aan de kant geschoven want het was geen succes
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja was een direct resultaat van de stijgende minimumlonen, dat die dingen geplaatst werden.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze hadden een poos geleden een robot hamburgerflipper geprobeerd in de keuken van een MacDonald's restaurant. Volgens mij hebben ze dat ding na een uur aan de kant geschoven want het was geen succes
"Jullie willen meer loon? Jullie zijn ontslagen en vervangen door robots!"![]()
Best wel een uitkomst met personeelstekort en opkomst van dark kitchensUw ADH vitamine Worst
Oei - de tekeningen voor Mini-ToTquote:Op maandag 6 januari 2025 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een Epson waar je gewoon potjes inkt in kunt gieten.
Deze loopt al een tijdje te blèren dat zwart bijna op is, maar hij print nog steeds.
Binnenkort ff op zolder zoeken naar de inktpotjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 06-01-2025 19:12:39 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei - de tekeningen voor Minit-ToTJa dat ging rap!
![]()
![]()
Ik zie trouwens dat de eerste robots in de fastfood 10 jaar geleden al geïntroduceerd waren.
6 jaar geleden voor burgers flippen.![]()
Mini zit nu trouwens hier op de grond te tekenen.
"Ik wil een kleurplaat maken. Grapje, ik teken zelf!"![]()
![]()
Oh dat is dan wel een hele rare weegschaalquote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een weegschaal van Medisana gehad die lichaamsmetingen deed.
Het kwam er elke keer op neer dat ik een dodelijk laag lichaamsvetpercentage had, vrijwel geen bot in mijn lijf, een normaal vochtpercentage had en verder alleen uit puur spierweefsel bestond!![]()
De mijne is wel duidelijk etc..
Of ik nou natte, droge, warme of koude voeten had; de uitslag was altijd dat ik één of andere über extreme atleet was die een nierverzakking zou krijgen door een gebrek aan vet en bij een licht kuchje al een botbreuk zou oplopen omdat mijn botten flinterdun zouden zijn!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een hele rare weegschaal![]()
De mijne is wel duidelijk etc..![]()
![]()
Moet ook geen obsessie worden idd..al wil ik wel afvallenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik een keer in de drie maaanden bij de dokter als ik voor suiker controle ga. Vind ik meer dan genoeg 🤣
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 06-01-2025 19:31:10 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt ook wel tochquote:Op maandag 6 januari 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ik nou natte, droge, warme of koude voeten had; de uitslag was altijd dat ik één of andere über extreme atleet was die een nierverzakking zou krijgen door een gebrek aan vet en bij een licht kuchje al een botbreuk zou oplopen omdat mijn botten flinterdun zouden zijn!![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel een behoorlijk grote penis....![]()
![]()
En hoef je alleen maar bolk te roepen en AI bolkt hier voor je.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En over 10 jaar hoef je alleen de ingrediënten op het aanrecht te leggen en Samsung bereidt het helemaal voor je.
![]()
Doe ik al maandenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef Shii het volgende:
[..]
En hoef je alleen maar bolk te roepen en AI bolkt hier voor je.![]()
![]()
Zet leesbril op.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel een behoorlijk grote penis....![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef Shii het volgende:
[..]
En hoef je alleen maar bolk te roepen en AI bolkt hier voor je.![]()
![]()
Is het afdakje groot genoeg?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel een behoorlijk grote penis....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, en maar roepen dat anderen traag zijnquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
😳quote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben er niet helemaal blij mee.
Ik gok dat ik nu zo'n 77 kilo weeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga nooit meer 77 kg wegen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weeg al jaren tussen de 70 en 75, maar dat buikje is in het afgelopen half jaar wel wat meer geworden.quote:
Ik heb ooit door medicatie ergens tussen de 80 en 85 gewogen.
Toen ik er mee stopte, was het ook zeer snel weer weg.
Maar dat stond echt, echt vreselijk bij mij!Echt alles was opgezwollen, en dan heb ik het niet over mijn penis.
![]()
77 kg valt nog wel mee hoor. Het is niet absurd veel.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weeg al jaren tussen de 70 en 75, maar dat buikje is in het afgelopen half jaar wel wat meer geworden.
Ik heb ooit door medicatie ergens tussen de 80 en 85 gewogen.
Toen ik er mee stopte, was het ook zeer snel weer weg.
Maar dat stond echt, echt vreselijk bij mij!Echt alles was opgezwollen, en dan heb ik het niet over mijn penis.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met mijn lichaamsbouw wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
77 kg valt nog wel mee hoor. Het is niet absurd veel.
De weegschaal overdreef mijn dunne botjes behoorlijk, maar dun zijn ze wel.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en maar roepen dat anderen traag zijn![]()
![]()
Harde woeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
IJsberen?!?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Filmpje gezien van de gegooide beren in het ijshockeystadion?![]()
![]()
Alleen maar 89 oliebollenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:46 schreef Dotteke het volgende:
En niets aangekomen. Maar heb ook normaal gegeten. Geen vreterij hier![]()
![]()
En.dan?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
Heb trouwens wel een nieuwe weegschaal gekocht die je kan koppel met je mobiel![]()
98 🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar dan staan er steeds mensen mee te kijkenquote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft de sportschool die niet, een weegschaal?![]()
![]()
Als je 1m50 bent, dan is het toch best veelquote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
77 kg valt nog wel mee hoor. Het is niet absurd veel.![]()
Gelukkig wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt wel mee, de meeste apparaten werken ook gewoon zonder wifi.
Maar overal kun je apps voor downloaden. Wasmachine, kookplaat, oven.
![]()
![]()
Er zijn toch ook al koelkasten met boodschappenbriefjes?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 infrarode panelen die je (waarschijnlijk met verschillende apps) aan je mobiel kunt koppelen terwijl je gewoon de temperatuur er op kunt instellen, en eentje heeft ook nog eens een afstandsbediening.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:26 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn toch ook al koelkasten met boodschappenbriefjes?Werd hier ook genoemd.
![]()
Voor een printje ga ik wel naar kruidvat of primera.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, inkjetprinters.![]()
Ik zie het probleem niet maar de printer duidelijk wel.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wel van alles waar we zin in hadden.
Minder snaaien en meer wandelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ook geen obessie worden idd..al wil ik wel afvallen![]()
Zolang je nog geen grijze botjes hebtquote:Op maandag 6 januari 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mijn lichaamsbouw wel.
De weegschaal overdreef mijn dunne botjes behoorlijk, maar dun zijn ze wel.![]()
![]()
Dat heb ik nou nooit.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar dan staan er steeds mensen mee te kijken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dank je. Ik lust geen @FreshFruitquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Ik zag laatst iets over een AI toilet dat de kwaliteit van je stront beoordeeld en automatisch doorspoeltquote:Op maandag 6 januari 2025 19:26 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Net als met pannenkoeken.bakkenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms is het beter om met deel 2 te beginnen![]()
![]()
Nou joepiequote:Op maandag 6 januari 2025 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets over een AI toilet dat de kwaliteit van je stront beoordeeld en automatisch doorspoelt![]()
Yes eigenlijk wel.. al is natuurlijk niet 100% betrouwbaarquote:
Hopelijk een goede gebruiksaanwijzing erbij.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes eigenlijk wel.. al is natuurlijk niet 100% betrouwbaar![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Zolang je nog geen grijze botjes hebt![]()
![]()
Ja met hele kleine letters..quote:Op maandag 6 januari 2025 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk een goede gebruiksaanwijzing erbij.
Maar in de app wel duidelijkheid
Gelukkigquote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja met hele kleine letters..
Maar in de app wel duidelijkheid![]()
![]()
Tot laters!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
We gaan hier ff de cavia's lastig vallen, ben zo weer terug!
Is Jussie ook goed?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Meeeellliiie ik zoek meeeeeelieee![]()
Hoi MooooKooooquote:Op maandag 6 januari 2025 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Meeeellliiie ik zoek meeeeeelieee![]()
I'm only a bolk away![]()
![]()
Jazeker!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay babe ben je de dag een beetje doorgekomen?
Lekker gewerkt en geboodschapt.
Jij dan?![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 6 januari 2025 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Jazeker!
Jij dan?![]()
![]()
Moe maar voldaan!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Me, maar verder wel ok. En hoest met mijn koekie?
![]()
Boodschappen doen zag ik niet meer zitten had al overgewerkt en de terugweg werd ik bijna van de snelweg geblazenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Jazeker!
Jij dan?had eigenlijk melk nodig maar kon het niet meer opbrengen
![]()
Dan was je dag al vol genoegquote:Op maandag 6 januari 2025 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Boodschappen doen zag ik niet meer zitten had al overgewerkt en de terugweg werd ik bijna van de snelweg geblazenhad eigenlijk melk nodig maar kon het niet meer opbrengen
Morgen weer een dag![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is goed, dan kan je lekker slapen!![]()
![]()
Record bij hershey jaquote:Op maandag 6 januari 2025 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Filmpje gezien van de gegooide beren in het ijshockeystadion?
En daarna die cavia ook nog?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mormel ff afsoppen, ben zo weer terug!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zo jong al tattoo's johquote:Op maandag 6 januari 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mormel ff afsoppen, ben zo weer terug!
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja curry met wortel, aardappel en een eitje. Gemaakt door mijn moederquote:
Goedzo en liefquote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja curry met wortel, aardappel en een eitje. Gemaakt door mijn moeder![]()
![]()
Paupervolk hequote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo jong al tattoo's joh![]()
![]()
Lekkerquote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja curry met wortel, aardappel en een eitje. Gemaakt door mijn moeder![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Ook eens leukquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: