SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had "Noodpakket" als TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik had een noodvoorraadje op zolder.
Deels opgevroten, deels naar de Filipijnen gestuurd en deels weggeflikkerd; ik kon geen vis uit blik meer zien op een gegeven moment!![]()
![]()
Nou ik lig daar niet echt wakker van, als DTS op slot gaat.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als DTS weer eens op slot gaat?
Dat zou inderdaad een ramp zijn waar velen niet genoeg op voorbereid zijn, maar gelukkig hebben we een BBB-regeling met dat andere topic!
Dan gaan we naar BB inderdaad.
En ik heb zat andere dingen te doen, dus ik verveel me niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan bel ik Vladimir of hij voor mij een paar extra krattenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
En verder zal ik wel een noodpakketje samenstellen als Poetin ergens bij Keulen zit of zo.meestuurt en dan ga ik lekker zitten zuipen
![]()
![]()
BB? Ik bedoel ONZ SC!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik lig daar niet echt wakker van, als DTS op slot gaat.
Dan gaan we naar BB inderdaad.
En ik heb zat andere dingen te doen, dus ik verveel me niet.
Daar hebben we deze regeling mee:![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 11:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan bel ik Vladimir of hij voor mij een paar extra krattenmeestuurt en dan ga ik lekker zitten zuipen
![]()
![]()
Ja. Je moet even voor een dag of drie voorraad hebben.
Moet je anders voor weken inslaan? Dat kan allemaal niet eeuwig bewaard hè, moet ook allemaal een keer op. En het wordt vooral blik denk ik dan?
En waar moet ik dat laten allemaal?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben alvast daarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
In je schuilkelderquote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
En waar moet ik dat laten allemaal?![]()
![]()
Ow. Dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
BB? Ik bedoel ONZ SC!
Daar hebben we deze regeling mee:
[ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom alleen maar vis?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
Ik had een noodvoorraadje op zolder.
Deels opgevroten, deels naar de Filipijnen gestuurd en deels weggeflikkerd; ik kon geen vis uit blik meer zien op een gegeven moment!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb geen kelderquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kelders lopen alleen maar onder bij een rampDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ligt eraan wat voor rampquote:Op maandag 6 januari 2025 11:23 schreef drakin het volgende:
Kelders lopen alleen maar onder bij een ramp![]()
![]()
Ja toen met corona had ik wat voorraad in rekjes op zolder en wilde de inhoud ervan rouleren met wat ik in de keuken gebruik en weer inkoop zodat het niet over datum gaat, volgens het FiFo principe dus.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Je moet even voor een dag of drie voorraad hebben.
Moet je anders voor weken inslaan? Dat kan allemaal niet eeuwig bewaard hè, moet ook allemaal een keer op. En het wordt vooral blik denk ik dan?
En waar moet ik dat laten allemaal?
Maar dat blikvoer kwam me ontiegelijk snel de strot uit zetten!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja dat had ik dus nietquote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
WiFi dan niet nodig. Ik internet bolk verder via de databundel van mijn mobiele telefoon.omdat ik geen abo heb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Omdat ik dit niet te vreten vind!quote:
En er zijn maar weinig andere soorten ingeblikt vlees wat nog een beetje te vreten is en lang houdbaar is.![]()
Klopt. Met een zolderraamquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zolders sneuvelen als eerste bij explosies enzo.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:23 schreef drakin het volgende:
Kelders lopen alleen maar onder bij een ramp![]()
![]()
Had het even gemeld, dan kon ik bolken. Onee, dat kon je ook niet natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus nietomdat ik geen abo heb
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ONdanks dat ik regelmatig (veel) hier zit zal ik het niet missen.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als DTS weer eens op slot gaat?
Dat zou inderdaad een ramp zijn waar velen niet genoeg op voorbereid zijn, maar gelukkig hebben we een BBB-regeling met dat andere topic!
Zat eerder veel in Utopia dacht ook nou als dat dicht gaat dan...
Maar je pakt dan wel weer andere dingen opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😯quote:Op maandag 6 januari 2025 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolders sneuvelen als eerste bij explosies enzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Naaien, breien, haken...quote:Op maandag 6 januari 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ONdanks dat ik regelmatig (veel) hier zit zal ik het niet missen.
Zat eerder veel in Utopia dacht ook nou als dat dicht gaat dan...
Maar je pakt dan wel weer andere dingen opAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zalm of tonijn?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh je hebt ook overal een plaatje van hèquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had sardientjes (met verschillende soorten saus enzo, maar ook op olie en op water) en wat tonijn ingeslagen.quote:![]()
Deze had ik op verzoek gemaakt voor [CRE].quote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh je hebt ook overal een plaatje van hè![]()
![]()
* gebrokenglas kijkt even rond op het BB forum.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sardientjes zijn echt van die dingen die je snel zat bent.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had sardientjes (met verschillende soorten saus enzo, maar ook op olie en op water) en wat tonijn ingeslagen.
Maar gedroogde worst en beef jerky is ook lang houdbaar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Valt best tegen eigenlijk, hoe lang dat die dingen houdbaar zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Sardientjes zijn echt van die dingen die je snel zat bent.
Maar gedroogde worst en beef jerky is ook lang houdbaar
Sowieso is beef jerky best aan de prijs.![]()
Dat is wel een nadeel, maar het is ook erg lekker als je goede hebtquote:Op maandag 6 januari 2025 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt best tegen eigenlijk, hoe lang dat die dingen houdbaar zijn.
Sowieso is beef jerky best aan de prijs.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat zeker ja!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel, maar het is ook erg lekker als je goede hebt
Laatst zelf jerky gemaakt met de dehydrate stand van m'n aifryer.
Ik moet nog een goede recept vinden voor een marinade, maar het vlees zelf was prima zo!![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Zo, wat een luxe!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:40 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, klaar voor de voorlopig laatste vlucht. Dan donderdag pas weer, naar een waterval toe.:')![]()
Zo dan!!!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:40 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, klaar voor de voorlopig laatste vlucht. Dan donderdag pas weer, naar een waterval toe.![]()
![]()
Als je ver vliegt moet je niet krap zitten.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zo dan.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:40 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, klaar voor de voorlopig laatste vlucht. Dan donderdag pas weer, naar een waterval toe.![]()
Is je vriendin niet mee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, die zit links van me.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee, maar wel zo ver weg dat ik haar niet aan kan raken, zelfs al zitten we naast elkaarquote:
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Waar vlieg je heen?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar wel zo ver weg dat ik haar niet aan kan raken, zelfs al zitten we naast elkaar:')![]()
Was bij mij ook alleen maar puur geluk; er kwam een heerlijke chick naast me te zitten in economy class, en toen kwam haar vriendje er aan: "Oh man, this is your lucky day!"quote:Op maandag 6 januari 2025 11:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier nog nooit business class gevlogen
Hij wilde bij zijn vriendin zitten, maar business class was volgeboekt, dus wilde hij met mij ruilen!![]()
![]()
Awwwwquote:Op maandag 6 januari 2025 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar wel zo ver weg dat ik haar niet aan kan raken, zelfs al zitten we naast elkaar![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wow luckyyyquote:Op maandag 6 januari 2025 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Was bij mij ook alleen maar puur geluk; er kwam een heerlijke chick naast me te zitten in economy class, en toen kwam haar vriendje er aan: "Oh man, this is your lucky day!"
Hij wilde bij zijn vriendin zitten, maar business class was volgeboekt, dus wilde hij met mij ruilen!:')![]()
Buenos Airesquote:I'm surrounded by morons!
O dat is een idee, ik heb een voedseldrogerquote:Op maandag 6 januari 2025 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zeker ja!
Laatst zelf jerky gemaakt met de dehydrate stand van m'n aifryer.
Ik moet nog een goede recept vinden voor een marinade, maar het vlees zelf was prima zo!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 6 januari 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Champagne, heerlijke hapjes en drankjes, en ik heb donders goed geslapen!
![]()
Zal wel het zelfde principe zijn; blaast die ook lucht van 60 tot 80 graden voor een uurtje of 8?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is een idee, ik heb een voedseldroger![]()
Gezellig lekker samenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal hem eerst onder het stof vandaan morten halen. Ik gebruikte hem alleen voor fruitquote:Op maandag 6 januari 2025 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel het zelfde principe zijn; blaast die ook lucht van 60 tot 80 graden voor een uurtje of 8?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Whehe okee dan!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal hem eerst onder het stof vandaan morten halen. Ik gebruikte hem alleen voor fruit![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Al helemaal ingeburgerd!!quote:![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Dat meen je toch zeker niet?!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Las laatst dat aanbieders van survival pakketten heel goed verdienen de laatste tijd![]()
![]()
![]()
Natuurlijk, het komt in het nieuws en je hebt altijd mensen die direct daarop reageren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij Bol.com zie ik al 262 soorten Survivalsets, en 125 soorten noodpakketten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een noodpakket voor thuis en oorlog. Handig online te bestellen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat wil je ook daar... liggen geroosterde zwijnenballen en hondenkoppen urenlang in de zon op de markt in de brandende hitte en dan daarna eten mensen het op met 0 hygiene.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:23 schreef ToT het volgende:
Oh en er is inderdaad weer een virusje in China bezig!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zie de noodzaak niet zoquote:Op maandag 6 januari 2025 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een noodpakket voor thuis en oorlog. Handig online te bestellen:')![]()
Ik ook niet. Een kleine voorraad water en wat eten in blik, dat is nooit onverstandig. Maar echt preppen.... NeeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En allerlei diersoorten die nog volslagen onbekend zijn in de wetenschappelijke wereld.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat wil je ook daar... liggen geroosterde zwijnenballen en hondenkoppen urenlang in de zon op de markt in de brandende hitte en dan daarna eten mensen het op met 0 hygiene.![]()
![]()
Ze vreten daar gewoon wilde ratten. Echt te smerig voor woorden.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
En ook beesten die levend opgevroten worden.![]()
https://bitterwinter.org/(...)ew-scandal-in-china/quote:Op maandag 6 januari 2025 12:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze vreten daar gewoon wilde ratten. Echt te smerig voor woorden.
Vindt iemand een rattenkop in z'n schoolmaaltijd, met tanden en oren en al. Zegt de kok: "Da's een eend!"sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
https://bitterwinter.org/(...)ew-scandal-in-china/
Vindt iemand een rattenkop in z'n schoolmaaltijd, met tanden en oren en al. Zegt de kok: "Da's een eend!"
:')![]()
Prachtig!quote:Op maandag 6 januari 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
Ik heb hyacinten staan
Maar die ruiken zo sterk
Maar idd ze ruiken sterk.
Hoef ze niet in de kamer.
In de gang wel.![]()
![]()
Paar dagen voorraad is genoeg.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak niet zo![]()
225 specifieke bolkplaatjes, 634 paintjes in totaal momenteel op mijn actieve imgur account. (Daar buiten een veelvoud ervan.)quote:Op maandag 6 januari 2025 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeveel van die plaatjes heb jij wel![]()
Lekker manquote:Op maandag 6 januari 2025 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag een dutje doen denk iksinterklaaskapoentje
![]()
Hard gewerkt dusquote:Op maandag 6 januari 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
225 specifieke bolkplaatjes, 634 paintjes in totaal momenteel op mijn actieve imgur account. (Daar buiten een veelvoud ervan.):')![]()
Achja, je bent bejaard hequote:Op maandag 6 januari 2025 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag een dutje doen denk ik, dan mag dat wel
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Achja, je bent bejaard he, dan mag dat wel
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Jawel!quote:Vanmorgen weer wezen sporten, nu even rustig aan doen en zo Mini-ToT weer van school ophalen en naar zwemles brengen.
Ben blij dat het gewone leven weer op gang gekomen is.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zo vroeg al klaar met school?quote:Op maandag 6 januari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Vanmorgen weer wezen sporten, nu even rustig aan doen en zo Mini-ToT weer van school ophalen en naar zwemles brengen.
Ben blij dat het gewone leven weer op gang gekomen is.:')![]()
Aah goed bezigquote:Op maandag 6 januari 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Vanmorgen weer wezen sporten, nu even rustig aan doen en zo Mini-ToT weer van school ophalen en naar zwemles brengen.
Ben blij dat het gewone leven weer op gang gekomen is.
Ja ik ook, eindelijk weer wat structuur![]()
Yup, geen middagpauze. (Althans een korte op school zelf.)quote:Op maandag 6 januari 2025 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo vroeg al klaar met school?![]()
Precies, en Mini miste school ook enorm.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:57 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aah goed bezig
Ja ik ook, eindelijk weer wat structuur
En hij kan echt behoorlijk druk zijn (zoals sommigen hier wel kunnen bevestigen!)
Ik ben ongelooflijk dol op dat ventje, maar als hij zich van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zit te hyperfocussen op je en enorm druk zit te doen, dan raakt je batterijtje op een gegeven moment ook wel een keertje leeg hoor!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Toen ik kind was duurde school tot 15:15 uur. Alleen woensdag eerder klaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, geen middagpauze. (Althans een korte op school zelf.):')![]()
Owh ja dat snap ik, op gegeven moment is het op iddquote:Op maandag 6 januari 2025 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en Mini miste school ook enorm.
En hij kan echt behoorlijk druk zijn (zoals sommigen hier wel kunnen bevestigen!)
Ik ben ongelooflijk dol op dat ventje, maar als hij zich van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zit te hyperfocussen op je en enorm druk zit te doen, dan raakt je batterijtje op een gegeven moment ook wel een keertje leeg hoor!![]()
Maar wel fijn dat die zo vrolijk is![]()
![]()
Bij mij was het vroeger altijd 15.30, en idd woensdag eerder klaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen ik kind was duurde school tot 15:15 uur. Alleen woensdag eerder klaar.
Op deze school is elke dag het zelfde qua uren.![]()
Altijd, echt altijd!quote:Op maandag 6 januari 2025 13:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Owh ja dat snap ik, op gegeven moment is het op idd![]()
Maar wel fijn dat die zo vrolijk is![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Stel je voor dat je leraar bent. Dan heb je dus 30 van die drukke kotersquote:Op maandag 6 januari 2025 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij was het vroeger altijd 15.30, en idd woensdag eerder klaar.
Op deze school is elke dag het zelfde qua uren.
Zaten ze weer eens luchtkastelen te bouwen?quote:
Bekijk deze YouTube-video
(Oostenrijkse band trouwens.)
sinterklaaskapoentje
![]()
Daar dus geen coalitie met uiterst rechts...quote::')![]()
Op deze school zitten in totaal iets van 34 leerlingen!quote:Op maandag 6 januari 2025 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je leraar bent. Dan heb je dus 30 van die drukke koters![]()
![]()
Moon![]()
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Zo veel in de klasquote:Op maandag 6 januari 2025 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Op deze school zitten in totaal iets van 34 leerlingen!?
Rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welquote:Op maandag 6 januari 2025 13:07 schreef mario390 het volgende:
is bij julie vandaag niet 3konijndag ?![]()
We hebben hier maar twee konijnen Der Rabbit en Homijnquote:Op maandag 6 januari 2025 13:07 schreef mario390 het volgende:
is bij julie vandaag niet 3konijndag ?
Maar je b edoeld zeker drie koningen
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben hier maar twee konijnen Der Rabbit en Homijn
Maar je b edoeld zeker drie koningen![]()
![]()
GG bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maily?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:17 schreef mario390 het volgende:
gisteren meldet zij zich van klo
[ afbeelding ]Of Dot?
Edit: Ow plaatje kwam later.![]()
![]()
daar in spanie huis heeft duo editie begonnen maar nog niet gekijkt
4 van oude editie zijn ook weer binnen![]()
Nog lekkere chickies?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:21 schreef mario390 het volgende:
Wat leuk voor jequote:Op maandag 6 januari 2025 13:21 schreef mario390 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:22 schreef mario390 het volgende:
niet echt, en van de ene weet je niet of zij zweiseitig lopt![]()
![]()
Ik meld mij nooit als ik van de klo komquote:Op maandag 6 januari 2025 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Maily?Of Dot?
Edit: Ow plaatje kwam later.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkje voor Mario
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedoelt dat zij misschien schwanz heeft![]()
![]()
Dan hat "sie" vielleicht drei Beinenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedoelt dat zij misschien schwanz heeft![]()
^ Dit!quote:Op maandag 6 januari 2025 13:26 schreef Harrie het volgende:
Wat valt dat toch elke keer weer tegen als je bij die grote goudgele M gaat vreten
En toch elke keer er weer in trappen he!"Hey, ze hebben weer een nieuwe special!"
![]()
Daarom ga ik daar ook nooit etenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:26 schreef Harrie het volgende:
Wat valt dat toch elke keer weer tegen als je bij die grote goudgele M gaat vreten
Ik belde mijn collega en die vroeg, hoe laat ben jij bij de Macquote:Op maandag 6 januari 2025 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
^ Dit!
En toch elke keer er weer in trappen he!"Hey, ze hebben weer een nieuwe special!"
daar ging ik weer![]()
![]()
Frage es hier MUZ / Top 2000 Editie 2024 #257 Afkickenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:23 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoelang top 2000 terugkijken gaat?, ben nog niet dazu gekomen![]()
Eentje zonder nagelquote:
Het is makkelijk, relatief snel en nog steeds min of meer betaalbaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik belde mijn collega en die vroeg, hoe laat ben jij bij de Mac
daar ging ik weer![]()
Die BK waar jij wel eens heen gaat daar hoef ik dan weer niks vanquote:nog niet al krijg ik er geld bij, dat prop ik nooit meer in mijn kop nie.
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet als je dochter je uitnodigt?![]()
![]()
BK wisselt ongelooflijk in kwaliteit.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die BK waar jij wel eens heen gaat daar hoef ik dan weer niks vannog niet al krijg ik er geld bij, dat prop ik nooit meer in mijn kop nie.
Sommige burgers in sommige restaurants zijn echt wel lekker, maar als je diezelfde burger in een andere vestiging haalt, flikker je 'm het liefst na een paar happen de vuilnisbak in.![]()
Smaken verschillen, maar ik persoonlijk vind het lekkerder dan de Macquote:Op maandag 6 januari 2025 13:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die BK waar jij wel eens heen gaat daar hoef ik dan weer niks vannog niet al krijg ik er geld bij, dat prop ik nooit meer in mijn kop nie.
Maar zoals ik gisteren al zei het is ook niet meer wat het geweest is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij bedoelde niet de Mac op je bureau?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik belde mijn collega en die vroeg, hoe laat ben jij bij de Mac
daar ging ik weer![]()
![]()
McKroketquote:Op maandag 6 januari 2025 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is makkelijk, relatief snel en nog steeds min of meer betaalbaar.![]()
![]()
Ik ga er nog niet meer naar binnenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
BK wisselt ongelooflijk in kwaliteit.
Sommige burgers in sommige restaurants zijn echt wel lekker, maar als je diezelfde burger in een andere vestiging haalt, flikker je 'm het liefst na een paar happen de vuilnisbak in.nu niet en nooit niet
![]()
![]()
Nee Apple devices zijn voor mensen zonder enige affiniteit met ICT zeg ik altijdquote:Op maandag 6 januari 2025 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Hij bedoelde niet de Mac op je bureau?![]()
![]()
Dan zal ik wel moeten, als we onderweg zijn en drie willen, dan ben ik de klosquote:Op maandag 6 januari 2025 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet als je dochter je uitnodigt?
Maar als ik dan wat moet eten daan dan is het alleen een mackroket.
Maar het gaat niet van harte
De kleine wilde gisteren ook naar de MAC maar ze is nog zo klein dat we kunnen zeggen die hebben ze hier niet
Zelfs in een en dezelfde vestiging kan het varierenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
BK wisselt ongelooflijk in kwaliteit.
Sommige burgers in sommige restaurants zijn echt wel lekker, maar als je diezelfde burger in een andere vestiging haalt, flikker je 'm het liefst na een paar happen de vuilnisbak in.
Die in Apeldoorn bij de Media markt was altijd goed, tot een jaartje of 2 geledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe laat was je er uit vanmorgen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toen jij aan het kloten was met je bannerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
toen jij aan het kloten was met je banner
O, en dan nu al weer naar bed, slaap je dan vannacht wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Jawel hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, en dan nu al weer naar bed, slaap je dan vannacht wel?:')![]()
O lekker als je zo kan slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ja slaap is een van de aspecten die wel goed gaan in het levenquote::')![]()
En als je slaapt voel je ook niets, dus een win win voor jou op dit moment.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja slaap is een van de aspecten die wel goed gaan in het levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke zal de komende maanden weinig slaap kennen.
Het Moddereren van BB zal een flinke taak zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O ja hoor net zo veel als andersquote:Op maandag 6 januari 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke zal de komende maanden weinig slaap kennen.
Ga gewoon op normale tijd naar bed en sta er geen minuut eerder voor opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt zo overleg hoor. Dat moet je even voorbereiden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar al die ondeugende users in het BB forum dan? Die moeten natuurlijk wel in toom gehouden wordenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor net zo veel als anders
Ga gewoon op normale tijd naar bed en sta er geen minuut eerder voor op
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt zo overleg hoor. Dat moet je even voorbereiden.![]()
![]()
Je hebt de notulen al uitgeprint?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt de notulen al uitgeprint?![]()
![]()
Denk je dat ik daar voor opblijft? Dat kan de volgende ochtend ook behandeld worden. Gaat niemand dood aan als het wat langer blijft staanquote:Op maandag 6 januari 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar al die ondeugende users in het BB forum dan? Die moeten natuurlijk wel in toom gehouden worden
Dus als ik iets ondeugends erneer zet blijft dat een nacht staan?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar voor opblijft? Dat kan de volgende ochtend ook behandeld worden. Gaat niemand dood aan als het wat langer blijft staan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Probeer het gewoon.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus als ik iets ondeugends erneer zet blijft dat een nacht staan?![]()
Ja dan note en meld ikquote:Op maandag 6 januari 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus als ik iets ondeugends erneer zet blijft dat een nacht staan?je de volgende morgen en als je dan wakker wordt heb je missschien wel vakantie
Is ie wel aan toequote:Op maandag 6 januari 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan note en meld ikje de volgende morgen en als je dan wakker wordt heb je missschien wel vakantie
![]()
![]()
Ja die man moet even weer op zijn plaats gezet worden, krijgt te veel praatjes de laatste tijd.quote:
Nee, ik geloof het wel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh 😳 😯quote:Op maandag 6 januari 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
en als je dan wakker wordt heb je missschien wel vakantieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal er een kopje koffie bij doenquote:omdat jij het bent
hmhmhm. mompeltquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lief van jequote:Op maandag 6 januari 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er een kopje koffie bij doenomdat jij het bent
![]()
![]()
Ja soms ben ik dat wel een keertjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus een koffie en een note. Oké, op zich geen rare dealquote:Op maandag 6 januari 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er een kopje koffie bij doenomdat jij het bent
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee koffie en een banaanquote:Op maandag 6 januari 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus een koffie en een note. Oké, op zich geen rare deal![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me wel wat - een keer streng toegesproken worden door Dotteke. Kan ze dat?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Test het uit danquote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat lijkt me wel wat - een keer streng toegesproken worden door Dotteke. Kan ze dat?![]()
![]()
En een melding in de hoop dat een FA je dan vakantie geeft, als je dat krijgt geef ik je een koffiequote:Op maandag 6 januari 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus een koffie en een note. Oké, op zich geen rare deal![]()
Dat moet natuurlijk op een voor haar volslagen onverwacht moment. Kijk nu verwacht ze iets. Dus nu heeft geen zin.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oke, dus als jij mij koffie aanbiedt dan betekent dat ....quote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een melding in de hoop dat een FA je dan vakantie geeft, als je dat krijgt geef ik je een koffie
Owjee owjee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet je het wel in het juiste forum testen.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk op een voor haar volslagen onverwacht moment. Kijk nu verwacht ze iets. Dus nu heeft geen zin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook dat. Nou voorlopig maar even niet, dan. Ik moet eerst Jus nog van de eerste plaats zien te bolken.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je het wel in het juiste forum testen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat denk ik al niet meer gaat trouwens, de man staat alweer heel hoog in de punten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neheeeeeeeeequote:Op maandag 6 januari 2025 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke, dus als jij mij koffie aanbiedt dan betekent dat ....
Owjee owjee
Daar moet je een paar nachten voor opblijven denk ikquote:Op maandag 6 januari 2025 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat. Nou voorlopig maar even niet, dan. Ik moet eerst Jus nog van de eerste plaats zien te bolken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm. Dat wordt lastig.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je een paar nachten voor opblijven denk ikAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
2 minuten bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jou post is een bolkquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: