SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had "Noodpakket" als TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik had een noodvoorraadje op zolder.
Deels opgevroten, deels naar de Filipijnen gestuurd en deels weggeflikkerd; ik kon geen vis uit blik meer zien op een gegeven moment!![]()
![]()
Nou ik lig daar niet echt wakker van, als DTS op slot gaat.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als DTS weer eens op slot gaat?
Dat zou inderdaad een ramp zijn waar velen niet genoeg op voorbereid zijn, maar gelukkig hebben we een BBB-regeling met dat andere topic!
Dan gaan we naar BB inderdaad.
En ik heb zat andere dingen te doen, dus ik verveel me niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan bel ik Vladimir of hij voor mij een paar extra krattenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
En verder zal ik wel een noodpakketje samenstellen als Poetin ergens bij Keulen zit of zo.meestuurt en dan ga ik lekker zitten zuipen
![]()
![]()
BB? Ik bedoel ONZ SC!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik lig daar niet echt wakker van, als DTS op slot gaat.
Dan gaan we naar BB inderdaad.
En ik heb zat andere dingen te doen, dus ik verveel me niet.
Daar hebben we deze regeling mee:![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 11:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan bel ik Vladimir of hij voor mij een paar extra krattenmeestuurt en dan ga ik lekker zitten zuipen
![]()
![]()
Ja. Je moet even voor een dag of drie voorraad hebben.
Moet je anders voor weken inslaan? Dat kan allemaal niet eeuwig bewaard hè, moet ook allemaal een keer op. En het wordt vooral blik denk ik dan?
En waar moet ik dat laten allemaal?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben alvast daarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
In je schuilkelderquote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
En waar moet ik dat laten allemaal?![]()
![]()
Ow. Dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
BB? Ik bedoel ONZ SC!
Daar hebben we deze regeling mee:
[ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom alleen maar vis?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
Ik had een noodvoorraadje op zolder.
Deels opgevroten, deels naar de Filipijnen gestuurd en deels weggeflikkerd; ik kon geen vis uit blik meer zien op een gegeven moment!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb geen kelderquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kelders lopen alleen maar onder bij een rampDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ligt eraan wat voor rampquote:Op maandag 6 januari 2025 11:23 schreef drakin het volgende:
Kelders lopen alleen maar onder bij een ramp![]()
![]()
Ja toen met corona had ik wat voorraad in rekjes op zolder en wilde de inhoud ervan rouleren met wat ik in de keuken gebruik en weer inkoop zodat het niet over datum gaat, volgens het FiFo principe dus.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Je moet even voor een dag of drie voorraad hebben.
Moet je anders voor weken inslaan? Dat kan allemaal niet eeuwig bewaard hè, moet ook allemaal een keer op. En het wordt vooral blik denk ik dan?
En waar moet ik dat laten allemaal?
Maar dat blikvoer kwam me ontiegelijk snel de strot uit zetten!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja dat had ik dus nietquote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
WiFi dan niet nodig. Ik internet bolk verder via de databundel van mijn mobiele telefoon.omdat ik geen abo heb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Omdat ik dit niet te vreten vind!quote:
En er zijn maar weinig andere soorten ingeblikt vlees wat nog een beetje te vreten is en lang houdbaar is.![]()
Klopt. Met een zolderraamquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zolders sneuvelen als eerste bij explosies enzo.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:23 schreef drakin het volgende:
Kelders lopen alleen maar onder bij een ramp![]()
![]()
Had het even gemeld, dan kon ik bolken. Onee, dat kon je ook niet natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus nietomdat ik geen abo heb
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ONdanks dat ik regelmatig (veel) hier zit zal ik het niet missen.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als DTS weer eens op slot gaat?
Dat zou inderdaad een ramp zijn waar velen niet genoeg op voorbereid zijn, maar gelukkig hebben we een BBB-regeling met dat andere topic!
Zat eerder veel in Utopia dacht ook nou als dat dicht gaat dan...
Maar je pakt dan wel weer andere dingen opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😯quote:Op maandag 6 januari 2025 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolders sneuvelen als eerste bij explosies enzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Naaien, breien, haken...quote:Op maandag 6 januari 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ONdanks dat ik regelmatig (veel) hier zit zal ik het niet missen.
Zat eerder veel in Utopia dacht ook nou als dat dicht gaat dan...
Maar je pakt dan wel weer andere dingen opAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zalm of tonijn?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh je hebt ook overal een plaatje van hèquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had sardientjes (met verschillende soorten saus enzo, maar ook op olie en op water) en wat tonijn ingeslagen.quote:![]()
Deze had ik op verzoek gemaakt voor [CRE].quote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh je hebt ook overal een plaatje van hè![]()
![]()
* gebrokenglas kijkt even rond op het BB forum.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sardientjes zijn echt van die dingen die je snel zat bent.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had sardientjes (met verschillende soorten saus enzo, maar ook op olie en op water) en wat tonijn ingeslagen.
Maar gedroogde worst en beef jerky is ook lang houdbaar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Valt best tegen eigenlijk, hoe lang dat die dingen houdbaar zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Sardientjes zijn echt van die dingen die je snel zat bent.
Maar gedroogde worst en beef jerky is ook lang houdbaar
Sowieso is beef jerky best aan de prijs.![]()
Dat is wel een nadeel, maar het is ook erg lekker als je goede hebtquote:Op maandag 6 januari 2025 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt best tegen eigenlijk, hoe lang dat die dingen houdbaar zijn.
Sowieso is beef jerky best aan de prijs.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat zeker ja!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel, maar het is ook erg lekker als je goede hebt
Laatst zelf jerky gemaakt met de dehydrate stand van m'n aifryer.
Ik moet nog een goede recept vinden voor een marinade, maar het vlees zelf was prima zo!![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Zo, wat een luxe!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:40 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, klaar voor de voorlopig laatste vlucht. Dan donderdag pas weer, naar een waterval toe.:')![]()
Zo dan!!!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:40 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, klaar voor de voorlopig laatste vlucht. Dan donderdag pas weer, naar een waterval toe.![]()
![]()
Als je ver vliegt moet je niet krap zitten.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zo dan.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:40 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, klaar voor de voorlopig laatste vlucht. Dan donderdag pas weer, naar een waterval toe.![]()
Is je vriendin niet mee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, die zit links van me.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee, maar wel zo ver weg dat ik haar niet aan kan raken, zelfs al zitten we naast elkaarquote:
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Waar vlieg je heen?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar wel zo ver weg dat ik haar niet aan kan raken, zelfs al zitten we naast elkaar:')![]()
Was bij mij ook alleen maar puur geluk; er kwam een heerlijke chick naast me te zitten in economy class, en toen kwam haar vriendje er aan: "Oh man, this is your lucky day!"quote:Op maandag 6 januari 2025 11:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier nog nooit business class gevlogen
Hij wilde bij zijn vriendin zitten, maar business class was volgeboekt, dus wilde hij met mij ruilen!![]()
![]()
Awwwwquote:Op maandag 6 januari 2025 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar wel zo ver weg dat ik haar niet aan kan raken, zelfs al zitten we naast elkaar![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wow luckyyyquote:Op maandag 6 januari 2025 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Was bij mij ook alleen maar puur geluk; er kwam een heerlijke chick naast me te zitten in economy class, en toen kwam haar vriendje er aan: "Oh man, this is your lucky day!"
Hij wilde bij zijn vriendin zitten, maar business class was volgeboekt, dus wilde hij met mij ruilen!:')![]()
Buenos Airesquote:I'm surrounded by morons!
O dat is een idee, ik heb een voedseldrogerquote:Op maandag 6 januari 2025 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zeker ja!
Laatst zelf jerky gemaakt met de dehydrate stand van m'n aifryer.
Ik moet nog een goede recept vinden voor een marinade, maar het vlees zelf was prima zo!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 6 januari 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Champagne, heerlijke hapjes en drankjes, en ik heb donders goed geslapen!
![]()
Zal wel het zelfde principe zijn; blaast die ook lucht van 60 tot 80 graden voor een uurtje of 8?quote:Op maandag 6 januari 2025 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is een idee, ik heb een voedseldroger![]()
Gezellig lekker samenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal hem eerst onder het stof vandaan morten halen. Ik gebruikte hem alleen voor fruitquote:Op maandag 6 januari 2025 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel het zelfde principe zijn; blaast die ook lucht van 60 tot 80 graden voor een uurtje of 8?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Whehe okee dan!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal hem eerst onder het stof vandaan morten halen. Ik gebruikte hem alleen voor fruit![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Al helemaal ingeburgerd!!quote:![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat meen je toch zeker niet?!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Las laatst dat aanbieders van survival pakketten heel goed verdienen de laatste tijd![]()
![]()
![]()
Natuurlijk, het komt in het nieuws en je hebt altijd mensen die direct daarop reageren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij Bol.com zie ik al 262 soorten Survivalsets, en 125 soorten noodpakketten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een noodpakket voor thuis en oorlog. Handig online te bestellen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat wil je ook daar... liggen geroosterde zwijnenballen en hondenkoppen urenlang in de zon op de markt in de brandende hitte en dan daarna eten mensen het op met 0 hygiene.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:23 schreef ToT het volgende:
Oh en er is inderdaad weer een virusje in China bezig!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zie de noodzaak niet zoquote:Op maandag 6 januari 2025 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een noodpakket voor thuis en oorlog. Handig online te bestellen:')![]()
Ik ook niet. Een kleine voorraad water en wat eten in blik, dat is nooit onverstandig. Maar echt preppen.... NeeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En allerlei diersoorten die nog volslagen onbekend zijn in de wetenschappelijke wereld.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat wil je ook daar... liggen geroosterde zwijnenballen en hondenkoppen urenlang in de zon op de markt in de brandende hitte en dan daarna eten mensen het op met 0 hygiene.![]()
![]()
Ze vreten daar gewoon wilde ratten. Echt te smerig voor woorden.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:27 schreef ToT het volgende:
En ook beesten die levend opgevroten worden.![]()
https://bitterwinter.org/(...)ew-scandal-in-china/quote:Op maandag 6 januari 2025 12:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze vreten daar gewoon wilde ratten. Echt te smerig voor woorden.
Vindt iemand een rattenkop in z'n schoolmaaltijd, met tanden en oren en al. Zegt de kok: "Da's een eend!"sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
https://bitterwinter.org/(...)ew-scandal-in-china/
Vindt iemand een rattenkop in z'n schoolmaaltijd, met tanden en oren en al. Zegt de kok: "Da's een eend!"
:')![]()
Prachtig!quote:Op maandag 6 januari 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
Ik heb hyacinten staan
Maar die ruiken zo sterk
Maar idd ze ruiken sterk.
Hoef ze niet in de kamer.
In de gang wel.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: