https://forum.fok.nl/forum/128quote:Op zondag 5 januari 2025 21:47 schreef yessie234 het volgende:
Doodstraf heringevoerd, de natte kutjes en stijve pikjes komen spontaan klaar. Vooral die vieze vingers en natte lippen.
mwa grote klus, beetje orndjes varen en doen alsofquote:Op zondag 5 januari 2025 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Na RIMPAC 24 al snel een volgende grote klus voor Zr.Ms. Tromp.
Zal later dit voorjaar afgelost worden door Zr.Ms. De Ruyter.
Art 1 grondwet? Jij mag niet discrimineren!quote:Op zondag 5 januari 2025 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/forum/128
Sure.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mwa grote klus, beetje orndjes varen en doen alsof
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:50 schreef Digi2 het volgende:
Volodymyr Zelenskyy: Ukraine, War, Peace, Putin, Trump, NATO, and Freedom
Ja precies. Om in te haken op de Himars vraag van laatst.. zo snel kan het gaan.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt met een shotgun schieten op een drone? Dat kan niet met hun normale wapen?
Hier ook zo'n vies fragmentje:
https://t.me/war_Ukrainian_russian/1117
Vreselijk wat jongens elkaar aandoen zo rond de 20-30, en dat omdat volwassenen er niet uitkomen..
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:50 schreef Digi2 het volgende:
Volodymyr Zelenskyy: Ukraine, War, Peace, Putin, Trump, NATO, and Freedom
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lezj4jxkl22oquote:🚨 Kremlin asset Lex Fridman weaponized fake English dubbing of Zelensky interview conducted in Russian. The asshole dubbed Zelensky saying Ukraine punishes corruption with a "slap on the wrist." The idiom doesn't even exist in Russian, whereas in English it means an inconsequential reprimand.
Dat geldt voor beide partijen. Alleen denk ik dat het aan de kant van UA veel vaker voorkomt.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja precies. Om in te haken op de Himars vraag van laatst.. zo snel kan het gaan.
Sta je het ene moment je nog te verheugen om een stukje Oekraïne te bezetten, is het 't andere moment al weer voorbij.
Doet putin deze gekte maar snel stopt en voor vrede kiest.
https://t.me/combat_ftg/8722
Nog veel erger inderdaad, en de russische agressie stopt desondanks niet. Totaal geen menselijkheid zit er in het putin regime. Niet voor anderen, maar ook helemaal niet voor het eigen volk.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide partijen. Alleen denk ik dat het aan de kant van UA veel vaker voorkomt.
Pff.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog veel erger inderdaad, en de russische agressie stopt desondanks niet. Totaal geen menselijkheid zit er in het putin regime. Niet voor anderen, maar ook helemaal niet voor het eigen volk.
Hoezo? Ik herhaal de gruwelijke werkelijkheid direct veroorzaakt door het putin regime. Wat je zegt het is erg triest.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pff.
Heb jij mijn posts gelezen?
Ik vind de wapens verschrikkelijk.
wat komt vaker voor?quote:Op maandag 6 januari 2025 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide partijen. Alleen denk ik dat het aan de kant van UA veel vaker voorkomt.
Het aantal doden. Die zullen waarschijnlijker hoger zijn aan oekrainse kant.quote:
Vlaggenschip van een Navo eskader?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
mwa grote klus, beetje orndjes varen en doen alsof
De doden zijn wel hoger aan Russische kant. Dat is logisch ook, aangezien zij voor 90% van de oorlog de aanvallende partij zijn. Maar die hebben simpelweg veel meer soldaten beschikbaar, aangezien ze sowieso meer mensen hebben, plus seperatisten, plus mensen die ze mobilseren uit bezet gebied, plus noord korea, plus tsetsjenie etc, plus huurlingen uit afrika.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal doden. Die zullen waarschijnlijker hoger zijn aan oekrainse kant.
Als de oorlog doorgaat, zullen straks 18 jarige kinderen naar het front gaan.
Dat is niet iets dat ik hoop.
Russen doen heel veel met artillerie, kun je veel mee doden zonder dat je zelf gelijk risico loopt.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De doden zijn wel hoger aan Russische kant. Dat is logisch ook, aangezien zij voor 90% van de oorlog de aanvallende partij zijn. Maar die hebben simpelweg veel meer soldaten beschikbaar, aangezien ze sowieso meer mensen hebben, plus seperatisten, plus mensen die ze mobilseren uit bezet gebied, plus noord korea, plus tsetsjenie etc, plus huurlingen uit afrika.
Jij denkt een hoop, but mostly rubbish it is.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja precies, klopt. Is algemene kennis dat de aanvallende partij veel minder verliezen heeft over het algemeen.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal doden. Die zullen waarschijnlijker hoger zijn aan oekrainse kant.
Als de oorlog doorgaat, zullen straks 18 jarige kinderen naar het front gaan.
Dat is niet iets dat ik hoop.
Behalve dan natuurlijk satelettieten, recondrones en radars die de locatie bepalen en terugschieten. En drones zijn een stuk effectiever. En artillerie is minder geschikt om grote aantallen infanterie te doden als ze goed zijn ingegraven, wel natuurlijk om die linies kapot te maken. En aangezien het vooral rusland is die aanvalt zijn alsnog de meeste doden echt wel aan Russische zijde wat dat betreft.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Russen doen heel veel met artillerie, kun je veel mee doden zonder dat je zelf gelijk risico loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |