abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216224491
Wat ontzettend fijn LeSage! *O*

Ja, Mush, ik zat erop en fietste vrij hard met B naast me MAAR het zadel is al maanden lek :Y) waardoor er een plastic zak omheen zat en die was vastgezet met het extra slot strak erom heen. Dus dat zadel kon gelukkig geen kant op. Anders had ik of op de grond gelegen of erg veel pijn gehad bij mijn intieme delen denk ik.
pi_216224493
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:48 schreef exode het volgende:
Wij hebben dus geen glasvezel, het is hier door de hele straat aangelegd.
Ik was zo'n type die 100 vragen stelde en toen besloot dat deze mannen echt niet in mijn voortuin gingen schieten.

'Mevrouw uw riolering ligt daar echt niet'
'Nou mijnheer, die is 2 jaar geleden daar ingegraven dus die ligt daar wel degelijk'
'Uw gasleiding ligt niet door de brandgang (brandgang!)'
'uhm jawel'

Als ik ooit overstap (wat sowieso niet gebeurt zolang ik werk waar ik werk) maak ik me er niet druk om. De concurrentie is moordend, de kabel graven kost ze minder dan ik als nieuwe abonnee per jaar oplever. O-)

En nu ga ik naar de fietsenmaker want de zadelpen is gisteren afgebroken :o Terwijl ik erop zat ja.
Oei! Dat laatste klinkt niet fijn :o :X.

Bij ons is glasvezel wel gegraven. Het is aan de voorkant gedaan en we hebben al genoeg gezeik (haha) gehad met de riolering die daar ligt (wortels die door de buizen heen gegroeid waren, niet tof).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216224532
Yay, wat fijn @LeSage :) !

Raar van die meter en brief trouwens. Iets met de AVG...

Wow, dan heb je echt mazzel gehad exode! Je moet er toch niet aan denken als het fout was gegaan :{
Ik had een keer dat mijn stuur naar benee zakte, op een helling en met zoon achterop. Hoe ik gestopt ben weet ik nog steeds niet, maar had een zooi engeltjes op mn schouders.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 9 januari 2025 @ 09:28:38 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216224539
Ik had toch verteld dat ik twee keer voor niks had zitten wachten op die KNP mensen die met de kabel van de bovenburen via mijn balkon naar binnen moesten?
Maar dat ze de kabel niet konden vinden?
Die hebben beneden nog een keer de hele stoep open gegraven en ze hebben een keer een week in de weg gestaan met een hoogwerker, laatst waren ze er weer met een hoogwerker maar ze hebben nog steeds die kabel niet binnen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216224547
Wel beenspier oefeningen gedaan meteen, staand gefietst naar huis en net naar de fietsenmaker. Daar kunnen geen squats tegen op.
pi_216224558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik had toch verteld dat ik twee keer voor niks had zitten wachten op die KNP mensen die met de kabel van de bovenburen via mijn balkon naar binnen moesten?
Die hebben beneden nog een keer de hele stoep open gegraven en ze hebben een keer een week in de weg gestaan met een hoogwerker, laatst waren ze er weer met een hoogwerker maar ze hebben nog steeds die kabel niet binnen :D
Weet je wat ik zo stom vind? Dat er echt wel kabels lopen in de appartementen complexen, dat er niet gedeeld wordt. Dat weigert mijn werkgever ook hoor overigens. Nu moeten al die aanbieder steeds van alles openmaken en eigen kabels leggen.

Bij de antennes (mobiel dus) is dat een stuk beter geregeld, we hangen gezellig samen in die masten.
pi_216224655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:29 schreef exode het volgende:
Wel beenspier oefeningen gedaan meteen, staand gefietst naar huis en net naar de fietsenmaker. Daar kunnen geen squats tegen op.
:D Achja, elk nadeel heb zn voordeel ;)

Gaat lekker daar @oh-oh :P

Echt waar, kijk ik twee dagen niet in de zakelijke mail (had gewoon even geen zin) en heb ik een dagtaak om alles weer recht te breien. Ben het zoo ongelooflijk zat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mushanga71 op 09-01-2025 09:47:55 ]
If they say
pi_216224768
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:40 schreef exode het volgende:

[..]
Omdat ze dat 'blind' doen, dus ze hebben geen idee wat er in je voortuin ligt. Ik zie dagelijks wat dat op de lange termijn kan doen met je tuin, riool, gasleiding etc etc etc.

Graven is op het moment klote maar op de lange termijn echt wel een groot voordeel. Als ze dan iets raken, zijn ze letterlijk blind.
Hier hadden ze de hele rimram op ipad erbij toen besloten werd dat schieten geen optie was wegens leidingen.

Ah, daarna zie ik je opmerking over foute kaarten ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216224790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Succes voor oudste zoon @:Phaidra Ik duim mee :Y
Tis idd een kutopdracht, alsof je daar later ook maar iets aan hebt :')

Kpn was wél netjes met mn tuin openhalen. Er zat alleen nog een laag tuintegels onder de bovenste laag dus hebben ze de glasvezel op de tweede laag gelegd.
En toen kwam liander :') en bleek er onder de tweede laag tuintegels, een derde laag tuintegels te liggen :') En die hebben de twee lagen tuintegels eruit gehakt :') en vervolgens zat ik een week of twee met een zandbak voor de deur omdat zij sneller werkten dan de tuintegelrechtlegger de tuintegels er weer in kon joppen.
Dus. Mijn tuin wordt niet meer opengegooid.
Ik zou geloof ik blij zijn dat zíj́ die tegels eruit hakten. Scheelt mij weer werk of regelen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216224792
Wij hebben al glasvezel en de voortuin vorig jaar opnieuw laten doen, voorlopig zitten we iig goed. :+
pi_216224802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef exode het volgende:

[..]
Ik heb veel foto's voor de liefhebbers ;)

Hier in de straat hebben ze trouwens 2 keer de waterleiding en 1 keer de gasleiding geraakt. >:)
Volgaarne :Y
pi_216224831
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zou geloof ik blij zijn dat zíj́ die tegels eruit hakten. Scheelt mij weer werk of regelen.
Ik wist niet eens dat ze er lagen en wat niet weet... ;)
Ze hebben wel, nadat ze de gasaansluiting hebben vervanger, stukken tegels op de zandlaag bovenop de gasleiding gekwakt. Zei er wat van maar was geen probleem. We gaan het zien :')

En ik belde de ha, voor de vrouwenkliniek én een psycholoog. Hij belt me straks terug :) maar de assistente zei dat hij me helemaal begreep. Had hem al eerder gesproken over de situatie.
If they say
pi_216224841
Trouwens zeer content over de glasvezelaanleggers hier, al vond de voortuin het niet tof.
Precies de weg gegraven die ik had aangegeven, binnen helemaal door de kruipruimte naar het midden van het huis doorgetrokken tot waar het modem ook staat (dat hangt hier dus niet in se meterkast), netjes opgeruimd.

Kunnen de monteurs van Ziggo van destijds nog wel een puntje aan zuigen, die het kwam aansluiten wilde niks doen (je kabel komt op de verkeerde plek het huis is, dat mag niet. Ik ga niet naar de kruipruimte. Hoeft ook niet hij is al doorgetrokken. Mag niet stout ik doe het niet. Die kabel lag daar al jaaaaaaaren natuurlijk.) en die voor de storingen kwam (die uiteindelijk veroorzaakt bleken door een breuk in een lus onder de straat) wilde niet geloven wat ik m vertelde over mijn storingen, waardoor die nog maanden hebben geduurd.
pi_216224864
Stront

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216224872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik wist niet eens dat ze er lagen en wat niet weet... ;)
Ze hebben wel, nadat ze de gasaansluiting hebben vervanger, stukken tegels op de zandlaag bovenop de gasleiding gekwakt. Zei er wat van maar was geen probleem. We gaan het zien :')

En ik belde de ha, voor de vrouwenkliniek én een psycholoog. Hij belt me straks terug :) maar de assistente zei dat hij me helemaal begreep. Had hem al eerder gesproken over de situatie.
Ik weet niet wat voor kliniek, maar heb ergens begrepen dat medicatie voorgeschreven door overgangsconsulenten vaak niet wordt vergoed en van een gynaecoloog wel.
Niet dat je daar iets aan hebt als je gyn een eikel is, maar dat terzijde
pi_216224876
En echt, 'wij' hebben ook genoeg sjappen rondlopen. Zie ook ervaring van Vanyel. Maar als je issues hebt, dm mij dan gewoon even :)
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:05:53 #217
176471 oh-oh
pi_216224905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:30 schreef exode het volgende:

[..]
Weet je wat ik zo stom vind? Dat er echt wel kabels lopen in de appartementen complexen, dat er niet gedeeld wordt. Dat weigert mijn werkgever ook hoor overigens. Nu moeten al die aanbieder steeds van alles openmaken en eigen kabels leggen.

Bij de antennes (mobiel dus) is dat een stuk beter geregeld, we hangen gezellig samen in die masten.
Maar KPN heeft ze zelf al gelegd hier, en die wisten al niet waar ze nu lagen :{
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216224919
Beelden vallen best wel mee exode. Had iets heel anders in mn hoofd :D

Kpn hier ook een keer. Verbinding was traaag, monteur geweest, twee uur later ging ie weg en was ik 3 wifi punten rijker. Maar, nog steeds trage poepverbinding. Komt monteur nummer twee en die is maar es in alle buitenkasten gaan kijken. Bleek er een schakel niet omgezet te zijn, ofzo. Sindsdien betere verbinding maar de dure en snellere versie hoef ik niet te nemen want zal nooit boven de 100mbit komen omdat we te ver van het buitenkastje wonen. Of dat ding staat te ver, kan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 09-01-2025 10:12:19 ]
If they say
pi_216224970
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet niet wat voor kliniek, maar heb ergens begrepen dat medicatie voorgeschreven door overgangsconsulenten vaak niet wordt vergoed en van een gynaecoloog wel.
Niet dat je daar iets aan hebt als je gyn een eikel is, maar dat terzijde
Ai, een eikelige gyn :{
Nee, de hst krijg ik van de ha, gratisch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
pi_216224987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wat fijn! O+ Is er al nieuws over welke auto-immuunziekte het precies is?

Mijn schoonmoeder heeft ook een maandenlange prednisonkuur gekregen in de zomer. Geen feestje, maar genezing is heel wat waard :Y.
SPOILER
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_216225028
Sneeuwt het bij jullie trouwens ook zo mooi?

Ik heb een uitziekend kind, lig in de erker bank (waar de verwarming achter zit) met een boek en de sneeuw op de achtergrond O+
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:23:27 #222
176471 oh-oh
pi_216225085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:39 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:D Achja, elk nadeel heb zn voordeel ;)

Gaat lekker daar @:oh-oh :P

Echt waar, kijk ik twee dagen niet in de zakelijke mail (had gewoon even geen zin) en heb ik een dagtaak om alles weer recht te breien. Ben het zoo ongelooflijk zat.
Maar is dat niet gewoon je werk?
( Groucho Marx )
pi_216225087
Er is wel iets aan die ziekte te doen @LeSage?
En beterschap voor ziek kind :*
Gelukkig geen sneeuw hier, want sneeuw is alleen leuk als je de deur niet uit hoeft ;)
If they say
pi_216225097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Maar is dat niet gewoon je werk?
Jup, helaasch wel. Heb ik geen baas achter mn kont, heb ik de mail wel :')
If they say
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:24:38 #225
176471 oh-oh
pi_216225100
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:18 schreef LeSage het volgende:
Sneeuwt het bij jullie trouwens ook zo mooi?

Ik heb een uitziekend kind, lig in de erker bank (waar de verwarming achter zit) met een boek en de sneeuw op de achtergrond O+
Het sneeuwt hier maar natte sneeuw, echt smerig, je wil niet weten hoe ik vanmorgen die 11 honden door de sneeuw moest schoppen. Cheddar is nog het vervelendst :D
( Groucho Marx )
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:25:23 #226
176471 oh-oh
pi_216225109
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:24 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jup, helaasch wel. Heb ik geen baas achter mn kont, heb ik de mail wel :')
Die moet je dan toch gewoon bijhouden, twee dagen niks doen zit er voor niemand in met een baan toch :D
( Groucho Marx )
pi_216225150
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Die moet je dan toch gewoon bijhouden, twee dagen niks doen zit er voor niemand in met een baan toch :D
I know :') Maar zo gaat het dus ook als ik op vakantie ben, altijd wel gekut in dat ding. Echt vrij ben ik nooit.
If they say
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:30:15 #228
176471 oh-oh
pi_216225170
Dan moet je voor vervanging zorgen.
Of een andere baan zoeken :D
( Groucho Marx )
pi_216225183
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Dan moet je voor vervanging zorgen.
Of een andere baan zoeken :D
Gaat een beetje moeilijk als het mijn eigen zaken zijn :D en vervanging gaat niet. Ik heb gewoon levenslang :')
If they say
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:32:14 #230
176471 oh-oh
pi_216225197
Waar een wil is is een weg hoor.
( Groucho Marx )
pi_216225264
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Waar een wil is is een weg hoor.
Neuh, dan zou ik al mijn inloggegevens, inclusief de bank moeten afgeven. Lijkt me niet echt een optie ;)

Maar... niet quoten.
SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door Mushanga71 op 10-01-2025 12:02:20 ]
If they say
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:47:35 #232
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216225368
Het is hier idd prachtig. Gisterenavond wel met zweethandjes met 60 over de snelweg in tunnelvisie door keiharde sneeuw (iedereen reed 60, ik ben geen levensgevaarlijke chauffeur ofzo), en vanochtend was het vooral drab, maar nu zijn het echt dikke vlokken die blijven liggen. Nu een paar cm denk ik. Als het zo doorgaat, stop ik een uurtje of 2 eerder met werken en ga ik sleeën met prul.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:48:19 #233
176471 oh-oh
pi_216225377
Nou ja het is dus wel echt een keuze, als je echt eruit wil zoekt ie het maar uit met zijn toko's toch?
( Groucho Marx )
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:48:57 #234
176471 oh-oh
pi_216225385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:47 schreef Tink89 het volgende:
Het is hier idd prachtig. Gisterenavond wel met zweethandjes met 60 over de snelweg in tunnelvisie door keiharde sneeuw (iedereen reed 60, ik ben geen levensgevaarlijke chauffeur ofzo), en vanochtend was het vooral drab, maar nu zijn het echt dikke vlokken die blijven liggen. Nu een paar cm denk ik. Als het zo doorgaat, stop ik een uurtje of 2 eerder met werken en ga ik sleeën met prul.
Hier is het nog steeds slush geen mooi pak sneeuw!
( Groucho Marx )
  donderdag 9 januari 2025 @ 10:52:58 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216225435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja het is dus wel echt een keuze, als je echt eruit wil zoekt ie het maar uit met zijn toko's toch?
Realiseer je je hoe kort door de bocht dit is? Mush zit in een onwijs ingewikkelde situatie, zowel qua wonen als qua zakelijke samenwerking. Als hij haar niet wil of kan uitkopen, kan ze niet zomaar gaan zonder financieel enorm veel verlies te nemen bijv. Ik ben enorm van 'alles is een keuze', maar ik vind je nu wel een tikkie bot.

Ander onderwerp:

Mijn jongste is bijna 4 en heeft het 's nachts koud. Situatie nu:
- In de winter een graad of 15 op zijn kamer, verwarming staat heel klein tikkie opengedraaid.
- Peuterbed.
- Molton en hoeslaken
- Warmie-knuffel die z'n bed voorverwarmt
- Dekbed (synthetische vulling, het moet in de was kunnen)
- Een extra deken erover of eronder, net wat hij wil.
- Onderbroek en hemd, pyjama met lange mouwen en lange pijpen. Meestal flanel of iets van teddy-spul. Sokken.

Nog een extra deken of een dikker dekbed wil hij niet. Hij woelt zich af en toe bloot, maar vaak ook niet. Ik stop hem nu nog eens extra in als ik naar bed ga, maar hij staat regelmatig om 3 uur 's nachts naast mijn bed met 'mama ik wil bij jou weer lekker warm worden'. Hij voelt dan ook echt koud.

Iemand nog tips? Ik zag extra warme dekbedovertrekken, zou dat helpen? Of een isolatiematje onder zijn matras?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216225447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Tis ook mijn inkomen en als ik ermee stop, denk ik niet dat het nog een lang leven heeft. Plus getrouwd in gemeenschap van goederen... Snij ik mezelf in mn vingers en niet zo'n beetje ook.
Ik zie wel waar dit schip strandt ;)
If they say
pi_216225499
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:28 schreef oh-oh het volgende:
_O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216225539
Zo is het ook Tink, als er een oplossing zou zijn, had ik dat allang gedaan. Maar het is zo ingewikkeld allemaal. Uitkopen zou kunnen en dan ik het huis, maar dan nog heb ik ook keihard gewerkt voor wat we nu hebben. Al 30+ jaar, das ook niet 1, 2, 3 opgelost natuurlijk.

Scheiden als je niet zakelijk aan elkaar vastzit, is een stuk makkelijker.

Is een winter/zomerdekbed geen optie? Dan zitten de twee delen aan elkaar vast en lijkt het er gewoon één?
If they say
pi_216225570
Tink, in Juul haar kamer is het ook 14 a 15 graden in de winter. Zij heeft een dik synthetisch dekbed van de Ikea en als ze wil een kruik. Maar goed, wij hebben wel 2 warmbloedige kinderen, die zweten zich zelfs in de winter kapot in bed. Het is een 4 seizoenen ding overigens.
  donderdag 9 januari 2025 @ 11:03:50 #240
176471 oh-oh
pi_216225586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Realiseer je je hoe kort door de bocht dit is? Mush zit in een onwijs ingewikkelde situatie, zowel qua wonen als qua zakelijke samenwerking. Als hij haar niet wil of kan uitkopen, kan ze niet zomaar gaan zonder financieel enorm veel verlies te nemen bijv. Ik ben enorm van 'alles is een keuze', maar ik vind je nu wel een tikkie bot.

Ander onderwerp:

- In de winter een graad of 15 op zijn kamer, verwarming staat heel klein tikkie opengedraaid.
- Peuterbed.
- Molton en hoeslaken
- Onderbroek en hemd, pyjama met lange mouwen en lange pijpen. Meestal flanel of iets van teddy-spul. Sokken.

Nog een extra deken of een dikker dekbed wil hij niet. Hij woelt zich af en toe bloot, maar vaak ook niet. Ik stop hem nu nog eens extra in als ik naar bed ga, maar hij staat regelmatig om 3 uur 's nachts naast mijn bed met 'mama ik wil bij jou weer lekker warm worden'. Hij voelt dan ook echt koud.

Iemand nog tips? Ik zag extra warme dekbedovertrekken, zou dat helpen? Of een isolatiematje onder zijn matras?
Ja, ik weet het, ik zou alleen niet meer afhankelijk van hem willen zijn en daar ALLES voor over hebben, juist in deze situatie, maar goed, zo ben ik dan weer.

Hier rolde van de week een oud hondje onder mijn dekbed uit, ik werd wakker, hij was zo ijskoud dat ik dacht dat ie heel erg dood was.
Dan slaap je ook niet even lekker verder :X
( Groucho Marx )
pi_216225770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:03 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ja, ik weet het, ik zou alleen niet meer afhankelijk van hem willen zijn en daar ALLES voor over hebben, juist in deze situatie, maar goed, zo ben ik dan weer.

Hier rolde van de week een oud hondje onder mijn dekbed uit, ik werd wakker, hij was zo ijskoud dat ik dacht dat ie heel erg dood was.
Dan slaap je ook niet even lekker verder :X
Snap ik, ik wil dat ook, maar het is écht niet zo simpel.

Awww, koud hondje. Elektrische deken een optie?
If they say
  donderdag 9 januari 2025 @ 11:15:44 #242
176471 oh-oh
pi_216225855
Hij ligt overdag te slowcooken op zijn electrische deken op de bank !
( Groucho Marx )
pi_216225903
:D
If they say
pi_216226201
Zou een zwaartedeken een optie kunnen zijn Tink? Mijn dochters hebben er beide 1 en naast de warmte zorgt het ook voor een gevoel van geborgenheid waardoor ze beter slapen in hun eigen bed.
  donderdag 9 januari 2025 @ 11:44:35 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216226321
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef Schanu het volgende:
Zou een zwaartedeken een optie kunnen zijn Tink? Mijn dochters hebben er beide 1 en naast de warmte zorgt het ook voor een gevoel van geborgenheid waardoor ze beter slapen in hun eigen bed.
Mijn oudste heeft een zwaartedeken (5 kilo, volwassen maat), kan die weleens een nachtje bij de jongste leggen. Al vind ik mijn eigen zwaartedeken geen warmte toevoegen. Maar het zou kunnen helpen. Txs!
pi_216226361
Misschien een stomme vraag @Tink89, maar is de verwarming een tikje meer opendraaien geen optie? Of kijk je liever naar iets anders ivm kosten daarvan?

Een kruik is misschien inderdaad nog een idee dan; geeft wat meer directe warmte dan een dekbed. Ik heb nu van Betty's een kruik van de action (hebben ze leuke hoesjes omheen van aardbei of avocado) en die blijft echt lang warm, en de hoesjes zijn lekker zacht. Die heb ik nu ook soms in bed liggen. Ze hebben ook een langwerpige versie, heb ik zelf niet, maar mss geeft dat nog wat meer warmte.
pi_216226392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Mijn oudste heeft een zwaartedeken (5 kilo, volwassen maat), kan die weleens een nachtje bij de jongste leggen. Al vind ik mijn eigen zwaartedeken geen warmte toevoegen. Maar het zou kunnen helpen. Txs!
Ik heb er zelf geen dus dat ze geen warmte toevoegen wist ik niet, sorry. Mijn dochters hebben er genoeg aan inclusief een dekbed, maar zij zijn vrij warmbloedig volgens mij. Ik moet ze 's avonds vaak juist extra instoppen omdat ze half bovenop de deken zijn gaan liggen (terwijl er boven nooit verwarming aanstaat, dus koudddd) :')
pi_216226439
Tink, is een groter dekbed geen optie? Zodat je die aan alle kanten goed kan instoppen zodat hij zich niet bloot woelt?
If they say
pi_216226472
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Misschien een stomme vraag @:Tink89, maar is de verwarming een tikje meer opendraaien geen optie? Of kijk je liever naar iets anders ivm kosten daarvan?

Een kruik is misschien inderdaad nog een idee dan; geeft wat meer directe warmte dan een dekbed. Ik heb nu van Betty's een kruik van de action (hebben ze leuke hoesjes omheen van aardbei of avocado) en die blijft echt lang warm, en de hoesjes zijn lekker zacht. Die heb ik nu ook soms in bed liggen. Ze hebben ook een langwerpige versie, heb ik zelf niet, maar mss geeft dat nog wat meer warmte.
Ik weet niet hoe het bij Tink is, maar onze verwarming is 's nachts helemaal uit. Ik ga geen huis verwarmen als ik slaap. :)
pi_216226503
@Tink89 niet echt tips.
Misschien nog een dekbed eroverheen?
Een verzwaringsdeken (althans die die mijn dochter heeft) geeft geen warmte, die vind ik soms zelfs wat koeler lijken...
Hebben jullie het raam dicht?

Anders eens vragen bij een beddenwinkel of zij nog tips hebben. Wakker worden omdat je het koud hebt is niet lekker en val dan maar weer eens in slaap... brrrr
Fake it till you make it...
  donderdag 9 januari 2025 @ 12:01:32 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216226545
Txs voor al het meedenken! In een opsomminkje:

Hij heeft al een volwassen dekbed in een peuterbed. Hij heeft dekbed genoeg.

Ik ga een kruik kopen, txs voor de tip van die langwerpige!

En onze verwarming gaat op thermostaat en slaat 's nachts dus niet aan. Ik vind 15 graden ook niet idioot koud eigenlijk, op onze eigen kamer is het nog veel kouder. Verder open draaien helpt niet, dan is het enkel 's avonds warmer, maar 's nachts koelt het dan toch af. Het raam is dicht, het rolluik ook en de vloerlange gordijnen ook.

Ik ga een warmere overtrek zoeken (flanel zou kunnen helpen, denk ik?) al had hij net twee nieuwe dekbedovertrekken gekregen van de sint.
pi_216226629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 12:01 schreef Tink89 het volgende:

En onze verwarming gaat op thermostaat en slaat 's nachts dus niet aan. Ik vind 15 graden ook niet idioot koud eigenlijk, op onze eigen kamer is het nog veel kouder. Verder open draaien helpt niet, dan is het enkel 's avonds warmer, maar 's nachts koelt het dan toch af. Het raam is dicht, het rolluik ook en de vloerlange gordijnen ook.

Ik ga een warmere overtrek zoeken (flanel zou kunnen helpen, denk ik?) al had hij net twee nieuwe dekbedovertrekken gekregen van de sint.
Onze kinderen dragen graag een warme onesie in de winter. Dat kruipt ook niet omhoog bij de buik/rug zoals een normale pyjama.

Daarnaast heeft jongste zoon een overtrek van zipsheets. Hierbij zit het laken vast aan het overtrek. Hij woelt ook veel, maar hierbij blijf je dus sowieso onder het overtrek liggen. Dekbed kan er niet in, maar wel overheen (blijft bij hem wel goed liggen). Ideaal!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 januari 2025 @ 12:13:15 #253
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216226714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 12:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Onze kinderen dragen graag een warme onesie in de winter. Dat kruipt ook niet omhoog bij de buik/rug zoals een normale pyjama.

Daarnaast heeft jongste zoon een overtrek van zipsheets. Hierbij zit het laken vast aan het overtrek. Hij woelt ook veel, maar hierbij blijf je dus sowieso onder het overtrek liggen. Dekbed kan er niet in, maar wel overheen (blijft bij hem wel goed liggen). Ideaal!
In een onesie of zo'n zipsheet ben ik een beetje bang dat hij niet snel genoeg uit bed/uitgekleed is om te gaan plassen. Hij is vaak last-minute of net te laat.
pi_216226798
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 12:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]
In een onesie of zo'n zipsheet ben ik een beetje bang dat hij niet snel genoeg uit bed/uitgekleed is om te gaan plassen. Hij is vaak last-minute of net te laat.
Dat is ook lastig ja... maar ik zou het ene risico (veel nachten wakker door kou) wel willen inruilen voor het andere (mogelijk ongelukjes), denk ik.
En onze kinderen hadden 's nachts ook regelmatig ongelukjes, ik weet hoe irritant het is. Er ligt ook nog steeds een beschermmatje bij de jongste (bij de oudste nog nodig gehad tot 11 jaar).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216226984
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:55 schreef exode het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het bij Tink is, maar onze verwarming is 's nachts helemaal uit. Ik ga geen huis verwarmen als ik slaap. :)
Ik snap ook wel dat je dat niet standaard doet, maar als dat de oplossing is voor een kind dat anders elke nacht aan je bed staat omdat koud.. dan zou ik dat persoonlijk dus wel overwegen. Al snap ik dus ook wel dat je eerst andere dingen probeert. Maar weet natuurlijk ook niet hoe dat ingeregeld is, ik kan hier bv ook 's nachts alleen de verwarming op een specifieke kamer aanzetten. Dat je dus niet meteen je hele huis verwarmt, maar alleen die kamer. Als dat niet kan, is dat inderdaad al een heel andere situatie.

Hopelijk helpt de kruik al voldoende Tink! Flanel overtrek is inderdaad ook relatief warm.
pi_216227005
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 12:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Die onesies in bed vind ik zo vies :')
Maar alsnog slapen ze daar meestal in omdat ze het zelf zo lekker vinden :D

En hier legt oudste tegenwoordig zijn dekbed andersom en gaat er dan als een slaapzak in liggen met het dekbed bovenop. Dan kan hij er niet onderuit woelen.
pi_216227068
Mush, ik snap dat je super graag uit de situatie wil, maar is het dan niet tijd om daar ook écht werk van te maken?
Jullie zitten samen in de zaak, zijn in gemeenschap van goederen getrouwd, neem een advocaat in de arm, ga langs de boekhouder.
Voor mij klinkt het nu alsof je jezelf in een houdgreep houdt in deze situatie.

Misschien ben je dat al aan het doen en deel je dat niet, dan nevermind, maar anders hoop ik toch voor jou dat je de keuze voor jezelf durft te gaan maken!
pi_216227136
Is het bed wel goed warm bij het naar bed gaat Tink? Ik merk zelf dat als ik met koude handen en voeten naar bed ga, dat het uren kan duren voordat het warm wordt. Even kort douchen en dan warm het bed in gaan helpt heel goed (zeker als de haren droog blijven), of kort het bed voorverwarmen met een elektrische deken om de ergste kou eraf te halen.

En als hij goed onder de deken ligt maar het dan toch koud krijgt zou ik andere dekens gaan proberen. Of wellicht een tweepersoons deken dubbelgevouwen?

Mijn kinderen liggen onder van die dunne dekbedjes en hebben het dan nog steeds te warm. Kinderen van hun vader…
  donderdag 9 januari 2025 @ 12:48:32 #259
176471 oh-oh
pi_216227139
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 12:37 schreef LeSage het volgende:

[..]
Die onesies in bed vind ik zo vies :')
Maar alsnog slapen ze daar meestal in omdat ze het zelf zo lekker vinden :D

En hier legt oudste tegenwoordig zijn dekbed andersom en gaat er dan als een slaapzak in liggen met het dekbed bovenop. Dan kan hij er niet onderuit woelen.
Oh dat is best een slimme van dat dekbed andersom!
( Groucho Marx )
pi_216227292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 12:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Dat hadden wij met een jumpsuit idd. Heel handig, zeker eentje met voeten er aan. Maar dat was echt lastig in de ochtend. Als hij snel naar de wc moest

Maar ik heb ook een kind dat zichzelf juist bloot wriemelt als het te warm is. Op die leeftijd zorgde een deken teveel voor een koud kind, terwijl als het net iets koeler was, hij er wil onder bleef liggen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 januari 2025 @ 13:16:03 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216227513
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 10:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ander onderwerp:

- Peuterbed.
- Molton en hoeslaken

Twee slaapzakken aan elkaar ritsen en die om matras en dekbed heendoen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_216227532
@Tink89 Is het wel zo dat hij wakker wordt van kou? Is het niet zo dat hij wakker wordt, eruit gaat en dat niet al te snel doet en dus wanneer jij van hem wakker wordt hij koud is geworden door al even uit bed te zijn geweest? Het klinkt namelijk alsof hij het warm genoeg zou moeten hebben met alles wat hij aan en over zich heen heeft.
pi_216227553
Worst case kan je een convector kachel op electra in de kamer zetten. Die hoor je niet en kan je op temperatuur instellen. Dus dat ie alleen aanslaat onder de 16 graden bijvoorbeeld. Zijn hittebestendig en er zit omvalpreventie op. (die van ons tenminste wel, al hangt ie op en in een kamer waar niet in geslapen wordt)

En is het altijd 's nachts rond 3 uur? Je zou een kruik op accu kunnen overwegen. Die kan je aan zetten wanneer er behoefte aan is, dus bijvoorbeeld om 3 uur.
B heeft er 1 voor zijn voeten, hij kan enorm veel pijn in zijn voeten krijgen 's nachts. Dan zet ie zijn Stoov aan en trekt het weg. Scheelt ons ook slapeloze nachten :D Kan het aantal keren dat ik 's nachts zijn voeten zat te masseren echt niet tellen.

En ook wat Mrs Peel zegt, als ik uit bed ga en even snel naar het toilet voel ik daarna ook aan als een ijsblokje (aldus verloofde). Het kan ook gewoonte zijn geworden.
pi_216227727
Ha belde, heb een verwijs voor de kliniek én er is een nieuwe poh-ggz waar ik over twee weken al terecht kan. Die ik er toen heb uitgeluld, is weg :+
If they say
  donderdag 9 januari 2025 @ 14:09:40 #265
176471 oh-oh
pi_216228126
Ik heb trouwens nog niks van de buren gehoord, en ik durf er amper naar te vragen, ik vind het veel te spannend allemaal...
( Groucho Marx )
pi_216228161
quote:

Absoluut.
Wij hebben zelf 1 flanellen overtrek en als dat erop ligt, is het echt stukken warmer in bed ook met hetzelfde dekbed.

Al zou ik er gewoon een verwarmingsdeken bij mikken. Ik heb ook een soms koukleum kind (dat wisselt ie af met het omgekeerde). Dat zet 's nachts de deken aan als het koud is.
Kan in de was.
  donderdag 9 januari 2025 @ 14:21:53 #267
176471 oh-oh
pi_216228238
Ik gebruik in de winter altijd flanellen overtrekken, en in de zomer juist lekkere koele katoenen!
( Groucho Marx )
pi_216228451
quote:
5s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens nog niks van de buren gehoord, en ik durf er amper naar te vragen, ik vind het veel te spannend allemaal...
Zeker als je op hun hond past, denk ik dat ze wel een update zouden geven als hun hoofd ernaar staat... Boh -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 januari 2025 @ 14:49:21 #269
176471 oh-oh
pi_216228463
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Zeker als je op hun hond past, denk ik dat ze wel een update zouden geven als hun hoofd ernaar staat... Boh -O-.
Ja, echt he -O-
( Groucho Marx )
pi_216228536
Kan me voorstellen dat het stress geeft oh oh, hopelijk snel goed nieuws.
pi_216228578
Spannend voor je buren oh-oh gezien de termijn heeft het kindje wel een goede kans. Is je moeder inmiddels wat minder in verzet?

Hoe is het met alle andere ouders die opgenomen zijn in het ziekenhuis?
  donderdag 9 januari 2025 @ 15:02:54 #272
176471 oh-oh
pi_216228589
:D Ik heb een contactverbod en mijn zusje en broertje mijden ze ook als de pest tot ze morgen die sleutels hebben _O-
( Groucho Marx )
pi_216229044
Nou, zo, zadelpen en zadel vervangen, 120 Euro, ik dacht dat alleen autoreparaties pijn deden maar deze was ook niet leuk.

Ik was ook zo dom om gisteren te zeggen 'we houden deze maand veel over, dat wordt extra sparen'. Gisterenavond kwamen de 2 facturen van de Scouting contributie binnen en ik kreeg nog een rekening van de Fysio die ik vergeten was (ik had er al 7 betaald, ik dacht dat ik bij was....a 55 Euro per keer).

Kortom, ik zeg het NOOIT meer.
pi_216229117
Zoo, lekker dan exode. Fietsonderhoud is ook best prijzig. Moest laatst voor die van zoon ook iets van 130 euro betalen en het kreng zelf kostte geen 300 euro 8)7 Maar, alles voor de veiligheid.
If they say
pi_216229443
Wij brengen de fietsen voor reparatie altijd naar een fietsenmaker in de stad naast ons, daar zijn ze echt zóveel goedkoper dan de fietsenmaker in ons dorp. Ik steun de lokale ondernemer graag, maar die durft wel echt de hoofdprijs te vragen.

En dat een flanellen overtrek zovel warmer is wist ik niet, daar ga ik voor onszelf dan eens naar kijken!

Hier is de tuintafel aan vervanging toe dus probeer vrouwlief over te halen om nu een nieuwe set te kopen. Over een paar maanden schieten die prijzen weer de lucht in. En we storen ons al een jaar aan deze tafel omdat hij weliswaar mooi is maar zelfs het schuren en opnieuw lakken vorig jaar heeft de staat niet heel erg verbetert.
pi_216229453
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 15:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoo, lekker dan exode. Fietsonderhoud is ook best prijzig. Moest laatst voor die van zoon ook iets van 130 euro betalen en het kreng zelf kostte geen 300 euro 8)7 Maar, alles voor de veiligheid.
Het is een electrische fiets waar verloofde op naar haar werk gaat (8 km) en ik ook als ik weer naar kantoor ga. Die is het geld wel waard maar alsnog, au.

We zijn aan het sparen voor een nieuwe zodat we er 2 hebben want nu baal ik omdat ie steeds weg is. We besparen iig een hoop autokosten zo.
pi_216229467
Ik heb de prijzen van de onderdelen opgezocht die matchen exact met wat ik online vind. En maar ¤20 arbeidskosten. Kortom hartstikke netjes.
pi_216229911
Ik kreeg laatst een aanmaning voor de contributie van de sport van J. Maar die had ik echt wél betaald :D

Flanel heb ik nu ook voor de winter op bed. Icm sokken en een electrisch mini dekentje bij de voeten heb ik het dan nét warm genoeg om in te kunnen slapen :')
pi_216230009
Oh ja en morgen komt er een kattentrimmer in huis omdat onze opakat viltplekken heeft waar ik me niet aan ga wagen.

Kost ook wat.

En het zijn kosten die ik wist maar straal was vergeten.
pi_216230021
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 17:41 schreef exode het volgende:
Oh ja en morgen komt er een kattentrimmer in huis omdat onze opakat viltplekken heeft waar ik me niet aan ga wagen.
Goede reminder dit. Dit weekend moet ik ons lang(er)harig konijn ook weer eens grondig kammen en knippen.
  donderdag 9 januari 2025 @ 17:51:35 #281
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216230125
Mijn zoon slaapt heerlijk onder knuffeldekens. In de zomer onder één of twee dunne en in de winter in hoeveel hij er maar wil. Ik heb gewoon een stapeltje op zijn kamer liggen. Hij kan er naar gelieven toevoegen. Onder een dekbed sliep hij nooit lekker en had hij het ook altijd te koud of te warm, maar nooit goed. Dus toen hij klein was kwamen we erachter dat hij met knuffeldekens wel prima sliep.
Als je ze hebt zou je het eens kunnen proberen @Tink89
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_216233042
Zoon heeft topo gehaald! *O* *O* Exact 70% gehaald :+. Zo fijn! Anders had hij wéér moeten leren. Zit echt veel te veel tijd in…
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 januari 2025 @ 21:05:43 #283
176471 oh-oh
pi_216233190
Top! Topo is maar stom stampen maar dat is wel een nuttige skill.
De buurbaby is nog steeds onderweg hoorde ik net. Ze zijn naar het ziekenhuis in Heerlen moeten verkassen omdat het hier te druk was.
Dekbedtip voor flanellen dekbedden:Hema! En dan jersey hoeslakens erbij van Zeeman.
( Groucho Marx )
pi_216233373
Yay @Phaidra *O*
If they say
pi_216233901
quote:

Mijn kleinste heeft sinds kort een wollen hoeslaken (ledikantmaat, is duur maar je hebt ook wollen onderleggers). In mijn beleving blijft hij nu warmer 's nachts.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216236408
Einde aan wereldberoemd snoepje: Haagsche Hopjes worden niet meer gemaakt
https://www.omroepwest.nl(...)en-niet-meer-gemaakt

Toch he, ik klaagde een tijdje geleden over de neppers ;(
If they say
pi_216236463
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Einde aan wereldberoemd snoepje: Haagsche Hopjes worden niet meer gemaakt
https://www.omroepwest.nl(...)en-niet-meer-gemaakt

Toch he, ik klaagde een tijdje geleden over de neppers ;(
Ik voel je pijn. Ik mis nog steeds mijn Flaming Hot cheese chips. ;(
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:43:00 #288
176471 oh-oh
pi_216236496
De kleine boy is eindelijk geboren, ik moet alle specs nog krijgen maar hij ziet er goed uit en heeft mijn favo jongensnaam gekregen! ( J.acob)
( Groucho Marx )
pi_216236542
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:43 schreef oh-oh het volgende:
De kleine boy is eindelijk geboren, ik moet alle specs nog krijgen maar hij ziet er goed uit en heeft mijn favo jongensnaam gekregen! ( J.acob)
O+ Als dank voor het oppassen?
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:55:46 #290
176471 oh-oh
pi_216236579
Nee dat hoeft echt niet natuurlijk, we hadden het wel over namen.
( Groucho Marx )
pi_216236692
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:38 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik voel je pijn. Ik mis nog steeds mijn Flaming Hot cheese chips. ;(
Echt he? En dan zonder waarschuwing, hoppa ;(

Yay voor je nieuwe buurbaby oh-oh O+
If they say
pi_216237619
Goed nieuws oh oh!

Ons was even ontgaan dat de apotheken vandaag staken of is het alleen de onze? Stond voor een dichte deur vanochtend. Gelukkig vragen wij altijd op tijd aan dus geen paniek maar ik was wel even verbaasd.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 10:27:20 #293
176471 oh-oh
pi_216237639
Nee dat is al weken in het nieuws, dat is landelijk !
( Groucho Marx )
pi_216237878
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is al weken in het nieuws, dat is landelijk !
Dat las ik toen, maar die werd geannuleerd. Ik weet nog dat ik toen 1 dag voor de geplande staking bij de apotheek stond en een rij voor me had die vergelijkbaar was met Dance Macabre.

Maar dat ie alsnog doorging is me blijkbaar volledig ontgaan.

Ik lees het nu, ga woensdag wel want maandag en dinsdag zal het wel weer afgeladen zijn.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 11:34:00 #295
176471 oh-oh
pi_216238578
Oh ik zag het gisteren nog op het journaal! Die van een tijdje terug ging idd niet door.
En ik probeer minder het nieuws te volgen :D
( Groucho Marx )
pi_216238590
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 21:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mijn kleinste heeft sinds kort een wollen hoeslaken (ledikantmaat, is duur maar je hebt ook wollen onderleggers). In mijn beleving blijft hij nu warmer 's nachts.
Ohh ja wol is een heel goed idee! Had ik zelf nog geeneens aan gedacht. :') Wollen pyjama zou ook goed kunnen helpen.

Ik ben zelf trouwens wel een beetje panisch over warmwaterkruiken een hele nacht in bed, zou dan eerder een elektrische kruik zoeken denk.
pi_216238611
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 10:26 schreef exode het volgende:
Goed nieuws oh oh!

Ons was even ontgaan dat de apotheken vandaag staken of is het alleen de onze? Stond voor een dichte deur vanochtend. Gelukkig vragen wij altijd op tijd aan dus geen paniek maar ik was wel even verbaasd.
Gister ook al.
Spoed kan nog dus sowieso geen paniek ;)
  Moderator vrijdag 10 januari 2025 @ 12:00:51 #298
5428 crew  miss_sly
pi_216238909
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 11:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gister ook al.
Spoed kan nog dus sowieso geen paniek ;)
Goed om te weten. Het ziekenhuis waar mijn vader gisteren opgenomen is belde mijn zus of ze zijn insuline kon brengen omdat zij die niet hadden en de apotheken staken en ze het dus niet bij de apotheek konden gaan halen. Dat zou toch echt vreemd zijn als het echt niet mogelijk is om te verkrijgen als er geen andere opties zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 10 januari 2025 @ 12:04:31 #299
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216238958
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 11:34 schreef Bami het volgende:

[..]
Ohh ja wol is een heel goed idee! Had ik zelf nog geeneens aan gedacht. :') Wollen pyjama zou ook goed kunnen helpen.

Ik ben zelf trouwens wel een beetje panisch over warmwaterkruiken een hele nacht in bed, zou dan eerder een elektrische kruik zoeken denk.
Ik gebruik mijn eigen al jaren en jaren. Voor de kinderen niet idioot heet natuurlijk. Ik vind elektrische dekens enzo enger, altijd bang dat ze door een gek defect te heet worden en in brand vliegen of dat m'n kind zich opknoopt in de kabel.

Wollen hoeslakens: kun je die gewoon wassen? Of is dat apart en niet in de droger etc? Want da's geen doen met 1-2 keer per nacht een nat bed.

Update trouwens: met een grote, warme kruik heeft hij doorgeslapen. Vanochtend was de kruik nog aangenaam en hij is er dol op. Nou was dat mijn kruik, dus als het niet meer spekglad is gaan we extra lange kruiken halen bij action of hema. Lijkt me heerlijk als hun hele ligplek lekker warm is en blijft.
pi_216239135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat hoeft echt niet natuurlijk, we hadden het wel over namen.
Was een grapje :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')