Die moet je dan toch gewoon bijhouden, twee dagen niks doen zit er voor niemand in met een baan tochquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:24 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jup, helaasch wel. Heb ik geen baas achter mn kont, heb ik de mail wel
I knowquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die moet je dan toch gewoon bijhouden, twee dagen niks doen zit er voor niemand in met een baan toch
Gaat een beetje moeilijk als het mijn eigen zaken zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Dan moet je voor vervanging zorgen.
Of een andere baan zoeken
Neuh, dan zou ik al mijn inloggegevens, inclusief de bank moeten afgeven. Lijkt me niet echt een optiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Mushanga71 op 10-01-2025 12:02:20 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Hier is het nog steeds slush geen mooi pak sneeuw!quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:47 schreef Tink89 het volgende:
Het is hier idd prachtig. Gisterenavond wel met zweethandjes met 60 over de snelweg in tunnelvisie door keiharde sneeuw (iedereen reed 60, ik ben geen levensgevaarlijke chauffeur ofzo), en vanochtend was het vooral drab, maar nu zijn het echt dikke vlokken die blijven liggen. Nu een paar cm denk ik. Als het zo doorgaat, stop ik een uurtje of 2 eerder met werken en ga ik sleeën met prul.
Realiseer je je hoe kort door de bocht dit is? Mush zit in een onwijs ingewikkelde situatie, zowel qua wonen als qua zakelijke samenwerking. Als hij haar niet wil of kan uitkopen, kan ze niet zomaar gaan zonder financieel enorm veel verlies te nemen bijv. Ik ben enorm van 'alles is een keuze', maar ik vind je nu wel een tikkie bot.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja het is dus wel echt een keuze, als je echt eruit wil zoekt ie het maar uit met zijn toko's toch?
Tis ook mijn inkomen en als ik ermee stop, denk ik niet dat het nog een lang leven heeft. Plus getrouwd in gemeenschap van goederen... Snij ik mezelf in mn vingers en niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja het is dus wel echt een keuze, als je echt eruit wil zoekt ie het maar uit met zijn toko's toch?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik had toch verteld dat ik twee keer voor niks had zitten wachten op die KNP mensen die met de kabel van de bovenburen via mijn balkon naar binnen moesten?
Maar dat ze de kabel niet konden vinden?
Die hebben beneden nog een keer de hele stoep open gegraven en ze hebben een keer een week in de weg gestaan met een hoogwerker, laatst waren ze er weer met een hoogwerker maar ze hebben nog steeds die kabel niet binnen
Ja, ik weet het, ik zou alleen niet meer afhankelijk van hem willen zijn en daar ALLES voor over hebben, juist in deze situatie, maar goed, zo ben ik dan weer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Realiseer je je hoe kort door de bocht dit is? Mush zit in een onwijs ingewikkelde situatie, zowel qua wonen als qua zakelijke samenwerking. Als hij haar niet wil of kan uitkopen, kan ze niet zomaar gaan zonder financieel enorm veel verlies te nemen bijv. Ik ben enorm van 'alles is een keuze', maar ik vind je nu wel een tikkie bot.
Ander onderwerp:
Mijn jongste is bijna 4 en heeft het 's nachts koud. Situatie nu:
- In de winter een graad of 15 op zijn kamer, verwarming staat heel klein tikkie opengedraaid.
- Peuterbed.
- Molton en hoeslaken
- Warmie-knuffel die z'n bed voorverwarmt
- Dekbed (synthetische vulling, het moet in de was kunnen)
- Een extra deken erover of eronder, net wat hij wil.
- Onderbroek en hemd, pyjama met lange mouwen en lange pijpen. Meestal flanel of iets van teddy-spul. Sokken.
Nog een extra deken of een dikker dekbed wil hij niet. Hij woelt zich af en toe bloot, maar vaak ook niet. Ik stop hem nu nog eens extra in als ik naar bed ga, maar hij staat regelmatig om 3 uur 's nachts naast mijn bed met 'mama ik wil bij jou weer lekker warm worden'. Hij voelt dan ook echt koud.
Iemand nog tips? Ik zag extra warme dekbedovertrekken, zou dat helpen? Of een isolatiematje onder zijn matras?
Snap ik, ik wil dat ook, maar het is écht niet zo simpel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik zou alleen niet meer afhankelijk van hem willen zijn en daar ALLES voor over hebben, juist in deze situatie, maar goed, zo ben ik dan weer.
Hier rolde van de week een oud hondje onder mijn dekbed uit, ik werd wakker, hij was zo ijskoud dat ik dacht dat ie heel erg dood was.
Dan slaap je ook niet even lekker verder![]()
Mijn oudste heeft een zwaartedeken (5 kilo, volwassen maat), kan die weleens een nachtje bij de jongste leggen. Al vind ik mijn eigen zwaartedeken geen warmte toevoegen. Maar het zou kunnen helpen. Txs!quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef Schanu het volgende:
Zou een zwaartedeken een optie kunnen zijn Tink? Mijn dochters hebben er beide 1 en naast de warmte zorgt het ook voor een gevoel van geborgenheid waardoor ze beter slapen in hun eigen bed.
Ik heb er zelf geen dus dat ze geen warmte toevoegen wist ik niet, sorry. Mijn dochters hebben er genoeg aan inclusief een dekbed, maar zij zijn vrij warmbloedig volgens mij. Ik moet ze 's avonds vaak juist extra instoppen omdat ze half bovenop de deken zijn gaan liggen (terwijl er boven nooit verwarming aanstaat, dus koudddd)quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft een zwaartedeken (5 kilo, volwassen maat), kan die weleens een nachtje bij de jongste leggen. Al vind ik mijn eigen zwaartedeken geen warmte toevoegen. Maar het zou kunnen helpen. Txs!
Ik weet niet hoe het bij Tink is, maar onze verwarming is 's nachts helemaal uit. Ik ga geen huis verwarmen als ik slaap.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Misschien een stomme vraag @:Tink89, maar is de verwarming een tikje meer opendraaien geen optie? Of kijk je liever naar iets anders ivm kosten daarvan?
Een kruik is misschien inderdaad nog een idee dan; geeft wat meer directe warmte dan een dekbed. Ik heb nu van Betty's een kruik van de action (hebben ze leuke hoesjes omheen van aardbei of avocado) en die blijft echt lang warm, en de hoesjes zijn lekker zacht. Die heb ik nu ook soms in bed liggen. Ze hebben ook een langwerpige versie, heb ik zelf niet, maar mss geeft dat nog wat meer warmte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |