abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2025 @ 14:04:03 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216203239
Ik had net controle bij neurologie, hier hoef ik gelukkig niet meer terug te komen. Nu ff prikken op de prik poli voor mijn afspraak met de internist volgende week.

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 07-01-2025 14:47:28 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216206150
Wat is het toppunt van kookluiheid? Lunch en avondeten buiten de deur :+
Denk dat ik mijn keuken maar te koop zet.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_216206457
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat is het toppunt van kookluiheid? Lunch en avondeten buiten de deur :+
Denk dat ik mijn keuken maar te koop zet.
Hahaha dan kan je van de opbrengst weer buiten de deur eten ;) .
Fake it till you make it...
pi_216206540
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 18:39 schreef Nijna het volgende:

[..]
Hahaha dan kan je van de opbrengst weer buiten de deur eten ;) .
Jah! O+

Ik snap nu ook waarom vriendjes van zoon hier zo graag eten :P
If they say
  dinsdag 7 januari 2025 @ 19:02:06 #155
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_216206755
Verzopen bougies. Omdat meneer de dag ervoor heel even gestart had. Het had dus gelukkig neits te maken met mijn bijvullen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216208585
Altijd fijn te weten dat het niet aan jezelf ligt :Y

Morgen lunch met een vriendin O-)
If they say
  woensdag 8 januari 2025 @ 13:23:05 #157
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_216214260
Hoe was de lunch Mush :P

Ja, het voelde wel goed dat het echt niet aan mij lag :7
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216216428
Ja, lekker. Kreeg een half broodje kroket naar binnen :+

Heerlijk gevoel is dat he :D
If they say
pi_216217304
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 21:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij hebben sinds kort kunststof kozijnen, klap-kiep. Als je het raam openklapt, kun je in het kozijn een pinnetje omzetten om niet met de standaard kiep te openen maar echt op een kiertje, net genoeg om te luchten.
[..]
Ik vind naar voren trekken een beetje raar geformuleerd. Wat je doet is dat stukje zachtjes van het kozijn weg bewegen. Niet naar je toe dus maar naar links of rechts, afhankelijk van je draaikant.
Beetje laat, maar DANK JE _O_ . Wij blijken dus ook zo'n stand te hebben, nooit geweten en is ons niet gezegd bij plaatsing. Frisse lucht zonder harde tocht *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216218760
Ik wist het wel, maar niet dat het een winterstand was, gebruik het alleen nooit :D

Mijn diffuser is binnen en staat nu jasmijngeur uit te blazen.

Stond er net een man voor de deur, van Open Dutch Fiber. Hij wilde een afspraak maken om een glasvezelkabel door mn tuin te schieten. Jaa, en dan weer mn tuin open?! Dacht het niet he. Nee, wordt er onderdoor geschoten. Jahahaha, nee :6
If they say
pi_216218797
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Beetje laat, maar DANK JE _O_ . Wij blijken dus ook zo'n stand te hebben, nooit geweten en is ons niet gezegd bij plaatsing. Frisse lucht zonder harde tocht *O*.
*O* *O* *O*
YW
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216218902
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik wist het wel, maar niet dat het een winterstand was, gebruik het alleen nooit :D

Mijn diffuser is binnen en staat nu jasmijngeur uit te blazen.

Stond er net een man voor de deur, van Open Dutch Fiber. Hij wilde een afspraak maken om een glasvezelkabel door mn tuin te schieten. Jaa, en dan weer mn tuin open?! Dacht het niet he. Nee, wordt er onderdoor geschoten. Jahahaha, nee :6
Ik las laatst wel dat als je later alsnog glasvezel zou willen, je dan vaak zelf voor de kosten van aanleg zou moeten betalen. Terwijl het nu gratis kan (los van overlast…). Hoef je nog geen glasvezel af te nemen, maar dan ligt het er wel vast. Just for your information :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216219033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik las laatst wel dat als je later alsnog glasvezel zou willen, je dan vaak zelf voor de kosten van aanleg zou moeten betalen. Terwijl het nu gratis kan (los van overlast…). Hoef je nog geen glasvezel af te nemen, maar dan ligt het er wel vast. Just for your information :P.
Dat zei die vent ook :Y maar ik zit al eeuwen bij kpn en de twee keer dat mn tuin het afgelopen jaar heeft open gelegen vond ik wel ff genoeg ;)
Daarbij had ie het erover, dat ze maar 1! tegel eruit zouden halen. Yeah, right.
Mocht ik ooit willen overstappen, mogen ze het alsnog aan komen leggen en als ik daarvoor moet betalen, dan betaal ik niet eerder dan dat mijn tuin er precies zo uitziet als hoe ze die aantroffen. Stok achter de deur :+
En als je de reviews van odf leest... :X
If they say
pi_216219732
quote:

[..]
Het grote minpunt is wel dat er drie aanbieders zijn die ieder eigen kabels willen gaan leggen. Bij ons heeft Odido alles gelegd, maar kpn gebruikt een eigen kabel bijvoorbeeld, dus daarvoor gaat de stoep dan ook wéér open.

Wij hebben ODF wel tot in de meterkast laten leggen overigens. Steentjes in de voortuin gingen er wel uit, maar ze hebben alles mooier teruggelegd dan dat het oorspronkelijk lag, en de boel was gelijk goed onkruidvrij. Wat dat betreft een aanrader. Als ik ze een online compliment had kunnen geven had ik het gedaan. Het waren twee Polen(?) waarbij ik het gevoel kreeg dat ze het eerste biertje al achter de kiezen hadden, maar wel erg netjes werk afgeleverd!
pi_216220066
Dan heb je mazzel gehad @FlyingFish Als je op ze googled dan word je daar niet bepaald vrolijk van :N

En normaliter boeien reviews me weinig, vorm graag zelf een oordeel. Maar om deze kon ik echt niet heen.
If they say
pi_216220420
Waaaaaaaaaaaah pubers :X

Jongste heeft morgen toets (stond in de vakantie al in som, maar ik mocht me er niet mee bemoeien) dus toen ze maandag mopperde dat ze donderdag een toets heeft dacht ik... nou aan het leren dan.
Ze snapt wederom geen moer van het hoofdstuk (waren ze voor de vakantie al mee bezig) en nu vanavond op de valreep moet ze geholpen worden en ze begrijpt er echt niks van.
Dus ze had man gevraagd om te helpen, maar die bleek een vergadering te hebben en die was om half 8 thuis, nu zit kind te mokken want ze wil op tijd naar bed.

Iemand nog een rol behang over?

Als ik haar help herinneren om iets aan school te gaan doen, dan word ik afgesnauwd dat ik me er niet mee moet bemoeien.
Maar als ik me er niet mee bemoei dan krijg ik gesnauw omdat ik haar niet heb helpen herinneren... 8)7

En tegelijkertijd voelt het zo machteloos, ze verzuipt. En ik sta op de kant te kijken en kan niks omdat ze niks wil horen van wat ik zeg. Ik vind het maar ingewikkeld dat moederschap.
  woensdag 8 januari 2025 @ 21:06:15 #167
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216220578
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 20:56 schreef Nijna het volgende:

Jongste heeft morgen toets (stond in de vakantie al in som, maar ik mocht me er niet mee bemoeien) dus toen ze maandag mopperde dat ze donderdag een toets heeft dacht ik... nou aan het leren dan.
Ze snapt wederom geen moer van het hoofdstuk (waren ze voor de vakantie al mee bezig) en nu vanavond op de valreep moet ze geholpen worden en ze begrijpt er echt niks van.
Dus ze had man gevraagd om te helpen, maar die bleek een vergadering te hebben en die was om half 8 thuis, nu zit kind te mokken want ze wil op tijd naar bed.

Als ik haar help herinneren om iets aan school te gaan doen, dan word ik afgesnauwd dat ik me er niet mee moet bemoeien.
Maar als ik me er niet mee bemoei dan krijg ik gesnauw omdat ik haar niet heb helpen herinneren... 8)7

En tegelijkertijd voelt het zo machteloos, ze verzuipt. En ik sta op de kant te kijken en kan niks omdat ze niks wil horen van wat ik zeg. Ik vind het maar ingewikkeld dat moederschap.
Het komt uiteindelijk wel weer goed en voor haar is het op dit moment erger dan voor jou waarschijnlijk. Ik stond machteloos aan de kant toen mijn dochter haar eindexamen verprutste en haar wereld even instortte toen ze gezakt was. Maar zelfs dat bleek achteraf maar een klein rimpeltje in haar leven en iets waar ze veel van geleerd heeft zelfs. Dus laat het los...., het komt wel weer goed.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 8 januari 2025 @ 21:28:51 #168
176471 oh-oh
pi_216220954
Zoooo spannend, ik moest ineens de hond van de buren ophalen want hun op 1 maart verwachte baby is al onderweg...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216220966
quote:

Dito hier, alleen heeft ie een vriend gebeld en nu snapt ie dit wiskunde item. Dus als je een rol behang vindt, geef mij dan maar een stukkie ;)
Laat het los, laat het gaaaan! Maar dat is zoo moeilijk. Ondertussen stijgt je bloeddruk en sta je op ontploffen. Pubers... Je kan op je kop gaan staan maar luisteren doen ze toch niet :N

Nu komt ie naar benee: maaam, ik ga waarschijnlijk geen goed cijfer halen hoor, ik kijk morgen op school nog wel even 8)7

Succes iig :*
If they say
  woensdag 8 januari 2025 @ 21:31:03 #170
37150 livelink
pi_216221005
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo spannend, ik moest ineens de hond van de buren ophalen want hun op 1 maart verwachte baby is al onderweg...
Ai, dat is wel erg vroeg.
  woensdag 8 januari 2025 @ 21:33:53 #171
176471 oh-oh
pi_216221050
Jup. Ik had er nogal een helse dag opzitten en nu ben ik helemaal gespannen....
( Groucho Marx )
pi_216221134
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Yay, en dat slaat natuurlijk over op de hondjes -O-
If they say
  woensdag 8 januari 2025 @ 21:40:04 #173
37150 livelink
pi_216221161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Hopelijk houden ze het met weeënremmers nog wel een tijdje tegen.
  woensdag 8 januari 2025 @ 21:40:31 #174
176471 oh-oh
pi_216221168
Hahaha ben je gek die slapen gewoon 😂
( Groucho Marx )
  woensdag 8 januari 2025 @ 21:41:13 #175
176471 oh-oh
pi_216221182
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:40 schreef livelink het volgende:

[..]
Hopelijk houden ze het met weeënremmers nog wel een tijdje tegen.
Nope hij was echt op komst van wat ik er net snel van begreep.
( Groucho Marx )
pi_216221384
quote:

[..]
Nee joh, dat is allemaal verkooppraat. En echt niet dat er ook maar iemand door mijn voortuin een gestuurde boring (schieten dus) doet. Altijd graven als het wel moet ooit.
pi_216222152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:54 schreef exode het volgende:

[..]
Nee joh, dat is allemaal verkooppraat. En echt niet dat er ook maar iemand door mijn voortuin een gestuurde boring (schieten dus) doet. Altijd graven als het wel moet ooit.
Het gebeurt blijkbaar wel. Ik las het in een krantenartikel. Hoe en wat precies weet ik niet meer hoor, maar helemaal onzin zal het niet zijn dan, denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216222167
Kpn heeft mijn voortuin ook opengegooid en liander heeft later vakkundig de spriet van odf, die voor de erfgrens omhoog stak, onder de grond verstopt.
Zouden ze die eerst moeten opzoeken :P
Ik keek net welke providers via odf hun glasvezel laten aanleggen. Ziggo staat er niet bij dus dan wordt het die, mocht ik willen overstappen, ooit.
If they say
pi_216222169
quote:
Oei, dat is niet de bedoeling! Hopelijk lukt het om de bevalling nog even te remmen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216222177
quote:

Heel herkenbaar. Hier had de oudste voor de vakantie ergens een opdracht voor een werkstuk meegekregen om te maken samen met een klasgenoot. Deze moet uiterlijk eind deze week worden ingeleverd.
Tevens had hij met zijn mentor afgesproken samenvatting(en) te maken voor bepaalde vakken zodat het makkelijker leren is.
Ik heb hem in de vakantie een keer gehint om er aan te beginnen (was niet nodig maar kwam geen actie). En ik heb hem een keer gezegd er mee aan de gang te gaan (deed ie morgen, maar rond 13 was er nog geen actie en om 16.00 moest hij gaan werken dus werd ook al weer krap).
Vanmiddag vroeg ik er ook nog eens naar en kreeg ik ook weer een minder fijne reactie van hem. Maar ging hij toch wel wat doen. Geen idee hoe lang of hoeveel. Over de samenvatting ben ik maar niet meer begonnen. En als z’n punten nou goed waren a la.
Ik probeer het wel enigszins los te laten. Maar een beetje sturing nodig.

@oh-oh spannend voor je buren. Hopelijk gaat het allemaal goed!
pi_216222376
Bij ons is de glasvezel wel ooit geschoten, volgens mij. Geen problemen mee gehad. Wij hebben wel dat de leidingen en kabels in onze tuin niet altijd liggen waar ze op de tekeningen staan.
pi_216222404
Bij ons ging ie via de voorkant. Geen problemen mee gehad. Alles is aangesloten maar we hebben geen internet via glasvezel 🤣
Maar het is altijd handig om te hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_216222508
Moet er trouwens wel bij zeggen - Bij ons ging de aanleg van glasvezel via de gemeente. Ze deden de hele wijk tegelijk, netjes met brief geïnformeerd etc. Dus als je dan expliciet niet wil meedoen, kan ik me voorstellen dat er later kosten doorberekend worden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216223382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:54 schreef exode het volgende:

[..]
Waarom niet?

Hier moesten ze graven en ik kan zeggen dat dat niet per se een pleziertje was voor de tuin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216223712
quote:
Och dat is wel erg vroeg... hopelijk gaat het allemaal goed en heb jij vandaag een rustigere dag dan gisteren :*

Kind heeft lekker geslapen, ik heb de halve nacht wakker gelegen, niet persé van haar. Ik heb deze week 1 nacht doorgeslapen tot nu toe. Verder is het tussen 2 en half 4 dat ik wakker wordt en dan niet meer in slaap val.
Weet iemand waar de uitknop van je hoofd zit?
pi_216223787
Fijn dat dochter goed geslapen heeft @Nijna Balen dat jouw uitknop kaduuk is :{
Ik gebruik nu, tijdelijk even oxaatjes om iig in slaap te vallen en zowaar, slaap ik de laatste dagen door. Hoewel ik niet eens weet hoe mijn wekker klinkt.

Zoon zit nu filmpjes te kijken van wiskunde. Goh, het is wel heel makkelijk mam, ik snap het!... Shoot me.
If they say
pi_216223809
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 07:49 schreef Nijna het volgende:

[..]
Och dat is wel erg vroeg... hopelijk gaat het allemaal goed en heb jij vandaag een rustigere dag dan gisteren :*

Kind heeft lekker geslapen, ik heb de halve nacht wakker gelegen, niet persé van haar. Ik heb deze week 1 nacht doorgeslapen tot nu toe. Verder is het tussen 2 en half 4 dat ik wakker wordt en dan niet meer in slaap val.
Weet iemand waar de uitknop van je hoofd zit?
Wat rot is dat toch hè. Ik heb dat tegenwoordig ook, als ik wakker wordt rond die tijd (gelukkig niet zo vaak). Kind een nachtmerrie, die slaapt na 5 min weer maar ik lig een paar uur wakker. In de nacht lijkt alles erger en blijf je maar malen :*.

Willen jullie duimen? Oudste zoon moet vandaag bij aardrijkskunde een topo-toets doen. Alle landen van Afrika, met alle hoofdsteden. Hij moet 70% goed hebben. Voor het welzijn van ons hele gezin zou het heel fijn zijn als hij het haalt :'). Godsamme wat een klote-opdracht.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216223957
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 04:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waarom niet?

Hier moesten ze graven en ik kan zeggen dat dat niet per se een pleziertje was voor de tuin.
Omdat ze dat 'blind' doen, dus ze hebben geen idee wat er in je voortuin ligt. Ik zie dagelijks wat dat op de lange termijn kan doen met je tuin, riool, gasleiding etc etc etc.

Graven is op het moment klote maar op de lange termijn echt wel een groot voordeel. Als ze dan iets raken, zijn ze letterlijk blind.
pi_216223986
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 23:09 schreef Hupje het volgende:
Bij ons is de glasvezel wel ooit geschoten, volgens mij. Geen problemen mee gehad. Wij hebben wel dat de leidingen en kabels in onze tuin niet altijd liggen waar ze op de tekeningen staan.
De problemen komen later....sorry, ik wil niemand bang maken maar bij het schieten raken ze vrij vaak iets. Of vol door de riolering en daar kom je jaren later achter als de stront letterlijk je tuin laat verzakken of ze schampen je gasleiding. Dat is ook een leuke om na jaren problemen te veroorzaken.

Als je kan kiezen (het is jouw tuin dus het kan altijd) laten graven. Op de kabelkaarten staan de kabels in de voortuin niet of niet goed. Dus ze hebben echt geen idee als ze gaan schieten. Bij graven maken ze proefsleuven en zien ze waar wat ligt.

/Einde doemdenken vanuit mijn werk waar ik echt schades heb gezien die in de duizenden Euro's liepen.
pi_216224044
Succes voor oudste zoon @Phaidra Ik duim mee :Y
Tis idd een kutopdracht, alsof je daar later ook maar iets aan hebt :')

Kpn was wél netjes met mn tuin openhalen. Er zat alleen nog een laag tuintegels onder de bovenste laag dus hebben ze de glasvezel op de tweede laag gelegd.
En toen kwam liander :') en bleek er onder de tweede laag tuintegels, een derde laag tuintegels te liggen :') En die hebben de twee lagen tuintegels eruit gehakt :') en vervolgens zat ik een week of twee met een zandbak voor de deur omdat zij sneller werkten dan de tuintegelrechtlegger de tuintegels er weer in kon joppen.
Dus. Mijn tuin wordt niet meer opengegooid.
If they say
pi_216224051
Wij hebben dus geen glasvezel, het is hier door de hele straat aangelegd.
Ik was zo'n type die 100 vragen stelde en toen besloot dat deze mannen echt niet in mijn voortuin gingen schieten.

'Mevrouw uw riolering ligt daar echt niet'
'Nou mijnheer, die is 2 jaar geleden daar ingegraven dus die ligt daar wel degelijk'
'Uw gasleiding ligt niet door de brandgang (brandgang!)'
'uhm jawel'

Als ik ooit overstap (wat sowieso niet gebeurt zolang ik werk waar ik werk) maak ik me er niet druk om. De concurrentie is moordend, de kabel graven kost ze minder dan ik als nieuwe abonnee per jaar oplever. O-)

En nu ga ik naar de fietsenmaker want de zadelpen is gisteren afgebroken :o Terwijl ik erop zat ja.
pi_216224075
Ze kunnen bij mij niet eens schieten bedenk ik me net exode, want de kapotte twee lagen tuintegels zijn bij de voorkant in mn grond gejopt als opvulling.
Maar idd, op het moment zelf zal het meestal wel goed gaan, maar als ze dan het riool geraakt hebben... :X
If they say
pi_216224087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze kunnen bij mij niet eens schieten bedenk ik me net exode, want de kapotte twee lagen tuintegels zijn bij de voorkant in mn grond gejopt als opvulling.
Maar idd, op het moment zelf zal het meestal wel goed gaan, maar als ze dan het riool geraakt hebben... :X
Ik heb veel foto's voor de liefhebbers ;)

Hier in de straat hebben ze trouwens 2 keer de waterleiding en 1 keer de gasleiding geraakt. >:)
pi_216224092
Djeeez, zadelpen gebroken terwijl je erop zat :o Niet gewond geraakt?
Succes bij de fietsenmaker!
If they say
pi_216224102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef exode het volgende:

[..]
Ik heb veel foto's voor de liefhebbers ;)

Hier in de straat hebben ze trouwens 2 keer de waterleiding en 1 keer de gasleiding geraakt. >:)
Whehehe, het zal ook niet :')
Neuh, ik hoef geen foto's, ben een beelddenker :P
If they say
  donderdag 9 januari 2025 @ 09:01:55 #196
176471 oh-oh
pi_216224208
Hier heeft KPN jaren geleden glasvezel aangelegd en willen ze op hele rare manieren de appartementen in daarmee dus no thnx.
Ik heb nog niks gehoord van de buren...
Amper geslapen.
Vanochtend moest ik met 11 honden door de gore slushie.
Vandaag heb ik twee korte pauzes en werk ik tot 15:30, dat is echt een hele lange zit voor de beestjes.
Is het al bijna lente?
( Groucho Marx )
pi_216224404
Wij kregen een brief van Enexis dat de meter vervangen moest worden.
Daar stond de naam van de vorige bewoner nog op (en wij wonen hier al 8!!!!! jaar).
En toen las ik de brief verder en bleek het te gaan om de meter van die mensen op hun nieuwe adres 8)7
Heel apart.
Was blij dat we het nummer nog hadden van de oude bewoners, want daar staat dus vandaag Enexis op de stoep.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_216224425
Vandaag komt papa misschien naar huis O+
Inclusief prednison voor een lange tijd, maar dat gaat hem hopelijk gewoon weer beter maken!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_216224459
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 09:18 schreef LeSage het volgende:
Vandaag komt papa misschien naar huis O+
Inclusief prednison voor een lange tijd, maar dat gaat hem hopelijk gewoon weer beter maken!
Wat fijn! O+ Is er al nieuws over welke auto-immuunziekte het precies is?

Mijn schoonmoeder heeft ook een maandenlange prednisonkuur gekregen in de zomer. Geen feestje, maar genezing is heel wat waard :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 januari 2025 @ 09:23:11 #200
176471 oh-oh
pi_216224473
Oh wat fijn @LeSage !!
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')