Hahaha dan kan je van de opbrengst weer buiten de deur etenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat is het toppunt van kookluiheid? Lunch en avondeten buiten de deur![]()
Denk dat ik mijn keuken maar te koop zet.
Jah!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:39 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hahaha dan kan je van de opbrengst weer buiten de deur eten.
Beetje laat, maar DANK JEquote:Op zondag 5 januari 2025 21:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort kunststof kozijnen, klap-kiep. Als je het raam openklapt, kun je in het kozijn een pinnetje omzetten om niet met de standaard kiep te openen maar echt op een kiertje, net genoeg om te luchten.
[..]
Ik vind naar voren trekken een beetje raar geformuleerd. Wat je doet is dat stukje zachtjes van het kozijn weg bewegen. Niet naar je toe dus maar naar links of rechts, afhankelijk van je draaikant.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Beetje laat, maar DANK JE. Wij blijken dus ook zo'n stand te hebben, nooit geweten en is ons niet gezegd bij plaatsing. Frisse lucht zonder harde tocht
.
Ik las laatst wel dat als je later alsnog glasvezel zou willen, je dan vaak zelf voor de kosten van aanleg zou moeten betalen. Terwijl het nu gratis kan (los van overlast…). Hoef je nog geen glasvezel af te nemen, maar dan ligt het er wel vast. Just for your informationquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik wist het wel, maar niet dat het een winterstand was, gebruik het alleen nooit![]()
Mijn diffuser is binnen en staat nu jasmijngeur uit te blazen.
Stond er net een man voor de deur, van Open Dutch Fiber. Hij wilde een afspraak maken om een glasvezelkabel door mn tuin te schieten. Jaa, en dan weer mn tuin open?! Dacht het niet he. Nee, wordt er onderdoor geschoten. Jahahaha, nee
Dat zei die vent ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las laatst wel dat als je later alsnog glasvezel zou willen, je dan vaak zelf voor de kosten van aanleg zou moeten betalen. Terwijl het nu gratis kan (los van overlast…). Hoef je nog geen glasvezel af te nemen, maar dan ligt het er wel vast. Just for your information.
Het grote minpunt is wel dat er drie aanbieders zijn die ieder eigen kabels willen gaan leggen. Bij ons heeft Odido alles gelegd, maar kpn gebruikt een eigen kabel bijvoorbeeld, dus daarvoor gaat de stoep dan ook wéér open.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las laatst wel dat als je later alsnog glasvezel zou willen, je dan vaak zelf voor de kosten van aanleg zou moeten betalen. Terwijl het nu gratis kan (los van overlast…). Hoef je nog geen glasvezel af te nemen, maar dan ligt het er wel vast. Just for your information.
Het komt uiteindelijk wel weer goed en voor haar is het op dit moment erger dan voor jou waarschijnlijk. Ik stond machteloos aan de kant toen mijn dochter haar eindexamen verprutste en haar wereld even instortte toen ze gezakt was. Maar zelfs dat bleek achteraf maar een klein rimpeltje in haar leven en iets waar ze veel van geleerd heeft zelfs. Dus laat het los...., het komt wel weer goed.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:56 schreef Nijna het volgende:
Waaaaaaaaaaaah pubers![]()
Jongste heeft morgen toets (stond in de vakantie al in som, maar ik mocht me er niet mee bemoeien) dus toen ze maandag mopperde dat ze donderdag een toets heeft dacht ik... nou aan het leren dan.
Ze snapt wederom geen moer van het hoofdstuk (waren ze voor de vakantie al mee bezig) en nu vanavond op de valreep moet ze geholpen worden en ze begrijpt er echt niks van.
Dus ze had man gevraagd om te helpen, maar die bleek een vergadering te hebben en die was om half 8 thuis, nu zit kind te mokken want ze wil op tijd naar bed.
Iemand nog een rol behang over?
Als ik haar help herinneren om iets aan school te gaan doen, dan word ik afgesnauwd dat ik me er niet mee moet bemoeien.
Maar als ik me er niet mee bemoei dan krijg ik gesnauw omdat ik haar niet heb helpen herinneren...![]()
En tegelijkertijd voelt het zo machteloos, ze verzuipt. En ik sta op de kant te kijken en kan niks omdat ze niks wil horen van wat ik zeg. Ik vind het maar ingewikkeld dat moederschap.
Dito hier, alleen heeft ie een vriend gebeld en nu snapt ie dit wiskunde item. Dus als je een rol behang vindt, geef mij dan maar een stukkiequote:Op woensdag 8 januari 2025 20:56 schreef Nijna het volgende:
Jongste heeft morgen toets (stond in de vakantie al in som, maar ik mocht me er niet mee bemoeien) dus toen ze maandag mopperde dat ze donderdag een toets heeft dacht ik... nou aan het leren dan.
Ze snapt wederom geen moer van het hoofdstuk (waren ze voor de vakantie al mee bezig) en nu vanavond op de valreep moet ze geholpen worden en ze begrijpt er echt niks van.
Dus ze had man gevraagd om te helpen, maar die bleek een vergadering te hebben en die was om half 8 thuis, nu zit kind te mokken want ze wil op tijd naar bed.
Als ik haar help herinneren om iets aan school te gaan doen, dan word ik afgesnauwd dat ik me er niet mee moet bemoeien.
Maar als ik me er niet mee bemoei dan krijg ik gesnauw omdat ik haar niet heb helpen herinneren...![]()
En tegelijkertijd voelt het zo machteloos, ze verzuipt. En ik sta op de kant te kijken en kan niks omdat ze niks wil horen van wat ik zeg. Ik vind het maar ingewikkeld dat moederschap.
Ai, dat is wel erg vroeg.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo spannend, ik moest ineens de hond van de buren ophalen want hun op 1 maart verwachte baby is al onderweg...
Yay, en dat slaat natuurlijk over op de hondjesquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Jup. Ik had er nogal een helse dag opzitten en nu ben ik helemaal gespannen....
Hopelijk houden ze het met weeënremmers nog wel een tijdje tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Jup. Ik had er nogal een helse dag opzitten en nu ben ik helemaal gespannen....
Nope hij was echt op komst van wat ik er net snel van begreep.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze het met weeënremmers nog wel een tijdje tegen.
Nee joh, dat is allemaal verkooppraat. En echt niet dat er ook maar iemand door mijn voortuin een gestuurde boring (schieten dus) doet. Altijd graven als het wel moet ooit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het gebeurt blijkbaar wel. Ik las het in een krantenartikel. Hoe en wat precies weet ik niet meer hoor, maar helemaal onzin zal het niet zijn dan, denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:54 schreef exode het volgende:
[..]
Nee joh, dat is allemaal verkooppraat. En echt niet dat er ook maar iemand door mijn voortuin een gestuurde boring (schieten dus) doet. Altijd graven als het wel moet ooit.
Oei, dat is niet de bedoeling! Hopelijk lukt het om de bevalling nog even te remmen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo spannend, ik moest ineens de hond van de buren ophalen want hun op 1 maart verwachte baby is al onderweg...
Heel herkenbaar. Hier had de oudste voor de vakantie ergens een opdracht voor een werkstuk meegekregen om te maken samen met een klasgenoot. Deze moet uiterlijk eind deze week worden ingeleverd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:56 schreef Nijna het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:54 schreef exode het volgende:
[..]
Nee joh, dat is allemaal verkooppraat. En echt niet dat er ook maar iemand door mijn voortuin een gestuurde boring (schieten dus) doet. Altijd graven als het wel moet ooit.
Och dat is wel erg vroeg... hopelijk gaat het allemaal goed en heb jij vandaag een rustigere dag dan gisterenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Wat rot is dat toch hè. Ik heb dat tegenwoordig ook, als ik wakker wordt rond die tijd (gelukkig niet zo vaak). Kind een nachtmerrie, die slaapt na 5 min weer maar ik lig een paar uur wakker. In de nacht lijkt alles erger en blijf je maar malenquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:49 schreef Nijna het volgende:
[..]
Och dat is wel erg vroeg... hopelijk gaat het allemaal goed en heb jij vandaag een rustigere dag dan gisteren
Kind heeft lekker geslapen, ik heb de halve nacht wakker gelegen, niet persé van haar. Ik heb deze week 1 nacht doorgeslapen tot nu toe. Verder is het tussen 2 en half 4 dat ik wakker wordt en dan niet meer in slaap val.
Weet iemand waar de uitknop van je hoofd zit?
Omdat ze dat 'blind' doen, dus ze hebben geen idee wat er in je voortuin ligt. Ik zie dagelijks wat dat op de lange termijn kan doen met je tuin, riool, gasleiding etc etc etc.quote:Op donderdag 9 januari 2025 04:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hier moesten ze graven en ik kan zeggen dat dat niet per se een pleziertje was voor de tuin.
De problemen komen later....sorry, ik wil niemand bang maken maar bij het schieten raken ze vrij vaak iets. Of vol door de riolering en daar kom je jaren later achter als de stront letterlijk je tuin laat verzakken of ze schampen je gasleiding. Dat is ook een leuke om na jaren problemen te veroorzaken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:09 schreef Hupje het volgende:
Bij ons is de glasvezel wel ooit geschoten, volgens mij. Geen problemen mee gehad. Wij hebben wel dat de leidingen en kabels in onze tuin niet altijd liggen waar ze op de tekeningen staan.
Ik heb veel foto's voor de liefhebbersquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze kunnen bij mij niet eens schieten bedenk ik me net exode, want de kapotte twee lagen tuintegels zijn bij de voorkant in mn grond gejopt als opvulling.
Maar idd, op het moment zelf zal het meestal wel goed gaan, maar als ze dan het riool geraakt hebben...
Whehehe, het zal ook nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb veel foto's voor de liefhebbers![]()
Hier in de straat hebben ze trouwens 2 keer de waterleiding en 1 keer de gasleiding geraakt.
Wat fijn!quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:18 schreef LeSage het volgende:
Vandaag komt papa misschien naar huis![]()
Inclusief prednison voor een lange tijd, maar dat gaat hem hopelijk gewoon weer beter maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |