Krijgen we dan straks weer de vreselijke rubriek van kutkinderen op het podium?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Georges is jarig, nu moet WOUT wel winnen.
Uiteraard heeft HLN er een artikel aan gewijd, inclusief foto's van de ballonnen en kaarsen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krijgen we dan straks weer de vreselijke rubriek van kutkinderen op het podium?
Vrij bizar dat die daar blijft zitten, want hij lijkt het niet moeilijk te hebben. Maar als je achter Loockx en Mason en co blijft zitten, ga je zo meteen wel eens onnodig opgehouden worden. Maar goed, de hele top 10 lijkt in spaarmodus te rijden.quote:
Eli Brand.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je hebt het idee dat ie al tien minuten aan het breken is.
2 jaar geleden waren ze nog gelijkwaardig tijdens het cross-seizoen, maar het verschil is inmiddels wel groot geworden ja. Waarbij vooral Mathieu een stuk beter is geworden en Wout net wat minder..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:54 schreef Fretwork het volgende:
Wout moet blij zijn dat hij Mathieu amper tegenkomt
Heb wel goede hoop dat Wout top gaat zijn in het voorjaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren ze nog gelijkwaardig tijdens het cross-seizoen, maar het verschil is inmiddels wel groot geworden ja. Waarbij vooral Mathieu een stuk beter is geworden en Wout net wat minder..
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:03 schreef Fretwork het volgende:
Het dichtst bij dat Eli bij VDP kwam was 0:49
Ja en heeft flink diep moeten gaan, maar wel mooi om die continue power te zienquote:
Was dat niet dat seizoen dat VDP met zijn rug zat te kloten?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb wel goede hoop dat Wout top gaat zijn in het voorjaar.
Volgens mij was Wout trouwens veel beter 2 jaar geleden
En na één weekje Spaanse zon wonderbaarlijk genezen was.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:19 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Was dat niet dat seizoen dat VDP met zijn rug zat te kloten?
Dat gaat met de rib nu ook gebeurenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:21 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
En na één weekje Spaanse zon wonderbaarlijk genezen was.
Alpecingoden.
Ik denk dat die blij genoeg is dat hij al op dit niveau zit met zo'n voorbereiding.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:54 schreef Fretwork het volgende:
Wout moet blij zijn dat hij Mathieu amper tegenkomt
Hmm. Ik zal nooit fan worden van Eli. Maar ik waardeer hem wel steeds meer. Blijft altijd vechten en durft er zich ook gewoon tussen te gooienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:19 schreef vrijgevochten het volgende:
Erg mooi om de onsportieve Eli te zien verliezen
Geen fan van de Pauwels boys
En het gaat morgen de hele dag regenen. Dit wordt nog epischer dan Dendermonde 2020.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:32 schreef Faraday01 het volgende:
Puck heeft Dendermonde online staan. Daar gaat morgen weinig gras meer te zien zijn![]()
De hele weide is zompig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En het gaat morgen de hele dag regenen. Dit wordt nog epischer dan Dendermonde 2020.
Dat was me wat inderdaad, jammer dat we dat duel nu niet krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En het gaat morgen de hele dag regenen. Dit wordt nog epischer dan Dendermonde 2020.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Sarah De Bie ademt nog steeds, jammer.
Zijn fiets voor tegenstanders gooien ja...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:15 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Hmm. Ik zal nooit fan worden van Eli. Maar ik waardeer hem wel steeds meer. Blijft altijd vechten en durft er zich ook gewoon tussen te gooien
quote:“Waan jij je nu na één wedstrijd al een echte cross-columnist?”: onze analist Jan Bakelants bezoekt na 15 jaar weer veldrit en krijgt tips van Wout van Aert
reportage Als zijn horizon verruimen, een goed voornemen was, is onze analist goed aan 2025 gestart. Jan Bakelants bezocht voor het eerste in vijftien jaar een cross, zonder laarzen, maar in zijn gekende kritische stijl. “Als Sven Nys zijn mening mag geven over de Tour, dan ik ook over de cross van Gullegem.” Wout Van Aert: “Ik hoop dat je minder streng bent voor mij dan voor Daan Soete na Koksijde, want dat was té scherp.”
Opgetekend door Bram Vandecapelle 05-01-25, 07:30 Laatste update: 09:14
Mathieu van der Poel komt met een Lamborghini naar de cross, Wout van Aert met een Range Rover... Onze analist Jan Bakelants met een elektrische Polestar. “Dju, ik ben twee zaken vergeten. Mijn laarzen en de auto opladen.”
Zonder laarzen op een cross, is de betere beginnersfout. Bakelants is ook een groentje. “Op invitatie van mijn toenmalige manager Bob Verbeeck ben ik in 2009 eens naar de Koppenbergcross geweest. Dat was de laatste keer, maar aangezien ik koersanalist ben bij HLN, moet ik mijn horizon verruimen.”
Enter de Superprestige van Gullegem, maar met een kleine vertraging. In Nazareth wacht een korte pauze om de auto van stroom te voorzien. “Ik zal tijdens het wachten naar Daan Soete bellen. Normaal zou Soete ook starten, maar hij heeft afgezegd. In de WhatsApp-groep ‘Kempenzeunen on Tour’ van Soete, Wout en mij, had ik vrijdag nogal een kritische analyse gemaakt van Soete zijn prestatie in Koksijde. Hij was eindelijk eens fantastisch weg, reed zevende na de eerste ronde, maar na de tweede ronde zag ik aan zijn gezicht dat zijn motor ontploft was. Ik schreef in de groep dat er precies zwarte rook uit zijn oren kwam en zijn oude diesel nog uit koers zou genomen worden... Wout antwoordde: ‘Jean heeft veel praat vandaag...’ Ik denk dat ik op hun cross-teentjes heb getrapt.
Soete: “Hallo, met Daan.”
Bakelants: “Ben je nog kwaad op mij?”
Soete: “Op jou nooit, maar je mag de intensiteit van zo’n cross niet onderschatten. Ik heb er deze week al vier gereden, vandaag pas ik. Sparen voor het BK.”
Bakelants: “Als je er vier kan rijden, waarom dan geen vijf? In de Tour rijden ze drie weken aan één stuk.”
Soete: “Ik denk toch dat je de veldritsport onderschat. Probeer straks zelf eens een rondje te rijden. Het zal snel minder zijn.”
Bakelants: “Ik heb mijn laarzen niet bij, laat staan een fiets. Wat denk je straks? Het is voor Wout toch bijna van moeten vandaag?”
Soete: “Zo zie ik dat ook, maar ik denk dat Michael Vanthourenhout een kwade klant wordt. Die heeft de voorbije dagen een paar crossen geskipt. Moedig Wout maar goed aan, het zal nodig zijn.”
Eenmaal in Gullegem, komt Van Aert net voor zijn opwarming een handje schudden: “Braaf zijn, he Jean.”
Na de eerste opwarmingsronde zitten Van Aert en co al goed onder de modder. Idem de meisjes junioren, die net gefinisht zijn. “Je moet die fietsen eens zien. Volledig onder de ‘moor’. Ge zult maar de vader zijn en daar nu bij -2 graden nog een uur aan moeten kuisen. Dat is exact de reden waarom onze pa niet wou dat ik ging crossen. Blijf maar op de weg, zei hij.”
Vijf meter verder staat Tim Merlier te rillen van de kou. “Zo een coureur! Die moet hier toch topvijf kunnen rijden.”
Merlier: “Onmogelijk. Ik start op de vijfde rij en de startzone is ultrakort. Het wordt een dagje ploeteren in de achtergrond.”
Tijdens het rondje langs de campers, passeren we ex-bondscoach Sven Vanthourenhout, die vrijdag nog met Van Aert was gaan fietsen: “Het ging goed vooruit en Wout was ‘s ochtends ook al gaan lopen... Die mannen kunnen daar tegen. Ik verwacht een tweestrijd tussen Wout en mijn neef Michael, maar omdat Michael zijn zinnen op de Wereldbeker heeft gezet, denk ik dat het hem niet slecht uitkomt dat Wout wint in Gullegem. Met het oog op de Wereldbekermanche van Dendermonde kan hij Van Aert maar beter gunstig gezind zijn”, zegt Vanthourenhout.
Bakelants: “Ik heb de indruk dat er bij Wout toch sprake is van nervositeit. Nu Van der Poel er niet bij is, moet hij eigenlijk winnen.”
Ook vanuit de entourage van Van Aert horen we dat er op de bus van Visma-Lease a Bike sprake is van stress. Bakelants: “Zie je wel? Ik voelde het ook zo aan. Als er zelfs voor mij geen tijd is voor een stuk verjaardagstaart van Georges op de bus.”
Eenmaal Van Aert op de rollen kruipt voor zijn opwarming, wenkt hij Bakelants. “Op uw basketsloefen, de dress code niet gelezen? Je hebt van HLN toch al iets lekker om te eten gekregen?”
Niks van. Eerst loon naar werken.
Van Aert: “Geniet ervan. Ik zal u proberen te zoeken tussen de massa, maar sowieso ben ik maandag overdag nog in België. Als je wil, kunnen we samen gaan losrijden. Taart on me.”
Ronde 1: Van Aert schuift meteen op van de derde startrij naar de top drie. “De zee gaat open. Die mannen gaan allemaal braaf opzij voor Mozes.”
Ronde 2: Van Aert blijft in positie vier hangen. “Zijn start is meer behouden dan in Loenhout. Ik vind dat een goed teken, al lijkt Vanthourenhout mij inderdaad de man om in de gaten te houden.”
Ronde 3: Bakelants vuurt Van Aert aan, maar blijft staan om een minuut later hetzelfde te doen voor wegrenners Gianni Vermeersch en Tim Merlier, die rond de twintigste positie rijden. “Gianni ook nog vrij kloek, hij keek ook wat kwaad. Ook van de blik van Tim leid ik niet af dat hij hier graag is. Ik hoop dat hij hier goed voor wordt betaald, want ze moeten toch goed tegen de kou kunnen, die mannen. Ik heb met ze te doen.”
Ronde 4: Van Aert valt aan. “De diesel wordt warm, maar je mag die gehavende knie echt niet onderschatten. Wanneer ik die knie in november een eerste keer zag, toen Wout zijn beenstukken uittrok, schrok ik mij een bult. Daar nu nog eens zwaar op vallen, en het is gedaan.”
Ronde 5: Van Aert lijkt in de tang te zitten bij ploegmaats Vanthourenhout en Iserbyt. “Dat vind ik geen excuus. Vroeger reed hij die tang los aan diggelen. Dat dominante van toen, lijkt toch wat weg bij Wout.”
Ronde 6: Gullegem cross mondt uit in een duel Iserbyt - Van Aert. “Wout maakt toch nog veel technische fouten. Eli springt beter over de balken en coupeert ook beter zijn bochten. Na elke draai moet Wout drie meter dicht rijden.”
Ronde 7: Fien Maddens, de partner van Iserbyt, komt dag zeggen. “Een mooie cross, dit had ik niet verwacht. Van mij mag Wout gerust winnen, zolang Eli maar tweede is.”
Bakelants: “Ik vind Eli de meest koene krijger van de twee. Ook in het lopen is hij de evenknie. Ik zie Wout hem er niet zomaar afrijden.”
Ronde 8: Onder druk van Van Aert maakt Iserbyt steeds meer fouten. Van Aert rijdt solo naar winst. “Mooie cross. Ik ben onder de indruk van het niveau, maar stel vast dat Wout ze uiteindelijk één voor één heeft doodgeknepen. Hij zal het mij allicht kwalijk nemen, maar het is toch jammer dat Wout sowieso het WK skipt. Hij heeft nu het momentum mee en die mentale ballast van zo’n WK moeten we toch ook niet overdrijven. In de wetenschap dat Van der Poel hem toch 99 procent zeker klopt, is er toch geen sprake van stress. Wout heeft net alles te winnen.”
Terwijl Van Aert op het podium pronkt, staat Bakelants er op om eerst Merlier en co. te feliciteren. “Chapeau voor die vechtlust, maar ik vind het toch jammer om Vermeersch en jou zo ver in de achtergrond te zien rijden. Het is toch belachelijk dat de Europese kampioen op de weg moet starten van op de vijfde rij. Een teken dat er met de huidige reglementering van de cross iets niet pluis is. De eerste de beste Amerikaan die eens 25ste eindigt in een wereldbekermanche pakt meer UCI-punten dan Merlier op drie crossen kan sprokkelen. Volgend jaar kan hij dan pas starten van op rij zeven. Welke zot heeft er dan nog goesting om een uur te koukleumen in de modder?”
Intussen is er bij Van Aert al geen spatje modder meer te zien.
Bakelants: “Dat vind ik toch frappant. Hoe rap dat jullie na zo’n cross gewassen zijn.”
Van Aert: “Dat is schone schijn. Ik heb enkel met een washandje mijn gezicht kunnen proper maken en een lange broek plus trui kunnen aantrekken. Een douche is pas voor een uur na de cross, want nu moet ik eerst nog langs de dopingcontrole.”
Bakelants: “Was je eigenlijk zenuwachtig vandaag? Het leek wel zo voor de cross.”
Van Aert: “Ik was minder nerveus dan in Loenhout. Ik had vooral te weinig tijd, de verkenning viel ook pas laat.”
Bakelants: “En je moest nog gaan kakken? Bij mij was dat ook altijd een item voor een koers.”
Van Aert: (lacht) “Zijn dat nu de vragen van een gevierd columnist?”
Bakelants: “Integendeel. Ik heb een heus beeldverslag gemaakt voor in onze Kempenzeunen WhatsApp-groep en ook een analyse van de rondetijden, ook al weet ik dat je dat maar een pruts-statistiek vindt.”
Van Aert: “Ik hoop dat ik dan een negative split heb gereden, anders ben jij doorgaans niet tevreden.”
Bakelants: “Je staat drie keer in de top vijf en jouw zevende ronde was de snelste.”
Van Aert: “Dat is al iets. Ik hoop vooral dat je minder kritisch bent geweest voor mij dan voor Soete na Koksijde, want dat vond ik zeer scherp.”
Bakelants: “Ik merkte het. Was mijn bijl dan zo bot?”
Van Aert: “Die jongen had net een uur afgezien, doet zijn gsm open en het eerste wat hij leest is dat hij een versleten diesel is...”
Bakelants: “Geen zorgen, de winnaar heeft enkel gelijk. Uitgezonderd enkele technische fouten, heb ik er niks op af te dingen.”
Van Aert: (grijnst) “Ben jij nu na één wedstrijd al een echte cross-columnist? Of hoe werkt dat bij Het Laatste Nieuws? Hebben ze daar ook al een zogenaamde cross-professor?”
Bakelants: “En hoe is dat ooit gegaan bij Sven Nys? Die heeft ooit één koers op de weg gereden en wordt tijdens de Tour toch ook opgevoerd als kenner van het wegwielrennen.”
Van Aert: (schatert) “Ik wist niet dat je dezelfde ambitie had.”
Bakelants: “Laat ons dat plan B noemen, maar ik moet wel zeggen: het was de moeite, maar door die kou heb ik harder afgezien dan jij.”
Van Aert: “Ik heb toch ook hard afgezien.”
Een half uur later zien we Van Aert uit een huis in het centrum van Gullegem wandelen en op zijn fiets stappen.
Bakelants: “Zag je dat? Een dopingcontrole in het huis van een wildvreemde: wie verzint het. Ach, ik heb een mooie dag gehad. Wanneer is de volgende cross?”
Dit was mijn spreekbeurt.. zijn er nog vragen?quote:Op zondag 5 januari 2025 11:22 schreef DiegoFuser het volgende:
We zijn nergens meer veilig. De onvermijdelijke Jan Bakelants heeft de cross ontdekt.
Hallucinant stuk, Jan die een act opvoert alsof hij voor het eerst naar veldrijden heeft gekeken.
[..]
Genoten.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:22 schreef DiegoFuser het volgende:
We zijn nergens meer veilig. De onvermijdelijke Jan Bakelants heeft de cross ontdekt.
Hallucinant stuk, Jan die een act opvoert alsof hij voor het eerst naar veldrijden heeft gekeken.
[..]
Heerlijk.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk krijgen we morgen weer dergelijke taferelen voorgeschoteld.
Er stroomt warme lucht binnen, later vandaag ook bij ons.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:19 schreef Faraday01 het volgende:
Met deze temperaturen en volle bak (ijs)regen is er eigenlijk maar één echte vraag vanmiddag: Wordt Eli voor of na een half uur cross onderkoeld weggedragen?
En geen Moncler muts, Knuckles Moose jas. #armoedequote:Op zondag 5 januari 2025 12:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Lamborghini, maar een Porsche voor Wout.
Ceylin is normaal erg goed in de modder, vooral als het flink schuift.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:39 schreef Nober het volgende:
Ceylin, Inge, Bäckstedt en Schreiber geen handschoenen...
Ook niet echt nodig, het is inmiddels 12 graden.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:39 schreef Nober het volgende:
Ceylin, Inge, Bäckstedt en Schreiber geen handschoenen...
Die blijft ook posities verliezenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Empel al bijna op een halve minuut.
SPOILER: KeesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Echt gewoon vanaf minuut 1 al compleet gelaten en opgegeven, ongekend.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Fem zie je gewoon dat ze niet voluit gaat... Treurig weer
Indelen is belangrijk.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Fem zie je gewoon dat ze niet voluit gaat... Treurig weer
Is maar 45 minuten. Niet zo zeuren.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Bestaan er geen waterdichte schoenen voor dit weer?
Door modderplassen rennen en zeiknatte sokken bij 5 graden is toch gewoon compleet kut?
Zoek Formosa en Dejima ook meteen maar even op.quote:
En weer op een halve minuut.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:49 schreef DeeBee het volgende:
Fem verliest weinig meer, dit wordt een REMONTADA om onze mondjes te snoeren
BLACKED.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pieterse is al gitzwart op haar gezicht genot
Ook vermoeiend dat de Belgische regie haar telkens in beeld brengt ook al rijdt ze op minuten en ook vaak startnummer 1 krijgt.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:04 schreef DiegoFuser het volgende:
We krijgen analist Sanne Cant bij Sporza.
Heb ik me daar een partij weinig zin in.
De Pérez van het veldrijden.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:06 schreef Pistolero het volgende:
Alvarado al op anderhalve minuut, jeetje.
Deed ze op de OS ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom wisselde Puck daar niet? Dommigheid kent geen tijd.
Zie post #201.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lek bandje voor Puck dus, extra dom om net niet te wisselen.
Het had een zus van je kunnen zijn.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:11 schreef Pistolero het volgende:
Enigma Fem is een verschrikkelijke vermoeiende renster.
Hier worden klappen uitgedeeld.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het had een zus van je kunnen zijn.
Tenzij je hem in het prikkeldraad duwt!quote:Op zondag 5 januari 2025 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
Als je het hele parcours je fiets tilt rij je niet lek.
Maar dan hoef je hem niet te wisselenquote:Op zondag 5 januari 2025 14:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tenzij je hem in het prikkeldraad duwt!
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tenzij je hem in het prikkeldraad duwt!
Fem lijkt me een harstikke lieve vrouw die geen vlieg kwaad doet.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het had een zus van je kunnen zijn.
Maar gek genoeg wel uitgelopenquote:Op zondag 5 januari 2025 14:15 schreef H.Vviv het volgende:
Brand gaat nu niet wisselen. Blijft toch vreemd.
Maar loopt nu wel weer uit.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:15 schreef H.Vviv het volgende:
Brand gaat nu niet wisselen. Blijft toch vreemd.
Schrijf die maar op voor het WKquote:
Misschien kan Sifan Hassan ook een keer mee doen?quote:
Ik weet nietquote:Op zondag 5 januari 2025 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien kan Sifan Hassan ook een keer mee doen?
Die komt net met haar hoofd boven blubber uitquote:Op zondag 5 januari 2025 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dick Schoof zo onderuit in die bochtquote:Op zondag 5 januari 2025 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar goed dat Mathieu niet meedoet danquote:
Wel jammer, ga volgende week in Oisterwijk kijken. Maar Puck in Rood-Wit-Blauw zou leuk zijn.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:26 schreef Faraday01 het volgende:
Dus ook geen Brand, Puck krijgt de driekleur zo ongeveer
Wout gaat met minuten winnen?quote:
10 van de 11 crossen gereden maar het NK niet...quote:Op zondag 5 januari 2025 14:26 schreef Faraday01 het volgende:
Dus ook geen Brand, Puck krijgt de driekleur zo ongeveer
Die periode pakken ze graag voor een trainingskamp richting WK toequote:Op zondag 5 januari 2025 14:31 schreef Nober het volgende:
[..]
10 van de 11 crossen gereden maar het NK niet...
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
Als je banden niet tegen schelpen kunnen moet je betere banden gebruiken.
Vanochtend nog op het strand gereden over de schelpen, maar dat doe ik toch ook niet op mijn racefiets/-banden.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
Als je banden niet tegen schelpen kunnen moet je betere banden gebruiken.
Genoeg. Een heel fietsenzaak vol.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Niels Albert nog wat bandjes liggen?
Lucht heeft ook gewoon gewicht.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Geen grammetje meer in de tube? Grammetje lucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |