SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is dichtbij, dat scheelt. Als het moet kan ze het lopend af. Maar dat doen we nietEcho's vind ik ook leuk idd, vraa vaak wat wat is enzo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben er nooit meer echt boos om. Zat in een rolstoel uiteindelijk. Prima, ik kan nu best redelijk wat goed na zoveel jaar revalidatie.
Zijn van die dingen die bij het leven horen @Dotteke![]()
A lekker bakkie in de OP
Had mij ook net een lekker bakkie gepakt, heerlijk zo op de vroege morgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, we lijken wat dat betreft wel op elkaarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben er nooit meer echt boos om. Zat in een rolstoel uiteindelijk. Prima, ik kan nu best redelijk wat goed na zoveel jaar revalidatie.
Zijn van die dingen die bij het leven horen @:Dotteke
'Ik zeg altijd het zijn de kleine ongemakken van het leven'. En kijken naar wat je wel kan en wat niet.
Er valt toch niets aan te veranderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er valt vooral niks te veranderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, we lijken wat dat betreft wel op elkaar
'Ik zeg altijd het zijn de kleine ongemakken van het leven'. En kijken naar wat je wel kan en wat niet.
Er valt toch niets aan te veranderen.![]()
Ook dat heb ik, alleen ik kan niet goed lopen en zit in de scootquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat ik kruip van de pijn zal niemand ooit zien
Maar het nadeel is dat de kinderen hier niet door hebben hoeveel pijn ik heb.
Bij Henk zegggen ze altijd , laat maar ik doe dat wel voor je.
Bij mij zeggen ze dat nooit omdat ik ondanks alle pijn nooit klaag of iets zeg.
Mama kan je even een boodschap doen, ik voel mij niet zo lekker.
Ik (verrek van de pijn) zeg natuurlijk kind doe ik dat even voor je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee wat kapoet is is kapoet. Ik ben vooral blij dat ik nog kan genieten van de leuke dingen. De kleinkinderen op zien groeien. Af en toe iets leuks met ze kan gaan doen. En vooral jullie kan bolkuhquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er valt vooral niks te veranderen.
wat een heftigheid op de vroege morgen. Ik kan mij moeilijk vorstellen de mooie dingen te zien van het leven als je dusdanig beperkt bent als jullie, chapeau hoor!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar kijk naar je eigen vrouw UN daar heb ik ook echt respect voor hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
wat een heftigheid op de vroege morgen. Ik kan mij moeilijk vorstellen de mooie dingen te zien van het leven als je dusdanig beperkt bet als jullie, chapeau hoor!
IK denk dat iedereen wel een lot draagt waar hij of zij mee moet dealen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Greysquote:U bent vroeg deze morgen
DIe is meestal rond deze tijd in een keer vertrokkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb al genoeg gezegd. Zelfs @:KillemWieft reageert niet meer
Nou jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GreysU bent vroeg deze morgen
Odin is vroeg
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oquote:zijn net kleine kinderen he, vroeg present.
Zou je denkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe is meestal rond deze tijd in een keer vertrokken![]()
![]()
Ik denk hier nooitquote:
Sinds 4.30 wakker fuck it ik ga niet meer proberen te slapenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deur dichtdoen, poesen sokjes aan doen dan kan die de deuren niet kapot krabbenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
Werd vanochtend ook weer wakker gemaakt door de kat
Je krijgt ze hoe je ze went UNzegt men altijd
Komt het?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:10 schreef hemarookworst het volgende:
Sinds 4.30 wakker fuck it ik ga niet meer proberen te slapenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Arme jij, gelukkig ben je vrij vandaag.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:10 schreef hemarookworst het volgende:
Sinds 4.30 wakker fuck it ik ga niet meer proberen te slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
half 7 is een oke tijd om wakker te wordenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deur dichtdoen, poesen sokjes aan doen dan kan die de deuren niet kapot krabben
Je krijgt ze hoe je ze went UNzegt men altijd
ALs je niet hoeft te werken dan is half 7 best vroegquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
half 7 is een oke tijd om wakker te worden
En straks krijg je de nachtvoedingen die de kleine meis moet hebben en dan lig je net weer wordt je wakker door de poes
Veel vroeger dan normaal op een vrijdag naar bed, lag er iets na 12 al inquote:Uw ADH vitamine Worst
Als de kleine bij on ligt is de deur dicht, gaan we va de week al mee beginnenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niet hoeft te werken dan is half 7 best vroeg
En straks krijg je de nachtvoedingen die de kleine meis moet hebben en dan lig je net weer wordt je wakker door de poesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
SLaap jij ook maar zo weinig uurtjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel vroeger dan normaal op een vrijdag naar bed, lag er iets na 12 al in
Als je later naar bed gaat, slaap je wel langer, maar dan misschien net zoveel als nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap je altijd zo kort?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel vroeger dan normaal op een vrijdag naar bed, lag er iets na 12 al inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O, je neemt haar bij jullie op de kamer. Ja dan zou ik de deur ook dicht doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als de kleine bij on ligt is de deur dicht, gaan we va de week al mee beginnen
Goed dat je daar nu al mee begint. Zo hebben ze niet het idee dat het door de baby komt dat ze niet meer mogenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ben jij vrolijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daarom, dan gaat de deur dicht als we gaan slapen, dan zijn ze no wel eve bij ons op de kamer. En dan een stapje verder: als wij naar bed gaan, deur dichtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je neemt haar bij jullie op de kamer. Ja dan zou ik de deur ook dicht doen.
Goed dat je daar nu al mee begint. Zo hebben ze niet het idee dat het door de baby komt dat ze niet meer mogenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ben jij vrolijk
En dat terwijl ze bijna of nog niet geslapen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SLaap jij ook maar zo weinig uurtjes.
Als je later naar bed gaat, slaap je wel langer, maar dan misschien net zoveel als nu?Nee alleen als ik vroeger dan normaal naar bed gaquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ben jij vrolijk
Ben ik eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had nog graag even willen slapenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat terwijl ze bijna of nog niet geslapen heeft
Ow das irritantquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Nee alleen als ik vroeger dan normaal naar bed gaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O dat is vervelend dan. Misschien kan je het veranderen door steeds ietsjes vroeger naar bed te gaan dan anders?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Nee alleen als ik vroeger dan normaal naar bed ga
Hoe laat ga jij meestal naar bed dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ook. AL heb ik voor mij doen redelijk geslapen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had nog graag even willen slapen
Te laatquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend dan. Misschien kan je het veranderen door steeds ietsjes vroeger naar bed te gaan dan anders?
Hoe laat ga jij meestal naar bed dan?Uw ADH vitamine Worst
Hier mag je altijd vrolijk zijn, hoe vrolijker hoe lieverquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik slaap zo moeilijk inquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. AL heb ik voor mij doen redelijk geslapen.
Als ik eenmaal slaap dan slaap ik ( tenzij pup eruit moet , dan begint het circus opnieuw 🤣)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Duidelijk
Wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
is ook helemaal niet verstandig
denk ik..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat heb ik gelukkig zeldenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik slaap zo moeilijk in
Als ik eenmaal slaap dan slaap ik ( tenzij pup eruit moet , dan begint het circus opnieuw 🤣)
Ik ga naar boven. Zet kopeinde helemaal omhooog.
Zet de tv aan, stap in bed. Ga nog even Fok!Ken of een spelletje doen terwijl ik hart van Nederland luister. Na 15 minuten zet ik de sluimer op 30 min. Leg mijn mobiel uit aan de kant. Doe het hoofdeinde naar beneden.
Draai mij op mijn rechter zeg tegen mijzelf. Zeg slaap lekker lieverd tot morgen (hahahaha) en ik hoor het einde van Hart van Nederland niet eens meerMaar dan, na 1,5 uur ben ik wakker en dan is het draaien wakker, slaap wakker slaap en op een gegeven moment stap ik er maar uit
Wat fijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mag je altijd vrolijk zijn, hoe vrolijker hoe liever
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 07:26:40 ]![]()
Je was ook heel blij en vrolijk toen ik binnen kwamquote:
Als ik nu wakker blijft slaap ik wel op tijd vanavond hoop ik, als ik niet tussendoor indut
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was ook heel blij en vrolijk toen ik binnen kwamje bent toch altijd de liefste
![]()
![]()
Ow das ook echt vervelend !quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik gelukkig zelden
Ik ga naar boven. Zet kopeinde helemaal omhooog.
Zet de tv aan, stap in bed. Ga nog even Fok!Ken of een spelletje doen terwijl ik hart van Nederland luister. Na 15 minuten zet ik de sluimer op 30 min. Leg mijn mobiel uit aan de kant. Doe het hoofdeinde naar beneden.
Draai mij op mijn rechter zeg tegen mijzelf. Zeg slaap lekker lieverd tot morgen (hahahaha) en ik hoor het einde van Hart van Nederland niet eens meerMaar dan, na 1,5 uur ben ik wakker en dan is het draaien wakker, slaap wakker slaap en op een gegeven moment stap ik er maar uit
Ik gok dat je wel een dutje pakt vandaagquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:28 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik nu wakker blijft slaap ik wel op tijd vanavond hoop ik, als ik niet tussendoor indut
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 511 / +193 / +0 / 1941 / 2007
2. Harrie / 157 / +23 / +52 / 487 / 543
3. _UserName_ / 157 / +151 / +6 / 139 / 172
4. mascara-klodder / 85 / +8 / +58 / 560 / 634
5. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
6. roos94 / 65 / +3 / +1 / 81 / 103
7. KillemWieft / 48 / +13 / +15 / 224 / 270
8. loveyoulongtime / 38 / +24 / +0 / 215 / 233
9. MizzezAmy / 35 / +12 / +4 / 706 / 768
10. ToT / 34 / +13 / +0 / 582 / 612
11. AardappelSchotel / 34 / +29 / +0 / 163 / 195
12. Dr.Mikey / 34 / +20 / +7 / 142 / 172
13. hemarookworst / 28 / +6 / +3 / 257 / 295
14. HappyCharly / 25 / +9 / +16 / 276 / 302
15. sinterklaaskapoentje / 24 / +6 / +1 / 543 / 578
16. sp3c / 23 / +1 / +0 / 122 / 134
17. kree / 19 / +0 / +0 / 339 / 362
18. drakin / 17 / +6 / +9 / 84 / 100
19. gebrokenglas / 17 / +1 / +2 / 339 / 358
20. Grrrrrrrr / 16 / +0 / +4 / 101 / 110SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Kiek eens aan, mien dag is weer helemaal goedquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]je bent toch altijd de liefste
Is wel zo hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kiek eens aan, mien dag is weer helemaal goed![]()
![]()
![]()
Ik weet niet beter. SInds er iets in mijn leven gebeurd is ( je weet wel wat) heb ik datquote:
Dus ben er wel aan gewend
Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd iets beter gaat en ik niet meer om 2 uur beneden zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief dat je dat zegtquote:
Ga jij nu straks nog slapen of blijf je de hele dag op verder?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan het me voorstellenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter. SInds er iets in mijn leven gebeurd is ( je weet wel wat) heb ik dat
Dus ben er wel aan gewend
Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd iets beter gaat en ik niet meer om 2 uur beneden zit
Dat zoiets je hele leven erna bepaalde sporen achterlaat
2 uur is ook wel echt heel vroegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Werk enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:34 schreef [url=]Dotteke[/url] het volgende:
[..]
Ga jij nu straks nog slapen of blijf je de hele dag op verder?![]()
Douchen en kijken hoe ik er wederom fantastisch uit kan zien. Geen idee welke kleding nog past![]()
![]()
Ja ellende was dat zo vroeg en toen had je ook ni=og geen videoland en zo alleen van die reclame en hijlijnen snachts op tvquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen
Dat zoiets je hele leven erna bepaalde sporen achterlaat
2 uur is ook wel echt heel vroegNu zet ik vaak de tv aan in bed en dan val ik vaak nog wel even in slaap
Ja was veel te vroeg na een paar dagen was ik overdag zo moe dat ik bijna zittend in slaap viel en moest maken dat ik bij de bank kwam om ff een middagdutje te doen
Als je klaar bent ..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag gaat de badkamer er aan geloven, flinke schrobbeurt
u zijt welkom
Dan heb ik nog meer te doen thuisquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je klaar bent ..
u zijt welkom
Jemig, wat een energie heb jij om niet te slapen en dan nog te gaan werken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Werk enzo![]()
Douchen en kijken hoe ik er wederom fantastisch uit kan zien. Geen idee welke kleding nog past
O ben je zo afgevallen met de feestdagen
Ow die tellsellquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ellende was dat zo vroeg en toen had je ook ni=og geen videoland en zo alleen van die reclame en hijlijnen snachts op tvNu zet ik vaak de tv aan in bed en dan val ik vaak nog wel even in slaap
Ja was veel te vroeg na een paar dagen was ik overdag zo moe dat ik bijna zittend in slaap viel en moest maken dat ik bij de bank kwam om ff een middagdutje te doen![]()
Ik moet zeggen dat BB of Utopia soms een uitkomst was
Dan had je tenminste wat te loeren
Al waren het slapende mensen
Ja vreselijk die tellsell en dan die halfnaakte vrouwen die vonden dat je hun moest bellen voor een pikant gesprekquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow die tellsell![]()
Ik moet zeggen dat BB of Utopia soms een uitkomst was
Dan had je tenminste wat te loeren
Al waren het slapende mensen
Of die waarzeggersquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk die tellsell en dan die halfnaakte vrouwen die vonden dat je hun moest bellen voor een pikant gesprek
Even kastslotjes besteld, handig om in huis te hebben.. 21e komt kraamzorg voor intakeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
zeg eens wat pikants? "Zwarte peper"..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk die tellsell en dan die halfnaakte vrouwen die vonden dat je hun moest bellen voor een pikant gesprekTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O ja die had je ook nog. DI ekon je bellen en dan kreeg je van alles te horen.quote:
Nooit begrepen dat mensen daar in mee gingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb gewoon altijd een goed figuur omdat het kanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, wat een energie heb jij om niet te slapen en dan nog te gaan werken.
O ben je zo afgevallen met de feestdagenEn ik vreet mezelf niet vol. Dat helpt ook
![]()
En werk is werk wat ik met liefde doe.![]()
Sambalquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zeg eens wat pikants? "Zwarte peper"..
Leuke dingen altijdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
Even kastslotjes besteld, handig om in huis te hebben.. 21e komt kraamzorg voor intakeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ik ook nooit hoor, ik kook gewoon wat ik lekker vind en zin in hebt. Net zoals ik iedere dag doet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb gewoon altijd een goed figuur omdat het kanEn ik vreet mezelf niet vol. Dat helpt ook
![]()
En werk is werk wat ik met liefde doe.
Ik hoef ook niet omdat het nu Kerst is ineens veel te eten.
Je bent een bijzonder mens( in positieve zin)
Wat heb je dan te zeggen over mijn figuur?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben je zo afgevallen met de feestdagen![]()
Jij zegt kijken of mijn kleren nog passenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heb je dan te zeggen over mijn figuur?
Ik kan niets zeggen over je figuur want ik ken je niet
In mijn tijd was dat niet zoveek. Kijken of je genoeg spullen had en vertellen hoelang ze kwamenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja zal mij benieuwen wat er gemeld gaat wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan er nog wel even voor zitten, maar geloof dat alles er al wel is. We wille ff rondje door huis doen ook of er nog evt iets mistquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat niet zoveek. Kijken of je genoeg spullen had en vertellen hoelang ze kwamenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Komt vast goedquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We gaan er nog wel even voor zitten, maar geloof dat alles er al wel is. We wille ff rondje door huis doen ook of er nog evt iets mistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat ook maar, je bent het me niet waard en geen zin in een ban.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zegt kijken of mijn kleren nog passen
Ik kan niets zeggen over je figuur want ik ken je niet![]()
Kijken of je bed al op klossen staat
Anders komen ze niet
( kraamzorg)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is ook wel een ding jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:58 schreef greysbones het volgende:
Kijken of je bed al op klossen staat
Anders komen ze niet
( kraamzorg)![]()
![]()
Volgens mij begrijpen we elkaar even nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Laat ook maar, je bent het me niet waard en geen zin in een ban.
De meeste mensen komen aan met de feestdagen.
Omdat ik niet wil vragen of je aangekomen bent met de feestdagen vraag ik (voor de gein) of je afgevallen bent
Zit verder helemaal niets kwaads of gemeens achter
We begrijpen elkaar niet. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar even niet
De meeste mensen komen aan met de feestdagen.
Omdat ik niet wil vragen of je aangekomen bent met de feestdagen vraag ik (voor de gein) of je afgevallen bent
Zit verder helemaal niets kwaads of gemeens achter
Iets waar jou ik niet mee associeer is gemeen. Nooit.![]()
Het is nog donkerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:04 schreef greysbones het volgende:
![]()
Pwohhhh
Ik wil dat de zon gaat schijnen
Dadelijk wederom zon![]()
![]()
Sorry als iets verkeerds over kom, geef even in DM aan dan wat je er uit haalde als je wilt?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar niet. Dat moge duidelijk zijn.
Iets waar jou ik niet mee associeer is gemeen. Nooit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hadden van de week hier wel zon, bij jullie niet dan?quote:
Ik heb gelukkig nooit last van wel of geen zon. Ik miste de zon niet, maar toen hij van de week scheen viel het wel op
Blijkbaar had iederen ook sneeuw. Hoe dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden van de week hier wel zon, bij jullie niet dan?
Ik heb gelukkig nooit last van wel of geen zon. Ik miste de zon niet, maar toen hij van de week scheen viel het wel op![]()
Is wel goed zoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry als iets verkeerds over kom, geef even in DM aan dan wat je er uit haalde als je wilt?![]()
![]()
Ja hier gisteren, maar van die vieze natte sneeuw, zat er midden in, samen met regen kwam het de lucht uitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Blijkbaar had iederen ook sneeuw. Hoe dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zat zo van nou nu gaat het gebeuren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier gisteren, maar van die vieze natte sneeuw, zat er midden in, samen met regen kwam het de lucht uit![]()
quote:
Ik was boodschappen aan het doen en dacht hopelijk gebeurd het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zat zo van nou nu gaat het gebeuren.![]()
Echte sneeuw is oke, maar die natte sneeuw samen met regen vind ik niet lekker op op me klets te krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En een vieze vieze windquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was boodschappen aan het doen en dacht hopelijk gebeurd het niet![]()
Echte sneeuw is oke, maar die natte sneeuw samen met regen vind ik niet lekker op op me klets te krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hou er serieus van maar wij krijgen dit nooitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was boodschappen aan het doen en dacht hopelijk gebeurd het niet![]()
Echte sneeuw is oke, maar die natte sneeuw samen met regen vind ik niet lekker op op me klets te krijgen![]()
![]()
Ze heeft een 6-jarige dus die is wakker.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2025 08:20:43 ]![]()
Ja, dat ook. Niets aan. Was blij weer thuis te zijnquote:![]()
Had mijn regencape nog in de schuur hangen was hem vergeten mee te nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zal wel met haar kleine meisje bezig zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze heeft een 6-jarige dus die is wakker.
Ja van de kids word ik niet meer wakkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoorde gisteren op het nieuws dat er sneeuw deze kant op komtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou er serieus van maar wij krijgen dit nooit
Ik hou er ook van, in mijn goede jaren dat ik nog schoenen versleet![]()
Ging ik altijd gelijk wandelen. Helemaal mooi als er nog geen auto of fietsers door waren gegaan. De wereld is dan zo helder en mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik meende dat ze van de week 4 zeiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Jussiequote:
Ik wel, 1ste Kerst nog van kleindochter die ging huilen omdat ze uit bed gevallen was (a gossie)quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei
Ja van de kids word ik niet meer wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plopquote:
En
Wakker worden
Wakker worden
Wakwakwakwakker wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Achquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel, 1ste Kerst nog van kleindochter die ging huilen omdat ze uit bed gevallen was (a gossie)
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kind blijft 4quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende dat ze van de week 4 zei![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plop
En
Wakker worden
Wakker worden
Wakwakwakwakker worden![]()
greysie![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je het niet eens gemerkt?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Was jij er weer vroeg uit?
Dat dot uit je bed stapte
Nee alleen dat jij erin sprongquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je het niet eens gemerkt?
Dat dot uit je bed stapte![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja zoals altijd, maar wel iets later dan anders 5 uur was ik er uitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Was jij er weer vroeg uit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Latertjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals altijd, maar wel iets later dan anders 5 uur was ik er uit![]()
![]()
Jemig file vorming moet het bijna bij jou bed zijnquote:
Ja die rotonde die ik heb aangelegd helpt welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig file vorming moet het bijna bij jou bed zijn![]()
![]()
mn papa had veel pijn met zn nieuwe knie in het ziekenhuis, moest pijnstillers
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Paulquote:
Ja dat was een ideala oplossing. Nu nog iets vinden dat kleine jussie niet zo snel verschrompeldquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die rotonde die ik heb aangelegd helpt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog meer damesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was een ideala oplossing. Nu nog iets vinden dat kleine jussie niet zo snel verschrompeld![]()
![]()
Ja logisch, ze zijn daar flink tekeer gegaan in die kniequote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:37 schreef Paul het volgende:
mn papa had veel pijn met zn nieuwe knie in het ziekenhuis, moest pijnstillersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Danes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wil dit niet als ik oud ben hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja logisch, ze zijn daar flink tekeer gegaan in die knie
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lees net elders op Fok! dat er weer een nieuw virus in China zou zijn die er voor zorgt dat de ziekenhuizen overvol zijn![]()
https://www.instagram.com(...)MzRlODBiNWFlZA%3D%3DWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee daar doen we niet meer aanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Lees net elders op Fok! dat er weer een nieuw virus in China zou zijn die er voor zorgt dat de ziekenhuizen overvol zijn![]()
https://www.instagram.com(...)MzRlODBiNWFlZA%3D%3D![]()
![]()
Nee ik liever ook niet, maar als het komt komt het je doet er niets aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet alles komt deze kant opquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik liever ook niet, maar als het komt komt het je doet er niets aan![]()
Hoeft ook niet, maar met al die reizigers en net de feestdagen achter de rug zijn er ook weer veel die terug reizenquote:
Maar goed, druk maken heeft geen zin. Wat komt komt (helaas)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja we zien het allemaal welquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar met al die reizigers en net de feestdagen achter de rug zijn er ook weer veel die terug reizen
Maar goed, druk maken heeft geen zin. Wat komt komt (helaas)![]()
Ik pak net een bakkie koffiequote:
En helemaal verkeerd ik weet het, een bakkie chocolademouse, die moet op vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik pak net een bakkie koffie
En helemaal verkeerd ik weet het, een bakkie chocolademouse, die moet op vandaag![]()
![]()
Tis allemaal zo lekker. Ik ben een echte zoetekauwquote:
Ik heb liever lekkere bonbons of truffels dan iets hartigsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis allemaal zo lekker. Ik ben een echte zoetekauw
Ik heb liever lekkere bonbons of truffels dan iets hartigs![]()
Ik hou ook wel van lekkere chocolaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis allemaal zo lekker. Ik ben een echte zoetekauw
Ik heb liever lekkere bonbons of truffels dan iets hartigs![]()
![]()
Lust ook wel hartig hoor, maar zal eerder iets zoets pakkenquote:
Nu probeer ik het om te keren, heb suikerziekte. Er is mij trouwens nog niets verboden te eten ben net met pillen begonnen. Een maandje of zo. Maar verstandig is het natuurlijk niet.
Ik gebruik nu als ik bak stevia ipv suiker en niemand die het merkt
Ja heerlijk, ik ben er gek op. Eet puur en het liefst de bonbons van Villa die zijn zoooooo lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van lekkere chocola
Ja of Lindtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik ben er gek op. Eet puur en het liefst de bonbons van Villa die zijn zoooooo lekker![]()
![]()
Dat helpt ook niet volgens mijquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust ook wel hartig hoor, maar zal eerder iets zoets pakken
Nu probeer ik het om te keren, heb suikerziekte. Er is mij trouwens nog niets verboden te eten ben net met pillen begonnen. Een maandje of zo. Maar verstandig is het natuurlijk niet.
Ik gebruik nu als ik bak stevia ipv suiker en niemand die het merkt![]()
![]()
Ik ga toch voor Villaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je wel eens Villa bonbons gegeten, zijn zo lekker. Maar wel heel prijzig. Heb ze één keer op mijn verjaardag gekregen. Later kwam in die winkel ergens tegen en dacht bingo ik ga wat halenquote:
Maar nee niet gedaan veel te duurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Het is maar goed dat sommige dingen niet van chocolade zijnquote:
Uhuquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat sommige dingen niet van chocolade zijn![]()
![]()
Dan waren er mannen te kort in deze wereld en bleef ik niet bij een ventquote:Dan krijgt zuigen een hele andere betekenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik mis gezondheidDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ben nu eenmaal gek op chocoladequote:
Morguh Drakinquote:ALweer wat opgeknapt?
Morguh Assiequote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ik mis @Speklap3000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar o waar is deze lap gebleven zo in een keer verdwenenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo ineens foetsiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar o waar is deze lap gebleven zo in een keer verdwenen![]()
![]()
Ja niet leuk, maar zal zijn redenen wel hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jas we zullen het wellicht nooit weten..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet leuk, maar zal zijn redenen wel hebben![]()
Helaas zo te zien was hij in mei voor het laatst actief in een topicquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jas we zullen het wellicht nooit weten..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh da's liefquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:27 schreef Paul het volgende:
welkom terug @:Maanvis we hebben je gemist
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Maar waar blijft de koffie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
In de OP staat ook een lekker bakkie klaarquote:
![]()
De liefde SC is veranderd in een sla maar raak SC zie ik
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Onbegrijpelijk zulke mensenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
De liefde SC is veranderd in een sla maar raak SC zie ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Wow. Dat valt wel opquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mogguh Robquote:
Jullie zijn alweer thuis?
Nog hunebedden gezien?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jazekerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Rob
Jullie zijn alweer thuis?
Nog hunebedden gezien?![]()
* gebrokenglas schenkt thee in voor JustinK en een heerlijk kopje koffie voor Rob.quote:
Zijn er nog meer hier?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thx!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt thee in voor JustinK en een heerlijk kopje koffie voor Rob.
Zijn er nog meer hier?![]()
![]()
Buiten is het redelijk wit, er is wel wat sneeuw gevallen. En het blijft nog aardig liggen ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: