SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zomervrouwke hier vroeger.
Ben inmiddels blij als de herfst begint en daarna de winter komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, en daar schaam ik me niet voor!![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beetje bolken toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maakt de limoncello dit in je los?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker ff een zomers nummertje erin gooien van ome Bruce:
Bekijk deze YouTube-video
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou nee, ik dacht van de week in nuchtere toestand ineens weer aan dit nummer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maakt de limoncello dit in je los?
Zou ik ooit ook nog weleens heen willen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker ff een zomers nummertje erin gooien van ome Bruce:
Niet te betalen meer een concert![]()
Maar ik mag niet klagen![]()
![]()
Ja nuchterquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou nee, ik dacht van de week in nuchtere toestand ineens weer aan dit nummer.![]()
![]()
Bruce Willis?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou ik ooit ook nog weleens heen willen.
Maar ik mag niet klagen
Of Bruce Springsteen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Allebei heldenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bruce Willis?
Of Bruce Springsteen?![]()
![]()
Ik geloof niet dat we ome Bruce überhaupt nog in actie gaan zien. Daar gaat het niet zo goed mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou ik ooit ook nog weleens heen willen.
Maar ik mag niet klagen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
JA DOORDEWEEKS BEN IK GEWOON NUCHTER JA!quote:
#25quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we ome Bruce überhaupt nog in actie gaan zien. Daar gaat het niet zo goed mee.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u?![]()
![]()
Dus hij maakt niet meer kerstfilms meerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we ome Bruce überhaupt nog in actie gaan zien. Daar gaat het niet zo goed mee.![]()
![]()
Wel al weer de nodige concerten staan voor 2025. Allemaal ouwe lullen metal eigenlijk.Voor veel te veel geld ook doorgaans maar goed, nu kan het nog dus waarom niet.
Ons Bruuske heeft genoeg kerstfilms gemaakt, het is goed zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dus hij maakt niet meer kerstfilms meer"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik wil nog wel naar 1 groot artiest maar volgens mij is iedereen dood of heb ik het al gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel al weer de nodige concerten staan voor 2025. Allemaal ouwe lullen metal eigenlijk.Voor veel te veel geld ook doorgaans maar goed, nu kan het nog dus waarom niet.
![]()
![]()
Gaat 'm niet worden man.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De ska
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb tot nu alleen Paaspop en een dag Pinkpop staan.
Twijfel nog over Rock Werchter, gaan wel wat leuke vrienden heen, maar is ook gelijk weer zo duurCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bij mij is het dan ook vooral voor de zoveelste keer naar die en die gaan. Zo staat Iron Maiden weer op het programma.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil nog wel naar 1 groot artiest maar volgens mij is iedereen dood of heb ik het al gezien"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laatste normale concerten waren Sir Elton en Sir Rod.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb tot nu alleen Paaspop en een dag Pinkpop staan.
Twijfel nog over Rock Werchter, gaan wel wat leuke vrienden heen, maar is ook gelijk weer zo duur
In 1 week failliet![]()
![]()
De pinguïn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke dans wil jij doen,?![]()
Ja die zou ik ook wel willen zienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij is het dan ook vooral voor de zoveelste keer naar die en die gaan. Zo staat Iron Maiden weer op het programma.
Er zijn nog donderdag-tickets voor Graspop https://www.graspop.be/nl/ticketsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die zou ik ook wel willen zien
Die zullen ook wel niet goedkoop geweest zijn nee. Ik keek ook al even naar kaartjes voor Linkin park, maar die zijn ook belachelijk duur nu, 230 euro.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Laatste normale concerten waren Sir Elton en Sir Rod.
In 1 week faillietCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
We dansen samen de pinguïnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik dans de pinguïn
:')![]()
Ik heb hier zwijgplicht over wat het me gekost heeftquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zullen ook wel niet goedkoop geweest zijn nee. Ik keek ook al even naar kaartjes voor Linkin park, maar die zijn ook belachelijk duur nu, 230 euro.![]()
![]()
Oeh, ook Alien ant farm dan!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn nog donderdag-tickets voor Graspop https://www.graspop.be/nl/tickets
Had er inderdaad naar gekeken, maar er wilde niemand mee
Succes! Lekker dromen van je datequote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OK ik ga weer een poging tot slapen doen
Kan je niemand guilt trippen of zo?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ook Alien ant farm dan!
Had er inderdaad naar gekeken, maar er wilde niemand mee
lolquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je niemand guilt trippen of zo?![]()
Hmm ja dat zou wel kunnen, of gewoon iemand een wederdienst beloven, maar das toch niet helemaal mijn stijlquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je niemand guilt trippen of zo?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 511 / +193 / +0 / 1941 / 2007
2. _UserName_ / 151 / +151 / +0 / 124 / 152
3. Harrie / 114 / +23 / +9 / 452 / 496
4. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
5. roos94 / 64 / +3 / +0 / 79 / 99
6. loveyoulongtime / 38 / +24 / +0 / 215 / 233
7. MizzezAmy / 35 / +12 / +4 / 703 / 761
8. AardappelSchotel / 34 / +29 / +0 / 163 / 195
9. ToT / 34 / +13 / +0 / 582 / 612
10. KillemWieft / 33 / +13 / +0 / 193 / 223
11. mascara-klodder / 30 / +8 / +3 / 506 / 552
12. Dr.Mikey / 27 / +20 / +0 / 140 / 167
13. hemarookworst / 27 / +6 / +2 / 250 / 284
14. sinterklaaskapoentje / 24 / +6 / +1 / 539 / 573
15. sp3c / 23 / +1 / +0 / 122 / 134
16. kree / 19 / +0 / +0 / 339 / 362
17. gebrokenglas / 17 / +1 / +2 / 339 / 358
18. Grrrrrrrr / 16 / +0 / +4 / 100 / 109
19. Fogel / 15 / +4 / +0 / 323 / 367
20. Shii / 11 / +2 / +0 / 57 / 64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ah, het kostte wat moeite, maar toch nog over @AardappelSchotel heen gegaan
Nu ga ik hier maar eens van bijkomen en aan mn schoonheidsslaapje beginnen![]()
welterustenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, het kostte wat moeite, maar toch nog over @:AardappelSchotel heen gegaan
![]()
![]()
goeinagtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, het kostte wat moeite, maar toch nog over @:AardappelSchotel heen gegaan
![]()
![]()
ik zie in de reclamebalk staan "Fiverr, alle diensten voor 5 piek"
Mijn interesse is gewekt
Edit: oh het was vanaf
En het waren andere diensten als verwacht
Slik ga ook ff apen hoor.![]()
reclamequote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:34 schreef MizzezAmy het volgende:
ik zie in de reclamebalk staan "Fiverr, alle diensten voor 5 piek"
Mijn interesse is gewekt
Edit: oh het was vanaf
En het waren andere diensten als verwachtmet 4 sterren
![]()
![]()
Ahw liefquote:
Haha ik was al aan het zoeken naar de blauwe reclamebalk voor de andere rare reclames, waren ze opeens weg!
ik weet van niksquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw lief
Haha ik was al aan het zoeken naar de blauwe reclamebalk voor de andere rare reclames, waren ze opeens weg!![]()
ow kut heb ik weer niet op zitten lettenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan had je anoniem moeten aanklikken![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
ow kut heb ik weer niet op zitten letten
Nu wel echt slapen
Zoals altijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Handkes boven de dekensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Proost 🥂 ik ga wel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik slaap ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan nogv steeds niet slapen♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik droom al de hele dag over haarquote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Succes! Lekker dromen van je date
:')![]()
Ik was afgeleodquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook nog niet, ik ben nog bier aan het drinken en Flikken aan het kijken
Maat kijk nemesis♡♡♡♡![]()
Let jij maar eens opquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar kom je niet meer mee weg nu![]()
Goed voor je vetgehaltequote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:52 schreef Harrie het volgende:
net een punt brie weg zitten proppen, hoogste tijd om weer wat te spoelen![]()
![]()
Moest ecto zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je The Machinist niet gezien?
En volgens mij niet.
De moeite waard?![]()
ben niet helemaal vooran in de trein gaan kijken vandaagquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je The Machinist niet gezien?![]()
Ik ben endo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moest ecto zijn.
En volgens mij niet.
De moeite waard?![]()
En nee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik droomde gisteren dat ik op een of andere runaway train was beland.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben niet helemaal vooran in de trein gaan kijken vandaag
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een van de twee is het verzorgen niet waard.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:57 schreef mascara-klodder het volgende:
KillemWieft zorgt slecht voor HC en mij.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
The space trainquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik droomde gisteren dat ik op een of andere runaway train was beland.![]()
![]()
Doe mij een lolquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een van de twee is het verzorgen niet waard.![]()
Hij hoeft niet voor mij te zorgenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:57 schreef mascara-klodder het volgende:
KillemWieft zorgt slecht voor HC en mij.♡♡♡♡![]()
Is never gonna far.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik droomde gisteren dat ik op een of andere runaway train was beland.![]()
![]()
Ik zou meer dan alleen m’n been breken bij zo’n sprong.
4 uur us wel laat voor zo'n complexe serie.. of tenminste.. een serie die complexer wordt hoe later t wordt
♡♡♡♡![]()
Perfecte landing. Snap niet dat z’n lijf het niet aankon.quote:
Trusten!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:17 schreef Harrie het volgende:
Ik ga mijn pater de keel in kiepen en dan lekker![]()
![]()
![]()
HC niet te lang wachten anders slaap ik al♡♡♡♡![]()
toch niet jaloers zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon ook niet reageren op mij.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga pizza eten en nemesis verder kijken![]()
![]()
Geen gore.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doodgevermoord? Doe dan linkjes/bronnen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat gore is
Lesley Gore - It's My Party
Oh dat is een lief liedjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lesley Gore - It's My Party![]()
![]()
lekker op tijd ouwequote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:40 schreef hemarookworst het volgende:
Opeens wakker want moest schijten![]()
![]()
En toen was je bed lekker warm. Nice!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:40 schreef hemarookworst het volgende:
Opeens wakker want moest schijtenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee viezerikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En toen was je bed lekker warm. Nice!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu echt trusten!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:42 schreef Harrie het volgende:
Ik ga snel slapen voordat ik ook wakker wordt♡♡♡♡![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:42 schreef Harrie het volgende:
Ik ga snel slapen voordat ik ook wakker wordt
Linkje?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:53 schreef hemarookworst het volgende:
Die van mij krijgen goede recensiesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gewoon een kakje doen. Klinkt beter.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In Crooswijk noemen we het stront of schijt.
Ook in Crooswijk.![]()
Krijg je daar dan voor betaald?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 04:54 schreef HappyCharly het volgende:
Morgen lekker wie is de mol kijken
Nog nooit een aflevering van gezien ook![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 05:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijg je daar dan voor betaald?
Nog nooit een aflevering van gezien ook
Kijk je wel Boer Zoekt Vrouw?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ook nooit iets van gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 05:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Kijk je wel Boer Zoekt Vrouw?![]()
![]()
Wat betreft vrienden en familie ken ik niemand die BZV kijkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 05:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben de enige voelt het somsProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Al weer opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Héy Roos. Beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:morguh kloddertje
Een nieuwe nacht/ ochtendploeg. ?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hen genoeg gespaard denk ik :#
Hoe laat was je er dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben altijd wel vroeg wakker. Maar een nacht opblijven trek ik niet. Tegen 21 uur is mijn lijf op en moe. Trek het dan altijd nog 1 tot 1.5 uur hooguit door en dan ga ik platquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel vroeg wakker. Maar een nacht opblijven trek ik niet. Tegen 21 uur is mijn lijf op en moe. Trek het dan altijd nog 1 tot 1.5 uur hooguit door en dan ga ik platMooi klote
Kreeg hier en elders op en naast FOK dat ze het stom vonden dat ik om 20.00 uur al soms naar bed ga.
Soms is de pijn niet te harden en moet je wel.![]()
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Mooi klote
Kreeg hier en elders op en naast FOK dat ze het stom vonden dat ik om 20.00 uur al soms naar bed ga.
Soms is de pijn niet te harden en moet je wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is toh normaal dat je naar bed gaat als de pijn niet meer te harden isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Mooi klote
Soms is de pijn niet te harden en moet je wel.
IK moet er smorgens ook uit omdat het dan te pijnlijk wordt om te blijven liggen, ik denk door het draaien
Maar je moet gewoon lekker doen wat je zelf wil hoor, het is jou lijf, jou levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killem
Damn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles onderrug/bekken is kapot met een sausje van reuma erbij
Ellende dus. En je werkt wel, trek je dat dan wel met die rug?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles onderrug/bekken is kapot met een sausje van reuma erbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan gewoon door hoor. Keihard doorgaan en terwijl je iets gescheurd hebt in je knie gewoon naar Spanje gaan en maar blijven lopen. Bergop en berg af. Ik doe dat!quote:
Als er iemand ook een baas is dan ben ik het wel![]()
![]()
Ja gewoon blijven doen, tot dat je straks niets meer kan en dan denk had ik maar toen en toen niet zo eigenwijs gedaan.....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We gaan gewoon door hoor. Keihard doorgaan en terwijl je iets gescheurd hebt in je knie gewoon naar Spanje gaan en maar blijven lopen. Bergop en berg af. Ik doe dat!
Als er iemand ook een baas is dan ben ik het welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar dan ben ik dood en boeit me niks meerquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gewoon blijven doen, tot dat je straks niets meer kan en dan denk had ik maar toen en toen niet zo eigenwijs gedaan.....![]()
![]()
Tijd zat om te rusten wanneer je dood bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik dood en boeit me niks meerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou dat bedoel ik niet.. Ik was ook altijd eigenwijs en ging door en door en door. Tja dan vernagel je je eigenlijf natuurlijk. En dat gaat het van kwaad tot erger.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik dood en boeit me niks meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UNHoe was het gisteren in het ziekenhuis? /
Za er perfect uit, aldus de verpleegkundige. Dinsdag mogen we weer, en woensdag, en vrijdagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja en? Ik ben ook al zover. Niks meer aan te veranderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik niet.. Ik was ook altijd eigenwijs en ging door en door en door. Tja dan vernagel je je eigenlijf natuurlijk. En dat gaat het van kwaad tot erger.![]()
Oke, net zo eigenwijs als ik was dusquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja en? Ik ben ook al zover. Niks meer aan te veranderen.![]()
Ik moest ook wel door, had 4 kinderen. Dan kan je niet rustig aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O zo vaak, allemaal naar het hartje luisteren?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
Za er perfect uit, aldus de verpleegkundige. Dinsdag mogen we weer, en woensdag, en vrijdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dinsdag en vrijdag is dat, woendag is groeiechoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo vaak, allemaal naar het hartje luisteren?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat spannend allemaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dinsdag en vrijdag is dat, woendag is groeiecho![]()
Oh het valt op zich mee qua spanning, de kleine wordt goed gevoeld elke dag dus gaan er niet met zenuwen heenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O wel een hele belasting dat geklepper naar het ziekenhuis he, maar het is voor het goede doel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dinsdag en vrijdag is dat, woendag is groeiecho
Een Echo vond ik altijd heel leuk . ALthans bij mij tweeling, je kreeg vroeger geen echo als je zwanger was. Alleen als ze iets vermoeden. En dat was bij mij het vermoeden dat er een tweeling was.
Vond het leuk om te zien.
Met met mij dochter ging ik ook altijd mee, die kreeg eigenlijk ook van het begin tot het einde steeds een echo.
Hoe mooi je dan de groei en de ontwikkeling kan volgen, schitterendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is dichtbij, dat scheelt. Als het moet kan ze het lopend af. Maar dat doen we nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wel een hele belasting dat geklepper naar het ziekenhuis he, maar het is voor het goede doel.
Een Echo vond ik altijd heel leuk . ALthans bij mij tweeling, je kreeg vroeger geen echo als je zwanger was. Alleen als ze iets vermoeden. En dat was bij mij het vermoeden dat er een tweeling was.
Vond het leuk om te zien.
Met met mij dochter ging ik ook altijd mee, die kreeg eigenlijk ook van het begin tot het einde steeds een echo.
Hoe mooi je dan de groei en de ontwikkeling kan volgen, schitterendEcho's vind ik ook leuk idd, vraa vaak wat wat is enzo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: